Kirjoittaja Aihe: Älä kerro isälle | K-11 | Valmis (14.9.09)  (Luettu 8107 kertaa)

Rins

  • Tribuutti
  • ***
  • Viestejä: 1 920
  • Team Peeta
    • The pieces of my heart
Vs: Älä kerro isälle | K-13 | 4/5+epilogi (25.6)
« Vastaus #20 : 14.09.2009 18:03:40 »
Koskakohan tähän olis tulossa jatkoa...?



Joitakin unelmia ei ole tarkoitettu toteutuviksi.

Bannerin tehnyt Lady Dynamite

Karolain

  • Höhlä suklaaholisti
  • ***
  • Viestejä: 949
  • Jääporokarhu
Vs: Älä kerro isälle | K-13 | Valmis (14.9.09)
« Vastaus #21 : 14.09.2009 19:08:49 »
Teinirinsessa: ihana sinä! Unohdin täysin tämän ficin koulun takia, mutta kiitos kun muistutit!

^veerä^, eFFy ja Belsissa, kiitos myös teille kommenteistanne. TÄssä saatte nyt viimeisen luvun ja epilogin. Eli hieman enemmän luettavaa kerralla kuin yleensä. ;)

A/N: Nyt se siis on valmis, enää ei sitten tarvitse tätäkään muistaa. :D Täytyy myöntää että tämä omasta mielestäni loppuu hirveän nopeasti, mutta itse olin silloi nkun kirjoitin tämän vielä niin pieni ettei kärsivällisyys pidempään vielä riittänyt. Mutta nyt päästän teidät nauttimaan tästä. Kiitos kaikille lukijoille vielä kerran! <3

V Luku
Yllätyksiä

Lucius Malfoy heräsi kirkkaaseen auringon paisteeseen. Leveästi venytellen hän hyppäsi kirsikkapuisesta sängystään. Vaatteita etsiessään jostain sängyn alta ja muualta huonetta, Lucius haistoi kahvin ihanan aromin ja vastapaistetun leivän tuoksun.

Keittiössä Narcissa luki juuri Me Noidat -lehteään kun hänen miehensä käveli huoneeseen.

"Huomenta kultaseni. Eilen meni hieman myöhään", Lucius myhäili ja avasi juuri Päivän Profeettaa auki.

"Niin", Narcissa mutisi samalla hörpäten kahvia.

"... Meidän poikamme ovat päässeet etusivulle", Lucius sanoi kasvojaan kurtistaen etusivun kuvalle.

"Mitä? Näytähän!" Narcissa nosti katseensa lehdestään ja repäisi Profeetan hämmentyneen miehensä käsistä.

Malfoyn pojat löytäneet rakkauden, otsikko oli suuri ja näkyvä.

Lokakuun viidentenätoista päivänä, Tylypahkan oppilaat olivat viettämässä viikonloppuaan Tylyahossa. Kolmessa Luudanvarressa erittäin romanttisissa merkeissä olleet Harry Potter, 17 ja Draco Malfoy, 17...

"Oih! Minun pitää mennä heti kirjoittamaan kirje heille!" Narcissa huudahti intoa puhkuen ja heitti Profeetan pöydälle samalla kaataen oman kahvinsa.

Lucius jäi katsomaan vaimonsa menoa, kunnes tämä oli kadonnut kulman taakse. Hän havahtui tuijottamasta, kun Dobby -kotitonttu ojensi hänelle varovasti kahvia.

~ * ~

Samaan aikaan Harry oli herännyt ja veti juuri vuoteensa tummanvihreät verhot sivuun. Hän katsoi oliko Draco jo herännyt.

Tietysti hän on herännyt, hän on aamuvirkku, Harry ajatteli, ja oikein ajattelikin. Hän loukkaantui hieman Dracolle, koska tämä ei ollut herättänyt häntä, mutta pian tunne katosi, koska hänen korviinsa kantautui veden solina.
 
"Huomenta", Harry sanoi kirkkaalla äänellä samalla kun meni kylpyhuoneeseen. Hän luuli että Draco oli suihkussa.

"Huomenta", kuului vastaus samalla kun joku väänsi vesihanan kiinni.

"Missäs minun Lohikäärmeeni on?" Harry kysyi vietellen samalla kun laittoi hammastahnaa hammasharjaansa.

"Ei ainakaan täällä. "

Harry alkoi pestä hampaitaan pienen hämmennyksen vallassa, kun joku tuli pois suihkusta. Sieltä astelikin Blaise. Harry sylkäisi lavuaariin ja sanoi nolona: "Ai sinäkö siellä olit? "

"Kyllä minä siellä olin... " Blaise vastasi samalla kuivaten itseään.

Harry oli juuri lopettamassa hampaiden pesuaan, kun näki peilin kautta Blaisen hivuttautuvan häntä lähemmäksi. Harry kääntyi ympäri samalla hetkellä kun Blaise nojautui häneen.

"Mitäh?! " Harry ulvahti, kun Blaise suuteli häntä.

~ * ~

Muutaman minuutin kuluttua Harry ilmestyi suureen saliin ja istuutui nopeasti Dracon viereen.

"Bla- Blaise suuteli minua ", Harry kuiskasi änkyttäen Dracolle.

"Mitä?! Se limanuljaska, hän tiesi että sinä olet minun. Tämän minä vielä kostan hänelle ... mutta se nyt vain on sivuseikka, tämä on paljon tärkeämpää", Draco sanoi ja ojensi Harrylle kirjeen, ”se on äidiltä.”
 
Harry otti kirjeen vapisten Dracon kädestä ja luki sen.

Huomenta Harry ja Draco.

Luin juuri Päivän Profeetan artikkelin teistä.

Aivan ihanaa!

Muistan kun ensinmäisen kerran näitte toisenne, te olitte silloin vielä sylivauvoja, ja silloin jo huomasi että teidän välillä oli jotain kaveruutta syvempää.
Te olitte aina yhdessä.

Ja kerran, päivää ennen kuin koulu alkoi. Te olitte silloin uimassa siinä lammella, joka meidän pihallamme on. Niin minä satuin olemaan siinä lähellä kävelemässä. Te luulitte että kukaan ei näe. Että kukaan ei näe kuinka painauduitte ihan kiinne toisiinne. Kuinka varovasti suutelitte toisianne. Teidän ensisuudelma! Ja minä näin sen! Että se oli söpöä. Isällenne en kertonut siitä.

Nyt ainakin olemme isänne kanssa varmoja siitä että menette puhdasverisiin naimisiin, tai no, Harry on kylläkin puoliverinen, mutta en minä voi sinua syyttää äitisi kuraverisyydestä.

Häitänne odottaen,
Narcissa


"H- hän- hän näki meidät ", Harry änkytti.

"Niin näki... Rohkelikot katsovat meitä. "

"Niin katsovat muutkin. "

"Harry... "

"Niin? "

"Nyt olisi hyvä aika. "

"Mihin? "

"Tähän. " Draco suuteli Harrya.

Kuului kohahdus, kun salin täysi ihmisiä haukkoi henkeään kauhusta että ihastuksesta. Jostakin kuului "Minä tiesin sen!", "Niin ilmeistä!" -huudahduksia.

Harry ja Draco katsahtivat toisiinsa, kohauttivat olkiaan ja suutelivat toisiaan uudestaan. Muutama puuskupuh putosi penkiltä kivilattialle.


Epilogi

"Hei, katso minkä minä löysin."

"Minkä?"
 
"No, valokuva-albumin, taukki."

"Minä en ole taukki, olen Draco."

"Ihan kuin en sitä olisi tiennyt", Harry tuhahti ja pyöräytti silmiään. Hänen käsissään oli vihreä valokuva-albumi.

Harry avasi sen etukannen, ja heti ensimmäisellä sivulla komeili kuva, joka oli leikattu kolmetoista vuotta sitten Päivän Profeetasta.

"Muistatko tuosta kuvan otosta seuraavan päivän?"

"Tietysti! Silloin sai koko koulu ja muu maailma tietää, että me seurusteltiin."

Harry käänsi seuraavan sivun. Nyt sivulla oli kuva, jossa Harry ja Draco pitivät yhdessä käsissään huispaus-pokaalia. Heidän takanaan näkyi happamia rohkelikkoja.

"Hah! Tuolloinkin rohkelikot tulivat toisiksi huispauksessa."

"Niin. Niin kuin edellisempinäkin vuosina. Mutta tuo voitto oli kyllä sinun etsijäntaitojen ansiota, Harry. "

"Niin, me olimme vähällä hävitä, mutta onneksi meillä oli sinunlainen lyöjä", Harry virnisti ilkikurisesti.

Harry käänsi taas sivua ja sieltä paljastui kuva professori McGarmiwan tunnista. Kuvassa Harry yrittää muuttaa kermakaljaa tuliviskiksi. Taika epäonnistuu ja sytyttää Harryn hiukset tuleen.

"Tuo ei ollut yhtään hauskaa. Jouduin olemaan kolme yötä sairaalasiivessä. Minulla oli vakavia palovammoja päänahassa. Hei! Älä naura siinä!"

Draco nauroi vedet silmissä kuvalle kun samalla käänsi seuraavan sivun.

Tällä sivulla oli kuva seitsemännen kouluvuoden päättäjäisistä. Ne olivat tanssiaiset, jotka olivat vain seitsemäsluokkalaisille. Kuvassa Harry ja Draco tanssivat valssia keskellä salia ranskalaisen sisäkön asuissa.

"Tuo oli sinun ideasi, Draco."

"No mitäs suostuit siihen."

"Sinä osasit suostutella minut."

Draco käänsi taas seuraavan sivun. Nyt sivulla komeili kuva Harryn polttareista.

"Minä en pitänyt yhtään noista polttareista! Sinä olit todella ilkeä, kun sinne ei tullutkaan miesstripparia vaan nainen, ja sinä et sentään joutunut pukeutumaan liian pieneen minihameeseen ja tiaraan. Etkä joutunut niissä myymään pipareita ovelta ovelle jästi-alueella!"

Harry käänsi nopeasti seuraavan sivun jolla nyt komeili kuva Dracon polttareista.

Ne polttarit oli pidetty homo-baarissa ja Draco oli joutunut vain pukeutumaan pupuksi ja tanssimaan tiskillä samalla kaataen muille juomista.

"Olinko minä noin ihanan näköinen?"

"Voi kyllä olit. "

"Ei- ei, älä käännä vielä! Haluan vielä katsella itseäni." Harry oli juuri ollut kääntämässä sivua. "Nyt voit kääntää."

Nyt sivulla komeili kuva häistä. Häistä, jotka olivat olleet viisi vuotta sitten. Kuvassa oli alttari, jonka eteen oli polvistunut kaksi miestä, joista toisella oli mekko.

"Sinä olit todella kaunis morsian", Harry julisti.

"Tietysti olin, mutta sinun olisi pitänyt olla morsian, niin olisin voinut pitää sukunimeni."

"Niin, mutta tuo huntu sopi sinulle, ja valkoinen häämekko vain täydensi kokonaisuutta. Ja eikö me olla tämä sukunimi käsitelty loppuun? Minä olen Potter-Malfoy ja sinä Malfoy-Potter."
Draco mutristi mietteliäästi suutaan, "huntu -asiassa olet oikeassa, mutta sen sanon, että minä olisin halunnut olla pelkkä Malfoy. Käännä sivua."

"Ei täällä ole enempää kuvia."

"Eikö?!"

"Ei- tai- siis- on, mutta ne kaikki kuvat ovat sinun rakkauden osoituksia minua kohtaan, ja niitähän on vaikka kuinka monta, ja jos nyt alkaisimme niitä käymään läpi, emme näkisi koskaan loppua niille. Miten sinä onnistuit saamaan niistä kaikista kuvan?

"Se on salaisuus jota en kerro... koskaan."

"Sehän nähdään!"

« Viimeksi muokattu: 15.09.2009 18:28:17 kirjoittanut Karolain »
----
If you are too open minded, your brains will fall out.
----
Avatar

Cherina

  • Täystuho
  • ***
  • Viestejä: 534
  • Eikö kaikissa ole ripaus hullua... minussa ainakin
Vs: Älä kerro isälle | K-13 | Valmis (14.9.09)
« Vastaus #22 : 14.09.2009 21:41:05 »
Uii! Tosi sulonen!
Vaikka juoni oli ainutlaatuinen ja siksi aluksi hieman erikoinen, siihen pydtyi helposti sisäistymään. Tykkäsin erittäin paljon. Vähän lyhyt oli... Toi epilogi oli ihan paras. Kuvia!
TEAM SOLMIO

Dark and cloudy world, black and white, and it's all mine.

And it's TOTALLY AWESOME!

Rins

  • Tribuutti
  • ***
  • Viestejä: 1 920
  • Team Peeta
    • The pieces of my heart
Vs: Älä kerro isälle | K-13 | Valmis (14.9.09)
« Vastaus #23 : 15.09.2009 16:31:59 »
Ei tää saa olla loppu, sinä senkin :'(

No mutta, hyvin tää joka tapauksessa päätty, toi vika luku oli tosi ihana, vaikkakin ihmettelen Narcissan reaktioo.
Oli se kirje kuitenkin aika ihana, ja asiat jotka sen jälkeen tapahtu <3
Epilogi oli tosi kekseliäästi tehty, sä kerroit niinku valokuva-albumin avulla kaiken mitä noille tapahtu noiden välisenä aikana.
Vähän pidempi olis voinu olla, tää oli niin hyvä.
Mutta kiitos kuitenkin koko ficistä <3



Joitakin unelmia ei ole tarkoitettu toteutuviksi.

Bannerin tehnyt Lady Dynamite

Belsissa

  • Ikiunelmoija
  • ***
  • Viestejä: 760
    • Arcane Inspiration - blogini
Vs: Älä kerro isälle | K-13 | Valmis (14.9.09)
« Vastaus #24 : 17.09.2009 21:56:02 »
Loppuen lopuksi tämä oli hyvin yksinkertainen, mutta suloinen ficci.

Aika perus H/D:tä, mutta toisaalta, siitähän onkin aikaa, kun sinä tämän kirjoitit. Narcissan reaktio oli ehkä hieman yllättävä, mutta sekin silti suloinen ja hieman hassu kaiken sähellyksensä suhteen.  :D

Olen pahoillani, mutten oikein keksi mitään kommentoitavaa enää. Kiitos tästä.

 
Arcane Inspiration - lifestyleblogini
Virvatulilaulu - kirjallisuusblogini

Liinalotta

  • ***
  • Viestejä: 289
Vs: Älä kerro isälle | K-13 | Valmis (14.9.09)
« Vastaus #25 : 21.09.2009 16:05:40 »
Uih, ihana.. Jotenkin niiiiin herkkä. :--DD
IHANA TOI TYLYPAHKALAISTEN REAKTIO!! :--DD
Niin, mutta tuo huntu sopi sinulle, ja valkoinen häämekko vain täydensi kokonaisuutta. Ja eikö me olla tämä sukunimi käsitelty loppuun? Minä olen Potter-Malfoy ja sinä Malfoy-Potter."
Uih<33
KIITOS!
Niin pienen hetken rakkaus on lumivalkoinen
on puhdas niinkuin hanki helmikuisten aamujen

Pikku-Kissa

  • Vieras
Vs: Älä kerro isälle | K-13 | Valmis (14.9.09)
« Vastaus #26 : 11.10.2009 13:06:09 »
Voijj että oli kyllä söpö tarina ;) onneksi Lucius ei vetänyt pultteja, siitä oon kiitollinen :D Ei tähän voi oikeen mitään kommentoija, Epilogi oli kans niin söpiss :D Eipä muuta, rakentava karkas kävelyllä ^^'

~PiKi~

nukkekoti

  • Ananas
  • ***
  • Viestejä: 145
  • Majere. <3
Vs: Älä kerro isälle | K-13 | Valmis (14.9.09)
« Vastaus #27 : 18.10.2009 21:28:20 »
Haha, miten ihana lyhyt pikkufic. :) Tää sopi erittäin hyvin piristämään mieltä sunnuntaisen työpäivän jälkeen!

Kieli nyt oli hieman tönkkö paikoittain ja niin edelleen, mutta kuten olet jo pariin otteeseen maininnut niin on kyse vanhasta ficistä, joten turha alkaa sitä kommentoimaan :D

Mutta kiitos tästä piristeestä, juoni oli kuitenkin hyvin erilainen ja kekseliäs :)
Sans lui, je ne peux pas vivre.

Merrrí

  • ***
  • Viestejä: 577
Vs: Älä kerro isälle | K-13 | Valmis (14.9.09)
« Vastaus #28 : 19.10.2010 14:34:41 »
Awww <3

Tuli tuollanen reaktio tuosta epilogista, ja nauratti myös ne polttari systeemit :D

Pidin tästä(kin), kokonaisuus oli hyvä, vaikka luvut oli harmittavan lyhyitä. Ensimmäinen ficci? Hyvä sellaiseksi, vaikka sanoitki muuttaneesi joitakin kohtia, ellen hirveän väärin lukenu.
Kerran olen aikasemmin lukenu tämän ja silloin en ilmeisesti kommentoinu, vissiin uskaltanu tai jotain :D
Oli muuten varsin omituista lukea sellasta, jossa Harryn vanhemmat on aikasemmin olleet kuolonsyöjiä ja heidän lapsensa meni sitten Malfoyden kartanoon kasvatettavaksi.
Mutta niin, pääasia taisi tulla selville, pidin ja niin edelleen, ja nyt voisin mennä lukemaan muita kirjoituksiasi :)

Kiitos että olet lisännyt tämän tänne.
mi-ra

Ps. Yhden virheen luulin nähneeni, mutta se katosi heti ku jatkoin lukemista.

Feliicia

  • Puuskupuh
  • ***
  • Viestejä: 817
  • Hobitti
Vs: Älä kerro isälle | K-13 | Valmis (14.9.09)
« Vastaus #29 : 19.10.2010 15:18:41 »
AWWWWWWW! H/D on ihanaaa.

Tää ficci oli tosi mielenkiintoinen ja hyvä.

Hyvä idea, että Harry asuukin Malfoylla eikä Dursleylla ja se on luihuisessa. Ja hyvää vaihtelua, että Hermione ja Ron ei ollu sen kavereita :D


ava by Raitakarkki
banneri by Pyry

Riksuuu

  • ***
  • Viestejä: 28
    • Not Like In The Movies
Vs: Älä kerro isälle | K-13 | Valmis (14.9.09)
« Vastaus #30 : 20.11.2010 19:59:39 »
tää oli mahtava :p Luin kerralla kokonaan, mutta tykkäsin tosi paljon !  ;)
it's all about where you're going, no matter where you've been