Kirjoittaja Aihe: Vaaleanpunaista pöntönpuhdistetta, S, raapale, dialogi, femme, fluffy  (Luettu 1879 kertaa)

androidi

  • ***
  • Viestejä: 182
  • Nadine Angerer's loveslave
Ikäraja: S

Joo, jotain idioottimaista, ei kannata odottaa mitään korkealuokkaista, oli vain tylsää, ja olisi pitänyt lukea kokeisiin, niin väänsinkin tällaisen. Ja jälki on sen mukaista XD



”Rrrakaaaas…”
”Mitä nyt? Toi äänensävy kertoo, että mä olen taas tehnyt jotain”
”Ehkä… Voitko sä mahdollisesti kertoa, mitä sä teit kun kävit hetki sitten vessassa?”
”Haluutko sä oikeasti tietää yksityiskohtia?”
”No hah, hah. Mä tarkoitin, että miksi meidän vessanpöntön vesi on vaaleanpunaista?”
”…”
”Veera! Mitä sä sähläsit sille?!”
”En mä mitään sählännyt, mulla sattui olemaan mukana pöntönpuhdistusainetta…”
”Miksi sulla on pöntönpuhdistusainetta koululaukussa? Sä tulit tänne suoraan koulusta”
”No, kun mä… tarvitsin sitä”
”Siis koulussa?”
”Niin! Meillä oli köksässä esitelmää… aiheena jokin pieni kodin puhtautta edistävä esine tai asia”
”Veera… lukiossa ei ole köksää”
”Hups… sä tajusit”
”Veera…”
”No okei, mä löysin sitä kaupasta. Kelaa nyt, vaaleanpunaista pöntönpuhdistetta, enhän mä nyt voinut vastustaa kiusausta testata sitä!”
”Mikset voinut tehdä sitä omassa kodissasi?”
”No täähän on melkein mun koti”
”Ei itse asiassa. Tämä on mun perheen koti. Sä asut omassa kodissasi”
”Kulta, etkö sä halua meille yhteistä kotia”
”…No… en mä niin sanonut. Mutta älä vaihda puheenaihetta. Sä voit uskoa, ettei Pasi ja Jarkko suostu tekemään tarpeitaan vaaleanpunaiseen vessanpönttöön. Sä tiedät, millaisia pikkuveljet on”
”No, mutta sehän on niiden ongelma, vai mitä? Eihän se sua häiritse…”
”Mutta ketähän porukat rupeaa sitten syyttämään, ellei mua?”
”Kukaan ei epäile hetkeäkään, että sä olisit käyttänyt vaaleanpunaista pöntönpuhdistetta. Sä olet ihan liian poikamainen”
”Ei tietenkään. Mutta ne tietää, että sä olit täällä tänään. Ja se on tietty mun vikani”
”Kuinka niin?”
”No sähän oot mun tyttöystävä”
”Joten?”
”Joten niiden mielestä mä en kouluttanut sua tarpeeksi hyvin pitämään näppejäsi irti toisten vessanpöntöistä”
”Hei! Mikä lemmikkieläin mä olen?”
”Hmm. No jos jätät sen ”lemmikin” siitä alusta pois, niin ehkä sitten…”
”Pervo”
”Mäkin sua, muru”



*repeilen omalle köyhyydelleni*
« Viimeksi muokattu: 16.08.2017 16:21:51 kirjoittanut Herkkuoone »
Frauen-Nationalmannschaft

FFC Frankfurt

samnth

  • Vieras
Vs: Vaaleanpunaista pöntönpuhdistetta
« Vastaus #1 : 22.01.2009 15:40:22 »
Tämä oli todellakin repeilyttävä raapale.(: Suupielet korvissa täällä ollaan. Vaaleanpunaista pöntönpuhdistusainetta, hyvä luoja. :D

Kiitos päivän vatsalihasliikkeistä naurun muodossa!!! :D :D

-samnth