Kirjoittaja Aihe: Kokoelma Potter-leffojen ärsyttävistä asioista  (Luettu 150176 kertaa)

Remoteness spectator

• Call Me By Your Name
  • Sanokaa Remoksi vaan
Vs: Kokoelma Potter-leffojen ärsyttävistä asioista
« Vastaus #660 : 13.02.2015 13:57:53 »
^ Omasta mielestäni kolmikko näyttelee oikein hyvin jo kahdessa ekassa leffassa. Kuitenkin hahmot ovat vasta 11-vuotiaita, ja käyttäytyvät sen mukaisesti. Heillä on kuitenkin oikein hyvät reaktiot ja kasvonilmeet kaikkeen, eikä ainakaan itselleni tule sellaista oloa, että näyttelevät. Jotenkin vaan tyypillisiä brittilapsia, eli hyvin paljon suorasukaisempia ja rohkeampia kuin esim. suomalaiset :D
It is time
to break the chains of life
If you follow you will see
what's beyond reality

~Dark designs~

räiskeperäinen sisulisko

• kamelikuiskaaja
« Vastaus #661 : 13.03.2015 18:12:29 »
En ole varma meneekö oikeaan topikkiin, mutta oletteko kuulleet siitä Potter-maailmaan sijoittuvasta uudesta trilogiasta?

Minussa uutinen herättää tarpeen itkeä tai vaihtoehtoisesti rikkoa tavaroita. Olen hyvin skeptinen tämän päähänpiston suhteen, ja aika varma siitä, että kyseessä on surkeaa Potter-maailmaa häpäisevää kuraa jonka tarkoitus on vain ja ainoastaan tehdä rahaa. Kyseinen trilogiahan ilmeisesti perustuisi tähän Ihmeotukset ja niiden olinpaikat-kirjaan, ja päähenkilö olisi "kirjan kirjoittanut henkilö". Ja koska kyseinen kirja on niin lyhyt ja siinä selviää oikeastaan hyvin vähän sen kirjoittajasta, niin todennäköisesti leffoilla ei ole kauheasti yhteistä Rowlingin luoman maailman kanssa...

Remoteness spectator

• Call Me By Your Name
  • Sanokaa Remoksi vaan
« Vastaus #662 : 13.03.2015 19:46:18 »
Räiskeperäinen: Minulle kaikki leffat kolmosesta alkaen on niin suurta kuraa, että niillä minulle ei ole paljoakaan tekemistä Rowlingin Potter-maailman kanssa, joten siinä mielessä ihan sama jos tekevät jotain uusia leffoja (kun en niitä kuitenkaan katso). Mutta joo, rahastushan tuossa vähän haisee, kun tuskin sitä nyt ihan noin vaan fanien iloksi ollaan tekemässä ja se on varmaan tasoltaan juurikin jotain löyhästi asiaan liittyvää. Rowling on kuitenkin ollut siinäkin tuotannossa mukana ja antanut sille siunauksensa, joten voihan ne joidenkin mielestä olla ihan hyviäkin, kun kerta porukka on niistä uudemmista Potterleffoistakin tykännyt :D En siis näe syytä miksi ne olisi yhtään sen huonompia.
It is time
to break the chains of life
If you follow you will see
what's beyond reality

~Dark designs~

Chiakara

• Murmeli
  • Ne ne Papa ja sitä rataa
« Vastaus #663 : 14.06.2015 23:11:16 »
En tiedä onko joku jo näihin vastaillut, mutta: ja kaikki lainaukset on Harry Potter - Legenda kirjasta

1. Michael Gambon sai Dumbbiksen roolin syystä että hänellä on pitkät kädet! Lainaus: "Hänellä on upeat, hyvin pitkät kädet. Hänellä on pisimmät ja kauneimmat kädet, jotka olen koskaan nähnyt ja pidemmät sormet kuin kenelläkään muulla. Minua kiehtoo se hallinnan tuntu, joka syntyy, kun hän kohottaa käsivarsiaan ja liikuttaa käsiään." -Alfonso Cuarón

Ja lisäksi, hän ei ole lukenut kirjoja koska 'Näyttelijästä voi tulla aika onneton jos hän lukee kirjaa ja huomaa, että hänen hahmollaan kirjassa oleva kohtaus on jätetty elokuvasta pois.'

//3. Lupinista tehtiin karvaton ihmissusi, koska sen haluttiin näyttävän sairaalta. Ei saastaiselta mieheltä jossa pikkulapsi (Harry) roikkuu, vaan sairaalta sedältä josta sukulaispoika pitää kiinni. (Ja Rempan ulkonäkö on minusta leffoissa täydellinen!)

Mutta joo. Rakastuin Hiinokkaan. Eipä tässä muuta.

-L. Luna

//Ja joku huomautti kahdeksasta leffasta: tämä kuva on aika mahtava, eikö? http://aijaa.com/gFewtB
« Viimeksi muokattu: 15.06.2015 20:41:43 kirjoittanut Lonely Luna »

Rakkaita lapsia en hylkää eikä Manaro niitä pois anna

HONE

• HermiONE
« Vastaus #664 : 17.01.2016 07:39:52 »
Joo-o,eli........Yksi asia mikä minua häiritsee on yleensäkin se,että elokuviin ei ole käsikirjoitettu monia hyviä asioita kirjoista.  Ja tämä mistä moni muukin on valittanut:Feeniksin kilta on kirjoista paksuin,mutta elokuvista lyhyin! ???   Liekehtivä pikari on suosikkini kirjoista,niin etenkin sen kohdalla häiritsee,kun ei ole otettu elokuvaan monia hyviä asioita......

Kun kerran Kuoleman varjeluksetkin jaettiin kahteen osaan,niin olisi minusta ollut kohtuullista jakaa Feeniksin kiltakin kahteen osaan......

Ja Liekehtivästä pikarista olisi voinut tehdä vain pidemmän......
Minun mielestäni Liekehtivä pikari ja Feeniksin kilta ovat huonoiten onnistuneet kirjoihin nähden.  Niistä elokuvista olisi pitänyt tehdä pidemmät,kun ovat niin paksuja kirjoja. 

"Jos uskot uskomattomaan,uskomaton uskoo sinuun"

Pipe

« Vastaus #665 : 17.01.2016 08:55:59 »
Feeniksin kilta kirjana on todella laaja ja mielenkiintoinen, mutta itse pidin sitä leffojen huonoimpana. Kelmeistäkin kirjassa kerrottiin todella todella laajasti ja ainoa mitä Kelmeistä sitten tulee ilmi ni on se Severuksen muisto Okkulumentuksesta. Et niin siinä oltais kyllä vähä voitu panostaa. Leffateatterissa harkitsin jopa nukkumista jossain vaiheessa leffaa.. ;D Ehkä jossakin vaiheessa vois  sen uusiksi katsoa ja todeta et onko se niin huono leffa kuin muistan ;D.
Yritän vain hymyillä, vaikka olen jo kuollut sisältä <3
♥Polseres Vermelles- Polseres amunt♥

Tuuli Lumi<3Draco Malfoy
♥Twc♥

Ava by: Ingrid

Röhkö

• Maisteri
  • Kuvittele tähän kärpästen surinaa.
« Vastaus #666 : 07.06.2016 08:05:35 »
Tämä tiivisti niin monta mieltäni vaivannutta asiaa :D 
Etenkin tuo Dumbledore Liekehtivässä pikarissa, mistä onkin täällä jo ollut puhetta.
Mitä tapahtuu ficissä, jossa päähenkilö kirjoittaa ficciä? Ficcinception, K-15