Kirjoittaja Aihe: Ikävä sinua, K-11  (Luettu 9480 kertaa)

Cerry

  • se möykky tuolla-->
  • ***
  • Viestejä: 51
  • seriosly Draco. Malfoy dosen't Cry
Vs: Ikävä sinua, Angst, K-11
« Vastaus #20 : 29.07.2009 09:28:30 »
:'(
mä aloin itkemään oikeestiii.....

ihana ficci.
pystyin kuvittelemaan sen un päässä

Tyynis

  • Supernainen
  • ***
  • Viestejä: 1 975
  • Ava Sonoalta
Vs: Ikävä sinua, Angst, K-11
« Vastaus #21 : 30.07.2009 15:53:17 »
Kiitos kommenteistanne Miriwi ja Cerry :)
Kiitos sinullekin Robine tämä oli tarkoituksella "vähemmän tunnepitoinen", koska mielestäni sain itse kirjoittaessa siitä enemmän irti tällaisena  :)
"Let me be your wings
Let me lift you high above"


Freddie

  • ***
  • Viestejä: 40
  • "Siksi se onkin niin nerokas" -Fred
Vs: Ikävä sinua, Angst, K-11
« Vastaus #22 : 31.07.2009 16:07:33 »
Monikaan ficci ei saa minua itkemään,mutta tämä teki sen.
Ehkä se johtui liian tulisista nuudeleista,en tiedä :''DD

Kuvittelin Georgen surutyön jiiri tuonlaiseksi,joten pisteet siitäkin sinulle ^^
Oli helposti luettavaa.

~Freddie kiittää ja kumartaa
|"Usein Dracon päässä ei liiku muuta kuin silmät."|
|Joskus ulkokuori peittää todellisuuden..|
|Koreahomppelit <3|

Elyon

  • ***
  • Viestejä: 137
  • simply
Vs: Ikävä sinua, Angst, K-11
« Vastaus #23 : 22.08.2009 18:21:09 »
Meinasin ruveta itsekkin itkemään  :'(

"Minun teki mieli sanoa Fredille, että kaikki sukulaistätimme ovat kaistapäitä, mutta sitten muistin miksi he ovat mielestäni kaistapäitä."


Rest In Pease Fred

Always look on the bright side of life.

Tyynis

  • Supernainen
  • ***
  • Viestejä: 1 975
  • Ava Sonoalta
Vs: Ikävä sinua, Angst, K-11
« Vastaus #24 : 25.08.2009 19:34:56 »
Kiitos kommenteistanne Elyon ja Freddie   :)
"Let me be your wings
Let me lift you high above"


@lice

  • ***
  • Viestejä: 60
  • Alice<3Jasper
Vs: Ikävä sinua, Angst, K-11
« Vastaus #25 : 02.10.2009 20:51:38 »
tää on aivan ihana ficci ja itkin iha sikana ;s hyvin kirjotat jne..
fred ja george on mun lempparit nimittäin harry potteri kirjois ,, ja itkin iha sikana ku luin et fred kuolee ja
jouduin lukee sen kohan iha sika mont kertaa et oikeesti tajusin et fred kuoli ;((

mut joo tää oli ihana ficci, kiitos siit<3
If youre strong you'll survive and keep your dream alive

Tyynis

  • Supernainen
  • ***
  • Viestejä: 1 975
  • Ava Sonoalta
Vs: Ikävä sinua, Angst, K-11
« Vastaus #26 : 05.10.2009 18:01:56 »
@lice kiitos kommentistasi!
"Let me be your wings
Let me lift you high above"


Munis

  • ***
  • Viestejä: 832
  • Räpyläjalkainen, muniva toimintakone
Vs: Ikävä sinua, Angst, K-11
« Vastaus #27 : 23.10.2010 16:53:54 »
Kommenttikamppajnjasta iltapäivää!
Hui. Mä en varmaan osaa sanoa enää mitään omaa, koska tässä on jo niin paljon kommentteja, mutta yritetään! (Niin ja heti alkuun: en jaksanut lukea kaikkia kommentteja, joten varmasti toistelen todella rankasti, anteeksi.)

Tykkäsin hirveästi. Päväkirjaficeissä on juuri se hyvä puoli, että niide ei tarvitse eikä pidäkään olla kieliopillisesti täydellisiä. Kaksosten päiväkirjat nyt vähiten, kun he eivät puhu kirjoissakaan mitään puhdasta kirjakieltä. Ehkä aavistuksen häiritsivät nuo muutamat kohdat, tyyliin "silmäni alkoivat vuotamaan" kun sen pitäisi olla vuotaa, mutta pikkuvikoja, en mä itsekään ole tuota aina osannut. Ja taidanpa itsekin päiväkirjassani tuota väärää muotoa käyttää.

Mä itken lukiessani tosi harvoin, joten tämäkään ei ihan kyyneliä silmiin saanut. Rakastin silti sitä, kuinka tunnelma pysyi koko ajan niin surullisena ja ahdistavana, vaikka siellä oli muutama kohta, joille teki mieli hymyillä. Kuten tämä:
Lainaus
odotin Fredin avaavan sen kannen ja säikyttävän kaikki huutamalla, että menitte kaikki halpaan.
Hymyileminen kuitenkin tuntui väärältä, mikä on siis ehdottoman hyvä juttu.

Mä olen lukenut lukuisia ficcejä, joissa George angstaa Fredin kuolemaa, mutta tässä tuo päiväkirjamuoto toi tähän kaivattua erilaisuutta. Namnam.

Lainaus
“Miltä sinusta tuntuu?”
Ei helvetti, paskalta tietysti.
♥ Niin totta. Monesti ihmettelen, että miks tuota edes kysytään, koska eikö vastaus yleensä ihan itsestäänselvyys? Jotenkin tuostakin kuulsi se Georgen georgemaisuus. Iih!

Hitsit, tässä ois tosi paljon lainaamisen arvoisia kohtia, mutten viitsi alkaa lainata puolia koko ficistä...
Kiitos hirmuisesti, tykkäsin!
I've been to London, seen seven wonders
I know to trip is just to fall

flora

  • ***
  • Viestejä: 12
Vs: Ikävä sinua, Angst, K-11
« Vastaus #28 : 21.11.2010 12:09:37 »
Ihanan surullinen, rupesin melkein itkemään  :'( Tosi hyvin kuvasit Georgen ajatuksia, tollasta oon just kuvitellut Weasleyn talossa olevan Fredin kuoleman jälkeen, nyyhkis.

Tosi hyvä oli:)

NewBorn

  • *
  • Viestejä: 1
Vs: Ikävä sinua, Angst, K-11
« Vastaus #29 : 23.11.2010 19:45:32 »
Tämä oli aivan ihana fic, sait minut itkemään. Idea kirjoittaa Georgen ajatuksia Fredin kuoleman jälkeen on loistava ja onnistuit siinä mainiosti. Kirjoissahan Fred ja George ovat aina iloisia, joten osasit hyvin tuoda esille toisenkin puolen ja näyttää, että he(no tässä tapauksessa vain George) voi tuntea myös surua ja muita negatiivisia tunteita.

Lainaus
Näin viimeyönä unta, jossa Fred kysyi, mikä teinityttö minusta on tullut, kun kirjoitan päiväkirjaa. Minä melkein hymyilin aamulla, kun heräsin, mutta se tuntui väärältä.

Tämä sai minut nauramaan. Oli muutenkin hyvä, että toit ficciin jotain hauskuutta, sellaista mitä kaksosilta yleensäkin kuulee ja pystyn hyvin kuvittelemaan, miten kurjuudenkin keskellä pojat aina vitsailevat jostain. Kokonaisuus oli todella upea ja hyvin koskettava fic! Kiitoksia :)
You're making me feel like I was born to service you. But I am growing by the hour.

Tyynis

  • Supernainen
  • ***
  • Viestejä: 1 975
  • Ava Sonoalta
Vs: Ikävä sinua, Angst, K-11
« Vastaus #30 : 01.12.2010 22:57:27 »
Munis: Kiva, että nappasit tämän tuolta haasteesta :) Mukava kuulla, että tunnelma on pysynyt koko ficcin ajan, koska omasta mielestäni pätkät ovat kuitenkin aika erilaisia. Iso kiitos sinulle :)
flora: Kiitos kommentistasi. Minä en vieläkään osaa suhtautua siihen, että ihmiset melkein itkevät ficcejäni lukiessa. Kiitos vielä sinulle :)
NewBorn: Kiitos sinullekin ja kiva kuulla, että nuo pienet "iloisemmat´" kohdat pääsevät tuolta esille :)
"Let me be your wings
Let me lift you high above"