Kirjoittaja Aihe: Kotipaikka Linden Hills, Viimeinen ilta (S, draama)  (Luettu 4764 kertaa)

Winga

  • Gremlin
  • ***
  • Viestejä: 2 446
Nimeke: Viimeinen ilta
Kirjoittaja: Winga
Paritus: En mä sitä vielä paljasta...
Ikäraja: S
Fandom: Kotipaikka Linden Hills
Tyylilajit: draama, miniflangst
Vastuuvapaus: Hahmot ovat Gloria Naylorin sekä erään ensimmäinen lausahdus.
Lyhyesti: Hän tiesi sen viimeiseksi kerraksi.
Kirjoittajalta: Halusin kirjoittaa tälle kohdalle hiukan vaihtoehtoisen mahdollisuuden, en tiedä onnistuinko...
365 raapaletta -haasteeseen.

Viimeinen ilta

Hän suuteli miestä haistaen tämän kalliin partaveden, tuntien tämän lihaksikkaan ylävartalon painautuvan omaansa. Kädet olivat hiuksissa, toivat päätä lähemmäs.
Hän tiesi sen viimeiseksi kerraksi, kun voisi olla näin toisen kanssa. Miehen vasemman käden nimettömässä oleva kihlasormus ei haitannut, mutta seuraavana päivänä siihen tulisi vihkisormus. Vaikka hän kuinka pyysi, mies ei suostunut jättämään morsiantaan.
Hän kirosi Nedeedin ja Linden Hillsin mielessään ja työnsi miehen kauemmas itsestään.
"Koska minusta ei voi tulla vaimoasi, en rupea huoraksesikaan", hän sanoi pettävällä äänellä. "Olen kyllä bestmanisi..."
"David..."
"Ei. Nämä ovat jäähyväiset tässä elämänosassa", hän sanoi jättäen Winstonin taakseen. "Toivottavasti rakastat häntä enemmän kuin minua."
« Viimeksi muokattu: 10.06.2012 00:46:33 kirjoittanut Yukimura »
"It's just like I always say; if you want to find something weird you have to go downtown."