Kirjoittaja Aihe: Artemis Fowl, Hieman liikaa kahvia? S  (Luettu 13903 kertaa)

Bulla

  • Vieras
Artemis Fowl, Hieman liikaa kahvia? S
« : 11.07.2007 02:45:45 »
Author: Bulla
Paring: ei ole
Rating: G(eneral) / S
Genre: wannabe-huumori
Fandom: Artemis Fowl
Warnings: Kirjoitettu ilman betaa, keskellä yötä, äärimmäisessä väsymyksessä.
Summary: Joku on onnistunut poistamaan HALin tietokannasta kaikki viimeisen viikon poliisiraportit, ja raporttien laatijoiden pitää kirjoittaa ne uudestaan. Pääosassa Holly Short ja aina yhtä hurmaava Trouble Kelp.

A/N: Kaikki ovat täysin OoC.tä. I’m so very sorry. Kill me. Ja ei, Hollyn tai Troublen titteli ei oikeasti ole kapteeni, mutta nyt on. Ja kyllä, oletin, että keijut kestävät paremmin väsymystä, kuin ihmiset. Ja kyllä, komentaja Root on elossa. //Edit. 11.07.07: Parantelin hieman oikeinkirjoitusta ja pilkkuvirheitä, samoin asettelua. Yhä tehty uskomattoman väsymyksen alaisena, forgive me.

Ehkä hieman liikaa kahvia?

Tilanne HALissa oli hallitsematon. Joku älykääpiö oli onnistunut tuhota viimeisen viikon kaikki tietokoneille tallennetut raportit ja nyt ne piti tehdä uudestaan viikon loppuun mennessä. Holly Short, joka ei millään halunnut viettää vapaataan rustaamassa paperitöitä, oli ollut yhtäjaksoisesti kirjoittamassa jo lähes kolme vuorokautta.

Asiat eivät olleet hyvin myöskään Trouble Kelpillä. Hänkin oli ollut jo hyvän aikaa työpaikallaan, nenä kiinni papereissa. Hän havahtui nirvanastaan johon oli vajonnut, kun jokin tömähti puuta vasten. Hän katsahti ylöspäin ja näki huoneen toisessa nurkassa kapteeni Holly Shortin paukuttavan päätään pöytäänsä varsin kovakouraisen näköisesti.
"Mitä sinä teet?" Trouble kysyi hieman tarpeettomasti.
"Yritän pitää itseäni tajuissani", kuului väsymyksestä heikko ääni Hollyn huulilta.
"Tuolla menolla tajusi on mennyttä", Trouble huomautti ja Holly lopetti, huomattuaan tämän itsekin.
"Olet oikeassa", Holly huokaisi, hieroen otsaansa.
"Pidetäänkö se lakisääteinen kahvipaussi, jota komentaja Root ei suostu hyväksymään?" Trouble kysyi virnistäen ja Holly nyökkäsi helpottuneena, mutta hymyili sitten ilkikurisesti:
"Sinä maksat. Minä suojasin sinun takalistoasi hiisiltä koko viime viikon, etkä ole vieläkään osoittanut yhtään kiitollisuutta." Trouble hymyili ja nyökkäsi:
"Totta kai. Mutta saanen huomauttaa, että minun takalistoni suojaaminen on sinun työtäsi."
"Työtä, josta maksetaan aivan liian vähän", Holly huomautti ja nousi ylös, verrytellen jäykkiä lihaksiaan. Sitä se 12 tunnin jatkuva istuminen sai aikaan. Hän horjahti hieman, sillä ei voinut täysin hallita puutuneita jäseniään, mutta ottaen tukea pöydästä pysyi pystyssä.
"Oletko kunnossa?" kuului Troublen hieman huolestunut ääni. Holly nyökkäsi ja hieroi silmiään:
"Olen. Se on vain tämä väsymys. Minä en edes enää tunne sitä. Jaloista puhumattakaan."

He laahustivat kohti kanttiinia, kun Holly kysyi:
"Kuinka kauan sinä olet ollut täällä?"
"Ai tällä hetkellä? Mietitään... Kohta neljä vuorokautta. Nukuin kylläkin hieman kaksi vuorokautta sitten", Trouble sanoi ironisesti tyytyväisenä ja Holly naurahti:
"Onnekas. Minä en ole nukkunut sekuntiakaan viimeiseen 72 tuntiin."

"Vannon, että jos tapaan sen neron, joka deletoi työmme, hänen kasvonsa ovat hetken päästä hieman erinäköiset..." Trouble mutisi ja haukotteli leveästi.
"Aivan, ellen minä saa häntä ensin käsiini. Lupaan isäni haudan kautta, että se tyyppi ei näe tervettä päivää koko loppuvuonna..." Holly valitti ja hänkin haukotteli.

He istuivat pöytään kaksi höyryävän kuumaa espressoa edessään. Ainoa hyvä keksintö koko ihmiskunnassa oli kahvinsuodatus, Holly ajatteli, kun hörppäsi mukistaan ja värähti tuntiessaan kuuman nesteen valuvan alas hänen kurkkuaan. Hän nojautui taaksepäin puisessa tuolissaan ja mutisi silmät puolittain kiinni:
"Voisin nukahtaa tähän niin helposti.."
"Älä nyt kuitenkaan nukahda, ellet halua tehdä niitä papereita koko viikonlopun."
"Tällä hetkellä se kuulostaa hemmetinmoiselta idealta”, Holly parahti, mutta ryhdistäytyi kuitenkin, juuri parahiksi nähdäkseen Lili Frondin tepsuttavan heitä kohti.
“Ihailijasi tulee”, hän mutisi Troublelle, jonka naama vääntyi irveeseen ja hän suhahti nopeasti:
 “Piilota minut! Ammu minut! Tee jotain!” Mutta Holly vain virnisti vahingoniloisesti, kun Lili saavutti heidän pöytänsä.
“Hei Lili”, hän tervehti äänellä, joka tihkui sarkastista iloisuutta, joka jäi kuitenkin Frondilta huomaamatta.
“Hei Holly!” hän huudahti iloisesti ja veti tuoli Troublen viereen, katsoen miestä pirteänä:
“Mukavan hiljainen yö, vai mitä?”
“Ei, jos olet tehnyt töitä viimeiset neljä päivää tauotta”, Trouble mutisi, piiloutuen kahvikuppinsa taakse. “Ai niin, joku onnistui tuhoamaan raportit. Onneksi minulta ei kadonnut kuin yksi ja sekin oli nopea kirjoittaa. Holly hymähti:
“Olet onnekas. Minulta meni 20 ja Troublelta vielä enemmän.”
“Voi parkoja”, Lili huudahti niin vilpittömän myötätuntoisella äänellä, että Hollyn piti peittää väsynyt tirskahduksensa, joka puolestaan aiheutti Troublessa suurta huvitusta. Niinkin paljon, että hän puri nyrkkiään, ollakseen hiljaa.

Mutta teidän täytyy ymmärtää, että kun kaksi menninkäistä on valvonut yli kolme vuorokautta putkeen, hysteria on väistämätön. Ja niinpä Lili Frond sai seuraavan kolmen minuutin todistaa kahden HALin ansioituneimman poliisin väsynyttä naurunpurkausta.

Kun Holly viimeinkin selvisi, hän ryhdistäytyi uudelleen ja henkäisi syvään, yrittäen rauhoittaa itsensä. “Anteeksi, Lili. Ei mitään henkilökohtaista, väsymys vain hieman painaa päälle. Melkein toivoisin, että jotain pahaa tapahtuisi ja pääsisi tekemään jotain järkevämpää.”
“Vaikka tainnuttamaan hiisiä? Tai vielä parempaa, peikkoja!” Trouble innostui, mutta Lili näytti kauhistuneelta:
“Tuo on kauhean ikävä aihe puhua.”
“Anteeksi, Lili, jos häiritsin hattaramaailmaasi”, Holly pahoitteli ystävällisellä äänellä. Jopa Lili kuitenkin ymmärsi, että tämä oli loukkaus ja hän nousi tuolin jalat kirskuen:
“Minun pitää mennä.” Holly vain heilautti kättään välinpitämättömästi ja siemaisi lisää kahvia. Minä tahansa muuna päivänä hän olisi varmasti tuntenut omatunnon pistoksen, mutta nyt hän oli aivan liian väsynyt välittääkseen. 

“Sinähän osaat olla pisteliäs”, Trouble sanoi lähes ihailevasti.
“Häiritse minua, kun haluaisin nukkua ja saat tuta saman kohtalon, kuin Lili-parka”, Holly kuittasi. Trouble vain hymähti, ennen kun palasi itsekin kahvinsa pariin.

He istuivat kymmenen minuuttia mukavassa hiljaisuudessa, kunnes Chix Verbil päätti tuhota sen.
“Holly, kultaseni”, hän huikkasi ja lähti harppomaan heitä kohti.
“Miksi aina minä?” Holly mutisi tuskastuneena, mutta Troublelta ei myötätuntoa herunut Lili Frondin jälkeen. Holly kuitenkin keksi hyvän tavan karistaa Chix pois. Kun ilmahinen pysähtyi heidän eteensä, Holly kiepautti aseensa esiin ja näppärästi kiepsautti tulitehon täysille. Täysin vakalla kädellä, hän tähtäsi Chixiä silmien väliin, samalla kun hörppäsi kahviaan.
“Askel lähemmäksi, Verbil ja olet mennyttä”, ja hän sanoi tämän kaiken hyvin vakavasti. Minkä Chix näytti tajuavan. Hän nosti kätensä ylös antautuakseen ja sanoi:
”Selvä, aivan miten neiti kapteeni haluaa.”
“Neiti kapteeni haluaa”, Holly nyökkäsi ja Verbil otti muutaman askeleen taaksepäin ja sanoi sitten hiljaa:
“Tulinen. Minun makuuni.” Ei kuitenkaan tarpeeksi hiljaa, sillä Holly heitti häntä äkkiä pöydällä lojuneella haarukalla, joka osui Chixin onneksi kahva edellä häntä otsaan.
“Hei, varo vähän. Tuo olisi voinut sattua!” hän valitti ja Holly nosti kulmakarvojaan:
“Niin. Tajusitko pointtini?”

 Ja Chix tajusi.

Ilmahisen lähdettyä, Holly käänsi huomionsa takaisin Troubleen joka katsoi häntä mielenkiintoisella ilmeellä, joka oli sekoitus huvittuneisuutta, ihailua ja sääliä Chixiä kohtaan.
“Katso ja opi, Kelp”, Holly virnisti.

Kun he olivat tulossa takaisin huoneeseensa, he näkivät käytävällä Troublen pikkuveljen, Grubin, joka istui huolestuneen näköisenä muovituolilla.
“Mitä sinä siinä teet, Grub?” Trouble kysyi ja toinen hätkähti mietteistään.
“Ai hei Troubs. Holly. Mietin vain, uskallanko mennä kysymään komentajalta yhtä juttua. Hän on minulle hieman vihainen, koska onnistuin poistamaan joitain raportteja viime viikolta.”

Hänen sanoillaan oli suuri vaikutus, hänen epäonnekseen siis. Hollyn pienet kädet puristuivat nyrkkiin ja Troublen kurkusta pääsi eläimellinen murahdus.
“Se olit sinä?” Holly kysyi varoittavasti ja Grub nyökkäsi hämmästyneenä.
“Se on siis sinun vikasi, että me olemme olleet täällä yli kolme vuorokautta, tekemässä viime viikon raportteja uudestaan?” Trouble varmisti. Epäröivä nyökkäys.
“Sinä olet kuollut, Kelp”, Holly totesi yksinkertaisesti ja Grub perääntyi hitaasti, vain huomatakseen, että hänen veljensä ja Holly seurasivat häntä. Hän vinkaisi ja sprinttasi nopeasti käytävää pitkin kohti pelastusta.

Hänen epäonnekseen Holly ja Trouble olivat nopeampia.

Ja Grub sai koko seuraavan viikon kuulla siitä, että Holly Short oli hakannut hänet. Ainoa lohtu oli siinä, että Chix Verbil tuntui pitävän sitä suurena saavutuksena, että Grub oli saanut Hollyn jahtaamaan itseään tunnin ympäri Poliisitaloa.

The not so happy ending.

A/N: Häpeän, myönnetään, mutta minun pitää saada tämä pois omatunnoltani. Nyt se on pois. Kiitos. Elän kommenteista. Mutta pyydän, ottakaa huomioon, että tämä on tehty keskellä yötä. Järkevyys on liikaa odotettu. Ja minä säälin Chixiä. Holly ja Trouble on väkivaltaisia.
//11.07.07 Ja tässä se oli, ensimmäinen julkaistu Artemis Fowl-ficci Bullalta. Aika historiallista. Oli pakko laittaa tänne uuteen Finiinkin. Ihan vaan jos joku nyt välttämättä haluaisi lukea. Ja lainaan itseäni Offtopicista:
Lainaus
KOMMENTOIKAA! Tai muuten etsin selville missä asutte ja kärrään aamulla pihallenne lauman kaksivuotiaita, ripulipaskapieruja ja varpusia.
« Viimeksi muokattu: 10.06.2012 00:27:23 kirjoittanut Yukimura »

Killendaali

  • Vieras
(Ei otsikkoa)
« Vastaus #1 : 11.07.2007 11:43:08 »
Tämä oli hyvä, varsinkin se kohta kun Holly heitti Verbiliä haarukalla. Virheitä ei löytynyt. Voi Grub-parkaa.
« Viimeksi muokattu: 01.01.1970 02:00:00 kirjoittanut Killendaali »

Bulla

  • Vieras
(Ei otsikkoa)
« Vastaus #2 : 11.07.2007 16:30:45 »
Kiitos kommentista, Killendaali. (Mukaa nick muuten..)

Chix Verbil on niin pirullinen stalkkeri, että sitä saa heittää haarukoilla.. xD Hyvä, ettei virheitä löytynyt, illä betasin itse varmaan viisi kertaa läpi lueskelemalla ja silmät ristissä. Minäkin säälin Grubia. Holly ja Trouble ovat väkivaltaisia.

Kiitos kommentista! :)

-Bulla (joka tarkertuu liikaa kommentteihin..?)
« Viimeksi muokattu: 01.01.1970 02:00:00 kirjoittanut Bulla »

HannahM

  • ***
  • Viestejä: 246
(Ei otsikkoa)
« Vastaus #3 : 11.07.2007 17:21:43 »
Lainaus
"Sinä maksat. Minä suojasin sinun takalistoasi hiisiltä koko viime viikon, etkä ole vieläkään osoittanut yhtään kiitollisuutta." Trouble hymyili ja nyökkäsi:
"Totta kai. Mutta saanen huomauttaa, että minun takalistoni suojaaminen on sinun työtäsi."
"Työtä, josta maksetaan aivan liian vähän", Holly huomautti
Tuo oli minusta hauska kohta. Ja tuntui aidolta Hollyn suuhun.

Lainaus
“Ai niin, joku onnistui tuhoamaan raportit. Onneksi minulta, ei kadonnut kuin yksi ja sekin oli nopea kirjoittaa. Holly hymähti:

Varmaankin:
"Ai niin, joku onnistui tuhoamaan raportit. Onneksi minulta ei kadonnut kuin yksi ja sekin oli nopea kirjoittaa."
Holly hymähti:

Muuten vaikutti virheettömältä. Tämä oli ihan hauska, luin tämän hymy huulilla. Jossain kohtaa tuntui vain etenevän hyppivästi. Tai jotain :D
« Viimeksi muokattu: 01.01.1970 02:00:00 kirjoittanut HannahM »

Vio

  • ***
  • Viestejä: 333
  • Sonjaholisti
(Ei otsikkoa)
« Vastaus #4 : 11.07.2007 19:14:25 »
Pelkään kaksivuotiaita niin paljon, että pakkohan sitä on kommentoida. :D

Nauroin katketakseni kun luin tätä viime yönä. Väsymyksellä ei ollut osaa eikä arpaa, ehei.
Ei sillä, kyllä mä nauroin nyt päivälläkin. :D

Pakolliset ininät:
Lainaus
ja nyt ne piti tehdä uudestaan viikon loppuun mennessä
Onko tuossa tarkoituksella välilyönti vai pitäisikö sen olla viikonloppu?
Lainaus
Holly ajatteli , kun hörppäsi mukistaan
Yksi välilyönti liikaa.
Lainaus
"Tällä hetkellä, se kuulostaa hemmetinmoiselta idealta”
Lainaus
Onneksi minulta, ei kadonnut kuin yksi ja sekin oli nopea kirjoittaa.
Noissa kohdissa ei kuuluisi olla pilkkuja.

Erityisen hauskat kohdat:
Lainaus
Hän havahtui nirvanastaan johon oli vajonnut, kun jokin tömähti puuta vasten. Hän katsahti ylöspäin ja näki huoneen toisessa nurkassa kapteeni Holly Shortin paukuttavan päätään pöytäänsä varsin kovakouraisen näköisesti.
Ekaks tuli mieleen, et joku oli kävelly väsyksissä seinää päin, mutta pään hakkaaminen pöytään oli vielä parempi. xD
Lainaus
"Pidetäänkö se lakisääteinen kahvipaussi, jota komentaja Root ei suostu hyväksymään?" Trouble kysyi virnistäen ja Holly nyökkäsi helpottuneena, mutta hymyili sitten ilkikurisesti:
"Sinä maksat. Minä suojasin sinun takalistoasi hiisiltä koko viime viikon, etkä ole vieläkään osoittanut yhtään kiitollisuutta." Trouble hymyili ja nyökkäsi:
"Totta kai. Mutta saanen huomauttaa, että minun takalistoni suojaaminen on sinun työtäsi."
"Työtä, josta maksetaan aivan liian vähän", Holly huomautti ja nousi ylös, verrytellen jäykkiä lihaksiaan.
Lainaus
“Piilota minut! Ammu minut! Tee jotain!”
Voi Trouble-parkaa. :D
Lainaus
“Voi parkoja”, Lili huudahti niin vilpittömän myötätuntoisella äänellä, että Hollyn piti peittää väsynyt tirskahduksensa, joka puolestaan aiheutti Troublessa suurta huvitusta. Niinkin paljon, että hän puri nyrkkiään, ollakseen hiljaa.
Lainaus
Ja Grub sai koko seuraavan viikon kuulla siitä, että Holly Short oli hakannut hänet. Ainoa lohtu oli siinä, että Chix Verbil tuntui pitävän sitä suurena saavutuksena, että Grub oli saanut Hollyn jahtaamaan itseään tunnin ympäri Poliisitaloa.

xD Aivan mahtava lopetus.
« Viimeksi muokattu: 01.01.1970 02:00:00 kirjoittanut Vio »
Hurrr.

Bulla

  • Vieras
(Ei otsikkoa)
« Vastaus #5 : 12.07.2007 02:01:35 »
Oi kivaa, kommentteja kaksin kappalein!

HannahM: Kiitos paljon kommentista. Hups, sinne onkin jäänyt tuollaisia mokomia, no käynpä kohta korjaamassa, kiitos että huomautit.  Mukavaa, että pidit! :)

Vio, se viikon loppuun menessä oli ihan tahallinen. Mutta muuten, olet oikeassa, varsinkin kun minulla on joku viharakkaussuhde noitten pilkkujen kanssa. Korjaanpa kohta.

Oi ja quottauksia, me likes. Troublella on myös minun suurin myötätuntoni. Olen armoton hahmojen satuttaja.. Anteeksi, Trouble.  

Oikeasti, todella mukavaa, että piditte ja jaksoitte huomauttaa virheistä. Arvostan todella!

More comments, anyone?

-Bulla
« Viimeksi muokattu: 01.01.1970 02:00:00 kirjoittanut Bulla »

Peikkolapsi

  • ***
  • Viestejä: 48
Re: Hieman liikaa kahvia? G, Artemis Fowl
« Vastaus #6 : 12.07.2007 17:02:55 »
Hee, se oliki melkosta luettavaa. Mä ainakin pidin, mukavasti kevyttä tekstiä ja "Holly hakkaa huumoria" ;)

Lainaus
Ainoa lohtu oli siinä, että Chix Verbil tuntui pitävän sitä suurena saavutuksena, että Grub oli saanut Hollyn jahtaamaan itseään tunnin ympäri Poliisitaloa.
 

Tuossa oli jotaki mikä jotenkin tökkäs silmään. Itse olisin laittanut se jotenkin näin:

Ainoa lohtu oli siinä, että Chix Verbil tuntui pitävän suurena saavutuksena sitä , että Grub oli saanut Hollyn jahtaamaan itseään tunnin ympäri Poliisitaloa.

Mutta enhän minä tätä ole kirjoittanut, eikä tarkoitus ole missään nimessä loukata tunkemalla nenäänsä asioihin jotka eivät minulle oikeastaan kuulu. Loppujen lopuksi, minä pidin ficistäsi  :D
« Viimeksi muokattu: 01.01.1970 02:00:00 kirjoittanut Peikkolapsi »

syysvilja

  • tuulentuivertama
  • ***
  • Viestejä: 292
    • The In-Between
Re: Hieman liikaa kahvia? G, Artemis Fowl
« Vastaus #7 : 27.07.2007 14:52:08 »
Aina tämä vaan saa nauramaan! :D Ihana. Pidin. Paljon. :) Toivottavasti kirjoitat lisää AF-ficcejä!

Holly
we'll be glowing in the dark

Vomps

  • ***
  • Viestejä: 10
    • http://
Re: Hieman liikaa kahvia? G, Artemis Fowl
« Vastaus #8 : 27.07.2007 19:33:39 »
Aa. Täydellistä!Et arvaakaan, millainen onnellisuudenpuuska puhalsi lävitseni nähdessäni otsikon!
 Hienoa tekstiä. Holly oli kyllä harvinaisen ammattilainen siinä kohdassa, missä tähtää Verbiliä aseella. Ja se katoaa heti haarukan tullessa mukaan kuvioihin :'D Mahtavaa.

Toivon hartaasti, että kirjoitat lisää AF-ficcejä ^^ <3
Ainoa asia josta voi olla varma on se, ettei koskaan voi olla varma.

Bulla

  • Vieras
Re: Hieman liikaa kahvia? G, Artemis Fowl
« Vastaus #9 : 27.07.2007 22:22:01 »
Peikkolapsi - Oh, kiitos kommentista! Kevyt "Holly hakkaa" huumori on mielestäni niin mukavaa luettavaa, että päätin itsekin kokeilla. Todella mukavaa, että pidit ficistäni, ja taidankin vaihtaa tuon lauseen ehdottamaasi muotoon - olet oikeassa se toimii paremmin noin-

Holly - Aww.. Kiitos taas kerran, Hols. (Niin yksinkertainen nick kuin Holly pitää lyhentää.. MIkä minussa on vikana..?)

Vomps -  Oi, ihan täydellistä. Ei ehkä nyt aivan, mutta kiitos kovasti. Itseasiassa voin hyvinkin arvata miten mukavaa on löytää AF-ficci, niitä kun tuntuu olevan aivan liian vähän. (Jo tämä nyt oli se mitä tarkoitit)

Kiitos taas paljon kommenteista, ette arvaakaan miten ne piristävät päivääni aina ne huomatessani ja ehkä takerrunkin niihin hieman liikaa kuin olisi terveellistä..
Saa nyt nähdä, tuleeko jossain viaheessa inspistä kirjoittaa Artemis Fowlia - ainakaan tällä hetkellä mitään kipinää ei siihen puuhaan löydy, mutta kun taas jossain vaiheessa iskee inspiraatio yöaikaan, niin...

-Virallinen kommenttihuora

More comments, anyone?

_crAzY_

  • ***
  • Viestejä: 163
  • Surkea Ötykkä
    • Runoja
Re: Hieman liikaa kahvia? G, Artemis Fowl
« Vastaus #10 : 28.07.2007 12:04:27 »
Tämä on kerrassaan huippu ficci. Luin tämän nyt jo neljättä kertaa (enkä muista että olenko kommentoinut aiemmin. -.-) eikä tämä vieläkään ole kuivunut. :D

Hahmot olivat mielestäni melkoisen IC. Varsinkin Holly. Ja sait minut taas muistamaan, että siitä on ihan liikaa aikaa (yli kuukausi. O__O) kun olen viimeksi luknut Artemiksia.

[size=85]Mitään järkeämpää ei ole tulossa.[/size]

jenny

  • ***
  • Viestejä: 33
Re: Hieman liikaa kahvia? G, Artemis Fowl
« Vastaus #11 : 08.08.2007 14:11:20 »
Tämä oli hauska, antoisa lukukokemus! Naureskelin sille, miten Holly hoiteli Chix Verbilin, varsinkin haarukalle!  ;D

Lainaus
Ja Grub sai koko seuraavan viikon kuulla siitä, että Holly Short oli hakannut hänet. Ainoa lohtu oli siinä, että Chix Verbil tuntui pitävän sitä suurena saavutuksena, että Grub oli saanut Hollyn jahtaamaan itseään tunnin ympäri Poliisitaloa.

Tämä oli ilman muuta paras kohta! Voi Grub parkaa, kun Holly ja Trouble saivat tietää, kuka oli hävittänyt niitä raportteja. Heh hee!  :P

jenny
Hold your fire, it´s me!


Avasta kiitos www.bellaandedward.com

Bulla

  • Vieras
Re: Hieman liikaa kahvia? G, Artemis Fowl
« Vastaus #12 : 11.08.2007 05:03:38 »
_crAzY_ - Ai sinun mielestäsi hahmot olivat IC? Minun mielestäni täysin OOC:n puolelle menee, mutta hyvähän se on, jos joku tunnisti niistä jotain samaa. :D Kiitos kauheasti kommentista, mukavaa että tämäkin tekele jaksaa vielä viihdyttää!

^^Kat^ Ai että lisää?  :)  No, katsotaan, katsotaan jos taas jossain vaiheessa yöllinen inspis iskee. :D Kiitos paljon kommentista sinullekin!

jenny - Minun ei varmaankaan tarvitse kertoa, että Holly on lempihahmoni? Hänelle pitää antaa vähän äksöniä, olipa se sitten Chixin heittelemistä haarukoilla tai jotain muuta... Minäkin säälin Grubia suuresti, ikävä kyllä en voinut estää Hollya ja Troublea vahingoittamasta häntä.  :| .. :D Kiitos paljon sinullekin, aina mukavaa lukea että joku piti.

-Bulla

Antakaa anteeksi läpinäkyvä upitusyritys.

muzta hritari

  • ***
  • Viestejä: 50
  • immeinen ihminen
Re: Hieman liikaa kahvia? G, Artemis Fowl
« Vastaus #13 : 20.09.2007 16:26:33 »
Jesh, Holly Short tarinointia. Näitä olenkin yrittänyt bongailla täältä  :D

Mahtavaa. Holly Short väsyneenä, osoittamassa Chixiä otsaan. Osaan kuvitella tilanteen elokuvamaisesti  :D Hahmot olivat hyvin IC, ainakin omasta mielestäni. Nyt tekisi mieleni muuten kuumaa kahvia kerman kera..
Mutta joo, kirjoitathan lisää näitä Artemis Fowl - tarinoita? Ja ehkäpä jossa poika on itse mukana? :D
//niin ja tietenkin, kuvailua oli tarpeeksi enkä löytänyt kirjoitusvirheitä. Mainiota!

Silkkaa löpinää.

Muzta Hritari
"Kirkkaassa päivänvalossa, maailman ihailevien katseiden alla näpiztän joka souin änkän hrahalaarista!"


Tom Ripley/ Peter Smith-Kingsley, Harry Potter/ Draco Malfoy
I'll bite you!

agentti

  • Vieras
Re: Hieman liikaa kahvia? G, Artemis Fowl
« Vastaus #14 : 21.09.2007 19:31:19 »
Jees, ensimmäinen Artemis Fowl ficci jonka oon lukenut ja hyvä oli :P
Mä voin hyvin kuvitella Hollyn ja Troublen fiilikset Grubia kohtaa : D
Toivottavasti tulee lisää näistä tyypeistä ficcejä, ja vähä Artemistaki mukaa sitte ;>
thänks.

tomboy

  • ***
  • Viestejä: 10
    • Echo of Simplicity
Re: Hieman liikaa kahvia? G, Artemis Fowl
« Vastaus #15 : 22.09.2007 19:46:51 »
Oi, oli ihana lukea pitkästä aikaa Artemis Fowl ficcejä. Mukava pieni tarina, oletkohan mahdollisesti kirjoittanut muita tämäntapaisia? 83
Holly on ihQ!!

Bulla

  • Vieras
Re: Hieman liikaa kahvia? G, Artemis Fowl
« Vastaus #16 : 07.10.2007 00:05:06 »
*katsoo hölmistyneenä* Näin monta kommenttia, joita en ole lukenut. Tämähän on onnen.. öh, yöni, ottaen huomioon, että kello on tasan 00:00 tätä kirjoittaessani.

*ottaa oscar-patsaan* Haluaisin kiittää tästä kunnianosoituksestani Scintillaa, muzta hritaria, agenttia ja tomboyta.

Oikeasti, kiitos todella paljon, että olette uhranneet aikaanne minun luomukseni arviomiseksi, arvostan.

Ja tomboy, Finistä löytyy myös toinen pieni huumoripläjäykseni, jonka nimi on "Katolla". Ikävä kyllä sekin on a) Artemikseton (siitä kakarasta on nini hankala kirjoittaa uskottavasti) b) Väsyneenä kirjoitettu ja c) Vakavilla asioilla leikittelevä. Mutta siinä on Holly. Ja Grub. Ja Trouble.

Kiitos, kiitos, kiitos.

-Bulla

Out There

  • ***
  • Viestejä: 615
Vs: Hieman liikaa kahvia? G, Artemis Fowl
« Vastaus #17 : 04.05.2008 12:28:29 »
Jei! Täällä on muitakin kuin Tokio Hotel ja My Chemical Romance -ficcejä!

Tuli tätä lukiessa kauhee haikeus ja ikävä niitä kirjoja... Tekis mieli taas lukee ne kaikki, mutta ei kerkee!
Loistavasti ja todella hauskasti kirjoitettu, Holly on paras, GO HOLLY! Tietysti näissä sais joskus itse herra Fowlkin olla, mutta kyllä tää poliisitalonkin jengi saa mut syttymään <3 aah, kiiitooos!
How about, I give you the finger, and you give me my phone call.

Ristiriita

  • Muumikuningatar
  • ***
  • Viestejä: 1 108
Vs: Hieman liikaa kahvia? G, Artemis Fowl
« Vastaus #18 : 08.05.2008 20:42:57 »
Olen lukenut tän ficin jo monta kertaa, mutta vasta nyt älysin tehdä nimimerkin, jolla pääsen kommaamaan.

Siis ihana ficci. Voin hyvin kuvitella että Grub "vähän" tunarois oikeestikin.

Näitä lisää <3
"There's life under the blah blah blah."

Darling

  • ***
  • Viestejä: 4
Vs: Hieman liikaa kahvia? G, Artemis Fowl
« Vastaus #19 : 24.05.2008 11:20:18 »
Hehee, löysin tämänkin. Kiitos.

Huippua luettavaa, ei todellakaan käynyt Grubia sääliksi. : DD Ihan oikein sille.  ::)

Mitä tässä nyt osaisi sanoa. Mahtava aloitus päivälle lukea kaksi Bullan AF-ficciä. ;> Kiitos tästä.