Kirjoittaja Aihe: Sarastusviivoja, K-11  (Luettu 1454 kertaa)

foxtrot

  • ***
  • Viestejä: 432
Sarastusviivoja, K-11
« : 05.07.2011 00:24:22 »
Nimi: Sarastusviivoja
Kirjoittaja: foxtrot
Tyylilaji: romance ja fluff
Ikäraja: max K-11
Paritus: riemunkirjava joukko, milloin kukakin
Yhteenveto: Sarastusviivoja ikkunanpielissä, aurinkotähtiä keittiökaakeleilla.
Varoitukset: osaston mukaan: siirappitahmamöhnäliisteriä

A/N: Spurttiraapaleen kierrokseen 12 - haastoin itseni kirjoittamaan kaikki raapaleet fluffya, mikä ei ole todellakaan hirveän tuttua minulle. Apua... Ensimmäisen raapaleen kiitokset Bbuttikselle: esilukemisesta, nimiaivoriihestä ja yleisestä fluffyfriteerattuna olemisesta.






Yön selän yli (olen sinun)

Ikäraja: S
Paritus: Luna/Dean
Yhteenveto: Hänen katseensa ei ollut kysyvä, se vain kiersi Deanin kasvot yhä uudestaan kuin tarkistaakseen, mitä kaikkea niissä rakasti.
Haasteet: Het10, Ficlet 300 (75. Paperi), Kerää kaikki hahmot (Dean Thomas)

Sanamäärä: 200



Sormet silittivät paperia, pyyhkivät yön kehräämät, liian tummat varjot ja terävät, hiilenvedoin värjäytyneet kulmat pehmeämmiksi, enemmän mallinsa – muusansa – kuviksi.

Meri tuuditti laivaa, antoi sen keinahdella kepeästi aaltonikamiensa yli ja tönäisi sen sitten jälleen ikiliikkeeseen muistuttaakseen, kenen armoilla se loppujen lopuksi olisi heti poistuessaan aallonmurtajien suojaavien kivikäsivarsien takaa.

Dean kurtisti kulmiaan; ilme ei ollut löytänyt paperille tarpeeksi pehmeänä, ei niin paljaana ja kauniina kuin maailma oli sen piirtänyt Lunan kasvoille. Deanista ei ollut kilpailemaan niiden kanssa: menneisyyden, joka oli vanginnut kasvoille varjoreunat; unen, joka sumensi niitä; rakkauden, jonka lämpö kiipesi paperin reunan yli heti sinne eksyttyään ja asettui takaisin Lunan poskipäille – jäädäkseen.

Aurinko katsahti sisään asuntoveneen kompassinmuotoisen ikkunan takaa, maalasi vastapäisen seinän iibislintutaulun silmät eloon ja katosi sitten yhdessä keinahduksessa.

”Miksi sinä valvoit koko yön?”

Lunan hiukset olivat levinneet tyynyn ympärille niin kuin paleltuneet kaislat jäälle. Hänen katseensa ei ollut kysyvä, se vain kiersi Deanin kasvot yhä uudestaan kuin tarkistaakseen, mitä kaikkea niissä rakasti.

”Halusin piirtää sinut”, Dean vastasi – empien, sillä kuva ei ollut sellainen kuin hän olisi halunnut. Ei aivan täydellinen.

”Minä tiedän”, Luna vastasi kohottautuen käsivarsiensa varaan. Kaislat heilahtivat. ”Saanko katsoa?”

Dean ojensi luonnosvihkonsa.

”Miten tiedät?”

Peitto valahti lattialle, kun Luna pyörähti päkiöillään Deanin luokse. Hipaisi huulillaan, kokeili sormenpäillään.

”Olisinko antanut sinun valvoa yksin?”


// Sca lisäsi ikärajan otsikkoon
« Viimeksi muokattu: 25.11.2014 22:20:20 kirjoittanut Unohtumaton »
get ready to ignite

Beelsebutt

  • old but not obsolete
  • ***
  • Viestejä: 4 630
Vs: Sarastusviivoja
« Vastaus #1 : 05.07.2011 00:33:14 »
Awwwww. Mä sulan jälleen siksi kuuluisaksi lammikoksi ;D En mä tiedä jos sä et tykkääkään kirjoittaa fluffya, mutta hitto vieköön, ainakin sä osaat sen <3<3<3 Deanin piirustelu on jotenkin niin suurta, mutta samalla vähäeleistä, mutta sitten tuo Lunan paljastus lopussa. Ohh.

Ja sitten siellä vilisee niitä kaisloja ja paleltuneitakin sellaisia :P ja päkiöitä ja niitä nikamiakin. Sun tekstien lukeminen, jos metafora sallitaan, on suorastaan orgastinen kokemus. Pientä värettä, joka kasvaa ja kasvaa ja kasvaa kunnes räjähtää silmille ja jättää hymyilemään typeränä.

Hmm, tää mun kommentti vaatii ehkä ikärajoituksen :E

Mut ihanata, tätä jää odottamaan lisäääää... onneksi spurtissa tulee uus raapis joka päivä \o/

Fluffyfriteerattu täältä tähn :-*



// Edit: los typos
« Viimeksi muokattu: 05.07.2011 19:33:41 kirjoittanut Beelsebutt »
Beelsebuttin laari
sometimes my brain doesn't work so brain

foxtrot

  • ***
  • Viestejä: 432
Uurretut
« Vastaus #2 : 06.07.2011 11:32:47 »
Hei ihanat :-*

Bbuttis, hykertelen tyytyväisenä, että superfluffykin tykkäsi! Jee! Apua oikeesti ihanaa että tykkäsit ja kommentoit ja iih. Ja siitä "osaamisesta" en sanois yhtään mitään - ainakin pahoin pelkään, että tässä seuraavassa raapaleessa (joka on muuten myöhässä, mutta pidä ruoska kurissa) ei ole kovin fluffyista menoa... Mutta on siinä ainakin romencea! Ihan selkeästi on, vai mitä! Ja lopussa nyt ainakin on fluffya, joten jätä kävelykeppikin varastoon, joohan? Kiitos kiitos :-*

Tilla, itse olet ihana ja lupaan kiltisti omistaa sulle mitä vaan, höpsö. Jee, oon ilonen että hoksasit ton nimen kaksoismerkityksen (kuten huomaat, tungin taas tekstiin kaiken maailman nikamia sun muita)! Ja että tykkäsit meriteemasta, koska itse rakastan merta kamalasti. Ajattelin sen niin, että se kysyminen oli vain Lunamainen tapa aloittaa keskustelu - että tavallaan Luna halusi oikeasti tietää, miksi Dean halusi piirtää hänet, mutta antoi asian sitten olla, kun huomasi, ettei Dean tosiaankaan ollut huomannut, että hänkin valvoi. Ääh, osasinkohan yhtään selittää? Joka tapauksessa kiitos kiitos kommentista, tiiät että en ikinä osaa vastata niihin mitään :-*

A/N: Eilisen raapale, mutta vähän myöhässä, koska sain sen kirjoitettua vasta yöllä... Mulla ei ole aavistustakaan tämän genrestä, mutta on se ainakin romancea. Ja lopussa on vähän fluffya! Vanhusfluffya! Varmasti on! Älkää uskaltakokaan väittää muuta! :D







Uurretut


Ikäraja: S
Paritus: Arthur/Molly
Yhteenveto: Vain sen verran, että ainoastaan Molly saattoi huomata.
Haasteet: Het10, Ficlet300, Kerää kaikki hahmot

Sanamäärä: 150


Posliiniposkiset kupit ja eriparilautaset huuhtoutuivat itsestään tiskialtaassa, kilahtelivat toisiaan vasten ja muovasivat ilmaan kuvia menneistä päivällisistä, aamiaisista, lounashetkistä. Päivänvalo paljasti näkymättömiä pölykoreografioita, ruutuliinan reunassa asui tahroja viime viikolta. Arthur istui vastapäätä ja kahvikuppi vapisi hänen kädessään – vain sen verran, että hän onnistui valehtelemaan sen itselleen olemattomaksi. Vain sen verran, että ainoastaan Molly saattoi huomata.


*


Ne seitit, jotka risteilivät heidän poskillaan, olivat muille vain elämänraapaisuja – merkkejä aikaa sitten tyyntyneistä myrskyistä tai paahdesäteistä, jotka olivat polttaneet kasvoille uurteita muistoksi itsestään niin kuin kuivuudesta kirkuvaan maahan.

Arthurille ja Mollylle ne olivat kaikki, koko elämä. Ne olivat heille sitäkin, mitä muille: uurteita kasvoilla, silmäkulmista leviäviä seittirihmastoja pitkin poskipäitä, kuivankarheita vuosia nenänpielissä. Mutta vain he näkivät, katso, siinä on Fred, näetkö,  siinä on se päivä kun.

Vain heille ne olivat kauniita.


*


Kun kahvi vihdoin aaltoili pöydälle tahrojaan, Molly otti kupin käteensä ja siivosi.

Arthurin hymy eksyi harhailemaan pöydän yli vain löytääkseen hänen poskelleen, siihen tiettyyn kohtaan.

Vieläkin.
get ready to ignite

Beelsebutt

  • old but not obsolete
  • ***
  • Viestejä: 4 630
Vs: Sarastusviivoja
« Vastaus #3 : 06.07.2011 12:00:28 »
Tää olikin vaikeempi kommentoida, johtuen kenties siitä ANGSTISESTA pohjavirtauksesta mikä tästä löytyi :E No eikä, ihanaa oli lukea vanhemmista hahmoista ja se iän tuoma lievä angstisuus on vain oikeesti ihkua (ainakin tässä tapauksessa) koska se merkitsee niin paljon. Heh, kävin muuten kattoon varastossa sitä keppiä eikä se ollut siellä! Mä kutsun Grisin paikalle justiinsa :E

en tykännyt paahdesäteistä, mutta rakastuin kuivuudesta kirkuvaan maahan <3 Ja kuivankarheisiin vuosiin nenäpielissä <3<3 Oonko mä sanonut sulle koskaan, että sä oot äärimmäisen taitava yhdistelemään sanoja ja tuottamaan jotain tuoretta ja enemmän merkitsevää? ;)

Loppu jäi hiukkasen hämäräksi, mutta ei liian. Bueno.



Kiitti <3
-B
Beelsebuttin laari
sometimes my brain doesn't work so brain