Kirjoittaja Aihe: Tyhjyyden täytettä [Kalkaros] S FF100, Spurttiraapale  (Luettu 2882 kertaa)

LordPuhdemort

  • Vieras
Title: Tyhjyyden täytettä
Author: LordPuhdemort
Beta: Kivikausi
Pairing: Ei ole, vain Kalkaros
Rating: S
Genre: Angst, raapale
Disclaimer: Rowling omistaa hahmot ja paikat, minä vain lainaan niitä
A/N: Osallistuu FF100:aan sanalla kuudes aisti sekä Spurttiraapaleeseen sanalla uni/kuvitelma

Viina turrutti aistini saaden minut näkemään kasvot, joissa vihreät silmät katsoivat minua surumielisinä. Päässäni alkoi soida sävelmä, tuoden onnelliset muistot mieleeni. Pudistin päätäni ja otin siemaisun viskistä. Ei, en saanut miettiä niitä. Oli parempi unohtaa.

Mutta kuitenkin magneetin lailla ajatukseni kiinnittyivät niihin kasvoihin. Se oli vastaus kysymykseen, jonka halusin piilottaa itseltäni. En saanut ikävöidä. Maksoin jo kovaa hintaa kaikesta.

Olin sitonut itseni niihin kasvoihin ja muistoihin, en halunnut unohtaa. Vuosien varrella kaikki haalistuivat. Nyt tieto että olin vain askeleen päässä unohduksessa, toi rauhan.
Minulla ei vain ollut uskallusta myöntää, että olin ihminen, joka väärien päätösten takia oli menettänyt jotakin kallisarvoista.
« Viimeksi muokattu: 15.06.2011 18:53:29 kirjoittanut zilah »

Deathwish

  • ELF
  • ***
  • Viestejä: 618
  • are you ready or not?
    • tumblr
Vs: Tyhjyyden täytettä [Kalkaros] S
« Vastaus #1 : 01.01.2009 08:04:05 »
Ihana, niin kiuin mä oon jo sanonu, tykkään lukee tollasesta puolesta Severuksessa. Snapu on vaan niin paras.... Hieno raapale.  :D
if you die now, how would you feel about your life?

CandyApple

  • wonderwoman
  • ***
  • Viestejä: 221
  • I'm a broken doll and you're the puppeteer.
Vs: Tyhjyyden täytettä [Kalkaros] S
« Vastaus #2 : 12.02.2010 18:18:17 »
olipa ihana <3
I don't know who invented high heels, but all women owe him a lot.
-Marilyn Monroe-