Kirjoittaja Aihe: Twilight: Jälleen luonasi, S  (Luettu 5939 kertaa)

Mortti

  • Vieras
Twilight: Jälleen luonasi, S
« : 10.03.2009 16:24:40 »
Author: Mortti
Title: Jälleen luonasi.
Pairing: Edward/Bella
Rating: S
Fandom: Houkutus
Genre: angst, fluffy(?), one-shot
Disclaimer: Hahmot, ja muu kuuluu Stephenie Meyerille. En saa tästä minkäänlaista vastinetta.
Warnings: Spoilaa Uutta kuuta, ja kliseitä tai, tahmaista tekstiä taisi tulla paikoittain.
Summary: Nyt kun olet sylissäni viimeinkin, tiedän etten koskaan voisi enää päästää sinua menemään...
A/N: Ensi sanoikseni voisin kertoa olevani hyvin hermostunut. Twilight-faneilla tuntuu olevan paljon vahvemmat mielipiteet, ja vaatimustaso kuin HP-faneilla, ja siksi olin/olen hyvin epävarma tämän tänne laittamisesta. Elikkä, kerron siis tässä hieman Edwardin mietteistä, ja tunteista sen jälkeen kun he palasivat Italiasta. Tämä on tosiaan lyhyt, sen minä kyllä tiedän. Tein siitä tarkoituksella lyhyen, sillä tiesin tarkalleen millaisen lopun siihen halusin. Ja tosiaan, tämä on ensimmäinen Twilight-one-shot jonka olen tehnyt, ja toivon että se otetaan suopeasti vastaan. Kommentteja saa antaa, jos kukaan tälläistä pikkuista ficcia kommentoida viitsii. Enjoy!


Jälleen luonasi


Katselin kuinka nukuit jälleen sylissäni, sydämesi rauhallisesti rintaasi vasten hakaten. Kuollut sydämeni tuntui paremmalta kuin kuukausiin. Se tuntui viimeinkin rauhalliselta, ja onnelliselta. Rauha leiju päällämme sinun nukkuessasi. Olin viimein ehjä. Kiedoin käteni tiukemmin sinun lämpimän vartalosi ympärille, varoen etten herättäisi sinua. Mumisit jälleen unissasi, ja suukotin pehmeitä, mansikan tuoksuisia hiuksiasi. Jopa nyt kun nukuit, sydämesi vastasi kylmien huulieni kosketukseen. Hymyilin onnellisesti pimeydessä, ja toivoin sinun tietävän kuinka hyvältä minusta tuntuikaan.
En enää koskaan jättäisi sinua yksin, en enää koskaan anna sinun kärsiä. Mikään tässä maailmassa ei satuttanut minua niin, kuin tieto siitä että olin onnistunut vahingoittamaan sinua.
         Kurkkuani kuristi muistaessani, Alicen muiston. Hän oli nähnyt kuinka sekaisin, ja loukkaantunut sinä olit ollut täällä Forksissa minun ollessani poissa, olin nähnyt hänen keskustelunsa Charlien kanssa, silloin olin tajunnut satuttaneeni sinua, vaikka aikoinaan vannoin ettei niin koskaan tulisi tapahtumaan.
  Kaikesta huolimatta olet edelleen sama Bella, minun Bellani. Silti minua häiritsee se, kuinka olit Italiassa niin… varovainen. Katsoit minua kuin voisin koska tahansa kadota, pidit minusta kiinni kuin henkesi uhalla, jopa silloin kun viimein vaivuit uneen. Et saa ikinä tietää kuinka sydäntä raastavaa oli huomata, kuinka katsoit minua tuska, ja kipu silmistäsi loistaen. Yritit tapasi mukaan olla vahva, ja rohkea… minun vuokseni. En enää ikinä anna minkään satuttaa sinua näin. Pitelen sinua tästä lähtien aina sylissäni, enkä koskaan hellitä otettani. Tulen aina olemaan luonasi. Ikuisesti.

« Viimeksi muokattu: 13.06.2011 23:48:13 kirjoittanut NiNNNi »

macyn

  • *
  • Viestejä: 2
Vs: Jälleen luonasi ( Houkutus )
« Vastaus #1 : 10.03.2009 16:50:17 »
voi ei, aloin melkein itkemään  ;D
Tämähän oli ihana.
En pysty rakentavampaan nyt  :-*

Naxone

  • Kaipauksen haamu
  • ***
  • Viestejä: 184
  • Say what you want
Vs: Jälleen luonasi ( Houkutus )
« Vastaus #2 : 10.03.2009 17:39:55 »
Ihanan herkkä ja koskettava...
Tämä oli hyvä ficci ehkä minun makuuni liian lyhyt niinkuin sanoitkin, mutta olisi voinut olla ehkä vielä vähän pidempi..
Jatka samaan malliin ;D
Mr. Boombastic
What you want is some boombastic romantic
Mr. Lover lover, Mr. Lover lover, girl, Mr. Lover lover

shira

  • ryövärintytär
  • ***
  • Viestejä: 184
  • ava © becca ♥
Vs: Jälleen luonasi ( Houkutus )
« Vastaus #3 : 10.03.2009 18:55:24 »
Aah, Houkutus-fictionia ♥

Tämä oli tosi hyvin kirjoitettu, turhaan olit huolissasi. Ihana pikkuinen teksti, ei haitannut ollenkaan että tämä oli näin lyhyt. Tosin alkutiedoissa voisi vaikkapa lukea, että tämä on ficlet - eikös se ole nimitys lyhyille ficeille, jotka eivät kuitenkaan ole raapaleita  :)

Lainaus
En enää koskaan jättäisi Bellaa yksin, en enää koskaan antaisi hänen kärsiä. Mikään tässä maailmassa ei satuttanut minua niin, kuin tieto siitä että olin onnistunut vahingoittamaan häntä.

Sulle on varmaan sattunut jokin ajatusvirhe tämän kanssa, kun kaikki muu, mitä Edward ajattelee, on osoitettu "sinulle", siis suoraan Bellalle, mutta tässä puhutaan vain "Bellasta", yksikön kolmannessa muodossa  :)

Mutta siis, kiitos kovasti tästä, Twilight-ficcejä olenkin pitkästä aikaa kaipaillut  ;)

~ shira

When you touch me it's so delicious

{samba}

  • Someone Broken
  • ***
  • Viestejä: 217
Vs: Jälleen luonasi ( Houkutus )
« Vastaus #4 : 11.03.2009 15:28:10 »
Ihana, koskettava. Ja kaikkee sinnepäin. Tää oli aivan mahtava. Mä luulin, et kaikki tähän aiheeseen liittyvät ideat on jo käytetty, mut tää oli aivan mahtava. Silmät sattui, ku luin. Ihana.
Kiitos.
If I say you're the one would you believe me?

Lizzy

  • ***
  • Viestejä: 36
  • Twilight addicted
Vs: Jälleen luonasi ( Houkutus )
« Vastaus #5 : 11.03.2009 19:12:17 »
Apua... Pakko kommentoida, kun tää on niin ihana, vaikken vielä osaa sanoa mitään, kun pitää vielä sulatella sitä mitä on lukenut.

Tämä todellakin oli ihana ja koskettava... Kiva kun laitoit tämän tänne, ei tässä ole mitään miksi se olisi pitänyt pois jättää.

Kiitos. En nyt rakentavampaa saa aikaan.

Lizzy. ♥
I felt hope. ♥

Mortti

  • Vieras
Vs: Jälleen luonasi ( Houkutus )
« Vastaus #6 : 12.03.2009 16:24:08 »
macyn: Kiitos kovasti kommentistasi, joka oli ensimmäinen  :D Ihanaa jos pidit tästä.
Naxone: Kiva kun kommentoit. Tiedän, että tämät tosiaan oli hyvin lyhyt, ehkä ensikerralla sitten jotain pidempää kirjoittelen.
shira: Houkutus-ficit ovat ihania, mutta harmillista ettei kovin monta aihetta niistä kirjoista saa, mutta kuka tietää vaikka sitä alkaisi enemmänkin tulla sitten kun BD on suomennettu. Olen todella helpottunut sanoistasi, kiitos niistä. Kommenttisi piristi päivääni. Kiitos kun huomautit tuosta virheestä, ja kiitos vielä kerran kommentistasi.
{samba}: Kiitos kehuistasi, ja kommentistasi. Totta, monet Houkuts-ficci ideat ovat jo käytettyjä.  :D
Lizzy: Olen otettu sanoistasi. Et tiedäkään kuinka helpottunut olen kun tämä otettiin näin mukavasti vastaan, vaikka kritiikkiä saa aina antaa. Kiitoksia ihanista sanoistasi, mukavaa kun vaivauduit kommentoimaan.  :-*

elendir

  • haaveilija
  • ***
  • Viestejä: 139
  • oi jos silmät saisin kaltaisensa...
Vs: Jälleen luonasi ( Houkutus )
« Vastaus #7 : 12.03.2009 16:59:32 »
Mukavan surullinen ja samalla ehkä hitusen onnellinenkin tarina. Ainoa asia mikä häiritsi:
Lainaus
Kuollut sydämeni tuntui paremmalta kuin kuukausiin.
Olisin itse ehkä valinnut jonkiun muun sanan kuin paremmalta... Mutta mitäs pienistä. Etenkin kun ne pienet ovat minun omituisen mieleni oikkuja :D. Kirjoittele ihmeessä lisää kun näin hyvää tekstiä saat aikaan:)
Jos leijuminen johtuu ilosta, tuleeko painovoimattomassa tilassa onnelliseksi? Tasan ei mene nallekarkit!

Nuutti|

  • Tekopyhä sankari
  • ***
  • Viestejä: 573
  • Alt er love
    • Itsetuntovaurio
Vs: Jälleen luonasi ( Houkutus )
« Vastaus #8 : 19.03.2009 16:19:09 »
En osaa antaa rakentavaa palautetta. <333 Oli aivan ihana, melkein itku pääsi.  :)
Imagination is more important than knowledge.
ava&banner by auroora

Riitu

  • ***
  • Viestejä: 63
  • Komm Und Rette Mich. Ich Schaff's Nicht Ohne Dich♥
Vs: Jälleen luonasi ( Houkutus )
« Vastaus #9 : 20.03.2009 14:14:05 »
Äää, ihana <33 ei tuu just nyt mitään rakentavaa mieleen, mutta oli tosi ihana. Meilkein itkin.  :D
I have always loved you, and I will always love you.

Mortti

  • Vieras
Vs: Jälleen luonasi ( Houkutus )
« Vastaus #10 : 10.05.2009 15:36:57 »
elendirSuklaamurunen ja Riitu kiitoksia kommenteistanne ja pahoittelut kun en vastannut niihin aikaisemmin  :-*

Amanecer

  • ***
  • Viestejä: 392
Vs: Jälleen luonasi ( Houkutus )
« Vastaus #11 : 10.05.2009 17:51:54 »
Ihanaihanaihanaihana. Turhaan mietit tämän laittamista tänne, sillä minä ainakin tykkäsin ja paljon. Niin... suloista. :) Ja jottei tämä menisi vain tällaiseksi ihkutusviestiksi, niin löysin pari pilkkuvirhettä (hah, tuntuu, että olen näihin erikoistunut, huomaan kaikki pilkkuvirheet ihan kirjastostakin lainaamistani kirjoista). Kannattaa vielä katsoa teksti läpi. Esimerkiksi ja -sanojen eteen ei aina välttämättä tule pilkkua ja kysyvien sivulauseiden eteen sellainen tulisi. Okei, en osaa selittää niin, että kukaan mitään ymmärtää, mutta anyway.
Onni on kuin lasi: kun se on kirkkaimmilleen hiottu, se särkyy.

Veronika

  • ***
  • Viestejä: 168
  • mister
Vs: Jälleen luonasi ( Houkutus )
« Vastaus #12 : 03.06.2009 10:35:20 »
Oooohh! Ihanaa! Edward oli juuri oma itsensä. Täydellistä.

Olen lukenut tämän joskus aikaisemminkin, mutta nyt vasta kommentoin. Aivan ihanaa, edelleen. Tälläisiä on niin ihana lukea. Näitä, mitä kirjassa on tapahtunut, mutta vaan Edwardin näkökulmasta, esim. niitty kohtaus olisi ihana lukea Edwardin näkökulmasta, sen voisin itsekin tehdä.  ;)

Minusta tuntuu, että Uusikuusta olisi tulossa minun lempikirjani Houkutus - sarjassa! Siinä on niin paljon kaikkea ihanaa, Bellan ja Jaken ystävyys ja, kun Edward palaa takaisin ymsyms.(kauhea selitys  ;D )

Ihanaa! Tälläistä lisää!
another stranger

entinen vohveli

Ayos

  • Nöpötiainen
  • ***
  • Viestejä: 440
  • Ylemmyyskompleksi
Vs: Jälleen luonasi ( Houkutus )
« Vastaus #13 : 09.06.2009 16:04:24 »
Vuuivuii, ku oli söpöä♥  ( Hmm... lempiparitukseni on tosiaan E/B, mistä arvasit?  ;D )
No mutta joo tämmösiä lisää.

minnamoi

  • ***
  • Viestejä: 193
  • Kwop kilawtley
Vs: Jälleen luonasi ( Houkutus )
« Vastaus #14 : 15.06.2009 14:14:19 »
ihana♥

tykkäsin toooosi paljon! kuten yleensäkki ku on edwardin näkökulmast! osasit hyvin kuvailla edwardin tunteita, ainaki musta!!
"Disco is back, motherfuckers!"♥

Eleanor

  • *
  • Viestejä: 1
Vs: Jälleen luonasi ( Houkutus )
« Vastaus #15 : 17.06.2009 23:37:03 »
Anna ensin risut ja sitten vasta ruusut:
Näin lyhyeen tekstiin olit saanut mahdutettua aivan liian paljon pilkkuvirheitä. (tiedän, voi tuntua pikkujutulta, mutta minun silmääni se vain tuntuu aina jotenkin häiritsevän) Siis noissa lauseiden liitoskohdassa ja-sanan edessä oli pilkkuja, jotka eivät kuuluneet siihen ja jotka töksäyttivät lauseen ikävästi.
Lisäksi alussa liian lyhyet virkkeet perätysten häiritsivät. Joskus lyhyet virkkeet ovat omiaan tuomaan tunnelmaa, mutta tässä nimenomaisessa kohdassa lyhyet virkkeet vain tuntuivat tönköiltä ja teksti ei kuulostanut niin sujuvalta, kuin vaikka jos olisit liittänyt lauseet yhteen tai jotain.

Noista yllä olevista virheistä huolimatta ficci oli kiva ja vaikka olikin välillä hieman siirappinen (HUOM. ei missään nimessä liian :)), Edwardin ajatukset tuntuivat.. edwardmaisilta, eli siis oikeanlaisilta hänelle. Tunnelmankin sait loppua kohden tuntumaan oikealta ja pari aivan loistavaa virkettä löysin myös :)

Jassuö

  • ***
  • Viestejä: 12
  • Make your dreams come true!
Vs: Jälleen luonasi ( Houkutus )
« Vastaus #16 : 17.02.2010 23:37:58 »
Aivan ihana! Ei voi mitää järkevää sanoo ku on ihan tippa linssis!  :'(
What's done is done!

mariamo

  • maggara.
  • ***
  • Viestejä: 213
Vs: Jälleen luonasi ( Houkutus )
« Vastaus #17 : 18.02.2010 18:21:32 »
Aww, tää oli tälläien suloinen  ::)
Ei haittaa lyhyys pääasia, että tekstissä oli asiaa. LIKE IT!
Ja Edward oli onneks oma itsensä  :)

En saa mitään järkevää joten kiitos tästä.

- love, maria .
mitä jos tietäisit, että tämä kaikki päättyy tänään?

NiNNNi

  • Weasley
  • ***
  • Viestejä: 593
    • LJ
Vs: Jälleen luonasi ( Houkutus )
« Vastaus #18 : 18.02.2010 18:34:45 »
Ihana ♥
Tippa meinasi tulla linssiin. :)
Vaikka olikin lyhyt, olit saanut tunteet hyvin esille. ;)
Edward kuulosti itseltään ja niin ihanalta :D

Muuta en saa sanottua nyt. :)

NiN
Other cities always make me mad
Other places always make me sad
No other city ever made me glad
New York, New York

Anaid

  • ***
  • Viestejä: 281
  • Jamie <3
Vs: Jälleen luonasi ( Houkutus )
« Vastaus #19 : 18.02.2010 19:34:00 »
Ihana!
Kyynel valui poskelle.
ei mul muut...
Draco/Harry<br />Harry/Ginny<br />Lily/James