Kirjoittaja Aihe: Kesä sinun kanssasi // K-11  (Luettu 2595 kertaa)

Phodos

  • ***
  • Viestejä: 53
Kesä sinun kanssasi // K-11
« : 16.03.2009 22:29:33 »
// Alaotsikko: one-shot, pienimuotoinen fluffy & angst

Nimi: Kesä sinun kanssasi
Kirjoittaja: Phodos
Beta: isot kiitokset sulle betaamisesta, sateenvarjo !
Ikäraja: edit // nyt kun ajattelen tarkemmin, laitoin ikärajaksi PG-13 (K-11), joka oli siis ennen sallittu. kertokaa toki oma mielipiteenne.

-----

Muistatko, kun ensimmäiset syksyn lehdet tipahtelivat tuulen mukana
maahan?

Muistatko, kuinka se oli mielestäsi masentavaa? Kuinka kesä kuolee, maa täyttyy pian loskasta, kuinka kaikki vihreys peittyy sen alle. Tilalle tulee uusia sävyjä, ruskeita, oransseja, keltaisia. Kerroit minulle, kuinka jäit aina ikävöimään kasvojasi leyhyttävää kevyttä kesätuulta, kuinka ikävöit aurinkoa, joka nipisteli lämmöllään sinua hennosti kasvoista.

Rakastit kesää, ja kesän tuoksua. Rakastit aurinkoa, ja lämpimiä kesäöitä, jolloin menimme rannalle kävelemään käsikkäin vesirajaa pitkin.
Muistatko, kuinka vesi liplatti vasten rantakalliota hiljaisena, ja kuinka huulemme kohtasivat toisensa pehmeinä, rakastavina.
Minäkin rakastin sitä kesää. Kesää sinun kanssasi.

Muistan, kuinka vaaleat hiuksesi kiilsivät auringossa, kuinka ne muodostivat ikään kuin kuvioita ilmaan kesätuulen heiluttaessa niitä lumoavasti. Muistan, kuinka silmäsi säihkyivät kilpaa auringon kanssa, kuinka veden kimmellys näytti niiden loiston vierellä laimealta. Muistan miltä huulesi tuntuivat omiani vasten, mille ne maistuivat. Kesälle. Kukkaiselle ja raikkaalle. Juuri sinulle.  Muistan, kuinka sanoin sinulle sinä kauniina, valoisana kesäyönä ensimmäistä kertaa “Minä rakastan sinua, nyt ja aina.” Kuinka se tuntuikaan hyvälle sanoa se vihdoin ääneen.

Sitten tuli talvi. Se raastava, musertava talvi.
Routa jätti alleen viimeisenkin valonrippeen, viimeisenkin syksyn punaisen lehden. Enää oli jäljellä vain pimeys. Joka paikassa oli vain valkoista. Valkoista ja mustaa.

Muistan kuinka kasvosi vääristyivät, kun eräänä aamuna heräsit ja huomasit, että maa oli valkoisenaan lunta. Rakastamasi aurinko kumminkin paistoi.
Aivan väärässä paikassa, liian kylmänä. Mutta paistoi kuitenkin. Lumi kimmelsi timantin lailla sen säteiden hyväilyssä.
Muistan, kuinka supatin korvaasi, että minä voin olla oma lämmin ja säihkyvä aurinkosi. Kiedoin sinut syliini ja lämmitin sinua. Kerroin kuinka pidänkään sinusta, punaisista poskistasi, säihkyvistä silmistäsi, pehmeistä vaaleista suortuvistasi. Rakastin huuliasi, kun ne tanssivat omien huulieni kanssa sopusoinnussa.
Se oli viimeinen kerta, kun sain rutistaa sinut tiukasti omaan syliini, kun sain suudella huuliasi.


Kävelin sinua vastaan. Meidän oli määrä mennä “meidän puistoomme”, Aurinkopuistoon. Niin me sen nimesimme, silloin kesällä.
Erotin sinut pitkän matkan päästä. Vilkutin sinulle niin kauan että huomasit minut. Molempien huulet kaartuivat hymyyn.
Lähdit juoksemaan minua kohti. Kiihdytit koko ajan tahtiasi.
Lopulta meillä oli enää suojatie välissämme. Se hirveä suojatie.
Vilkutit minulle uudestaan, ja hymysi kohosi korviisi asti.
Astuit askeleen eteenpäin suojatielle ja -

Välähdys. Kirkaisu. Se kuului sinun suustasi. Sekunti tuntui pidentyvän tunniksi. Maa alkoi pyöriä allani. Suljin silmäni ja aukaisin ne taas uudelleen.
Juoksin luoksesi, lyijynraskain askelin. Makasit maassa levollisen näköisenä, edelleen se sama hymy huulillasi, jota hymyilit minulle äsken. Silmäsi olivat auki. Ne olivat kovat ja kylmät. Taustalla kuului autoa ajaneen miehen hysteerinen ääni. En kuunnellut häntä. Silmistäsi puuttui se tuttu hehku, se ilo ja lämpö. Kuumat kyyneleet alkoivat silmistäni kauniille kasvoillesi.

Minä toivoin, toivoin niin paljon, että nousisit ylös ja hymyilisit ilkikurisesti pyyhkiessäsi kyyneleitä poskiltani. Niin ei käynyt. Makasit maassa elottomana.
Puristin kättäsi omassani. Se oli vielä lämmin! Ehkä oli vielä toivoa!
Tunsin sydämeni pamppailevan hysteerisenä rinnassani. Niin, sydän.

Painoin pääni rinnallesi, ja saman tien uudet kyyneleet purkautuivat silmistäni. En kuullut sen sykettä, sen pampatusta. Se oli hiljaa, hiljempaa kuin kaikki ympärilläni. Se mieskin oli lopulta hiljaa. Joka paikka oli vain täynnä hiljaisuutta.

Minä murruin. Nostin sinut syliini ja nyyhkytin onnettomana sinä sylissäni. Painoin kasvoni hiuksiisi, imin itseeni niiden rauhoittavaa, tuttua tuoksua. Sivelin tärisevin käsin huuliasi ja kasvojasi. Mies taputti minua olalle ja sanoi soittavansa ambulanssin. Minua ei kiinnostanut. Oli vain minä ja tyhjyys. Ei mitään muuta. Huomasin, että kadulla oli edelleen sinun mp3-soittimesi.

Siinä soi edelleen meidän laulumme.

Ambulanssi. Kirkkaita valoja. Kyseleviä ihmisiä. Sinä, kalpeana ja kylmänä.
Toivoin niin, että se olisikin vaan pahaa unta. Kohta sinä nipistäisit minua poskesta ja sanoisit, että on lauantai. Hymyilisit aurinkoista hymyäsi. Niin ei tapahtunut.

Toivon edelleen, että jonain päivänä heräisin tästä horroksesta.
Toivon, että pääsisin luoksesi.
Ehkä näemme pian.

Rakastan sinua.

-----

kommentit olisi todella kivoja tottakai. rakentava palautekkin on tietysti aina vaan plussaa :-----------)
stoorissa on paljon toistoa, mutta se kyllä kuuluukin asiaan.
toivottavasti piditte!


// Ancka muokkasi ikärajan otsikkoon.
« Viimeksi muokattu: 18.11.2014 17:05:33 kirjoittanut Vanilje »
you are my life now.

sateenvarjo

  • ***
  • Viestejä: 25
  • Superhero's disguise
    • choke on the drama
Vs: Kesä sinun kanssasi // k-10
« Vastaus #1 : 17.03.2009 22:24:50 »
aaaw. luin tän joo aikasemmin jo tänään, mutta tykkään tykkään tykkään !

eli siis, kaikista virheistä tosissaankin saa syyttää mua *laskee katseensa maahan* tosin koitin kyllä kattoo mahollisimman hyvin, mut siis.

mun mielestä tää on ihan mielettömän hyvin ja kauniisti  kirjotettu. :----) sulla  on tosi omalaatunen tapa kirjottaa, apua, omalaatunen on väärä sana.. ainutlaatunen. :3 tykkään tosi tosi tosi paljon. enkä vaan siks et oon sun ystäväs (miten pystytkään aatteleen niin O___O)

tykkäsin myös siitä et osasit kirjottaa tän tarinan ilman et jouduit käyttää noitten nimiä. ihan kiva et ne jäi tollatteiks. :3

JA TOSISSAAN, ANTEEKS. musta ei oikein saa mitään ny selvää, hirvee ad/hd- kohtaus taas ja iskä kyylää vieressä samalla ko se selittää jostain sihteeristään, joka osaa kirjottaa nopeesti. :----D (mitä, minäkö offaan?)

tykkäsin tästä siis ihan mielettömästi, niiko jo tiijätkii.

ja vielä tällein betana, ihmiset voi kommentoida ;3
Päästän sut menee vertavuotavana ja mä tiedän että tuut takas huomenna

Phodos

  • ***
  • Viestejä: 53
Vs: Kesä sinun kanssasi // PG-13
« Vastaus #2 : 18.03.2009 14:10:29 »
kiitoskiitos !
joo, munkin mielestä toi on parempi ilman nimiä. toimii paremmin noin.
kommentteja ois kiva saada.
you are my life now.

Päksy

  • ***
  • Viestejä: 75
  • Don't promise me forever, just love me day by day.
Vs: Kesä sinun kanssasi // PG-13
« Vastaus #3 : 18.03.2009 15:58:46 »
Tää on todella kaunis toteutus traagisesta tarinasta! Aivan ihanasti kirjoitettu! <3

Ähhhh, haluaisin välttää hehkutusta mutta... ei täs ollu mitään huonoa mistä valittaa ja tää oli niin ihana, et hehkutukses tää taitaa mennä :D

Se oli todella... hmm, mukavaa, kun ficissäsi oli vihjauksia tulevaan... En tiedä miksi, mutta sellaiset iskee jotenkin aina ;D

Ja vaikka on kliseistä lopettaa sanoihin 'Rakastan sinua', niin se toimii aina. Myös tässä.

KIITOS TÄSTÄ! :p
Its the heart and the soul
And the body and the brain
Driving me insane
But the wind and the land
And the fire and the rain
Always stay the same



Phodos

  • ***
  • Viestejä: 53
Vs: Kesä sinun kanssasi // PG-13
« Vastaus #4 : 18.03.2009 22:51:05 »
ihana että tykkäsit!
on todella kiva saada tuollaisia kommentteja, vaikka vaan täynnä hehkutusta.
kyllä, 'rakastan sinua'-klisee toimii tässäkin oikein hyvin, vaikka sen kliseempää lopetusta ei voisi ollakkaan! mutta mikäs se hauskempaa.
kiitos itsellesi, ja olkaapa hyvä.
you are my life now.

Nuutti|

  • Tekopyhä sankari
  • ***
  • Viestejä: 573
  • Alt er love
    • Itsetuntovaurio
Vs: Kesä sinun kanssasi // PG-13
« Vastaus #5 : 22.03.2009 12:45:53 »
Kaunis. <33

Hitsit, meinasin itkeä tuossa lopussa. </'33
Imagination is more important than knowledge.
ava&banner by auroora

Phodos

  • ***
  • Viestejä: 53
Vs: Kesä sinun kanssasi // PG-13
« Vastaus #6 : 22.03.2009 15:13:46 »
voi kiitos, on ihana kuulla että jotakuta tämä koskettaa noinkin paljon! se oli tässä tarkoituskin, yrittää saada lukija tuntemaan jotain samankaltaista kuin päähenkilö.
kiitos vielä kovasti. :'----------)
« Viimeksi muokattu: 22.03.2009 17:34:29 kirjoittanut Phodos »
you are my life now.