Heissan kaikki
Vau, oon saanu paljon kommenttia!
Ja nyt päätin vastata jokaiseen kommenttiin, mikä ekaan osaan on tähänmennessä laitettu(:
mariamo Kiitoksia, pidän kommenteista (oli ne rakentavia tai ei). (:
millix Hyvä että saan lukijan, olisi hiukan turha kirjoittaa ilman, että kukaan lukisi ja kommentoisi.
Chcy Jatkoa tulee niin pian kuin suinkin. Koulun ohessa tätä kirjoitan, eli jatkoa ei tule nopeasti, mutta varmasti.
-jjassuu Olen siis onnistunut saamaan ficciin jotain hauskaakin sekaan! Jes! Jatkoa tulee ! (:
Rasseremus Kiitoksia, jatkoa tulloo (:
E_Bella Hyvä kun tykkäsit!(: Ja tosiaan... Kirjoitin kuvauksen mielestäni liian myöhään, joten päätin nostaa sitä aikaisemmaksi, ja unohdin poistaa sen vanhan. Hups.
Itse olen oma oikolukijani (kuitenkin ennen lisäämistä Finfanfuniin kaverini lukee tekstini, ihan vain kertoakeen mielipiteensä), joten virheitä saattaa löytyä(: Kiitoksia kovasti!(:
hannm En ole hyvä pilkuttaja... Nooh harjoitus tekee mestarin! Toivotaan ainakin. (:
kkaro Kiitos kovasti kommentistasi. Otin neuvosta vaarin ja poistin kursivoinnit. (:
SuEmSa Kiitos sinullekkin tuosta kursivointi huomautuksesta. Lisäsin alkuun, että se on Emmetin näkökulmasta. Itsestäni se tuntui itsestään selvältä, kun Marie kutsui häntä Emiksi.(:
Midnight-Sun Kiitoskiitos, jatkoa tulee.(:
ewii_ Emmett tosiaan jyrää luonteellaan kaikki muut.(: Sen näkökulmaa on kiva kirjoittaa ja lukea. Kiitos(:
kkat Hyvä kun tykkäsit. Tosiaan idea on erittäin samantapainen kuin Camp Cullenissa, onhan molemmissa vampyyrimme ihmisinä kesäleirillä. Mutta lupaan ettei ficcini tule olemaan samanlainen kuin Camp Cullen. Jos niin käy, saat tulla haukkumaan mut tänne. (:
Carlia Kiitos itsellesi, jatkoa tulee(:
mouu Jes, nyt tuli onnistumisen tunne. Olen erittäin huojentunut ettei ficcini töki, tai sitä pidetä liian hitaana. Kiitoksia.(:
nalinea Ehkä meidän villi orimme (Emmett siis) tarvitsee vain oikeanlaisen kesyttäjän itselleen... (;
Anaid Kiitoksia! (:
Styli Kiitos, hyvä kun tykkäsit(:
NiNNNi Ei tule samanlaista ei. Siitä pidän huolen! (:
Superhyper kiitos kaikille kommentin jättäneille!
Jatkoa on tosiaan tulossa piakkoin. Toinen osa on valmistumassa, ja toivottavasti täyttää odotuksenne!(: