Kirjoittaja Aihe: Kuoleman Varjelukset - elokuva(t)  (Luettu 118285 kertaa)

Neriah

Vs: Kuoleman Varjelukset - elokuva(t)
« Vastaus #580 : 12.07.2011 22:10:35 »
Haluan tietää tuleeko kukaan teistä Oulun yönäytökseen??? Olen täällä itse siinä toivossa jo nyt, että näen teitä :-D oon ruskeeseen neuleeseen pukeutunut ponnaripäinen tyttö, joka istuu kolmannen kerroksen vihreillä sohvilla ja jonka seuralaiset kuuntelevat petri nygårdia puhelimesta :-DD

Chuva

• Mursumarsu
« Vastaus #581 : 12.07.2011 23:07:20 »
Mäkin meen katsomaan tän huomenna. :) Onko muita tulossa 14.30 Lahteen Kuvapalatsiin, siihen 1.salissa olevaan? Vaikka onkin leffaseuraa, nii olis hauska nähdä joku täältä...

Tom^^
"I understand what you're saying, and your comments are valuable, but I'm gonna ignore your advice."
-Roald Dahl (Fantastic Mr. Fox)

Vanilje

• haywiress
  • Valvoja
« Vastaus #582 : 12.07.2011 23:18:32 »
Ps. Onko ketään tulossa Savonlinnan huomenna kello 17:00 alkavaan näytökseen?
Oho, minä oon! Siskon ja ainakin yhden kaverin kanssa ollaan tosiaan menossa. Joo en ookkaan menossa kun vasta kasilta, koska sisko päätti ruveta vittumaiseks ja alko vänkäämään vastaan. Vittu, vittu, VITTU.

Itellä on myös jotenkin vähän kummallinen olo sen suhteen, että tää loppuu. Tai siis sarja loppuu ja aikakausi joka ollaan Pottereiden kanssa kasvettu, päättyy, vaikka muuten kyllä ei Potterit ainakaan miun elämästä ihan hevillä kuole. En oikein edes tiiä mitä ajatella tästä että kyseessä on viimenen leffa joka tulee, enää ei edes itketä tai mitään, se vaihe oli minulla jo muutama päivä sitten. Nyt on vaan tyhjä olo. Huomenaamulla voi kylläkin olla jo ihan eri fiilikset. Ja todennäkösesti sitten itse leffan aikana itken silmät päästä moneen kertaan, siitä oon jotenkin varma.
« Viimeksi muokattu: 13.07.2011 14:47:47 kirjoittanut Vanilje »
i lost my heart / my home is the ocean

LittleDreamer

• Keijunoita
« Vastaus #583 : 12.07.2011 23:23:45 »
Huomenna menen katsomaan itkun ja innonsekaisin tuntein.
Mihin kummaan meni kymmenen vuotta? Fiilikset on sekavat. Potterien parissa ollaan kasvettu ja huomenna, kuten joku jo mainitsikin, eräs aikakausi on päättyvä.
Tarinat elävät aina ja niihin voi uppoutua aina uudelleen ja uudelleen.
Nauttikaa kaikki. :)

Fiorella

• Hyvän tuulen kotisatama
    • https://archiveofourown.org/users/Fiorelle
« Vastaus #584 : 12.07.2011 23:25:57 »
Siskot menevät jo tänään yönäytökseen, itse sain kunnolliset liput vasta huomisillalle. Katsoimme tänään ykkösosan dvd:ltä tunnelmaan pääsemiseksi ja voi että, nyt sen vasta tajuaa että kohta se odotettu hetki koittaa oikeasti... Oi että.

I´m kind and caring Hufflepuff!
~ Iltakävelylle Fiorellan ficcitarhaan? ~

Haalea

• Tarpeeksi
« Vastaus #585 : 12.07.2011 23:56:07 »
Huhhuh. Mulla on vakavasti sellainen fiilis, että kuolen huomenna. Tätä topicia olen ahkerasti seuraillut, mutta en näköjään mitään kirjoittanut.

Odotan elokuvaa kauhulla, innostuksella, ja jollakin sekalaisella ylienergisellä fiiliksellä, joka estää mua nukkumasta, syömästä tai keskittymästä mihinkään. Mulla on ihan sellainen tunne, että olen nähnyt jokaikisen pienenkin pätkän leffasta, mitä vaan tähän mennessä kukaan voinut. Huh. Itkettää, kun rupeaa ajattelemaan, että huomenna tähän aikaan kaikki on ohi.

Btw, ketään tulossa huomenna Tampereelle klo 13.00 näytökseen? Minä ja Aiqsu ainakin ollaan paikalla. Olisiko ollut sali viidessä meillä liput varattuna. Ylläni on luultavasti farkut, ja tummansinivalkoraidallinen neuletakki. Olen, hih, 14 vuotias ja aika lyhyt. Anyway, jos tunnistaa niin saa tulla moikkaileen! :)

Haalea

editedit//
Lainaus
Harry Potter generation, indeed.
Absolutely no doubt about this!
« Viimeksi muokattu: 13.07.2011 00:20:46 kirjoittanut Haalea »

leofurioso

• Kiitos Koiranruusulle avasta aikoinaan. <3
« Vastaus #586 : 13.07.2011 00:03:20 »
Ja niin Suomessa alkaa näemmä kellon mukaan olemaan 10 minuutin lähtölaskenta leffan alkamiseen.
Voin vaan kuvitella teidän tunteet, jotka näette sen leffan Suomen ensi-illassa, sillä jos Suomessa on yhtään samanlaista kuin Lontoossa oli maailman ensi-illan aikaan, niin kyllä se leffa sen arvoista on. En taida osata juurikaan nyt sanoa mitään järkevää. Kai minun pitäisi teille toivottaa hyvää yönäytöstä tai mikä näytös ikinä onkaan, sillä kyllä se sen arvoista todella on.
Itse en malta tavallaan odottaa sitä enää nettiin tullessa, sillä siellä voi uudestaan fiilistellä samat tunteet kuin jo ja Suomeen palatessa taitaa olla Potterien lukemisen aika jälleen.

// 00:00 NYT!!!!!!!!!!!!! joten 7 minuuttia. Lykköä tykö, Suomi ja Finin suomalaiset Suomen ensi-illassa!
endless rain,fall on my heart, kokoro no kizu,let me forget, all of the hate, all of the sadness....by X- Japan

Naminé

• Vieras
« Vastaus #587 : 13.07.2011 00:06:32 »
Katsoin haastatteluja ja luin tätä topikkia ja sitten pamahtaa telkkarista traileri ja kenestä tulekaan itkevä tärisevä kasa tyynyllä. 18 tuntia ja mitä, en oo enää lapsi? Harry Potter generation, indeed.

Tahtoisin olla nyt istumassa teatterissa.

Maggototh

« Vastaus #588 : 13.07.2011 00:11:16 »
Joo, huomisellle illalle oon varannu lipun, meen yksikseni kattoo ku serkku ei päässykkään ja ku minunhan piti sitte väkipakolla päästä justiinsa keskiviikkona kattoo.

Mut joo, fiilikset on aika samankaltaset ku muillakin. Ei malttais oottaa et pääsis kattoo leffan, mutta toisaalta sitten ei halua ja pelottaa ja itkettää ja sitä rataa.

Ja tuntuu vahvasti siltä että minä tuun itkee, jo ihan Isännän takia. Pelottaa suorastaan mitenkä mä tuun selvii siitä kohasta. Todennäkösesti vieressä istujat kattoo vähä kummastuneena, mutta ei sillä sen puoleen väliä.  Mut, on se vaan senkin puoleen ku Potterit on tosi lähellä sydäntä ja nyt tosiaan vika leffa, niin senkin puoleen tunteet tulee olee aikasta pinnassa.

Nii ja Iisalmessa, kello viiden näytökseen on lippu varattuna. Ja parhaiten varmaan tunnistaa hupparista, jossa takapuolella lukee "Problem, teachers? 2002-2011". Ihan jos jota kuta sattuu kiinnostaa tai samaan paikkaan ja samaan esitykseen on tulossa.
« Viimeksi muokattu: 13.07.2011 00:17:40 kirjoittanut Maggototh »

Mikaela

« Vastaus #589 : 13.07.2011 02:26:38 »
Onks kukaan tulossa huomenna 12:30 Turun Kinopalatsin 3D-näytökseen? Kyllä mulla seuraa sinne on, haluisin vaan yrittää edes bongailla sieltä jonkun. Musta tuntuu että mun elämys menee vähän pilalle kun joudun katsomaan sen kolmedeenä siskoni vaatimuksesta, en yhtään tykkää niistä laseista eikä mulla kyllä koskaan oo tuntunut että kuvat hyppäis kankaalta eloon niissä näytöksissä.

Mutta ääh. Mun oli oikeasti tarkoitus mennä vasta joskus viikon päästä enkä mä ole oikeasti valmistautunut vielä siihen että kahentoista tunnin päästä olen jo nähnyt sen. No siis melkein. Musta se tuntuu oikeasti aika epätodelliselta. Hassulta. Oudolta.

Ei musta tunnu yhtään siltä, että olen menossa katsomaan viimeistä Potter-elokuvaa.

raitakarkki

• mrs. Finnigan
« Vastaus #590 : 13.07.2011 02:54:55 »
Onko mun elämällä joskus ollu tarkotus

Toi leffa oli jotain. En tiiä. ei löydy sanoja. Itkin ku vauva. Ottakaa nenäliinoi mukaan.

(porilaiset; en muistanu yhtää tuntomerkkejä teistä mut mä olin se vihreesukkahousuinen joka lopputekstien ajaks vajos ekaan riviin istuu ku en pystyny lähtee viel)
in the bleak midwinter

Daala

• shapeshifter
  • always find my place among the ashes
« Vastaus #591 : 13.07.2011 04:09:13 »
SPOILAA ei enää, en ole kännykällä jaksanut katsoa osastoja, on tuo toinen topic jäänyt huomaamatta

Nyaaah... Pettynyt olo, eikä johdu pelkästään siitä, että nyt 12 vuoden jälkeen se on ohi. Ei ole tosiaan juuri osannut ajatella, että se on nyt todellakin ohi. Loppu. Leffasta jäi vajaa olo, en oikein saanut tunnelmasta kiinni, mikä ei ainakaan johtunut yleisestä fiiliksestä.

Plevnan nelossalin kutosrivi. <3
« Viimeksi muokattu: 13.07.2011 04:56:14 kirjoittanut Theridia Nott »
“We've all been raised on television to believe that one day we'd all be millionaires, and movie gods, and rock stars.
But we won't. And we're slowly learning that fact. And we're very, very pissed off.”

Mikaela

« Vastaus #592 : 13.07.2011 04:26:10 »
^ En uskalla lukea sun viestiä joten en tiedä miten paljon se spoilaa, mutta tuolla on toi toinen ketju missä saa spoilailla rajattomasti ja tää on sitten enemmän spoilauksetonta vyöhykettä.

Violetu

• Rohkupuusku
  • You are not alone
« Vastaus #593 : 13.07.2011 09:30:06 »
NYAAAAAAAHHH!!!
11 tuntia niin istun teatterissa ja se alkaa ihan pian. Ei tiedä miten päin tässä pitäisi olla.
Hermostuttaa, jännittää, välillä itkettää... hitusen on sekava olo.
DH:ta en saa millään luettua loppuun ennen sitä, koska olen vasta taikaministeriössä, mutta ehkä se on ihan hyväkin juttu. Ei ainakaan pety elokuvaan siksi, että kirja olisi tuoreena mielessä. (totesin lukiessa, että DH ykkösen ne olivat ainakin tunnelatauksen osalta aika lailla sössineet. Ainakin alun).
Tavallaan kiva kuulla, että Part 2 itketti sen jo nähneitä, koska eilen itseeni iski pelko, että mitä jos se ei olekaan itkettävä (silloin homma olisi mennyt metsään pahemman kerran).

Menen leffaan niin pikkukaupungissa, että täällä tuskin on katselemassa muita finiläisiä kuin minä ja kaverini.
Pukeutua kuitenkin aion, toivottavasti valkoiseen kauluspaitaan, mustiin housuihin, bleiseriin ja rohkelikkomaiseen krakaan. Ja rekvisiittana myös pyöreät rillit piilarien päällä leffan alkua odottaessa.
Vie minut kanssasi yöhön ja
seikkailuun.

Lils

• tumblr
« Vastaus #594 : 13.07.2011 09:44:13 »
NYAAAAAAAHHH!!!
Indeed!

Itkin yöllä enkä saanut unta. Vaihdoin profiilikuvan ja pistin kahvin tippumaan, menen ulos ja avaan kirjan (jos pääsisin tällä kertaa omistuskirjoitusta pidemmälle; miksi se aina itkettää?) - ja ehkä illalla jokin minussa on toisin. Kuusi tuntia. Helvetti.

Nyaah. : (
"Should I wear the purple dress?"
That's all she cares about
What a silly life she has

Feliicia

• Puuskupuh
  • Hobitti
« Vastaus #595 : 13.07.2011 10:28:58 »
Alle 9 tuntia, voi voivoi.

Lainaus
NYAAAAAAAHHH!!!
Niinpä.

Mä en tiedä auttaako soundtrackin kuunteleminen ollenkaan, mutta sitä on nyt tultu kuunneltua kaksi päivää putkeen eikä mitään muuta. Mua pelottaa, että olen ainoa, joka on pukeutunut tai edes lattanut viitan päälleen. No, tuskin olen. Ensi-ilta, sali melkein täynnä. Mua harmittaa kun en päässyt yönäytökseen, tai edes vuotisnäytökseen.

Meen kattoo 3D:nä myöhemmin. Joskus kun on saanut vihdoinkin käsiteltyy tän. Enkä mä voi tajuta, Demin horoskoopissa 13.7. oli mun onnenpäivä. Miten ihmeessä se voi olla, kun Potterit loppuuu?? 

ava by Raitakarkki
banneri by Pyry

Maggototh

« Vastaus #596 : 13.07.2011 12:01:21 »
Fuck, vaivaiset viis tuntia. Jaja, minä meinaan jo olla nyt kyynelissä, ku vaan miettiiki että kaikki on ohi enää muutaman vaivasen tunnin kuluttua. Luojan kiitos ettei oo verta vuotanu nenästä enää muutamaan päivään, eipähän tarvii niin pelätä että alkais itkemisen takia niin herkästi vuotaa verta.

Mutta joo, varaan aivan taatusti nenäliinoja mukaan. Se on kyllä niin varma.

stardust

• Slytherin's Pride
  • Stay strong, David.
« Vastaus #597 : 13.07.2011 14:32:34 »
Ps. Onko ketään tulossa Savonlinnan huomenna kello 17:00 alkavaan näytökseen?
Oho, minä oon! Siskon ja ainakin yhden kaverin kanssa ollaan tosiaan menossa. Joo en ookkaan menossa kun vasta kasilta, koska sisko päätti ruveta vittumaiseks ja alko vänkäämään vastaan. Vittu, vittu, VITTU.

Itellä on myös jotenkin vähän kummallinen olo sen suhteen, että tää loppuu. Tai siis sarja loppuu ja aikakausi joka ollaan Pottereiden kanssa kasvettu, päättyy, vaikka muuten kyllä ei Potterit ainakaan miun elämästä ihan hevillä kuole. En oikein edes tiiä mitä ajatella tästä että kyseessä on viimenen leffa joka tulee, enää ei edes itketä tai mitään, se vaihe oli minulla jo muutama päivä sitten. Nyt on vaan tyhjä olo. Huomenaamulla voi kylläkin olla jo ihan eri fiilikset. Ja todennäkösesti sitten itse leffan aikana itken silmät päästä moneen kertaan, siitä oon jotenkin varma.

No voi harmi. Mutta tosiaan.. Pari tuntia niin kello on viisi ja mun henkilökohtainen maailma loppuu. Paljon nenäliinoja mukaan siis ja pakko vaan koittaa. Jos joku tosiaan on Savonlinnassa kello 17:00 oon se tyttö jolla on vihreä Keep Calm and Carry On huppari ja blondipinkit hiukset. Ja luultavasti se joka pitää raahata teatterista ulos kun se ei nää kyyneleiltään ovea ♥
He ran into my knife - He ran into my knife ten times.

Vanilje

• haywiress
  • Valvoja
« Vastaus #598 : 13.07.2011 17:30:46 »
No voi harmi. Mutta tosiaan.. Pari tuntia niin kello on viisi ja mun henkilökohtainen maailma loppuu. Paljon nenäliinoja mukaan siis ja pakko vaan koittaa. Jos joku tosiaan on Savonlinnassa kello 17:00 oon se tyttö jolla on vihreä Keep Calm and Carry On huppari ja blondipinkit hiukset. Ja luultavasti se joka pitää raahata teatterista ulos kun se ei nää kyyneleiltään ovea ♥
Olis kyllä ollu kiva päästä samaan näytökseen. Mutta tällä kertaa näköjään näin. :/ Koeta kuitenkin selvitä teatterista hengissä ulos! ♥

Kääk, kohta pitäis jo lähtee kaupungille että ehin käydä matkalla teatteriin vielä kaupassa ja kirjastossa. Nyt alkaa olla vähän jännittyny fiilis, tuntuu että kädet tärisee enkä osaa asettua aloilleni. Jotenkin vaan... äöldktjhnild. Kohta se on ohi, kohta se loppuu. 10 vuotta Pottereiden seurassa. Pelottaa ja jännittää mutta silti en malta odottaa että pääsen näkemään sen! Complicated. Tsemppiä myös muille jotka on Potteria kohta lähdössä kattomaan, I feel your pain.

NYAAAAAAAAAAAHHH!!! Kyllä, oli pakko.
i lost my heart / my home is the ocean

Valery

• Malfoy
« Vastaus #599 : 13.07.2011 20:17:54 »
Höh, ite oon menossa kattomaan vasta lauantaina :s No, eipä tarvi tonne ruuhkaan mennä, sillä ekaa osaa kattoessa tän tuppukylän teatterissa sali oli täynnä. Eikä kyseessä ollut edes ensi-ilta. Ois kyllä mahtavaa asua jossain isossa kaupungissa, niin kehtais pukeutua joksikin ! Harmi, ettei sitä tunnetta koeta potterin päätöksessä ): Mutta tosiaan, nenäliinoja täytyy varata äitinkin edestä, sillä mä tuun parkumaan ja kovaa ! Taisin pillittää ekassa osassa jo heti ensimmäisen kymmenen minuutin sisällä ! Eniten pelkään sitä tyhjää tunnetta leffan jälkeen, mitäs sit ku potterit on ohi? :o Tää viesti onkin hyvä lopettaa tähän: NYAAAAAH !
« Viimeksi muokattu: 13.07.2011 20:19:32 kirjoittanut Valery »
You have nothing to fear if you have nothing to hide