Kirjoittaja Aihe: Fanart6: Bellatrix - 1/6 (1.8.)  (Luettu 9926 kertaa)

Leeloo

  • Vieras
Fanart6: Bellatrix - 1/6 (1.8.)
« : 01.08.2007 17:17:05 »
FANART6-haaste: Bellatrix Lestrange

096. Tuuli (oma valinta) S - Piirsin hieman kuivuneella tussilla. Kuvassa on siis nuori Bella, virne naamallaan. Tykkään eniten silmistä. Ja toi huuli... no siinä on varjostusta. Tussilla piirtämisellä on huonot puolensa, kuten se että ei voi kumittaa. x3 Jätin mustavalkoiseksi, tussityö kun on. - 1. elokuuta

Jotain kommenttia, oli sitten rakentavaa tai ei. Kunhan vain jotain! Lisää kuvia tulee, kun tulee


// Illusia lisäsi ikärajan.
« Viimeksi muokattu: 30.04.2012 10:57:56 kirjoittanut Illusia »

Lady Dynamite

  • ***
  • Viestejä: 1 702
Re: Fanart6: Bellatrix - 1/6 (1.8.)
« Vastaus #1 : 01.08.2007 18:23:43 »
Jee! Toinen fanarttikuutostyö! ^___^ nya~lol.
Teen jo toista fanart6-työtäni ja mietin, että oliska listassa ollut 'Tuuli' tai 'ilmavirta'-sana/t, sillä ne kuvaisivat työtäni parhaiten, ja sinähän sen äkkäsit - oma valinta! Mutta ei hätää, en "matki". X)
( //  EKA !! \O/)

Taidat pitää W.I.T.C.H.-sarjakuvasta? Tässä nimittäin löytyy runsaasti WITCHmäisiä piirteitä. Itse olen kyseistä sarjaa lukenut ja moneen kertaan todennut, että se tyyli on kyllä kaunista katseltavaa.
Kuten sanoit - silmät ovat onnistuneet. Minulla olisi ollut tussinkäytön kanssa noihin silmiin vielä paljonkin kolmiuloisuutta lisäävää lisäyksiä, mutta joo. X) Kasvojen muoto on hyvin siro ja nätti. Etenkin poskipäistä ja leuasta pidän.
Mutta suurin virhe tässä on se, että hartiat ovat liian kapeat tai pää on liian iso. Tai ainakin minun silmääni iskee sellainen pikku seikka. Toinen joka vähän ihmetyttää, on huulet. o.o näyttää kun Bella purisi huultaan? Ylähuulta olisi kaivattu, lisäksi myös pientä väliä nenän ja suun väliin sekä leuan ja suun väliin, eli suu on liian alhaalla, samoin nenä. (*yrittää olla asiantuntija*) Kaula on kai liian kapea, se tuskin pystyisi kannattelemaan noin suurta päätä ja tuuheaa tukkaa ^--^

Tussityönä tämä on kyllä onnistunut, pieniä virheitä lukuunottamatta. Kasvot ovat mukavaa katseltavaa ja tämä on yksinkertaisen mukava työ. Hieno! Lisää kehiin vain! ^^


Scrat

  • ***
  • Viestejä: 156
Re: Fanart6: Bellatrix - 1/6 (1.8.)
« Vastaus #2 : 01.08.2007 19:05:30 »
Olen samaa mieltä, että tussityönä erittäin hieno ! :)
Vähän kuitenkin kommentoisin tuota nenää ja suuta, sillä nyt se näyttää siltä kuin nenä olisi pitkä. ^^ Rebecca olikin jo kommentoinut siitä tarkemmin, mutta itse olen mieltänyt Bellan terävänenäisemmäksi (joka sitten luo vähän sitä "pahuuden" tunnetta kun nenä on terävä ja naama kapea, mutta todella kiva työ!). Hiuksetkin olivat mieluisat ^^

Itselläni olisi jo kaksi työtä fanart6:n piirrettynä, mutta en saa niitä skannerin puuttumattomuuden takia (uusi skanneri luvassa vasta vähän ajan kuluttua, kun vanha meni rikki, enkä valokuvia jaksa ottaa, kun ne vaativat sitten älyttömästi muokkausta photarilla ;D offiksi meni.)

Odottelen innolla lisää töitä :)
Hopeisten teekannujen lordi

"If it's true that our species is alone in the universe, then I'd have to say that the universe aimed rather low and settled for very little." - George Carlin

Leeloo

  • Vieras
Re: Fanart6: Bellatrix - 1/6 (1.8.)
« Vastaus #3 : 01.08.2007 20:03:28 »
Kiitos kommenteista, Rebecca ja Scrat! <3

Arvelinkin, että joku vielä sanoo että piirrän Witch-tyylillä. ^^ Ja tottahan se on, vaikka sarjakuvaa en paljoa fanita enää. Olen vain tässä viimeaikoina alkanut rakastamaan sitä silmienpiirtotyyliä, ja se on jäänyt! Tykkään piirtää enemmänkin Disney- kuin mangatyylillä. (Mutta en koskaan ota mallia kyseisestä sarjakuvasta, lähinnä omasta ulkomuistista nuo silmät vedän.)

Yritin leventää noita hartioita, mutta en ole näissä asioissa ihan perillä, missä se raja menee. En halunnut tehdä liian leveitä. x) Ja huuli meni tosissaan pieleen, mutta en viitsinyt alkaa korjailemaan sitä tuolla tussilla ettei mitään botoxeja olisi syntynyt.

Mun nenistä tulee kyllä aina pyöreet, itekin olen miettinyt että Bellalla olis terävämpi nenä. Mutta tässä kuvassa hän on aika nuori, ehkä se lieventää ongelmaa. Koitan toisiin kuviin saada sitä julmuutta esiin. :D Kiitos vielä kommenteista, ja te muut, kommentoikaa lisää!

sugar

  • ***
  • Viestejä: 15
Re: Fanart6: Bellatrix - 1/6 (1.8.)
« Vastaus #4 : 11.08.2007 15:04:52 »
Vau, tosi hieno! Ainakin tussityöksi, en ikinä osaisi. Olen itse kuvitellut Bellalle vähän terävämmät piirteet, mutta tuokin oli mahtava. Ja sitäpaitsi hän on tässä nuorena. (:.

Anteeksi, tästä tuli kovin lyhyt kommentti, mutta kaikki oli jo sanottu! Mutta oli pakko kommentoida tätä, kuva oli (ja on vieläkin...) hyvin nätti. (:. Odotan muitankin Bellatrixejä.  ;)

Ja vähän offia, avatarisi on mahtava1 :D
I'll tell a tale for you
'Cause I'm just trying to make
All my
dreams come true

Bree

  • ***
  • Viestejä: 26
Re: Fanart6: Bellatrix - 1/6 (1.8.)
« Vastaus #5 : 19.08.2007 12:45:39 »
Olen aina kuvitellut Bellan jotenkin blondiksi, mutta leffojen myötä tietenkin kuvitelmat muuttuvat. Ja olen opetellut näkemään Bellan mustissa hiuksissa. Ja silti jotenkin hämmästelin taas tätäkin upeaa piirrosta, missä Bella on tietysti piirretty mustiin hiuksiin.^^ Ehkä mä joskus totun tähän?
Kuitenkin. Teit tämän kuivuneella tusilla? Vau, sitä ei kyllä huomaa. Lisää vain Bellasta kuvia tulemaan.
But who could it be?

Taki

  • ***
  • Viestejä: 258
Re: Fanart6: Bellatrix - 1/6 (1.8.)
« Vastaus #6 : 22.09.2007 19:01:50 »
Hieno kuva, minä tykkään tälläisestä piirustustyylistä. Silmät on nätit, muutenkin todella suloinen. Minun on vaan hankala nähdä tuota Bellatrixinä, kun on niin sympaattisen näköinen tuossa, mutta tykkään joka tapauksessa.

Sopii tosi hyvin sanaan Tuuli, ihanat liehuvat hiukset^^

Dashblane

  • Viidakkokanto
  • ***
  • Viestejä: 23
  • Dash away.
Vs: Fanart6: Bellatrix - 1/6 (1.8.)
« Vastaus #7 : 15.12.2008 22:59:04 »
Kuva oli hyvin piirretty :)
Minua vain jäi häiritsemään se, että tästä nyt ei juurikaan näe sitä Bellatrixia - kuten Taki totesikin tuossa pari viestiä ylempänä. Tytön silmät vain näyttävät liian kiltiltä ja olemus on huoliteltu - Bellatrix oli Rowlingin kirjan kuvailun mukaan oli mielipuolinen ja homssuinen.

Lisäksi takaraivo meni liian korkealle ja kaula oli liian kapea. Mutta joo, pikkuvirheitä, mutta minä nyt satun olemaan tällainen pilkunviilaaja :D
Kannattaa tarkastella kuvaa hieman kauempaakin, niin saattaa havaita ne virheet joita ei läheltä näkisi.

Mutta, ihan nätti peruspiirrustus :)

Dashblane

Meron

  • ***
  • Viestejä: 10
  • white tomorrow
    • dA
Vs: Fanart6: Bellatrix - 1/6 (1.8.)
« Vastaus #8 : 17.12.2008 01:37:56 »
Hahaa, joku on nostanut tämän! Täytyy kyllä sanoa että olen ehkä vähän parempi piirtäjä kuin... vuosi sitten? Mutta kiitoksia kommenteista. :D

hermy2000

  • Vieras
Vs: Fanart6: Bellatrix - 1/6 (1.8.)
« Vastaus #9 : 14.11.2010 13:15:51 »
Onnistuisitko laittamaan jollain muulla sivulla? En näe.

cadaverous

  • ***
  • Viestejä: 39
Vs: Fanart6: Bellatrix - 1/6 (1.8.)
« Vastaus #10 : 14.11.2010 14:12:47 »
Onnistuisitko laittamaan jollain muulla sivulla? En näe.

Piirrustus on linkitetty väärin, teos löytyy täältä. Aloitusviesti on kuitenkin yli kolme vuotta vanha ja käyttäjä on jo poistanut tunnuksensa, joten tätä ei välttämättä olisi tarvinnut nostaa, vaikka hieno piirrustus onkin.