Kirjoittaja Aihe: Pandan Fullmetal Alchemist taiteiluja (uusia 28.2)  (Luettu 12295 kertaa)

Sukeltajapanda

  • ***
  • Viestejä: 10
    • http:// DeviantArt
Heissulivei! Tulin ja majoitin tänne pari fanartiani *heh* Varmaan jo huomasittekin että fanarttini on aika Fullmetal Alchemist painotteista (kiitos ihanan Arakawa tätimme^^), mutta yritän muistaa aina välillä piirtää jotain muutakin *heh heh* Suuren kiitoksen haluaisin esittää upealle puukynäsarjalleni ja ultima tussilleni. Pienempi kiitos sitten vesiväreilleni :D Ja kiitos myös suurelle inspiraationi lähtelle elikkä Marygoldin Sateenvarjosyndroomalle, johon olen kovasti yrittänyt kuvitusta piirtää ^^

Kiitos kiitos ja tervetulloo!!


UUDET!

Asema (Sateenvarjosyndrooma) S Viimesin Syndrooma kuva minkä oon piirtäny

Narri ja Kuningas (FMA/ Roy & Edo) S Ostin ihtelle joululahjaksi harmaasävytussit ja kokeilin niitä vähän ^^

Cosmopolitan (FMA/ Roy) S Sain joululahjaksi piirtopöydän. Tää oli eka työni sillä.

Sateenvarjosyndrooma:
Takapiha (luku1) S Tykkään tämän kuvan väreistä ja tuo mini Edo onnistui todella hyvin.

Puisto (luku1) S En oo ennen Hughesia piirtäny. Onnistu aika hyvon ekaksi Hughesiksi. Roy on tässä yksi onnistuneimmista ^^

Painajainen (luku1) S Tätä oli pelottava tehä O_o Edo näyttää niin kärsivältä että itku melkeen pääsee. Kädet ei oikeen ottanu onnistuokseen.

Kuristus (luku2) S Ja lisää kärsiviä ilmeitä. Yllättävän onnistunut kuva (kuvakulma oli niin hankala).

Takkatuli (luku2) S En oo kovin hyvä tekeen taustoja, mutta täh'n sain tehtyä oikein tunnelmallisen taustan. Edo jäi ehkä vähän pieneksi.

Le Pistro (luku3) S Roy on selvästi käynyt laihutuskuurilla. Kuvasta tuli vahingossa vähän turhan romanttinen xD

Tanssi (luku3) S Ja taas hankala kuva. Ihmisiä on niin vaikee piirtää kiinni toisiinsa O_O

Vierailu (luku3) S Ehkä vähän suttuinen, mutta kaksi ylimmäistä kuvaa onnistu oikein hyvin. Alimainen Riza epäonnistu niin pahasti, ttä luultavasti väänän tästä vielä parannellun version.

Tiskejä ja saippuakuplia (luku4) S Tehty akvarellipuuväreillä. Rizalle tule melko tylsän näköset vaatteet, mutta jostkin kumman syystä tykkään kovasti tämän työn äklön makeista väreistä :D

Sade (luku4)
S Skanneri veti tämän kuvan vähän vinoon... Sain vähän (aika paljon) vaikutteita tähän kuvaan yhdestä toisesta fanartista. Laitan sen tänne

Trauma (luku4) S En ole ihan tyytyväinen tausta ratkasuuni, mutta onneksi se on tehty koneella niin voi värittää käsin paremman... Edon ilme onnistui loistavasti.


FMA:
Shakkimatti S Yksityiskohtia on kiva piirtää <3

Hetki (slash) S Tässä oli haastetta. Edo pääsi ehkä vähän venähtämään, mutta ei se tunnelmaa pilaa ^^

Mr. Kuolema S Paperi loppu kesken enkä saanu jalkoja mahtuun *harmittaa*

Dreams (slash... paljastapintaa xD) S Tämä on vasta pelkkä line, mutta kädet ja kaikki onnistu niin hyvin, että en oo vieläkään uskaltanu värittää tätä.

Kommentteja on aina kiva lukia ^^


// Illusia poisti toimimattomat linkit ja lisäsi ikärajat.
« Viimeksi muokattu: 13.07.2015 18:40:03 kirjoittanut Kaapo »
"Kai minun täytyy ensitöikseni laittaa aamiaista"
-Muumimamma-

Anily

  • ***
  • Viestejä: 9
(Ei otsikkoa)
« Vastaus #1 : 04.07.2007 11:27:45 »
Päätin nyt sitten tulla kommentoimaan nämä kaikki.

Takapiha (luku 1) Pidän tästä kuvasta, olet hyvin onnistunut kankaiden laskoksissa ja kaikkea, mutta (aina se yksi mutta täytyy kaikkialle tunkea...) jotenkin tuo Royn käsi verholla näyttää... oudolta ja sitten kun katsoo vähän kauemmin, näyttää niinkuin Roy olisi vetämässä käteen.

Puisto (luku1): Pidän tämän kuvan tunnelmasta. Tosin, kaikki on vähän liian pinkkiä minun mieleeni. (Mutta se on vain tällaisen pinkkifobisen örvelön mielipide.)

Painajainen (luku1): Tästä kuvasta en oikein tiedä että mitä sanoa. En tiedä tarinaa tämän kuvan takana, joten en oikeastaan voi kommentoida tilanteeseen sopivuutta tai mitään. Hieno tämä kuitenkin on.

Kuristus (luku2): En oikeastaan osaa sanoa tästäkään mitään. Muuta kuin että tämä ei jotenkin sovi muiden kuvien linjaan. Muut olivat tussattuja ja väritettyjä, joten tällainen pelkällä lyijykynällä tehty työ pistää silmään.

Takkatuli (luku2): Repesin kyllä totaaliseti kun näin tämän kuvan. Heti aivot vinkaisivat "L!Ed!" (you know, Death notesta), kun L aina istuu noin. Sitten katsoin Royta ja repesin uudestaan. Koska Roy näyttää juuri siltä, niinkuin se ajattelisi "Jos Ed ei lopeta huonekalujeni sotkemista, nappaan tuon miekan ja viipaloin Edin. Vaikka sittenhän sotkisin huonekalujani itse." Anteeksi, en vain voi sille mitään, että minulle tuli tuollainen mielikuva.*ojentaa aseen* Ammu ihan rauhassa.

Le Pistro (luku3): Kuvan tunnelma on hauska, pidän siitä. Ed ja Roy näyttävät jotenkin erikoisilta. Eivät oikein itseltään. Edillä sen ainakin tekee tuo hieman perunanenäksi kääntyvä nenä. Osaat piirtää hiukset hyvin hahmon hiuksiksi, mutta sitten kasvonpiirteissä jokin melkein aina mättää, en tiedä miksi. Sitä ehkä kannattaa harjoitella. (Joissakin kuvissa tosin olet onnistunut piirtämään hahmo aivan näköisiksi.)

Tanssi (luku3): Tämä kuva on kohtuullisen hyvin onnistunut. Mielenkiintoinen tilanne tämä ainakin on.

Vierailu (luku3):Tässä tosiaan kaksi ensimmäistä kuvaa ovat hyvin piirrettyjä, mutta minäkin vierastan tuota alimmaista Rizaa.

Shakkimatti: Tässä on mielenkiintoinen tilanne, ja idea. Pidän väreistä.

Hetki: Ed näyttää hieman paniikkiselta, mutta se sopii kuvaan. Pidän tästäkin kuvasta. Royn ja Edin vaatteet ovat vain ehkä hieman liian vaaleansiniset.

Mr. Kuolema: Tämä on hieno kuva ja pidän tästä, mutta minun on jotenkin vaikeaa kuvitella Roy noin.

Dreams: Oih! Ed/Al <333 Tästä kuvsta pidän todella, todella paljon, tämä on aivan ihana! (Turha varmaan kertoa, että olen aivan täydellisen rakastunut Ed/Al:iin?)

Harry vs. Voldemort: AAAAAAAAAAARG!!!!! GINNY!!!! Ai, öh... Anteeksi? (Ginnyfobia vaivaa) Outoa jotenkin nähdä HP:tä piirrettynä mangatyylillä. Jotenkin tulee mieleen, että sen pitäisi olla vähän enemmän realistista. (Mutta se nyt on vain minun mielipiteeni.) Muuten kyllä pidän tästä, tässä on hienot koristelut ja kaikki.

Sirre ja Remppa: Tästä kuvasta en pitänyt. En tiedä miksi, mutta jotenkin vain tuollaiset chibit ovat useimmissa tapauksissa ärsyttäviä.

Sirius ja Remus: Tästä pidän enemmän, vaikka tosin, en oikein pidä tuosta siriuksen kaavusta, se jotenkin tuntuu viestittävän: "Hei, minä olen merlin."


Juu, anteeksi, annoin aika paljon negatiivista kommenttia. Jos se yhtään helpottaa, niin mene nauramaan minun piirroksilleni. (Ei, en mainosta koskaan...)

///
Lainaus
Marysta vähän tuntuu että se on överifluffi!Roy eikä Alphonse (vaikka ilman värejä tuosta on kyllä tosiaan aika helppo erehtyä... : D)

 :o  Kyllä nyt hävettää. ;D  Olen ehkä hieman fiksaantunut Ed/Al:iin, niin kai sitten minun tuottaa kaikesta mahdollisesta sitten sitä. (Mutta kun...)
« Viimeksi muokattu: 04.07.2007 13:26:38 kirjoittanut Anily »
Patience is a word too.

Marygold

  • Vieras
(Ei otsikkoa)
« Vastaus #2 : 04.07.2007 12:15:34 »
Lainaus
Oih! Ed/Al <333


Marysta vähän tuntuu että se on överifluffi!Roy eikä Alphonse (vaikka ilman värejä tuosta on kyllä tosiaan aika helppo erehtyä... : D)  

...

Olen kommentoinut näistä kuvista kaikkia muita paitsi Shakkimattia, joten saat nyt pitkät sepostukset siitä sitten.

Tykkään kuvan yksityiskohdista aivan valtavan paljon, vaatteista ja koruista ja muusta tilpehööristä, olet oikeasti jaksanut miettiä jopa Royn hihoihin jotkut tuollaiset pitsiröyhelöt :D Itse kuvan ideasta mulla tulee mieleen jostain syystä vähän HP ja Viisasten kivi (no johtuisikohan ehkä Launiksen kannesta) ja sitten toisaalta pari muuta samantyylistä fan art -kuvaa, minkä takia ajatus hienoudestaan huolimatta on hiukka kulunut. Pidän siitä, eniweis.

Kaksi vähän häiritsevää juttua minä tuolta keksin nyt järjettömän kauan pohdiskeltuani. Ensimmäinen ja tärkein niistä on se, että vaikka kuvan yläosa noin hahmojen vyötäröstä ylöspäin näyttää hurjan tarkasti jokaista yksityiskohtaa myöten mietityltä, loppuosa ei näytä yhtä huolitellulta. Enkä tosiaan tarkoita nyt sitä, ettei myös kuvan alaosa olisi huolellisesti piirretty vaan sitä että yläosan älyttömät krumeluurit jotenkin korostaa entisestään tuota alaosan yksinkertaisuutta. Voi että kun taas osaan selittää. Toinen juttu on se, että noin tussattuna Royn hiukset näyttää väkisinkin aika Kalkaros-genren rasvaisilta : D Mutta sitten taas Edwardin hiukset on aivan upeat, kerrankin oot piirtänyt ne palmikolle.

Öhköh. Mary lähtee nyt hankkimaan elämää jonnekin muualle.
« Viimeksi muokattu: 01.01.1970 02:00:00 kirjoittanut Marygold »

Sukeltajapanda

  • ***
  • Viestejä: 10
    • http:// DeviantArt
(Ei otsikkoa)
« Vastaus #3 : 05.07.2007 00:18:39 »
Anily: Kiitos kun jaksoit kommentoide kaikki läpi ^^

Lainaus
näyttää niinkuin Roy olisi vetämässä käteen
*Reps* Enpäs ole sitä ennen nuin aatellukkaan xDDD. Tarkotus oli että Royn käsi on rennosti siinä edessä vaan, mahdollisesti taskussa. Mutta mutta oon kyllä tähän piirtäny tuon käden melko huolimattomasti.

Takkatuli kuvassa Edo kyllä kieltämättä näyttää L:tä ja enpä yllättyisi vaikka olisin vahingossa ottanut kyseistä henkilöstä aikapaljon vaikutteita, koska tällähetkellä luen molempia mangoja Fullmetalia ja Death Notea :D

Lainaus
Juu, anteeksi, annoin aika paljon negatiivista kommenttia. Jos se yhtään helpottaa, niin mene nauramaan minun piirroksilleni. (Ei, en mainosta koskaan...)

Kriitikki on aina tarpeellista ^^

Marygold:
Lainaus
Ensimmäinen ja tärkein niistä on se, että vaikka kuvan yläosa noin hahmojen vyötäröstä ylöspäin näyttää hurjan tarkasti jokaista yksityiskohtaa myöten mietityltä, loppuosa ei näytä yhtä huolitellulta

Sie sitte huomaat kaiken :D Tosiaan noitten jalkojen kanssa tuskailin peräti kaksipäivää ja lopussa jo vähän luovutin. Piti tehdä parikompromissia niitten kanssa ku paperi meinas taas kerran loppua kesken O_o ja nuitten jalkojen takia mietin todella kauan että laitanko kuvaa nettiin ollenkaan...

Kiitos kovasti palautteesta ^^
« Viimeksi muokattu: 01.01.1970 02:00:00 kirjoittanut Sukeltajapanda »
"Kai minun täytyy ensitöikseni laittaa aamiaista"
-Muumimamma-

Huyana

  • Vieras
(Ei otsikkoa)
« Vastaus #4 : 06.07.2007 22:00:15 »
Voih, tykkälin kovasti erityisesti noista FMA-aiheisista, fani kun itsekin olen. Vaikka en anime/manga tyylistä piirrustusjälkeä erityisemmin arvostakaan, niin nämä kyllä ihan toimivat. Vaikka ainahan on toki parannettavan varaa, mutta kun töissä on selvä tunnelma, se on jo hyvän taiteilijan merkki. Kaikella tulee olla sielu ja näillä töillä se on. Painajainen ja Shakkimatti olivat kenties suosikkikuviani. Oikein silmää miellyttävää.
« Viimeksi muokattu: 01.01.1970 02:00:00 kirjoittanut Huyana »

Amy Malfoy

  • ***
  • Viestejä: 1 121
(Ei otsikkoa)
« Vastaus #5 : 08.07.2007 23:13:38 »
Oih!! Nuo Potter fanartit olivat aivan upeita!!

Harry vs. Voldemort - siis tämäkö tehty hätäisesti?! Haluaisin sitten nähdä samaisen kuvan kun keskityt, koska tämä oli aivan mahtava! Todella upea kanneksi. Voldemortin ilme oli ihana aivan kuin hän ei välittäisi yhtään Harrystä ja tämä taas näyttää siltä, että sinä, Voldemort, et nyt oikein ota tätä tosissasi. Ja Dracon (sano että se on Draco siinä oikeassa alakulmassa) oli ihana vihainen :)

Sirre ja Remppa (slash) - Suloinen pari!

Sirius ja Remus (slash) - Remus näyttää tässä aivan pikkupojalta, suloinen ja haavoittuva. Tuli sellainen nyyyyh.. tunne :) ja Sirius näyttää vähän siltä, ettei oikein tiedä mitä pitäisi tehdä.

Kommentoin vain nuo Potter aiheiset ethän pahstu? :)

~Amy
« Viimeksi muokattu: 01.01.1970 02:00:00 kirjoittanut Amy Malfoy »

Ginin banneri<3
~The End is here: Deathly Hallows Part II~
~Dramione~
”Goalies don't think." - Chris Osgood
                                                                       Kiitos Leijonat <3

Sukeltajapanda

  • ***
  • Viestejä: 10
    • http:// DeviantArt
(Ei otsikkoa)
« Vastaus #6 : 10.07.2007 23:18:05 »
Sainpas piirettyä lisää Syndrooma kuvia. Huomasin tässä että oon kohta kolme lukuu jäljessä O_o meinas tulla kiire saaja nää valmiiksi. Joo neljänteen lukuun mahdollisesti tulossa muutama kuva vielä lisää (ne on  vielä vähän luonnos vaiheessa).

Amy Malfoy: Juu kyllä se on Draco siellä oikeassa alalaidassa :D Sille tuli vähän vahingossa nuin tuima ilme naamalle (oon mestari vahinko ilmeissä). Saattaa olla että tulossa on pari uutta Potter kuvaa vielä tämän kesäloman aikana.

Huyana: Hah! Painajainen ja shakkimatti ovat minunkin suosikkejani :D *kylläpäs sattui*

Kiitos kaikille kommenteista ^^ Luen mielelläni lisää :)
« Viimeksi muokattu: 01.01.1970 02:00:00 kirjoittanut Sukeltajapanda »
"Kai minun täytyy ensitöikseni laittaa aamiaista"
-Muumimamma-

Marygold

  • Vieras
(Ei otsikkoa)
« Vastaus #7 : 16.07.2007 21:37:47 »
Tuota, yllätyyyys.

Tykkään näistä uusista akvarellipuuvärikuvista. Jotenkin ne miellyttää silmää enemmän kuin perinteiset puuvärit.

Tiskikuva: Aika vaaleanpunainen sisustus :´D Riza on tässä kuvassa onnistunut hyvin, kuitenkin sun näköinen painos eikä ihan kopio alkuperäisestä. Hiuksissa oleva punainen jotenkin erottuu turhan selvästi, mutta muuten. Royn naamalla olevat hiukset saa aikaan sellaisen vaikutelman, kuin sillä olisi silmien sijaan sellanen mustanaamio-systeemi, mutta muuten en valita. Kädet on, taas kerran, onnistuneet hienosti. Söpö on varmaan sana, johon tämä kuva parhaiten tiivistyy.

Sadekuva: Minusta tässä taas ei ole juuri mitään samaa kuin tuossa kuvassa, josta sanot ottaneesi vaikutteita. No sarjakuva sateessaseisoskelusta, mutta se onkin ainoa yhdistävä tekijä, nee? Tunnelma on ihan erilainen, ei ollenkaan tuollainen pliisun fluffinen kuin "alkuperäisessä". Aivan rakastan tuota vasemman alareunan Edwardia, kuvakulma ja ilme ja silmillä olevat märät hiukset ja kaikki, en osaa kuin kuolata näppäimistölleni sitä katsoessani. Royn paita on ehkä vähän hassu, en osaa kyllä sanoa että millä tavalla, se ei vain näytä... oikealta. Akvarellit tekee sateesta paljon aidomman näköistä kuin pelkällä lyijykynällä/normipuuväreillä piirretty mitenkään voisi olla.

Marysi taas kerran kiittää ja kumartaa.
« Viimeksi muokattu: 01.01.1970 02:00:00 kirjoittanut Marygold »

Vivilan

  • ***
  • Viestejä: 42
(Ei otsikkoa)
« Vastaus #8 : 17.07.2007 15:28:53 »
Hii, FMA-piirroksia.

Painajaisessa Edin ilme on ihana. Vaikka Royn esillä oleva käsi näyttääkin turhan pieneltä, niin pidän.

Shakkimatti - Loistava. Yksityiskohdat ovat hienoja ja ilmeet upeita. Kutittaakohan Royn nenää, kun tuo Edin tutkahius on noin lähellä... hmm..

Lainaus
Mutta sitten taas Edwardin hiukset on aivan upeat, kerrankin oot piirtänyt ne palmikolle.
Tosiaan. Harmittekin, ettei Edwardilla ole hiuksia letillä. Kiva, että tuossa sitten oli.

Hetki Voi aww tuota Edin ilmettä. ^^ Hieman surullinen. Olet tajuttoman hyvä piirtämään ilmeitä.

Mr. Kuolema Tykkään tästä. Vaatetus on hieno. (kuullostaapas tämä tökkivältä..)

Sirius ja Remus kuvat on kivoja. jälkimmäisessä Siriuksen ilme..


Olen huono kirjoittamaan pitkiä kommentteja. Pahoittelen sitä.
Mutta tämähän meinaa mennä jo ihkutuksen puolelle tuo piirtämiesi ilmeiden kehuminen.. :'D  Ne on vain niin hienoja.
« Viimeksi muokattu: 01.01.1970 02:00:00 kirjoittanut Vivilan »

Sukeltajapanda

  • ***
  • Viestejä: 10
    • http:// DeviantArt
Vs: Pandan Fullmetal Alchemist taiteiluja (uusia 28.2)
« Vastaus #9 : 19.07.2007 21:48:35 »
Mary: Royn silmä pääsi pääsi vähän leviämään kun viimeistelin kuvaa (en oikeen niitä akvarellikyniäni vielä hallihe). Mutta noh... nyt meillä on siinä el mustanaamio Roy :D

Vivilan: Oih kiitos kiitos ^^ Tuskailen aina ilmeiden kanssa kun tosi harvoin saan niitä onnistumaan niin hyvin että minä the pilkunviilaja olisin niihin tyytyväinen xD. Jaa piirän Edon hiukset pompulalle kun en oikein noita lettejä osaa piirtää (pitänee ruveta harjotteleen).

Huom Huom! Neljännen luvun nviimenen kuva on valmis ^^, tosin tää on vaan hätävara ratkasu... teen parreman taustan siihen ensviikoksi. Ja siinä on sitte Edo eikä mikään Smurffi... (puujalkavitsit on vaan niin parhaita :,D).

// 28.02.2008 - Oho minulla oli täällä tämmöinenkin O.O Oli jo aika päivittää...

Eli FMA:lla jatketaan. Syndroomaan uusi kuva (joka oikeestaan on jo aikavanha). Oon erittäin tyytyväinen kyseiseen kuvaan. Suutelevia ihmisiä on tosi vaikee piirtää.

Sain tosiaan piirtopöydän joten tulevaiseedussa koneella piirettyjä töitä tulee lisää... Niitä on päässy vähän kertymään en vaan viellä jaksanu kaikkia laittaa ^^

Kommentilla saa jälleen heittää, se piristää päiväänä kummasti.


// Illusia yhdisti tuplapostauksen.
« Viimeksi muokattu: 30.04.2012 15:15:22 kirjoittanut Illusia »
"Kai minun täytyy ensitöikseni laittaa aamiaista"
-Muumimamma-