Kirjoittaja Aihe: Percy Jackson, Hämäräkuva, Nico/Thaleia, S  (Luettu 2578 kertaa)

saghapo

  • Vieras
Percy Jackson, Hämäräkuva, Nico/Thaleia, S
« : 19.03.2011 13:29:01 »
Title: Hämäräkuva
Author: saghapo
Fandom: Percy Jackson
Rating: S
Genre: angst, ehkä pikkuisenhiukkasen fluff, triplaraapale
Pairing: Nico/Thaleia
Disclaimer: Rick Riordan omistaa kaiken, mokoma.
Summary: Sinun jälkeesi minun elämäni oli pelkkää jossittelua, elämistä eilisessä. En liikkunut eteenpäin, olin pysähtynyt paikoilleni, jähmettynyt.

A/N: No tää jennumiu heitti haasteen ja pakkohan se oli sit kirjottaa, ja ottakaa huomioon että kyseessä on ensimmäinen tällä parituksella kirjoittamani ficci (;

Hämäräkuva

Syvänsininen. Kuin meren salatuimmat vedet, taivaan väri juuri ennen myrskyä, sinun silmäsi. Niin olisin kuvaillut, jos olisit kysynyt niiden väriä. Pikimustat. Kuin yön salaisimmat kuiskaukset, varjon hämärä kuva, sinun hiuksesi. Olisit kysynyt, olisin kertonut. Viattoman vaalea, sinun ihosi. Heleä aalto harmauden keskellä, sinun naurusi. Tuhansien lupausten täyttämä, sinun hymysi. Jos olisit kysynyt, olisin kertonut sinulle sen kaiken. Muttet koskaan kysynyt. Ehkä tiesit sen kaiken jo itsekkin, tai sitten kysyit kysymykset joltain muulta, annoit jonkun muun tulla lähellesi, kuiskia korvaasi lupauksia, jotka eivät koskaan ehtineet täyttyä. Ehkä, jos olisit tiennyt tunteistani, se olisin ollut minä. Tai sitten en. Sinun jälkeesi minun elämäni oli pelkkää jossittelua, elämistä eilisessä. En liikkunut eteenpäin, olin pysähtynyt paikoilleni, jähmettynyt.

Aina hymyillessäsi minulle vastasin hymyyn, yritin sanattomasti viestiä sinulle minusta. Puhuessasi minulle hädin tuskin kuulin sanojasi, olin liian keskittynyt äänesi kuuntelemiseen; se oli ollut minulle kuin huumetta, olin tallentanut sen jokaisen sävelkorkeuden muistiini. Ja nyt minua kadutti, etten ollut kuunnellut, mitä sanottavaa sinulla olisi ollut. Nyt se olisi liian myöhäistä. Sinä olit kuollut, poissa, et koskaan tulisi takaisin. Kuullessani uutisen se vaikutti maailmaa järisyttävältä, ajattelin, että koko maailma pysähtyisi, hirviöt tuhoutuisivat, jotain suurta tapahtuisi. Mutta mitään ei tapahtunut. Sinä olit vain poissa. En enää koskaan saisi mahdollisuutta katsella sinua, niin kuin olin aina ennen tehnyt, sinä olit aina säteillyt joka paikassa, minä olin aina seurannut sinua tarkkaan sivummalta. En enää koskaan voisi tulla puhumaan kanssasi, sitten unohtanut, mitä asiaa minulla olisi ollut, ja lopulta kävellyt pois, jättäen sinut seisomaan hämmentyneenä taakseni. Niin kuin oli tapahtunut liian monta kertaa.

Jos saisin tilaisuuden, juoksisin luoksesi, kaappaisin sinut syliini, kuiskaisin korvaasi kaiken, mitä sisälläni myllersi, enkä koskaan päästäisi irti.

Joku sanoi kerran, että siitä mitä haluamme eniten, on lopussa maksettava hinta. Hinta oli ollut minulle liian suuri, enkä koskaan ollut saanut haluamaani.

Rakastan sinua, Thaleia. Kunpa olisit saanut tietää sen.
« Viimeksi muokattu: 11.11.2014 21:53:40 kirjoittanut Beyond »

jennumiu

  • ***
  • Viestejä: 234
    • We still are made of greed
Vs: Hämäräkuva
« Vastaus #1 : 19.03.2011 15:00:00 »
Heissuli .

Okei, pidin tästä tosi paljon, paritus on yksi suosikkejani & kuvailu oli tosi kaunista.  :-*

Lainaus
Syvänsininen. Kuin meren salatuimmat vedet, taivaan väri juuri ennen myrskyä, sinun silmäsi.

Ihana aloitus, i like it. Muutenkin kuvailu oli vähän nicomaisen synkkää, sopi siihen kasvaneeseen Nicoon, ja tästä huomasi, ettei se ole enään sama Nico kuin kolmannessa kirjassa, pelikortteineen ja positiivisuuksineen. Tämä oli ihan selvästi se paljon menettänyt , surullinen Nico . Kuitenkin rivien välistä kuulsi sellainen pikkupoikamainen ujous, plussaa siitä.

Lainaus
Jos saisin tilaisuuden, juoksisin luoksesi, kaappaisin sinut syliini, kuiskaisin korvaasi kaiken, mitä sisälläni myllersi, enkä koskaan päästäisi irti.

Tuitui , tuli niin suloinen mielikuva noista kahdesta halailemassa ja kuiskimassa toisilleen :3

Mä oon väsynyt, sä et voi olettaa että jaksan kirjoittaa pidempää kommenttia.

Mutta tää oli ihana, kiitos & kumarrus (;
This is the way the world ends
Not with a bang but a whimper

Solembum

  • ***
  • Viestejä: 1 847
Vs: Hämäräkuva
« Vastaus #2 : 20.03.2011 11:59:19 »
Aivan uskomattoman ihanaa kuvailua.
Paritus on mulla uusi tuttavuus, mutta sopii hyvin.
Sopiva kaikin puolin; sopivan pituinen, kaunista kieltä, surullisia ajatuksia. Kaikki vetosi.
Musta ei nyt saa enempää irti, liian aikasta, mutta kirjoita ihmeessä lisää ;-D

Kiitti.

saghapo

  • Vieras
Vs: Hämäräkuva
« Vastaus #3 : 20.03.2011 21:48:51 »
jennumiu, damdidamdam kuuntelen sitä amélieta nyttenkin! Ja miten mulla pistää silmään toi niconiconiconico, oot tainnu marjis vähä ihastuu?  ;) Mutta kuiteski, kiitos kommentista rks ♥

Solembum, kiitos kommentista, piristi päivääni :D

NeitiMusta

  • ***
  • Viestejä: 977
  • Hakunamatata
Vs: Hämäräkuva
« Vastaus #4 : 22.05.2011 12:28:42 »
Herran jumala miten ihanaa kuvailua! ♥ Tykkäsin äärettömän paljon.

Tässä oli sellasta ihanaa pientä haikeutta ja sopivan angstaavaa, ei mitään sellasta kunnon angst-meinikiä, mutta samalla tää oli äärettömän söpö. Tätä luki tosi mielellään, koska kuvailu oli kaunista ja se toi hyvin sitä haikeaa tunnetta esiin. :) Kerrassaan ihanasti kirjotettu.
Pituus.. tähän se sopi kyllä aivan loistavasti. Olit ihanasti saanut sen tunteen tuotua esiin, ja.. toki mä oisin halunnut lukea pidempäänkin, vaikka kokonaisen pitkän ficin, mutta ihana tää oli silti! :)

NeitiMusta. :)
Kliseiden vannoutunut liittolainen! ♥