Kirjoittaja Aihe: Eikä kireitä vaatteita (RW/SF, S, fluff, dialogi)  (Luettu 2696 kertaa)

Hopeaprinssi

  • Vieras
Title: Eikä kireitä vaatteita
Author: Hopeaprinssi
Beta: -
Raiting: S
Genre: Fluff
Pairing: Ron/Seamus
Warnings: Slash
Disclaimer: Ron, Seamus ja taikamaailma kuuluvat Rowlingille, eivät todellakaan minulle.
Summary: ”Mutta miksi?”
A/N: Teki mieli kirjoustella taas vaihteeksi dialogia, mutta kun aihetta sen parempaa aihetta en keksinyt, kirjoitin vain mitä sattui syntymään. Tylsähän tämä on ja melko epäfluffyinenkin, loppujenlopuksi, mutta julkaisenpas tämän kuitenkin. En tiennyt sopisiko tämä paremmin Godrikin Notkoon vai tänne, joten ihan arpomalla pistin tänne. Kommentit ovat tervetulleita kaikissa muodoissaan.
FF100, sana 080.Miksi? (80 to go! 1/5 valmiina! ;D)

Eikä kireitä vaatteita
”Ron, lähdetkö minun kanssani ostoksille?”
”Miksi? Sinähän tiedät etten pidä kaupoissa juoksemisesta.”
”Lähtisit nyt...”
”Miksi? Onko sinulla jokin hyvä syy haluta minut mukaasi?”
”Minusta olisi niin mukavaa käydä joskus yhdessä ostoksilla. Ja sitä paitsi, jos menisin yksin, ikävöisin sinua kuitenkin niin paljon etten nauttisi koko reissusta ollenkaan...”
”Seamus.”
”...Niin?”
”Kerro oikea syy miksi haluat minut mukaasi.”
”No hyvä on. Ajattelin että voisimme viimein ostaa sinulle uusia vaatteita.”
”Mutta miksi? Minulla on ihan tarpeeksi vaatteita ja inhoan vaatteiden ostamista.”
”Mutta kaikki sinun vaatteesi ovat niin...”
”Niin mitä?”
”Niin löysiä.”
Anteeksi?”
”No en ymmärrä miksi joku, joka on käyttänyt vuosia kallista aikaa treenaamalla huispausta saadakseen hyvän kropan, käyttää noin löysiä ja epäistuvia vaatteita kuin sinä...”
”Seamus, en minä huispaa jotta voisin ylpeillä lihaksillani. Huispaan koska pidän huispauksesta. Äläkä väitä ettetkö pitäisi sitä seksikkäänä.”
”Älä vaihda puheenaihetta. Mikset muka lähtisi mukaani? Ei muutama tunti vaatekaupoissa sinua tapa.”
”Mutta minä en halua käyttää tiukkoja ja epämukavia vaatteita. Viihdyn omissa vaatteissani.”
”Etkö vaikka tietäisit etten voisi pitää näppejäni erossa sinusta jos ostaisit edes yhdet, pienet, viattomat, kireät housut?”
”Et voi pitää näppejäsi erossa minusta muutenkaan.”
”Taas yrität vaihtaa puheenaihetta! Mutta ajattelepas kun en saisi silmiäni kuriin edes julkisilla paikoilla, vaan tuijottelisin takapuoltasi joka paikassa!”
”Oletko ajatellut ettet välttämättä olisi ainoa joka tuijottaa minua? Haluaisitko että naiset tuijottavat perääni ja yrittävät flirttailla kanssani?”
”...”
”...”
” Tuossa on perää. Hyvä on, ei kireitä vaatteita julkisilla paikoilla, mutta kun olemme kahdestaan onkin aivan eri juttu...”
”Mutta mistäs tiedät vaikka kiintyisinkin uusiin vaatteisiini niin paljon etten yksinkertaisesti voisi vastustaa niiden käyttämistä muuten?”
”Olet niin kiero Ronald Weasley.”
”Minäkin sinua.”
”Hyvä on, ei lainkaan kireitä vaatteita.”
”Miksei? Ajatus tavallaan alkoi kiinnostaa minua...”
”Ei kireitä vaatteita! Ei nyt eikä ikinä. Ei flirttailua eikä kireitä vaatteita. Minä olen ainoa joka saa tuijottaa sinun takapuoltasi.”
”Tietenkin olet, rakas.”
”Idiootti.”

« Viimeksi muokattu: 10.08.2008 17:44:40 kirjoittanut Hopeaprinssi »

Chibi

  • Huispausholisti
  • ***
  • Viestejä: 941
Vs: Eikä kireitä vaatteita (RW/SF, S, fluff, dialogi)
« Vastaus #1 : 07.08.2008 21:52:55 »
Oih, tämä oli SULOINEN, Ron/Seamus <3<3<3<3
"This is no time to be a gentleman! Knock her off her broom if you have to!"

February

  • ***
  • Viestejä: 136
Vs: Eikä kireitä vaatteita (RW/SF, S, fluff, dialogi)
« Vastaus #2 : 07.08.2008 22:31:31 »
Kieroa. :D Jotain uutta. Ja parituskaan ei ole huono.. ;)
Jatkoa?
Elämä on hyvä harrastus kun ei saa unta.

Timanttityyppi

  • ***
  • Viestejä: 41
Vs: Eikä kireitä vaatteita (RW/SF, S, fluff, dialogi)
« Vastaus #3 : 08.08.2008 10:06:13 »
Whih <3 8D Söpöä. Ei voi muuta sanoa, suloista 8D <3
Fred + George = The Weasley Twins <3

Hopeaprinssi

  • Vieras
Vs: Eikä kireitä vaatteita (RW/SF, S, fluff, dialogi)
« Vastaus #4 : 11.08.2008 12:52:02 »
Kiitokset kommenteistanne, Chibi, February ja Timanttityyppi;D

Mukavaa että piditte. February, en usko että olen tarpeeksi kekseliäs keksiäkseni tälle kyllin hyvää jatkoa, uskon siis että tämä jää ihan one-shotiksi  ;)


Winga

  • Gremlin
  • ***
  • Viestejä: 2 446
Vs: Eikä kireitä vaatteita (RW/SF, S, fluff, dialogi)
« Vastaus #5 : 11.08.2008 18:44:55 »
Ih, tämä oli ihana! Voin kuvitella tuon kinastelun niin helposti päässäni.
En minäkään kyllä tahtoisi tehdä toisesta niin herkullisen näköistä (muiden silmille), olisi se vaan niin hankalaa.
Mutta minusta jotenkin tuntuu, että Ron vielä yllättää Seamuksen ostamalla itselleen kireät vaatteet ja käyttämällä niitä makuuhuoneen puolella... *ajatustoiminta kiihtyy*
Hih, ihanaa dialogia, kiitokset tästä!  :D
"It's just like I always say; if you want to find something weird you have to go downtown."

Kaatosade

  • pervektionisti
  • ***
  • Viestejä: 4 856
  • kiero ja sarkastinen
Vs: Eikä kireitä vaatteita (RW/SF, S, fluff, dialogi)
« Vastaus #6 : 13.08.2008 11:00:01 »
Aww, tämähän oli hupaisan näppärä dialogi. Sanailu tuntui luontevalta ja oli mahtavaa, miten Ron sai tilanteen käännettyä itselleen edulliseksi keksimällä juuri oikeat narut, joista vetää. Mustasukkaisuudesta saa kivasti aihetta. Jooh, minä tykkäsin, kiitoksia.
Mitä tarinoita kertoisin sinulle hämärän rannalla
että haihtuisi surusi, suloinen ja surullinen nukkeni.   (Pablo Neruda)


Hopeaprinssi

  • Vieras
Vs: Eikä kireitä vaatteita (RW/SF, S, fluff, dialogi)
« Vastaus #7 : 23.12.2008 12:28:03 »
Kiitos kommenteista Winga ja Picca, mukavaa että piditte tästä  :D