Kirjoittaja Aihe: Kuoleman Varjelukset - elokuva(t)  (Luettu 132331 kertaa)

Angelina

• Stark-Rogers
  • Valvoja
Vs: Kuoleman Varjelukset - elokuva(t)
« Vastaus #600 : 28.07.2011 19:11:02 »
Mä en oo omaan uuteen kotiin ostanut vielä ainuttakaan HP-leffaa, juurikin siitä syystä, että odottelen viimeiseen asti faniboksia  ;D. Voin kertoo että oon kerpeleen pettyny, jos sellasta ei tuukkaan.

“He loved you. He loved you, and he admired you. Even when you fought.”

bannu ♥♥♥ ©Ingrid ♥♥♥

Purple

• muusani Draco
    • Purple Passage
« Vastaus #601 : 28.07.2011 21:27:28 »
Lainaus
Lainaus
    Mä en oo omaan uuteen kotiin ostanut vielä ainuttakaan HP-leffaa, juurikin siitä syystä, että odottelen viimeiseen asti faniboksia  ;D. Voin kertoo että oon kerpeleen pettyny, jos sellasta ei tuukkaan.

Odotetaan ja itketään yhdessä.

Sama täällä, mulla on ainoastaan eka leffa dvd:llä, ootan että niistä tulee sellanen iso boksi niin sitten voin ostaa :D (ja sen boksin on sitten parasta tulla!)

Kävin katsomassa leffan silloin päivän jälkeen ensi-illasta, ja tekis mieli jo mennä kattoo uudestaan :D

Lainaus
Kun astu ulos sieltä leffateatterista, niin ei kyllä olis yhtään tehnyt mieli lähteä pois ja ei varsinkaan kotiin - mieluusti puimaan asioita kavereiden kanssa tuosta leffasta.
It all ends.

Mulla oli sama tunne, ja sit hetin kun pääsin kotiin piti tulla lukemaan finistä muiden mielipiteitä, samalla pääs vähän purkamaan leffaa omassa päässä.

Fanart ||  1.Fic (K18) ||  2.Fic ||  Sivut || H/D rec list

Angelina

• Stark-Rogers
  • Valvoja
« Vastaus #602 : 28.07.2011 22:13:19 »
Sopii, angstataan oikein porukalla !

Mä kävin tosiaan sillon heti yöllä poikaystävän kans kattomassa KV pt2:n ensimmäisen kerran ja siitä vissiin reilu viikon päästä sain hyvän tekosyyn käydä uudestaan, kun lupasin viedä pikkuveljetkin sitä katsoon. Krhm, ideahan ei siis ollut alunperin mun, ei todellakaan...

Jos olisi rahaa, niin melkein voisin mennä jo kolmannenkin kerran.

“He loved you. He loved you, and he admired you. Even when you fought.”

bannu ♥♥♥ ©Ingrid ♥♥♥