Kirjoittaja Aihe: Ikuista (Remus/Tonks, Albumihaaste, Tuplaraapale, Sallittu)  (Luettu 3114 kertaa)

Puhpallura

  • Vieras
Title: Ikuista
Author: Puhpallura
Genre: Fluff, tuplaraapale
Pairing: Remus/Tonks
Raiting: Sallittu
Disclaimer: Nerokas J.K Rowling omistaa hahmot ja paikat, minä vain vähän lainaan niitä.
A/N: Osallistuu Albumihaasteeseen Josh Grobanin kappaleella You`re still you. Sanat siihen löytyvät ficin lopusta.



Tonks ja Remus istuivat sohvalla nojaten toisiinsa kuunnellen hiljaisuutta, joka vallitsi Kalmanhanaukiolla. He nauttivat kaksinolosta, sillä se oli harvinaista heille, johtuen molempien kiireistä omilla tahoillaan.
Tonks käänsi päätään niin, että näki Remuksen kasvot. Mies käänsi päänsä myös hänen suuntaansa ja hymyili lämpimästi naiselle. Tonks nosti kättään silittääkseen Remuksen poskea.
– Tiedätkö lainkaan kuinka onnelliseksi minut teet? Tonks kysyi hymyillen.
– Voin vain arvata, Remus vastasi hymyillen ja otti Tonksin toisen käden käteensä ja puristi sitä hellästi. – Vaikka en kyllä edelleenkään ymmärrä, mitä näet tällaisessa vanhassa ja raihnaisessa ihmissudessa, Remus hymähti surumielisesti.
– Älä aina aliarvioi itseäsi, Tonks sanoi moittivasti. – Sinussa on paljonkin mitä rakastaa kuin osaatkaan kuvitella.
– Harmi etten sitä itse aina näe.
Tonksia riipaisi nähdä suru, joka aina välillä kävähti miehen riutuneilla kasvoilla.
– Minun pitää sitten kai osoittaa sinulle kuinka rakastettava olet, Tonks sanoi ilkikurisesti hymyillen ja painoi suudelman miehen huulille.
– Saisit jonkun paremmankin, Remus mutisi suudelman päätyttyä.
– Etkö vieläkään voi uskoa että haluan sinut?
– On välillä vaikea vain ajatella, että tuollainen nainen kuin sinä, haluaisi olla kanssani.
– Vaikka olisit mitä, rakastaisin sinua kuitenkin, Tonks sanoi silmät lämpimästi sädehtien.
– Se on hyvä kuulla, Remus sanoi kietoen kätensä tiukemmin Tonksin ympärille kuin suojellakseen naista. – Koska kaiken kokemamme jälkeen, olemme kuitenkin löytäneet jotakin, joka tulee kestämään ikuisesti.



You Are Still You

Through the darkness
I can see your light
And you will always shine
And I can feel your heart in mine
Your face I've memorized
I idolize just you

I look up to
Everything you are
In my eyes you do no wrong
I've loved you for so long
And after all is said and done
You're still you
After all
You're still you

You walk past me
I can feel your pain
Time changes everything
One truth always stays the same
You're still you
After all
You're still you

I look up to
Everything you are
In my eyes you do no wrong
And I believe in you
Although you never asked me to
I will remember you
And what life put you through

And in this cruel and lonely world
I found one love
You're still you
After all
You're still you
« Viimeksi muokattu: 15.06.2011 17:27:07 kirjoittanut Scarlett »

EvilIsSexy

  • ***
  • Viestejä: 357
  • Destiel <3
Vs: Ikuista (Remus/Tonks)
« Vastaus #1 : 17.05.2008 21:26:37 »
Oih, tämä on ihana.  :) <3
Tulee ihan mieleen hetket oman poikaystävän kanssa.  :D Ehkä juuri siksi kosketti niin paljon.
Tuo pariskunnan keskustelu oli niin... Sanoisinko jopa lutuista.  ;) Ja mikä positiivista, myös luontevaa.
Mä oon niin huono antamaan kehittävää kommenttia. :-\ Mut pointti varmaan kävi selväks, eli tykkäsin. ^^

Avasta ja bannerista kiitokset raitakarkille!

Sekoleptikko

  • Nederlandstalig
  • ***
  • Viestejä: 1 024
  • Hilarisch
Vs: Ikuista (Remus/Tonks)
« Vastaus #2 : 17.05.2008 22:13:43 »
Hmm.. Mukavan rentoa ja sujuvaa luettavaa, dialogi toimi hyvin. Hahmot pysyivät hyvin omana itsenään ja kerronta oli sujuvaa, paitsi

Tonksia riipaisi nähdä suru, joka aina välillä kävähti miehen riutuneilla kasvoilla.

tuo "kävähti" häiritsi hiukan. Outo sana minulle. Itse laittaisin siihen varmaan jotain "käväisi" tai vastaavaa. Mutta Sinä olet kirjoittaja, joten voit jättää kommenttini omaan arvoonsa. Ihanan simppeli fic, kiitos siitä.
"Oh, shut up", said Percy the Prefect.

Puhpallura

  • Vieras
Vs: Ikuista (Remus/Tonks)
« Vastaus #3 : 21.05.2008 22:14:42 »
Kiitokset kommenteista :)

EvilIsSexy:
Joo, eiköhän se käynyt selväksi :D
Mutta onhan se kiva kuulla, että ficciin pystyi eläytymään ja se toi jotakin omasta elämästä mieleen.

Sekoleptikko:
Minulle taas "kävähti" tuntui jotenkin luontevammalta, mutta luultavasti makuasiasta kuitenkin kyse :)
Mutta hienoa kuulla, että kuitenkin pidit :)

Nymfadora

  • ***
  • Viestejä: 6
Vs: Ikuista (Remus/Tonks)
« Vastaus #4 : 22.05.2008 08:29:07 »
Iha ok.
"Taisteluun isännänpuolesta, kotitonttujen puolustajan puolesta! Taisteluun pimeän Lordia vastaan rohkean Reguluksen nimeen!" -Oljo.
www.habbo.fi/home/momy -Se olen minä! :pp

Puhpallura

  • Vieras
Vs: Ikuista (Remus/Tonks)
« Vastaus #5 : 22.05.2008 11:44:52 »
Kiitos kommentista Nymfadora :)
Kiva, jos pidit.

Milgia

  • Kapteenska
  • ***
  • Viestejä: 1 791
  • He'd be Her Bert.
Vs: Ikuista (Remus/Tonks)
« Vastaus #6 : 16.09.2008 18:01:38 »
Ihana, romanttinen, hienosti kirjoitettu, niin todellinen <3<3<3 Aivan loistavasti kuvailtua tekstiä, en tiedä mitä muuta sanoa, hienoa kieltä. Rakastan tätä.

M
But deep within my soul, I'm glad the times have changed
As long as rock and roll and the Chevys stay the same.

It was me and you and Chevy.

LordPuhdemort

  • Vieras
Vs: Ikuista (Remus/Tonks)
« Vastaus #7 : 24.09.2008 09:00:03 »
Kiitokset kauniit kommenteista :)

Milgia: Aivan ihana kuulla, että pidit :)

Jekaterina: Halusinkin kirjoittaa hieman yksinkertaisempaa tekstiä, vaikka kappale, jonka pohjalta ficci on kirjoitettu, olisi varmasti antanut mahdollisuuden myös hieman syvällisempään.
Se on kyllä hassua, että yleensä kommenoidaan vain ficcejä, joista on pitänyt. Enä ole tainnutkaan moneen negatiiviseen kommentiin törmätä.
Mutta mukava kuulla, että pidit.

Luihuinen_89

  • Yksinäinen kulkuri
  • ***
  • Viestejä: 1 025
  • Käsi käsessä kuljemme yhdessä ohi esteiden!!
Vs: Ikuista (Remus/Tonks)
« Vastaus #8 : 06.01.2009 15:46:05 »
Oiih Tää teksti oli ihana. Taas minä täällä itkeä tirauttelen kun oli niin kaunis, menin ihasn sanattomaksi ihan oikeasti, etkö uskö ::)

sinä todentotta osaat kirjoittaa

~Luihu~
Kaikki muuttuu, minäkin vaikkei sitä aina uskoisikkaan.

Mun ficci kokoelma

Uusi Mcr G/F
Trust Me