Kirjoittaja Aihe: Ajatus, tuplaraapale, lievä angst, S  (Luettu 2635 kertaa)

Pörrö

  • Seikkailija
  • ***
  • Viestejä: 44
Ajatus, tuplaraapale, lievä angst, S
« : 31.03.2009 23:54:30 »
Otsikko: Ajatus
Kirjoittaja: Pörrö
Ikäraja: S
Genre: Ehkä lievää angstia, tuplaraapale
Disclaimer: Hahmot ja teksti minun
Summary: ”Mä en tiedä, mitä sä ajattelet musta, mutta mä oon viimepäivinä ruvennu pitämään susta kovasti.”

A/N Suunnilleen vikko sitten kirjoitettu, nyt vasta sain julkaistuksi. Lähinnä pään sisällä olevan sekamelskan purkamista sanoiksi, toisaalta vaan kokeilua, että mitä raapaleeseen saakaan mahtumaan. Tuplaraapalehan tästä kuitenkin tuli, mutta joka tapauksessa.
Kommentitkin olis kivoja.
---------------------

Ajatus

Mä oon ruvennu viihtyyn sun seurassa, vaik en ois viel muutama viikko sitten uskonu, et niin kävis.
Kun sä oot lähellä, mulla on hyvä olo, sellanen lämmin ja huoleton.
Kun sä puhut, mä jään kuuntelemaan sun ihanaa ääntä ja eksyn sun kauniisiin silmiin.
Välillä osa sun puheestas menee ohi, mut luulen, et se ei haittaa.
Sun seurassas uskallan olla se, kuka mä oikeesti oon.
Mun ei tarvii esittää sulle mitään, sä varmaan kuitenkin näkisit mun läpi.
Mä tahtoisin halata sua, enkä päästää enää ikinä pois.
Toisinaan mut valtaa suuri halu suudella sua, mut sä pitäisit mua vähintään outona.
Mä en tiedä, mitä sä ajattelet musta, mutta mä oon viimepäivinä ruvennu pitämään susta kovasti.


Istun ikkunasyvennyksessä ja katson edessäni olevaa paperia. Siihen kirjoittamani teksti on totuus, jota en varmaan koskaan uskalla sinulle kertoa. Paperille putoaa kyynel. Kunpa olisit täällä, en tahtoisi olla yksin, mutta en millään voi mennä tähän aikaan kenenkään luo. Kello on kuitenkin jo melkein kolme aamuyöllä. Pitäisi mennä nukkumaan, tai olisi oikeastaan pitänyt mennä jo.

Raotan ikkunaa ja annan raittiin ulkoilman tulvia kasvoilleni. Nojaan päätäni viileään ikkunalasiin ja rypistän kädessäni olevan paperin pieneksi mytyksi. Miksi piti taas käydä näin?
Sisälleni sattuu kovasti. Tahdon satuttaa itseäni.

Nukahdan levottomaan uneen.
« Viimeksi muokattu: 11.11.2014 16:20:48 kirjoittanut Snoop. »
Toisinaan elämä potkii, mutta ainahan voimme potkia takaisin!

NAPS

Susie

  • Superstar
  • ***
  • Viestejä: 213
Vs: Ajatus
« Vastaus #1 : 01.04.2009 00:31:27 »
Hei tästä mä pidin. Heti alusta lähtien sain tunnelmasta kiinni ja silmien eteen ilmestyi heti mielikuva pimeästä kesäyöstä pienellä tuulenvireellä, minäkertoja istumassa sellaisella erkkerillä ikkuna avattuna; en itse asiassa tiedä miksi, mutta mä yhdistin automaattisesti hänet ja Housen siinä yhdessä vieroitushoitojaksossa. Jos olet sattunut katsomaan :-D jollain tapaa fiilis oli todella levollinen, sellainen rauhallinen, jota ympäröi suru. En tiedä saatko tosta selvän mutta niin mä sen koen.

Toi kursivoitu osa iski erityisesti. Siinä oli enemmän toivekkuutta ja rakkauden tunnetta kuin loppuosassa - tekee mieli huutaa kertojalle että go for it! Rakkaus satuttaa, mutta epäily, epävarmuus ja katumus tekemättä jätetyistä asioista satuttavat enemmän.

Lukisin mielelläni lisää tekstiä sinulta. Mutta juu kiitoksia!

 - Susie
« Viimeksi muokattu: 01.04.2009 18:55:11 kirjoittanut Susie »
The only way you'll ever learn a thing
is to admit that you know absolutely nothing

Pörrö

  • Seikkailija
  • ***
  • Viestejä: 44
Vs: Ajatus
« Vastaus #2 : 02.04.2009 16:48:43 »
Voi kiitos!
Mahtavaa, että olet löytänyt tuolta tunnelman, jotain tuon kaltaista tunnelmaa kuitenkin koitin hakea. (En ole Housea katsonut, joten en pysty nyt yhdistämään jaksoon.)
Ja mukavaa, että pidit.

(Ehkäpä voisin taas uskaltaa joku kaunis päivä lisätä näitä kirjotuksiani tänne. Lojuvat jossain koneen sisuksissa.)
Toisinaan elämä potkii, mutta ainahan voimme potkia takaisin!

NAPS

Phodos

  • ***
  • Viestejä: 53
Vs: Ajatus
« Vastaus #3 : 04.04.2009 19:04:25 »
vau, hienoa tekstiä, tämän pystyi sisäistämään tosi hyvin.
Susie sanoi jo kaiken tarvittavan, en keksi mitään lisättävää.
kiitos tästä!
~phodos
you are my life now.

latzku_

  • ***
  • Viestejä: 197
  • drarry<33
Vs: Ajatus
« Vastaus #4 : 04.04.2009 19:12:07 »
pidin todella paljon ja teksti oli kaikinpuolin hyvin kirjoitettu ;D



latzku_

Pörrö

  • Seikkailija
  • ***
  • Viestejä: 44
Vs: Ajatus
« Vastaus #5 : 05.04.2009 13:14:57 »
phodos ja lazku_ Kiitos kommenteistanne. Mukavaa, että piditte!
Toisinaan elämä potkii, mutta ainahan voimme potkia takaisin!

NAPS