Kirjoittaja Aihe: Laivastonsinistä nimipäivää! (H/D, raapale, S)  (Luettu 2024 kertaa)

Amnesiac

  • ***
  • Viestejä: 235
    • tumblr
Title: Laivastonsinistä nimipäivää!
Author: Amnesiac
Rating: S
Pairing: Harry/Draco
Genre: Slash, Raapale, Fluff (humor)
Disclaimer: J.K Rowling omistaa kaikki ficissä esiintyvät henkilöt.
Summary: Harryllä on nimipäivät.:p
A/N: En oikein tiennyt, minne tunkisin tämän, joten laitoin nyt tänne. Toivottavasti ei ole aivan väärässä paikassa. No, idea ainakin on aika suloinen hei! : D Draco on kyllä erittäin OoC tässä ficissä. Mutta niin, päätin taas listiä monta kärpästä yhdellä iskulla. Tämä siis menee sataseen, osasto-, vuosi raapalehtien- ja kolmen sanan tragedia-haasteisiin, joista viimeisimpään tämä oikeastaan on tehty. Sanoina nimipäivä, laivastonsininen ja sählätä.:)

Laivastonsinistä nimipäivää!

"Hyvää nimipäivää rakas!", hän huudahtaa, kun astun pieneen yhteiseen keittiöömme sinä sunnuntaiaamuna. Tuijotan vielä unenpöpperössä neljälle katettua pöytää, jonka ääressä Ron ja Hermione jo istuvat pinkit pahvihatut päässään näyttäen ainoastaan huvittuneilta, minkä pystyy hetken kuluttua lukemaan minunkin kasvoiltani.

Keittiö on muutettu sisustukseltaan lähes kokonaan pinkiksi ja ehkä siksi pöydästä niin selkeästi erottuvat laivastonsiniset lautasliinat. Poikaystäväni sählää jästiuunin kanssa hetken, ennen kuin asettaa keskelle pöytää pikkuleipiä täynnä olevan astian. Hän tuijottaa minua hymyillen leveästi liian suuret pannulaput käsissään, enkä lopulta voi kuin purskahtaa nauruun. Niinpä niin, kukapa olisi vielä kouluaikana uskonut, että Harryn nimipäivät tulisivat joskus olemaan Draco Malfoylle niin tärkeitä?
« Viimeksi muokattu: 15.06.2011 20:56:26 kirjoittanut Guadaloupe »
Minä en unohda sinua koskaan, vaikka en muistaisi omaa nimeäni.

Sisilja

  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 2 053
Vs: Laivastonsinistä nimipäivää!
« Vastaus #1 : 20.04.2009 20:28:43 »
Mukava pikkuraapale. Loppu sai hymyilemään, Draco oli varmasti suloinen näky! Enpä oikein osaa mitään sen erikoisempaa sanoa, muuta kuin että minä ainakin uskon vahvasti, että Harry Potterin nimipäivä on Draco Malfoylle erittäin tärkeä päivä.  :D

Kirjoittamisen riemusta

Avasta kiitos aijulle!

Amnesiac

  • ***
  • Viestejä: 235
    • tumblr
Vs: Laivastonsinistä nimipäivää!
« Vastaus #2 : 25.04.2009 02:11:59 »
Huu, kommentti! O___O
Susityttö - Toodella iso kiitos sinulle kommentoinnista! ♥ Kiva, että pidit.:-- )
Minä en unohda sinua koskaan, vaikka en muistaisi omaa nimeäni.

April

  • funky aphrodite
  • ***
  • Viestejä: 395
  • since 2007, biatch.
Vs: Laivastonsinistä nimipäivää!
« Vastaus #3 : 03.05.2009 04:18:07 »
Hihi, etsiskelin pientä suloista luettavaa, ja kuinka ilostuinkaan tämän nähdessäni.
Juuri sopiva mielialaani ja iso plussa ah-niin-kliseisestä lempiparituksestani.
Lyhyt ja suloinen. Muuta ei tarvita.

Ape likeys, kiitosta. ♥
If a writer falls in love with you,
you can never die.

   - Mik Everett