Kirjoittaja Aihe: Malfoy se on homokin Malfoy, k-11 | Draco/Ron  (Luettu 2332 kertaa)

Lunalotta

  • Valon ja ilon tuoja
  • ***
  • Viestejä: 1 064
  • Kuinka mielettömäksi kaipuu kasvaa nopeesti
    • Smaragdien säihke
Malfoy se on homokin Malfoy, k-11 | Draco/Ron
« : 31.07.2016 23:45:28 »
Kirjoittaja: SparklingAngel
Ikäraja: K-11
Beta: Repa ja Saappaaton auttoivat tän tekstin kanssa, kiitos teille murut :-*
Genre: Slash, fluff (<3)
Paritus: Draco/Ron
Vastuunvapaus: Rowling omistaa hahmot ja itse kehittelin tarinan. Voi kun tästä saisikin rahaa, mutta kun ei :(
Summary: Hempeilyä aamun ensimmäisinä tunteina.
Haasteet: Kerää kaikki hahmot (Draco Malfoy), Perspektiiviä parittamiseen#2 (viholliset)
A/N: Onkohan tämä nyt jopa ensimmäinen slash-tekstini ikinä!? No, nyt on sitten sekin asia korjattu. Niin ja hei, pakko tää omistaa mun rakkaalle Repa-ystävälleni, oot niin rakas ja tärkee että sä kyl tiiät :-* tässä sulle sitä ihanaa Dronia ja fluffya, jota sun pitäs lukee enemmän! <3 Se on hyvä alottaa mun tekstistä, hih :-* oot paras <3

Malfoy se on homokin Malfoy

Aamuauringon ensisäteiden paistaessa verhojen raosta, osuvat ne makuuhuoneen keskellä olevaan parisänkyyn. Sängyssä makaa toisiinsa kietoutuneena kaksikko, joka on syventynyt toistensa hellimiseen. Sormet on pujotettu toistensa lomaan ja kun katseet kohtaavat, ovat silmät täynnä rakkautta. Suudelmat ovat helliä ja rakastavia. Ne pienet eleet kertovat heille, että toinen rakastaa. He eivät välitä, vaikka aika kuluu. Oikeastaan he eivät edes tiedä, mitä aika on. On vain he kaksi ja ne hellyyden hetket.

Kun he vihdoin lopettavat toistensa suutelemisen ja viimeistelevät sormilla piirtämänsä kuviot toistensa ihoon, laskevat he kuin yhteisestä sopimuksesta päät samalle tyynylle. Kirkkaanpunaisten lyhyiden hiusten sekaan sekoittuu hieman pidempiä vaaleita suortuvia. He hymyilevät toisilleen ja harmaiden silmien katse kohtaa siniset.

”Huomenta kulta”, Ron sanoo ja miehet naurahtavat. Sanat olivat tosiaan jääneet vähemmälle, kun he olivat heränneet lähes samaan aikaan.
”No huomenta”, Draco vastaa sitten haukotellen. ”Kaunis ilma tänään.”
”Ai, en ole edes huomannut”, Ron sanoo ja katsahtaa sitten sinne, mistä aurinko paistaa verhojen raosta. ”En minä ole tänä aamuna nähnyt muuta kuin sinut.”
”Olet höpsö”, Draco toteaa ja suukottaa sitten miestään otsalle. ”Hyvällä tavalla siis.”
”Kuin myös”, Ron sanoo ja suukottaa itsekin toista otsalle.
”Menisitkö laittamaan aamukahvipannun porisemaan?”
”Eikö se ole tänään sinun vuorosi”, Ron protestoi, mutta myöntyy sitten nähdessään toisen koiranpentumaisen ilmeen. ”Sinä sitten osaat olla välillä rasittava.”
”Kuin myös.”

Aamukahvin poristessa pannussa istuutuvat miehet toisiaan vastapäätä. Ron vastaanottaa pöllöltä Päivän profeetan ja ryhtyy selaamaan sitä.
”Onko mitään ihmeellistä?” Draco kysyy pöydän toiselta puolelta. Draco ei niinkään Profeetan selailusta piitannut, mutta tahtoi silti tietää, josko siellä olisikin jotain tähdellistä uutisotsikoissa. Pitkään aikaan ei kylläkään ollut tapahtunut mitään. Sodan päättymisestä oli jo monta vuotta, eikä kukaan enää jaksanut hieroa suolaa haavoihin. Jutut olivat muuttuneet entistä tylsemmiksi ja arkipäiväisemmiksi, mutta ikinä ei voinut tietää, josko joku entinen kuolonsyöjä olisikin ruvennut värväämään ”uutta pahisjoukkoa”, kuten Ron sanoi.
”Eipä oikeastaan mitään”, Ron toteaa hetken kuluttua ja laskee lehden sitten pöydälle. ”Draco muuten”, hän sanoo sitten ja Draco aistii äänestä vakavuuden. ”Etkö sinä tosiaan aio ottaa yhteyttä isääsi tai äitiisi?”
”Me ollaan juteltu tästä jo monta kertaa”, Draco huokaisee. ”Äitiä ei kiinnosta, ja isä alkoi vihata minua sen jälkeen, kun sai tietää meistä. Ei minua kiinnosta pitää yhteyttä sellaisen ihmisen kanssa, joka ei hyväksy minua sellaisena kuin olen. Olen Malfoy, mutta Malfoy se on homokin Malfoy. Isälle ja äidille se ei vain ole tainnut mennä perille.”
”Ei näköjään”, Ron toteaa. ”Mutta minä pidän sinusta tuollaisena. Malfoy, mutta sitten kuitenkin aika pehmo.”
”Älä sano minua pehmoksi!” Draco älähtää ja Ron vain nauraa. ”No hyvä on. Kuka ei voisi olla pehmenemättä nähdessään tuon ilmeesi?”
”Ja kukapa ei sanoisi sinua pehmoksi, kun näkisi millainen olet aamuisin sängyssä?” Ron heittää ja saa Draconkin tyrskähtämään.
”Olet sinäkin yksi mahdottomuus”, Draco huokaisee, mutta kumartuu sitten pöydän yli voidakseen suudella miestään. Huulet kohtaavat toisensa, aika lakkaa kulkemasta ja kahvi jäähtyy itsekseen pannussa.

Ex-SparklingAngel
Tupani on Puuskupuh
Kaakao ja suklaa ovat lähellä sydäntä <3
Laittakaa ihmeessä yksityisviestiä jos haluatte jutella tai tutustua, ilahdun suuresti :)

listaus

Avasta kunniat Fractalle <3

repa

  • ***
  • Viestejä: 551
Vs: Malfoy se on homokin Malfoy, k-11 | Draco/Ron
« Vastaus #1 : 01.08.2016 00:22:39 »
Awww, kiitos muru tästä!! En tiiä, mitä mun pitäis sanoo! KIITOS <33

Sanoinkin sulle jo irkissä, että tää oli hirveen kivasti kirjotettua fluffya. Genre ei oo mulle hirveen tuttu, joten tää oli pituudeltaan ja siirappisuudeltaan just sellanen sopiva. Sai annoksen söpöilyä ja vaaleanpunaista riitti, mutta ei kuitenkaan ampunut yli vaan pysyi mun mielestä uskottavissa rajoissa. Ihan mahtavaa siis! Pitää lukee sun fluffya enemmänkin, kun näyttäs sopivan mun makuvaatimuksiin : D

Nää on kyllä niin suloisia tässä. Ensin nuo hellyydenosoitukset (Miten Draco on saanu Ronin mukaan tuollaiseen? :D), kinastelu kahvinkeitosta, jutustelu aamutoimien aikana. Oijjoi, miten luttania!

Lempikohta oli ehdottomasti tämä:

Lainaus
”Ei näköjään”, Ron toteaa. ”Mutta minä pidän sinusta tuollaisena. Malfoy, mutta sitten kuitenkin aika pehmo.”
”Älä sano minua pehmoksi!” Draco älähtää ja Ron vain nauraa. ”No hyvä on. Kuka ei voisi olla pehmenemättä nähdessään tuon ilmeesi?”
”Ja kukapa ei sanoisi sinua pehmoksi, kun näkisi millainen olet aamuisin sängyssä?” Ron heittää ja saa Draconkin tyrskähtämään.
”Olet sinäkin yksi mahdottomuus”, Draco huokaisee, mutta kumartuu sitten pöydän yli voidakseen suudella miestään. Huulet kohtaavat toisensa, aika lakkaa kulkemasta ja kahvi jäähtyy itsekseen pannussa.

Tässä tuli jotenkin hirveen hienosti esille kummankin miehen persoonat. Ja tuo lopetus.... Jotku ne vaan osaa!

Ja P.S. Otsikko on mahtava! Tyrskähdin. :'D

Odo

  • Sankari
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 12 543
  • 707
Vs: Malfoy se on homokin Malfoy, k-11 | Draco/Ron
« Vastaus #2 : 02.08.2016 15:32:42 »
Dron on yksi suosikkiparituksiani, joten tottakai tämä piti tulla vilkaisemaan. Fluffy on kivaa aina pienissä määrin ja tällainen lyhyt ficlet tosiaan sai sokerintarpeen täytettyä vähäksi aikaa. :)

Parituksena Dron on haastava, koska hahmot ovat todella erilaisia ja heidän kemiansa on ihan omaa luokkaansa kirjoissa. Pidän ficeistä, joissa he ovat jo yhdessä, koska alkutaipaleen selventäminen vaatisi pitkät tarinat. Kuitenkin mua hieman hämmensi se, miten... pehmoja... molemmat olivat. Etenkin ficin alussa hahmot eivät tuntuneet kovinkaan IC:ltä, mutta sitä yritettiin sitten paikkailla myöhemmin. En oikein tiedä miksi, mutta mulle iski tästä femmevibat, vaikka Ron ja Draco ovatkin miehiä. :P Se, etteivät Malfoy hyväksyneet poikaansa oli musta todella hyvä lisä ja hienoa, että se mainittiin. Tässä tuli taas esille Dracon ylpeys, joka mielestäni toimi ja toi sitä hahmon omaa särmää. Myös Ron pääsi esille pienen huumorinsa turvin ja otsikko oli kieltämättä hauska. :D Se, että Ron otti esille (taas) sen, että Dracon pitäisi otta yhteyttä vanhempiinsa sopi hahmoon, koska Ronilla on aina ollut läheiset välit perheeseensä ja Weasleyt ovat hyvin tiiviisti yhdessä. Varmasti on vaikea käsittää, että Draco ei pidä yhteyttä vanhempiinsa, vaikka Ron tietääkin millaisia Narcissa ja etenkin Lucius osaavat olla.

Kiitos, että kirjoitit Dronia, tätä paritusta ei voi olla koskaan liikaa. :)
“People can have lovers.
They can have friends. They can be together.



But when you think about it,
you’ll see that originally, we’re alone.”

Lunalotta

  • Valon ja ilon tuoja
  • ***
  • Viestejä: 1 064
  • Kuinka mielettömäksi kaipuu kasvaa nopeesti
    • Smaragdien säihke
Vs: Malfoy se on homokin Malfoy, k-11 | Draco/Ron
« Vastaus #3 : 04.08.2016 14:51:38 »
Repa, aww kiitos :-* ei sun tarvi sanoo muuta ku olla vaan siinä murunen <3 Lue fluffya ihmeessä lisää, ja hyvä jos tää oli just tarpeeksi sokerinen muttei mennyt yli! Otan kunnian siitä, että alat nyt lukemaan fluffya ja kuukauden päästä olet fluffyn suurkuluttaja? ;D Luttania noi kaks on tässä, en tiiä miten sain tästä sit lopulta näin söpön. Aluks mul oli kauhee tappeleminen just sen takia, ku paritus ei oo mikään helpoin, mutta näköjään onnistuin :) Pidän itsekin tuosta kohdasta, toi oli ihana :D ja otsikko oli niin loistava. Oon välillä tosi hyvä keksimään otsikoita ja joskus tosi huono, ja tän kanssa meni hetki ennen ku keksin sopivan otsikon. Mutta kiitos kommentista ihana! <3333
Odo, mahtavaa että luit tän ja vielä kommentoitkin! Muistanen että sä joskus kyselit sitä mun Dronia, ku ircissä kerroin sitä kirjoittavani. Ihanan pitkän kommentit sait aikaseks, kiitos :D paritus ja hahmot oli mulle vähän vieraita/uusia kirjoituksen saralla, joten siks teksti ei välttämättä oo niin hyvä ja hahmot ei oo niin omia itsejään joka kohassa mitä pitäis olla. No, harjaannun varmaan tässäkin asiassa ajan kuluessa :) Weasleyista ainakin haluun kirjottaa lisää jatkossakin.
Hei, toi että tuli femmevibat voi johtua siitä, että kirjotan niin paljon femmeä ja luen sitä myös, että se sitten saattaa näkyä muissakin teksteissä, kun slashia en oo kirjottanut lähes lainkaan.
Juu, Luciuksen ja Narcissan mainitseminen oli musta jotenkin myös hyvä lisä tuohon, niin sain lisää Dracomaisuutta siihen hahmoon ja toin Malfoyiden luonteen esille vanhempien mukaan ottamisella.
Kiitos itelles tästä kommentista! (:
Ex-SparklingAngel
Tupani on Puuskupuh
Kaakao ja suklaa ovat lähellä sydäntä <3
Laittakaa ihmeessä yksityisviestiä jos haluatte jutella tai tutustua, ilahdun suuresti :)

listaus

Avasta kunniat Fractalle <3

Grenade

  • Fluff-fiilistelijä
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 3 493
  • ava Claire + bannu Ingrid
Vs: Malfoy se on homokin Malfoy, k-11 | Draco/Ron
« Vastaus #4 : 10.08.2016 22:33:27 »
Hii, arvasin nähneeni täällä jossain Draco/Ron-tekstin, johon en ole ehtinyt vielä heittää kommenttia. Nytpä onkin aika ottaa se vahinko takaisin ja heittää tähän kommenttia, koska olen tämän kuitenkin lukenut ja varsin pitänyt tästä söpöilystä. Harvemmin tulee törmättyä Dron-fluffiin, kun angst on heille niin sopiva genre, mutta varsin ilolla tätäkin puolta heistä lukaisin.

Hiukan mietin, meneekö jätkät tässä ooc:n puolelle, mutta päätin, että pah, molemmilla on oikeus pehmeään puoleen ja jos sitä ei näytetä omalle poikaystävälle, niin kelle sitten. Tässä oli varsin hattarainen (sana, jota ei pahemmin tule käytettyä näiden hahmojen kanssa samassa lauseessa :D) ilmapiiri, vaikka välillä käytiinkin juttelua vakavammista asioista. Muutenkin kiva lukea tällaista slice-of-life-tyyppistä tekstiä parista, kurkistaa heidän normiarkeensa ja ilokseen vielä huomata, että heillä menee hyvin. ^^

Oikein mukava iltapalateksti kaiken kaikkiaan, ilahduttavaa löytää tästä parista tekstiä! Kiitos tästä ^^
Hyppää lehtikasaan!

Nava

  • Mostly Harmless
  • ***
  • Viestejä: 150
Vs: Malfoy se on homokin Malfoy, k-11 | Draco/Ron
« Vastaus #5 : 21.08.2016 12:10:31 »
Eikä, apua! Miulla on tapana skipata alkutiedot ja lukea ne vasta ficin jälkeen, kun oon malttamaton ja haluun ruveta lukee heti, ja arvaa mikä yllätys oli kun Dracon kanssa sängyssä olikin Ron eikä Harry! Olin ihan jaba-daba-duu! :D En meinannut pysyä penkilläni, kun olin niin täpinöissäni. Sit muistin, et niinhän sie mainitsitkin kirjoittavas Dronia...

Ihanan suloista söpöilyä: raukea aamu, yhteenpujotetut sormet, Dracon koiranpentuilme... Ah. *sydänsilmä-emoji* Miusta oli kiva, että Ron oli saanut Dracosta tuollaisen pehmon puolen esiin, mut Luciuksen ja Narcissan mainitseminen sai Dracossa aikaan machomaisen Malfoy-puuskan "älä sano minua pehmoksi!". Ja sit päälle kuitenkin naurahdukset ja suudelmat.

Lainaus
Huulet kohtaavat toisensa, aika lakkaa kulkemasta ja kahvi jäähtyy itsekseen pannussa.
Tää viimeinen lause oli älyttömän kaunis! Tuli sellainen olo, et kaikki oli hyvin, ja se hetki oli ainoa mikä merkitsi. SULOISTA!

Extrapisteet otsikosta, ihan mahtava. :) Sait miut hömppätuulelle, kuten kommentista varmaan näkyy. Kiitos!<3
”Puhutaan vain jos on tarpeen.”  – Uppo-Nalle

Dokumentti

  • ***
  • Viestejä: 1 324
Vs: Malfoy se on homokin Malfoy, k-11 | Draco/Ron
« Vastaus #6 : 30.11.2016 20:32:44 »
Mun piti lukea se sun uusi orginaali, mut eksyin tähän?  ??? ;D
No mutta, kun Draco. <3

Söpö pieni fluffy. Ensin hämmennyin kuinka pehmoja molemmat olivat. Sitten tuli mieleen, että he ovat tainneet vain olla monta vuotta yhdessä, joten olivat söpöjä!<3

Lainaus
”Ei näköjään”, Ron toteaa. ”Mutta minä pidän sinusta tuollaisena. Malfoy, mutta sitten kuitenkin aika pehmo.”
”Älä sano minua pehmoksi!” Draco älähtää ja Ron vain nauraa. ”No hyvä on. Kuka ei voisi olla pehmenemättä nähdessään tuon ilmeesi?”
”Ja kukapa ei sanoisi sinua pehmoksi, kun näkisi millainen olet aamuisin sängyssä?” Ron heittää ja saa Draconkin tyrskähtämään.

Mäkin haluan nähdä Dracon sängyssä. ;) Lempi kohtani kirjoituksessa, sopivasti huumoria ja sokeria. 

Ava&banner @Waulish
Spend life with the people who make you happy,
not the people who you have to impress.

Lunalotta

  • Valon ja ilon tuoja
  • ***
  • Viestejä: 1 064
  • Kuinka mielettömäksi kaipuu kasvaa nopeesti
    • Smaragdien säihke
Vs: Malfoy se on homokin Malfoy, k-11 | Draco/Ron
« Vastaus #7 : 02.02.2017 18:25:55 »
Huiii miten paljon kommentteja jotka on tullu aikoja sitten ja joihin en oo vastannut! :D
Grenade: Oi, kiitos kommentista! Joo, pojat ei välttämättä oo niin ic mitä pitäis olla, mutta kuten totesit niin kelle muullekaan sitä näyttäisi sen pehmeän puolensa kuin poikaystävälleen? :D Kiitos että tykkäsit, näin pitkästä aikaa itsekin luettuani tämän niin oon kyllä melko tyytyväinen.
Demure: Haha, ihana tuo että Dracon vieressä olikin Ron eikä se sun odottama Harry! :D Kivaa, että ficin suloinen ja söpö tunnelma välittyi sinnekin. :) Otsikko on omastakin mielestä hauska! Tulisitpa takaisin finiin, ikävä :(
Dokumentti: Hih, joo no sä eksyt varmaan aina sinne missä Dracokin, eikun :D Kiva silti että luit (ja vissiin luit sen originaalinkin)! Toi sun lainaamasi kohta on kyllä niin loistava, yks harvoista parhauksista mitä oon onnistunut kirjottamaan :D Ja mä kun luulin, etten osaa kirjottaa Dracoa omanlaisena, mut tossa kohtauksessa se tosiaan näköjään oli ihan oma itsensä xD Apua, pitääks mun kirjottaa sulle teksti otsikolla "Draco sängyssä"? :D No mut kiitos! <3
Ex-SparklingAngel
Tupani on Puuskupuh
Kaakao ja suklaa ovat lähellä sydäntä <3
Laittakaa ihmeessä yksityisviestiä jos haluatte jutella tai tutustua, ilahdun suuresti :)

listaus

Avasta kunniat Fractalle <3