Kirjoittaja Aihe: Unohtumaton ystävänpäivä [Harry/Remus/Severus, k-11]  (Luettu 2914 kertaa)

Surunmurhaaja

  • Arvuuttaja
  • ***
  • Viestejä: 2 618
Title: Unohtumaton ystävänpäivä
Author: Deehoo
Rating: k-11
Pairing: Harry/Remus/Severus
Genre: Dialogi, slash
Disclaimer: J.K.Rowling omistaa Pottermaailman, en minä

Summary: Harry kaipaa vaihtelua seksielämäänsä…

A/N: Teki mieli tehdä dialogia, ja tämmöinenpä siitä syntyi. Osallistuu ystävänpäivähaasteeseen, FF10 sanalla kuukausi ja FF100 sanalla 087.Elämä

*

“Harry.”

“Mmh?”

“Joku on ovella. Mene avaamaan.”

“Mikset mene itse?”

“Koska minua väsyttää.”

“Mph. Ei se ole mikään syy.”

“Onpas. Mene nyt.”

“Mennään, mennään…”


“Remus!”

“Niin?”

“Taidan jättää avaamatta.”

“Miksi ihmeessä?”

“Se on Kalkaros!”

“Ja mistähän sinä sen tiedät?”

“Katsoin ikkunasta, idiootti.”

“Vai niin. Mutta avaat oven kuitenkin.”

“Remuus. On ystävänpäivä. Ja meidän piti olla kahdestaan, tiedäthän.”

“Tiedän. Mutta minä kutsuin Severuksen.”

“Mitä?”

“Kuulit kyllä. Avaa nyt se ovi, ennen kuin hän tulee siitä läpi.”


“Huomenia, Potter.”

“Hmp. Päivää vain, Kalkaros.”

“Hei, Severus. Hienoa, että pääsit tulemaan.”

“Et juuri antanut vaihtoehtoja.”

“En niin.”

“Lupin, pyyhi tuo omahyväinen virnistys kasvoiltasi. Ja eiköhän aloiteta. Ei minulla ole koko päivää aikaa.”

“Aloiteta mitä? Ja antanut vaihtoehtoja mihin?”

“Lupin, älä väitä ettet ole kertonut Potterille mitään.”

“Hupsista, pääsi unohtumaan. Noh, Harry, etkö sanonutkin eilen että seksielämämme kaipaa vaihtelua?”

“Mitä? Enkä sanonut! Tai siis…”

“Potter, eiköhän asia ole harvinaisen selvä. Kaipaatte vaihtelua, ja Lupin pyysi minua auttamaan.”

“Pyysi? Ja mitähän mahdatte tarkoittaa auttamisella?”

“Sanotaanpa tämä suoraan. Lupin on paskiainen, joka uhkasi ilmiantaa ministeriöön että suunnittelen jatkavani maailmanvalloitusta, jos en auta teitä pienessä ongelmassanne.”

“Suunnitteletko sinä maailmanvalloitusta?”

“Kyllä, Potter. Ja ajattelin aloittaa tuhoamalla sellaiset typerykset kuin sinä.”

“…”

“Noniin. Todellisuudessa uusi pääministeri on epäluuloinen sontiainen, joka sattuu vain vihaamaan Severusta ja uskoo kaiken, mitä hänestä kerrotaan.”

“Vau. Tuota tietoa voisi vaikka hyödyntää.”

“Potter, sinä et hyödynnä yhtään mitään tai vannon, että sen jälkeen jokainen lihaksesi kirkuu kauhusta minut nähdessään.”

“Eiköhän mennä jo asiaan. Severus, toitko pyytämäni tavarat?”

“Toin. Täytyy myöntää Lupin, etten olisi ikinä uskonut sinun mielikuvituksesi olevan noin sairas.”

“Mitkä tavarat? Ja kertokaa jo, mihin asiaan?”

“Potter, olet joko uskomattoman naiivi tai typerä. Eivätköhän nämä tavarat valaise asiaa jonkin verran.”

“Mitä? Ei… Minä en pue tuota ylleni! Enkä todellakaan aio käyttää noita!”

“Potter, älä näytä noin kauhistuneelta. Nämä käsiraudathan ovat kerrassaan - innoittavat.”

“Ei, ei! Remus, minä en todellakaan tarkoittanut tätä kun sanoin haluavani vaihtelua! Minä… Minä lähden nyt!”

“Severus, ota hänet kiinni!”

“Päästä minut irti! Te voitte jatkaa leikkejänne keskenään, minä en -”

“Älähän nyt, Potter. Meille tulee varmasti oikein hauskaa.”

“Kalkaros, irti minun hupustani. Remus, senkin sairas sontiainen. Minä en suostu, en todellakaan -”

“Vaimennous! Anteeksi kuinka, Potter? Ei oikein kuulu. Sinun kannattaisi varmaan ilmaista itseäsi selvemmin. Aijai, nyrkinheristely ei kerro ajatuksistasi paljoakaan.”

“Noniin, Severus. Eiköhän raahata Harry yksissä tuumin makuuhuoneeseen. Voit jatkaa kiusaamistasi siellä.”

*

“Harry?”

“Mm?”

“Nukutko sinä?”

“En.”

“Hyvä.”

“Miten niin?”

“Noh, enkö minä luvannutkin sinulle unohtumattoman ystävänpäivän?”

“Taisitpa luvata.”

“No, se ei vain ole vielä läheskään sellainen.”

“Ei vai?” Minä kun luulin että äskeisessä oli tarpeeksi. Ja voisitko mitenkään irrottaa nämä käsiraudat? Ne hiertävät ikävästi.”

“Ei käy.”

“Ja miksiköhän?”

“No, kun vain Severus osaa irrottaa ne.”

“Niinpä tietysti. Ja missähän hän mahtaa olla?”

“Itse asiassa, en tiedä. Odota, käyn etsimässä hänet.”

“Remus! Remus, helkutti, et voi -”

“Kyllä hän voi, Potter.”

“Missä sinä olit? Ja minne Remus lähti?”

“Hän meni toteuttamaan lupaustaan tehdä ystävänpäivästäsi ikimuistoinen.”

“Milläköhän tavalla?”

“Pysymällä poissa jaloistamme, Potter.”

“Pysymällä poissa?”

“Aivan, Potter. Hän pyysi erikoiskäsittelyn, jotta pysyisit tyytyväisenä seuraavaan ystävänpäivään. Ja minä vannon, että jos erehdyt vielä marisemaan seksielämäsi tylsyydestä, pyydän Luciuksen paikalle. Hän saa käsittelyni tuntumaan suorastaan päähän taputtelulta.”

“Kiero paskiainen.”

“No no, Potter. Älä pakota minua ottamaan sanojasi takaisin.”

“Ruikuli.”

“Että mikä?”

“Ruik- helvetti, käpälät irti Kalkaros.”

“Enpä usko, Potter.”

“Mulkvisti. Paskapää. Kieroontunut ras- saamari, Kalkaros. Hyvä on, hyvä on! Anteeksi ja kaikkea. Jos nyt vain hoitaisit homman loppuun.”

“Kun kerran noin kauniisti pyydät.”

“Mulkku.”

“Minähän varoitin, Potter.”

“Jaa mistä? Sinä et - helvetti! Sinä - saatanan - jumalauta, Kalkaros. Minä vitussa pyydän. Manipuloiva paskiainen.”

“Hyvää ystävänpäivää vain sinullekin, Potter.”

“Hmph.”
« Viimeksi muokattu: 15.03.2015 04:38:33 kirjoittanut Kaapo »
Vanhan runontekijän sanoin
Täynnä uhmaa ja kauneutta
Luon rannanmitan valkeaa vaahtoa
Sinut kauniina kuin kärsivä jumala

Surunmurhaaja

  • Arvuuttaja
  • ***
  • Viestejä: 2 618
Vs: Unohtumaton ystävänpäivä
« Vastaus #1 : 10.03.2009 18:53:23 »
Psy, että ihan repeilit? :D Minä en ajatellut tätä julkaistaessani, että tämä olisi mitenkään erityisen hauska, mutta ilmeisesti tämä on sittenkin hieman hauska. Positiivista sekin :D

Joo, Lucce ehdottomasti mukaan ;D Onkohan kukaan vielä kirjoittanut spinn-offia dialogille? *vilkuilee ympärilleen kuin nähdäkseen vastaavanlaisen tapauksen* En ole sellaiseen törmännyt, mutta kerta se on ensimmäinenkin :D No enpä taida tehdä. Ehkä sitten ihan erillinen ficculi Harrysta ja Luciuksesta ;) Kiitos kovasti kommentistasi! =)
Vanhan runontekijän sanoin
Täynnä uhmaa ja kauneutta
Luon rannanmitan valkeaa vaahtoa
Sinut kauniina kuin kärsivä jumala

Kaarne

  • Unenkutoja
  • ***
  • Viestejä: 9 356
  • Lunnikuningatar
Vs: Unohtumaton ystävänpäivä
« Vastaus #2 : 11.03.2009 16:29:13 »
Mmmmtääääh?

Tämä oli aivan pimeä, aivan kaistapäinen ja aivan omituinen... ja toimiva. Dialogi oli veikeä, kaikki kolme hahmoa uskottavia - jopa Lupin, vaikka en olisi koskaan voinut kuvitella häntä seurustelemassa Harryn kanssa tai palkkaamassa Kalkarosta tuomaan vaihtelua Harryn seksielämään. Öh... Täytyy siis sanoa, että olet onnistunut dialogin kutomisessa hyvin.

Vaikka tämä pääpiirteissään toimikin joissain kohdissa jouduin lukemaan uudestaan ollakseni varma siitä, kuka puhuja oli. Muista selventää tarpeeksi sitä, milloin kukin on roolissa, jos päätät ottaa kolmen hengen kohtauksia - tässä ei ole missään vaiheessa sitä ongelmaa etteikö huolellisempi lukeminen puhujaa paljastaisi, mutta aivan täydellisen soljuva teksti ei ole.

Näppärää ja hauskaa dialogia siitä huolimatta.


someone i loved once gave me a box of darkness.
it took me years to understand that this, too, was a gift.

Surunmurhaaja

  • Arvuuttaja
  • ***
  • Viestejä: 2 618
Vs: Unohtumaton ystävänpäivä
« Vastaus #3 : 12.03.2009 18:27:15 »
Vehka,
Tämä oli aivan pimeä, aivan kaistapäinen ja aivan omituinen... ja toimiva.
täytyy sanoa että onnistuit säikäyttämään minut alkusanoillasi :D huhhuh. ei saa pelotella ihmisiä tuolla tavalla ;D Heei, mitäs vikaa Remus/Harryssa? (okei, ei kuulu omiin suosikkeihin mutta silti x)) Hm, kyllähän Remuksesta se pieni piru tarvittaessa löytyy, vaikka luulen ettei Remus tosiaan ensimmäisenä olisi Kalkarosta kylään kutsumassa :'D Muttamutta, ajatus kiehtoi minua niin paljon että täytyihän siitä dialogi tehdä. Dialogissa on melkoisen hankalaa ilmineerata, kuka milloinkin puhuu, joten yritin tehdä puhetavan jokaiselle tarpeeksi omanlaisekseen. Toivottavasti et joutunut aivan päätäsi puhki miettimään, kuka milloinkin puhuu ;) Kiitos ja kumarrus itsellesi että jaksoit kommentoida :)
Vanhan runontekijän sanoin
Täynnä uhmaa ja kauneutta
Luon rannanmitan valkeaa vaahtoa
Sinut kauniina kuin kärsivä jumala

Vendela

  • Teeholisti
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 7 261
Vs: Unohtumaton ystävänpäivä [Harry/Remus/Severus, k-11]
« Vastaus #4 : 04.07.2020 23:05:04 »
Löysin tämän Remus/Harry-topasta Hormipulverissa ja tämähän oli varsin hauska pieni pätkä. Dialogi toimi tässä kivasti ja hyvin pysyin kärryillä kuka mitä sanoi :)

Remus on kyllä varsin kinky pyytäessään juuri Severuksen piristämään heidän seksielämää Harryn kanssa ;D Mietin vain, että mikähän siinä oli Harrylle tylsää ja sellaista, että hän kaipasi vaihtelua. Onneksi Severus vaikutti varsin luovalta, mutta jäin miettimään että Remusko tosiaan häipyi paikalta ja jätti Harryn ja Severuksen peuhaamaan keskenään? Vai olivatko he jo ehtineet puuhastella kolmestaan aikaisemmin?

Joka tapauksessa, kiitos tässä illan piristyksestä!

Vendela

Bannu©Waulish

I think it's time for little story... It's definitely Storytime!