Kirjoittaja Aihe: Twilight: Kunnes kuolema meidät erottaa, S  (Luettu 6246 kertaa)

Annabelle

  • ***
  • Viestejä: 409
Twilight: Kunnes kuolema meidät erottaa, S
« : 03.05.2009 17:38:52 »
Kirjoittaja: Annabelle
Ikäraja: S
Fandom: Twilight
Paritus: Bella/Edward
Tyylilaji: Draama/raapale
Vastuuvapautus: Hahmot kuuluvat Stephenie Meyerille, en saa mitään rahallista (saatika muutakaan) korvausta tästä. Juoni meikäläisen oman pikkupään tuotosta.
Varoitukset: Ensimmäinen täällä julkaisemani kirjoitus ikinä, sekä kirjoitettu paperille keskellä yötä hortoillessani jossain unen ja valveen rajamailla.
Yhteenveto: Upotit terävät hampaasi kurkkuuni, ja tunsin, kuinka myrkky alkoi levitä kehossani. Vihdoin tajusin sen; minusta oli tulossa vampyyri.

K/H: Eilen yöllä heräsin kolmelta jonkun ihmeen takia, eikä siinä unta sitten todellakaan enää saatu, ja tämmöinen raapale siitä sitten syntyi. Älkää ikinä alkako kirjoittaa puoliunessa, tässäkin jälki aika järkyttävää. Bellan näkökulmasta.

Kunnes kuolema meidät erottaa

Upotit terävät hampaasi kurkkuuni, ja tunsin, kuinka myrkky alkoi levitä kehossani. Vihdoin tajusin sen; minusta oli tulossa vampyyri.

Liekit polttivat ja nuolivat minua sisältä, ja tajuntani alkoi rakoilla. Muistot ihmisajoiltani pyörivät päässäni kuin pitkä filmi käyden niistä jokaisen läpi. Hetki hetkeltä, muisto muistolta. Hyväillen veistoksellisia piirteitäsi, tuntien kylmän kosketuksesi ihollani.

Myrkky alkoi selvästi vaikuttaa kehossani, ja kipu turrutti jäseniäni. Olisin voinut lyödä vetoa vaikka Emmettin kanssa, että olin pikemminkin matkalla helvettiin, kuin muutoksen partaalla, ellen olisi tuntenut jäätävää hengitystäsi ja hortoilevaa olemustasi vieressäni kiemurrellessani sohvalla.

Olin vihdoin saanut sen, minkä olin aina halunnut ja mitä olin tavoitellut kauan; ikuisuuden kanssasi.



Kommentti olisi ihan kiva ;)

- Annabelle
« Viimeksi muokattu: 14.06.2011 22:46:44 kirjoittanut NiNNNi »

{samba}

  • Someone Broken
  • ***
  • Viestejä: 217
Vs: Kunnes kuolema meidät erottaa, S
« Vastaus #1 : 03.05.2009 18:30:55 »
Ei huono. Oikeestaan ihan mahtava. Tää oli kaunis. Nyt ei tuu kyllä mitään rakentavaa... Mutta...
Kiitos.
If I say you're the one would you believe me?

SnowCherry

  • Vieras
Vs: Kunnes kuolema meidät erottaa, S
« Vastaus #2 : 03.05.2009 19:34:33 »
Pidin tästä, mukava pikku raapale (: Idea oli ehkä hieman tavallinen, mutta se sopi tähän täydellisesti ^^

Lainaus käyttäjältä: Annabelle
Hetki hetkeltä. Muisto muistolta.
Tuo olisi voinut kirjoittaa:

Hetki hetkeltä, muisto muistolta.

Ei mulla muuta asiaa sitten ollutkaan ^^ Pidin tästä :P

Deathwish

  • ELF
  • ***
  • Viestejä: 618
  • are you ready or not?
    • tumblr
Vs: Kunnes kuolema meidät erottaa, S
« Vastaus #3 : 03.05.2009 19:39:18 »
Ihana, ja siis tosi hyvin kirjoiteltu ja kuvailtu. Oikeesti. En nyt oikeen tiedä mitä kommentoisin, mutta mä tykkäsin. Mulla ei oo mitään huomautettavaa... (: Ei voi sanoa muutakuin vau.
if you die now, how would you feel about your life?

Riitu

  • ***
  • Viestejä: 63
  • Komm Und Rette Mich. Ich Schaff's Nicht Ohne Dich♥
Vs: Kunnes kuolema meidät erottaa, S
« Vastaus #4 : 04.05.2009 13:53:54 »
Tää oli nätti.  :)

Eipä tässä muuta mieleen tulekkaan :D
I have always loved you, and I will always love you.

Nuutti|

  • Tekopyhä sankari
  • ***
  • Viestejä: 573
  • Alt er love
    • Itsetuntovaurio
Vs: Kunnes kuolema meidät erottaa, S
« Vastaus #5 : 04.05.2009 16:05:04 »
Ei huono. Oikeestaan ihan mahtava. Tää oli kaunis. Nyt ei tuu kyllä mitään rakentavaa... Mutta...
Kiitos.

juuri näin... <33
Imagination is more important than knowledge.
ava&banner by auroora

Annabelle

  • ***
  • Viestejä: 409
Vs: Kunnes kuolema meidät erottaa, S
« Vastaus #6 : 04.05.2009 16:06:14 »
Kiitoksia kaikille kommenteista, niitä on aivan ihanaa lukea ! :D

Lainaus käyttäjältä: Annabelle
Hetki hetkeltä. Muisto muistolta.
Tuo olisi voinut kirjoittaa:

Hetki hetkeltä, muisto muistolta.

Ajattelinkin, että se olis kuulostanut noin paremmalta, mutta jätin sen, enkä muistanut sitä korjata :D Taidanpa korjata.

- Annabelle

Amanecer

  • ***
  • Viestejä: 392
Vs: Kunnes kuolema meidät erottaa, S
« Vastaus #7 : 21.07.2009 13:49:47 »
Hei, täähän oli kaunis pikku raapale Bellan tuskasta vampyyriksi muuttuessaan. Uskomatonta, etten ollut aiemmin huomannut tätä. Mitään rakentavaa en oikein osaa sanoa, mutta pidin tästä. Ei todellakaan huono. Kiitos!
Onni on kuin lasi: kun se on kirkkaimmilleen hiottu, se särkyy.

Karkkiunelma

  • purkan metsästäjä.
  • ***
  • Viestejä: 90
  • ava by Lady Dynamite
Vs: Kunnes kuolema meidät erottaa, S
« Vastaus #8 : 21.07.2009 23:56:16 »
Tää oli jotenkin vaan nii.. sykähdyttävä.. tai.. no en keksi parempaakaan sanaa tähän hätään.

Tähän ei voi kommentoida rakentavasti. ;)
Crash, crash, burn let it all burn.
This hurricane chasing us all underground.  <3

Tuhisija

  • Vieras
Vs: Kunnes kuolema meidät erottaa, S
« Vastaus #9 : 22.07.2009 00:06:09 »
Otsikko kahlitsi huomioni ja täytyy sanoa, että oli kyllä kiva raapale, josta tykkäilen :D Kiitos tästä.

Annabelle

  • ***
  • Viestejä: 409
Vs: Kunnes kuolema meidät erottaa, S
« Vastaus #10 : 22.07.2009 09:42:40 »
Amanecer, täällä on nykyään (mikä on aivan loistavaa) niin monta Twilight -kirjoitusta, että tällaiset pikku raapustukset ilman muuta katoaa. Eikä tämä nyt niin ihmeellinen ole ;) Kiitos.

Karkkiunelma, kiitoksia.

Tuhisija, oh no, mä olen ollut otsikoissa aina tosi huono, ja tämäkin tuli repästyä paremman puutteessa. Kiitos kuitenkin!

- Annabelle

Kuurankukka

  • Onnenhileet
  • ***
  • Viestejä: 865
  • T'hy'la
Vs: Kunnes kuolema meidät erottaa, S
« Vastaus #11 : 30.07.2009 00:47:27 »
Otsikko veti minutkin puoleen, koska se kuullosti kovin tutulta, olen varmasti kuullut sen ennenkin.
Kuitenkin, tämä oli tällainen mukava pikkuraapale.
Lisää olisin mielelläni lukenut, koska kyllähän tästä saisi aikaan vaikka mitä. Kyllähän tämä pituus näinkin menee, onhan tämä kuitenkin raapale, tässä taitaa ollakin tasan 100 sanaa(?) Vaikka aihe olikin ehkä hieman käytetty, tykkäsin silti, kun itse en ole näitä Bellan muuttumistekstejä kauheasti lukenut.
Mukavan yksinkertainen ja helppolukuinen. Kiitos :)
Einmal ist keinmal


Annabelle

  • ***
  • Viestejä: 409
Vs: Kunnes kuolema meidät erottaa, S
« Vastaus #12 : 28.08.2009 20:13:36 »
Kiitoksia kommentistasi, Kuurankukka.

Otsikko on repäisty siitä naimavalasta vai miksi sitä kutsutaan, siinä vannotaan rakastaa toista kunnes kuolema erottaa. Ehkä siitä oletkin kuullut sen ;)

Aihehan on tosin melko kulunut jo, mutta yllätyksekseni ei täältä ennen tätä löytynyt yhtään tämäntyylistä kirjoitusta. Tasan sataan sanaan on todella vaikea välillä saada kaikki haluamansa ja sitten taas on välillä todella vaikea keksiä sitä 100 sanaa.

- Annabelle

Kotitonttu

  • ***
  • Viestejä: 478
Vs: Kunnes kuolema meidät erottaa, S
« Vastaus #13 : 28.08.2009 23:25:59 »
olipa täää.. hmmmp en keksi kuvaa vaa sanaa mut tykkäsin  tästä!

ja  rakentava palaute jäi kouluu.. :b 

hyvä oli !
olkapäällä kyyhkynen vaikket sitä nää

GäängiTonttu

  • midnightlover
  • ***
  • Viestejä: 14
  • So true...
Vs: Kunnes kuolema meidät erottaa, S
« Vastaus #14 : 01.10.2009 07:42:49 »
Wow! Tää oli aivan uskomattoman ihana! <3  :-* Yleensä en jaksa lukea raapaleita, koska niissä juoni tuppaa jäämään vähän lyhyen laiseksi  ;) mutta tämän nyt avasin ja jopa luin, ja oli se sen verran kaunis, että nyt jaksaa taas mennä ruotsin tunnille opiskelemaan.  :D Kiitos, pelastit mun päivän!  :)
Don't tell us when we should stop
'Cause we can stop whenever we want

Tokio Hotel 7.3.2010 <3<3<3

HYDE

  • Vieras
Vs: Kunnes kuolema meidät erottaa, S
« Vastaus #15 : 01.12.2009 17:10:19 »
Oh~ Tämä oli omalla tavallaan kaunis. En ole koskaan oikeestaan tykännyt tästä parituksesta, mutta tää ficci pehmensi vähän tunteita. :''D Nätisti kirjotettu ja jotenkin tosi - tunteellinen? - ficci.

Kiitos. Piristi iltaa. ♥

-AliceCullen-

  • kuolonsyöjä
  • ***
  • Viestejä: 83
Vs: Kunnes kuolema meidät erottaa, S
« Vastaus #16 : 01.12.2009 18:35:49 »
En voi sanoa kuin yhden sanan: Nätti.

Olenko tosiaan ainoa, joka vihaa tätä paritusta niin paljon, ettei voi pitää tästä tekstistä? Älä ota tätä niin henkilökohtaisesti, koska itse teksti oli kaunista ja sujuvaa. Ainoastaan B/E, ja (mielestäni) kulunut aihe häiritsivät.
Rakentavaa en osaa oikein antaa, sillä mitään silmiin ponnahtavia virheitä taikka mitään muutakaan en löytänyt ;>

PS. Kohta te varmaan kysytte, että miksi ihmeessä sitten luen B/E:tä jos en pidä siitä? Vastaus on yksinkertainen; Toivon, että joskus joukkoon olisi eksynyt jokin ihana ficci, josta myös minä pitäisin.
erase all the memories they'll only bring us pain

Annabelle

  • ***
  • Viestejä: 409
Vs: Kunnes kuolema meidät erottaa, S
« Vastaus #17 : 07.02.2010 14:26:57 »
Kotitonttu, GäängiTonttu ja HYDE, kiitos :)

-AliceCullen-, hmm, totta, en itsekään pidä tästä parituksesta mitenkään erityisen paljoa, mutta kaikkea pitää aina kokeilla paitsi omaa mummoaan ja siskoaan. Ja kyllähän sitä parituksenvaihtoa kannattaa välillä kokeilla ja lukea muita, itsekin teen sitä usein, kun lempparit alkaa vähän kyllästyttää. Kiitos lukemisesta ja etenkin kommentista, vaikka paritus ei iskekään :)

- Annabelle