Kirjoittaja Aihe: Mandariinirakkautta K-11  (Luettu 4291 kertaa)

Londres

  • Vieras
Mandariinirakkautta K-11
« : 13.06.2009 21:00:51 »
Alaotsikko: Ron/Hermione, K-11, one-shot

Title: Mandariinirakkautta
Author: Samara
Genre: fluff, het, romance
Pairing: Hermione/Ron
Rating: K-11
Summary: "Tule, mennään aamupalalle..."
Disclaimer: Tarina © Londres, hahmot ja tapahtumapaikat © J.K. Rowling
A/N: Hui, tämä on ensimmäinen ficci jonka pistän ilmoille tänne Finiin. Ei mikään hirveän pitkä. Eikä tässä ole betaakaan! Tämän piti tulla tänne vasta toisena, mutta ehti kuitenkin ensin. Itse olen siis yrittänyt tarkistaa tämän, mutta virheistä saa ja pitääkin kyllä heti sakottaa!
Lisäksi lähdin liikkeelle tuollaisella "helpohkolla" parituksella, kun saman sukupuolen parittaminen on minulle vielä vierasta. Mutta kyllä tämä tästä, jos te autatte eteen päin ja kehittymään!




Mandariinirakkautta

Hermione istui Rohkelikkojen pitkässä pöydässä. Punatukkainen, hieman pisamia poskillaan omaava Ron istui hänen vieressään lukien Päivän Profeettaa. Uteliaisuuttaan Hermione vilkuili Ronin vierestä sanomalehteä samalla, kun otti kulauksia kuumasta, suklaalta tuoksuvasta kaakaomukistaan. Lehdessä ei kuitenkaan, ihme kyllä, ollut juurikaan mitään, mikä olisi Hermionea sillä hetkellä kiinostanut, joten tyttö tyytyi vain pyörittelemään ruskeita hiussuortuviaan sormensa ympärillä.

Hermione oli pistänyt merkille, että Ron ei ollut syönyt vielä mitään mikä ei todellakaan ollut hänen tapaistaan, sillä yleensä poika ahmi tarjolla olevia ruokia muidenkin edestä. Niinpä, kaakaonsa juotuaan Hermione paukautti hellästi kaakaomukinsa pöydälle ja kurottautui Ronin huomaamatta ottamaan yhden oranssin, maukkaan näköisen mandariinin korista ja tunki sen kaapunsa taskuun. Sitten Hermione kääntyi Ronin puoleen ja laski kätensä pojan kädelle pöydän päällä. Käsi oli kylmä.
"Tule, mennään aamupalalle..." Hermione kuiskasi Ronin korvaan, painaen hetkeksi päänsä toisen punaisiin hiuksiin. Ron oli nostanut katseensa lehdestä ja katsoi Hermionea epäilevästi, mutta virnisti hetken kuluttua, vaikkei vieläkään ihan ymmärtänyt mistä oikein oli kysymys. Hermione nousi pöydästä Ronin taitellessa lehden siististi mandariinikorin viereen.

Ron tarttui ruskeatukkaista nuorta neitoaan kädestä Suuren salin ovilla, ja painoi hellän suudelman tämän poskelle. Hermione hymyili ja nyökkäsi kohti ulko-ovia.
Pihamaalla oli hiljaista, vain lintujen vaimeita lauluja kuului jonkin matkan päästä. Vihreä nurmi oli vielä aamukasteen vallassa ja se kimaltelti auringon ensimmäisten säteiden osuessa siihen. Taivas oli kirkkaan sininen, hiukan loitommalla näkyi pieniä, hajanaisia pilvenrääpäleitä.
"Minne me ollaan menossa?" Ron sitten kysyi rikkoen hiljaisuuden ja pysähtyen katselemaan ympärilleen.
"Tule", Hermione sanoi vastaamatta kysymykseen ja vetäen Ronia nyt hellästi perässään kohti Tähtitornia.

Tähtitorni kohosi uljaana pienellä mäennyppylällä. Hermione ja Ron astelivat pientä polkua pitkin hiljaisina kohti tornia. Ronilla oli nälkä, ja poikaa kadutti se, ettei hän ollut ottanut syödäkseen vaan oli sen sijaan uppoutunut johonkin typerään huispausuutiseen, ja nyt tyttöystävä raahasi koko ajan häntä loitommas aamiaispöydästä. Ronin nälkä kasvoi enemmän ja enemmän, kun hän katseli Hermionea ja tytön paksuja hiuksia jotka laskeutuivat pitkinä olkapäille ja selälle. Tyttö oli niin upea. Hän puristi Hermionen kädestä tiukemmin, eikä olisi koskaan halunnut päästää irti.

Näkymä Tähtitornista oli henkeäsalpaava. Vuoret kohosivat jyhkeinä vasten sinistä taivasta ja järvi kimalteli kristallin lailla auringon loisteessa. Vihreää metsää näkyi silmänkantamattomiin. Hermione katseli lumoutuneena maisemaa ja Ron oli kietonut kätensä tytön hennon ja pienehkön vartalon ympärille, ja laskenut leukansa tämän olkapäälle. Ron keinutteli tyttöä hellästi syleilyssään ja tuuli leikitteli molempien hiuksilla. Hetki oli kuin pehmeää hunajaa.

"Minulla on nälkä", Ron mutisi jälleen hiljaisuuteen ja sai Hermionen kääntymään poikaan päin. Tyttö virnisti hellästi ja laski kätensä Ronin kädelle. Toisella kädellään Hermione kaivoi kaapunsa taskusta mandariinin. Ron katsoi hedelmää ällistyneenä ja raapi sitten hiukan päätään ottaen mandariinin käteensä ja pyöritellen sitä.
"Kiitos..." Ron sanoi epävarmasti hetken hiljaisuuden jälkeen ja aikoi jo kuoria mandariinin kuoria.
"Älä, odota", Hermione ilmoitti ja otti mandariinin takaisin itselleen ja alkoi itse kuoria sitä. Ron katsoi tyttöä ihmeissään, mutta rakastava hymy kasvoillaan. Hermione saikin hedelmän kuorittua nopeasti ja tunki kuoret taskuunsa. Sitten hän irroitti yhden, kauniin oranssin palan ja asetti sen kielelleen sulkien suunsa sitten.

Ronin hymy oli hyytynyt hiukan. Aikoiko Hermione syödä mandariinin hänen, nälkäisen pojan edessä yksikseen? Mutta ennen kuin Ron ehti ajatella ja pyöritellä kysymyksiä päässään enempää, Hermione oli kietonut kätensä pojan niskan taa. Vaistomaisesti Ron laski kätensä tytön lantiolle ja hymyili kun Hermionekin hymyili. Heidän kasvonsa olivat enää muutaman tuuman päässä toisistaan, kunnes Ron tunsi Hermionen lämpimät huulet omillaan. Ne olivat pehmeät, Ron rakasti suudella niitä. Hermione puri hellästi Ronin alahuulta ja irrottautui sitten muutamaksi sekunniksi katsoakseen Ronia suoraan silmiin. Sitten hän painoi jälleen huulensa toisen huulille, pienen pieni hymy kasvoillaan. Hetken jälkeen Ron nosti kätensä hellästi Hermionen poskelle.
Hermionella ei ollut aikomustakaan syödä, edes pureskella mandariinin palasta joka edelleen keinui hänen kielen päällään. Sen sijaan hän houkutteli Ronin avaamaan suutaan ja antoi pian kielensä koskea nopeasti, mutta varmasti toisen kielen pääätä. Samoin Ron leikitteli hellästi Hermionen kielellä, leikittely muuttui koko ajan rohkeammaksi ja kiihkeämmäksi.

Ron oli jo ehtinyt unohtaa koko mandariinin, mutta pian se palautui hänen mieleensä kun poika tunsi jonkin kirpeän ja pehmeän Hermionen kielen päällä. Ronin olisi tehnyt mieli nauraa ja suudella Hermionea loputtomiin. Hän nosti tytön ilmaan halaten tätä lujaa ja päästi sitten irti, mandariinin palanen pureskeltavana poskessaan. Ron virnisti veikeästi.
"Sinä olet kyllä niin ihana", Ron sanoi hiljaa, välillä nipistäen itseään jottei vain olisi unessa, sillä siltä tämä tuntui, niin ihanalta. Hermione hymyili ja kietoi sitten kätensä Ronin ympärille. Ron halasi tyttöä lujaa, hän ei olisi koskaan halunnut päästää irti.
"Eikä minulla enää ole nälkä..." Ron vielä kuiskutti Hermionen korvaan ja sai tytön naurahtamaan pienesti.

Ron nosti päänsä tytön pehmeistä hiuksista kohti Tähtitornin ikkunaa. Nouseva aurinko oli kuin vastapoimittu, tuore mandariini.



A/N2: I need comments, please?
« Viimeksi muokattu: 15.06.2011 00:53:05 kirjoittanut ReginaRiddle »

Fantasy

  • Vieras
Vs: Mandariinirakkautta
« Vastaus #1 : 16.06.2009 12:03:30 »
Oi, tykkäsin tästä kovasti. En lue paljoakaan ficcejä Ronista ja Hermionesta, mutta tämä oli kyllä ihana. Ron oli hauska, mielestäni aika lailla oma itsensä.

Lainaus
Niinpä, kaakaonsa juotuaan Hermione paukautti hellästi kaakaomukinsa pöydälle ja kurottautui Ronin huomaamatta ottamaan yhden oranssin, maukkaan näköisen mandariinikorista ja tunki sen kaapunsa taskuun.
Tuntuuko musta vain, vai puuttuisiko tästä jokin sana? :D
Lainaus
Älä, odota", Hermione ilmoitti ja otti mandariini takaisin itselleen ja alkoi itse kuoria sitä.
Varmaankin mandariinin?

Joo, nuo pikkuvirheet huomasin, ja oli pakko sitten ne tähän laittaa :>

Juu, mutta tykkäsin kyllä tästä kovasti. Kiitoksia siis tästä ficistä :>

~Fantasy

Londres

  • Vieras
Vs: Mandariinirakkautta
« Vastaus #2 : 16.06.2009 13:39:31 »
Voi kiitos, Fantasy, kommenteista! :----)
Ja kiva kun tykkäsit!

Niin no juu, sen siitä saa kun itse tarkistaa eikä ole betaa! Tai siis kyllä varmaan innokkaita betoja olisi, mutta itsepäinen kun oli niin piti itse säheltää!
Mutta jep, ihan täysin huolimattomuusvirheitä, kiitos kun huomautit!

''Londres

Scaramouche

  • ***
  • Viestejä: 1 169
  • maleficent
Vs: Mandariinirakkautta
« Vastaus #3 : 18.06.2009 19:24:03 »
Mäkin tykkäsin!

Nyt mä oon aivan ihastunut sun tuotantoon. Tämä viimeisteli ehdottomasti mun mielipiteeni sun ficeistä. Jatka samaan malliin! Lupaan lukea edelleen  ;)

Mandariini oli muuten kiva idea XD
i'm ready to know what the people know
ask them my questions and get some answers
what's the fire and why does it - what's the word - burn?


Londres

  • Vieras
Vs: Mandariinirakkautta
« Vastaus #4 : 18.06.2009 20:20:59 »
Sallalle kiitoksia kovasti again? ;---)
Heh oletkin ensimmäinen, jolta tuollaista kuulen, joten kiitos kamalasti!
Ja lupaan yrittää pitää tasoani jonkin verran edes yllä :'D
« Viimeksi muokattu: 23.06.2009 14:10:22 kirjoittanut Samara »

eFFy

  • ***
  • Viestejä: 90
  • ;o
Vs: Mandariinirakkautta
« Vastaus #5 : 23.06.2009 13:20:50 »
Oii, olipa hellyyttävä.
En lue paljoa Hermione/Ron parituksia, mutta tämä kyllä toimi tässä. Mukavaa kuvailua ja kiva tunnelma.
KKiitoos:)
Effy: I got it. Freddie and JJ got it. That termite over there got it. But you’re not going to get it. Got it?
Cook: No, I'm confused.

Samara

  • Vieras
Vs: Mandariinirakkautta
« Vastaus #6 : 23.06.2009 14:18:34 »
eFFylle myös suuri hali kommentoinnista!
Ja paljon kiitoksia, mukavaa että tykkäsit! :---)


Samara

Shute

  • ***
  • Viestejä: 209
  • hei sun heiluvilles
Vs: Mandariinirakkautta
« Vastaus #7 : 25.06.2009 11:31:29 »
Oih <3 Samara, olet todella lahjakas kirjoittaja. Tykkäsin ihan hirveesti <3 Ihana, pehmeä ficci,  alusta loppuun asti. Toivon todella, että jatkat tämmöisten ficcien kirjoittamisen, koska tämä oli mahtava <3 Ensin ihastuin, tohon otsikkoon, Mandariinirakkautta, tai siis, voiko suloisempaa otsikkoa keksiä? Sitten tykkäsin rauhallisesta kirjoitustyylitäsi,  ja viimeiseksi rakastuin tarinaan <3 Kerrassaan loistava.

 
Lainaus
Hän puristi Hermionen kädestä tiukemmin, eikä olisi koskaan halunnut päästää irti.
yksi kohta, josta tykkäsin <3

Lainaus
Ron keinutteli tyttöä hellästi syleilyssään ja tuuli leikitteli molempien hiuksilla. Hetki oli kuin pehmeää hunajaa.
toinen kohta joka sai sydämmeni ajamaan rollaattorilla ylös ja alas <3

Kiitos ihanasta lukuelämyksestä. <3  Joo, olen tälläinen joka ei koskaan osaa kommentoida normaalista : )

~ Shute
« Viimeksi muokattu: 25.06.2009 11:37:52 kirjoittanut Shute »
Shute

HopeaKuu

  • ***
  • Viestejä: 68
Vs: Mandariinirakkautta
« Vastaus #8 : 27.06.2009 01:21:34 »
Mä en tiedä osaanko mä oikein kommentoida tähän mitään. Mä tulin Finiin romantiikannälkäisenä, ja mä en olis voinu parempaan ficciin päätyä ku tähän. Ihana  :)

Ron keinutteli tyttöä hellästi syleilyssään ja tuuli leikitteli molempien hiuksilla. Hetki oli kuin pehmeää hunajaa.

Ei sitä tuon ihanammin voi sanoa :)
En minä osaa mitään järkevää suoltaa nyt tähän ruudulle! Kello on paljon ja ei tätä kehittääkään tästä voi! Ei tässä sitte muuta ku,
Suuuuri kiitos :)
Maapallolla asuminen on kallista, mutta sisältyyhän siihen matka auringon ympäri.
 *    *    *    *
Ota löysin rantein, älä jännitä!

Hp-fani4EveR

  • Potterholisti
  • ***
  • Viestejä: 226
  • You can be my hero, Harry.
Vs: Mandariinirakkautta
« Vastaus #9 : 27.06.2009 21:44:32 »
Ihanaa!
Mä en ymmärrä miks Ron/Hermionea on niin vähän? Mutta toisaalta mieluummin vähän tälläsiä huippu ficcejä kyseisellä parituksella, kuin että finni pursuis samankaltasia ficcejä samasta parituksesta.

Kiitos oikeen kovasti<3

Hermionehh

  • Mudblood
  • ***
  • Viestejä: 149
  • "Believe in yourself, and go for it."
    • Emma Watsonin fanisivut
Vs: Mandariinirakkautta
« Vastaus #10 : 29.06.2009 19:11:04 »
Kerta kaikkiaan ihana ficci...  :)
Ron ja Hermione onn suloisia yhessä... :) < 33
Dramione ♥  H/D ♥

"Be the change you want to see in the world."

www.emzwatson.webs.com

Samara

  • Vieras
Vs: Mandariinirakkautta
« Vastaus #11 : 05.07.2009 20:51:31 »
Shute - Kiitos paljon kommenteista ja hurjan mukavaa että pidit! :----)

HopeaKuu - Kaikki kommentit ovat kultaisia, kiitos! :---) Kiva että löysit täältä etsimäsi ja kenties hiukan ruokaa nälkääsi! ;---)

Hermionehh - Kiitos! Ovathan nuo! ==)

Samara

RonHerm4ever

  • Vieras
Vs: Mandariinirakkautta
« Vastaus #12 : 14.08.2009 21:55:43 »
Ihana!! mä en tosissaan tajuu miks näitä ron/hermy ficcei on niin v*t**n vähän!! Mut tää oli tosi hyvä!! ;D

Rins

  • Tribuutti
  • ***
  • Viestejä: 1 920
  • Team Peeta
    • The pieces of my heart
Vs: Mandariinirakkautta
« Vastaus #13 : 22.08.2009 11:55:55 »
Voi että tää oli ihana. Aika arkinen, mutta mahtava toteutus (:



Joitakin unelmia ei ole tarkoitettu toteutuviksi.

Bannerin tehnyt Lady Dynamite

Siisukka

  • ***
  • Viestejä: 41
  • I just want to be unbreakable
Vs: Mandariinirakkautta
« Vastaus #14 : 25.08.2009 21:33:46 »
Lueskelin aiemmin päivällä ficcejä, mutta en törmännyt yhteenkään Hermione/Ron paritukseen. Vähän ärsyyntyneenä etsiskelin sellaista nyt myöhemmin, ja mitä löysinkään - juuri sellaisen, jota etsin, täydellisen!

Alussa pilkut tuntuivat hyökkäävän silmille ja teksti oli paikoin vähän tönksähtelevää, mutta sitä ei onneksi jatkunut kauaa. Että kivastihan olet betattakin tullut toimeen.

Lainaus
Ronilla oli nälkä, ja poikaa kadutti se, ettei hän ollut ottanut syödäkseen vaan oli sen sijaan uppoutunut johonkin typerään huispausuutiseen, ja nyt tyttöystävä raahasi koko ajan häntä loitommas aamiaispöydästä.
Jotenkin niin Ronia. :D

Lainaus
Ron katsoi hedelmää ällistyneenä ja raapi sitten hiukan päätään ottaen mandariinin käteensä ja pyöritellen sitä.
Tässä vähän häikkää lauseen rakenteen kanssa, mutta taas se Ronmaisuus pulpahti pintaan. Miten sä olet onnistunut vangitsemaan Ronin näihin lauseisiisi?

Lainaus
Ronin hymy oli hyytynyt hiukan. Aikoiko Hermione syödä mandariinin hänen, nälkäisen pojan edessä yksikseen?
Ehkä mun ei pitäisi lainailla jokaista niin-Ronia-kohtaa. Teit sen taas!

Pidin paljon, oli sellaista sopivan romanttista luettavaa. Hahmotkin olivat kirjoille uskollisia, vaikka se nyt ei pääasia ficeissä ole, niin plussaa kumminkin. Ja kun en kerran mitään rakentavaa osaa paakertaa, niin - kiitos antoisasta lukukokemuksesta.
Spread your wings and just fly free
-The Giant Leap

telluooo

  • ***
  • Viestejä: 91
  • keep calm and dream on
Vs: Mandariinirakkautta
« Vastaus #15 : 26.08.2009 19:25:54 »
oii, tämä oli kyllä aivan ihana<3 (: tykkään paljon noista Ron/Hermione parituksista!! Osaat kyllä todella hyvin kirjoittaa, virheitäkään ei löytynyt. Keep going (y)


~ telluooo
We've all got both light and dark inside of us. What matters is the part we choose to act on. That's who we really are.

Sirke

  • ***
  • Viestejä: 10
Vs: Mandariinirakkautta
« Vastaus #16 : 26.08.2009 20:24:24 »
ooo, tää oli ihana (: vaikken itse hirveästi välitäkkään Hermione/Ron parituksista, tätä oli silti kiva lukea. Tykkään kirjoitustyylistäsi, enkä virheitäkään enää löytänyt. Jatka ihmeessä samaan malliin ! (:

naskalihammas

  • ***
  • Viestejä: 89
Vs: Mandariinirakkautta
« Vastaus #17 : 23.12.2009 01:01:40 »
Aivan ihana ficci <3  Pelkkkä otsikko houkutteli lukemaan, ja hyvä että luin! :D Ihanasti kuvaailtu, ihana one-shot. 5/5, jatka samaan malliin!