Kirjoittaja Aihe: Jälki-istunnon paikka? (James/Sirius, S)  (Luettu 2087 kertaa)

hiddenben

  • Yksinpurjehtija
  • ***
  • Viestejä: 2 755
Jälki-istunnon paikka? (James/Sirius, S)
« : 04.01.2009 15:04:25 »
Title: Jälki-istunnon paikka?
Author: hiddenben
Pairing: James/Sirius
Rating: S
Genre: drama, humour
Summary: Millä tavoin ja kuinka nopeasti voi ensimmäisen jälki-istunnon saada?
A/N: Osallistuu Spurttiraapale-haasteeseen perjantain raapaleena.

Jälki-istunnon paikka?


Tylypahkan uusi lukuvuosi oli alkanut tasan viikko sitten. Kaksi poikaa seisoi pihalla. He olivat jättäneet tavaransa puun juurelle, joka kieli heidän rynnänneen pihalle heti, kun vain tunnit olivat loppuneet. Pojat seisoivat lähellä toisiaan, ja mustatukkainen ja silmälasipäinen poika otti taskustaan jotain kultaista.
-   Katso Sirius, mitä minä sain napattua!
Toinen poika, mustatukkainen hänkin, katsoi ihmeissään ja innoissaan kultaista, siivellistä palloa, jota James piteli käsissään.
-   Mistä sinä tuon sait?
-   Varastin sen, James sanoi myhäillen, selvästi ylpeänä itsestään. Sirius antoi äänensävyn mennä ohi korvien, hän oli liian innostunut pallosta että olisi voinut kehua Jamesiä.
-   Uskomatonta! Sirius henkäisi ja yritti ottaa pallon Jamesin sormien välistä, - Mikä se on?
-   Sieppi, tietenkin, James vastasi kaikkitietäväisenä. Sirius alkoi avata hänen sormiaan yksitellen.
-   Anna se minulle, minä haluan katsoa!
-   Et saa! James sanoi ja nosti nyrkkinsä ylemmäs kauas Siriuksestä. Sirius kamppasi Jamesin, ja pojan kaatuessa tämän nyrkki myös aukeni, jolloin sieppi katosi nopeasti heidän ulottumattomiin.
-   Mitä ihmettä täällä tapahtuu? professori McGarmiwan ääni kuului tiukkana ja vihaisena. Pojat katsoivat toisiaan virne kasvoillaan. He tiesivät, mitä tapahtuisi. Rohkelikot menettäisivät pisteitä, ja he kaksi saisivat luultavasti tunnin tai kaksi jälki-istuntoa. Se olisi uusi kokemus heille molemmille!
-   Jälki-istuntoa, molemmille! Tämä on ennenkuulumatonta!
« Viimeksi muokattu: 14.06.2011 13:02:05 kirjoittanut hiddenben »

between the sea
and the dream of the sea