Kirjoittaja Aihe: Fanart5: Draco/Ginny and other stuff by Lontoo - uusi 20.11.  (Luettu 12476 kertaa)

Lontoo

  • ***
  • Viestejä: 112
Fanart5:

Taas menin mukaan Fanart5:seen. Katsotaan onnistuuko tällä kertaa.

Tartuin siis tuohon Romeo ja Julia -paritukseen, eli Draco/Ginnyyn. Otan mielelläni vastaan kommenttia.

1. Miksi? (S)
Taustatarina on siis se, että Draco on kertonut Ginnylle lähtevänsä Voldemortin kutsusta tämän joukkoihin ja Ginny yrittää saada herran muuttamaan mielensä käyttäen keinoina tuimaa katsetta ja kysymystä miksi. Todennäköisesti sijoittuu Dracon viimeiseen kouluvuoteen maailmassa, jossa kaksi viimeistä kirjaa eivät ole tapahtuneet ja Draco ja Ginny jakavat intohimoisen, enemminkin molemminpuoliseen vetovoimaan kuin syvään kiintymykseen perustuvan salasuhteen. Syviä ja palavia tunteita, riitoja jne. You know. Jos nyt symboliikkaa haetaan, niin Ginnyn vaalea paita oli tietoinen päätös - Draco tummissa lähdössä kohti pimeyttä, Ginny hyvänä yrittää pitää tämän valossa - todella vaikeaselkoista, eikö totta. Alusta asti kuvankäsittelyohjelmalla, joka minun tapauksessani on tuo antiikkinen Photoshop Elements 2.0. Vähän jäi virhettä Ginnyn silmään, mutta muokkailen sen lähiaikoina pois jos ehdin. Nyt olen liian tyytyväinen että sain jotain edes melkein valmiiksi, joten jätän tämän tänne nyt :) 17.11.

2. Uusi vuosi (S), (ilotulitteeton versio täällä (S) )
Halusin tehdä kunnon potretin ja jollain tavalla piti tämäkin sitoa fanart5-sanoihin, joten päätin heittää taustalle ilotulitteita (löytyivät googlen kuvahaulla hakusanalla fireworks, ja ajattelin että saan lainata, kun en minkäänlaista taloudellista tuottoa tästä hae). Jotkut todella tyylikkäät uuden vuoden partyt lontoolaisessa kattohuoneistossa siis meneillään ja tällaisen kuvan valokuvaaja nappasi tästä nuoresta seurapiiripariskunnasta. Maailma on tällä kertaa sellainen, jossa Draco ja Ginny seurustelevat julkisesti (samanlaisessa überintohimoisessa suhteessa tietenkin), Dracon perhe paheksuu ja Weasleyt yrittävät kovasti ymmärtää. Perheiden erilaisuus onkin tehnyt nuorista jonkinasteisia julkkiksia, kun vielä ovat kauniita ja menestyviäkin siihen päälle. Tässä vaiheessa koulut ovat jo loppuneet molemmilta. Ja älkää huoliko Dracon yksinkertaista vaatetusta - jos kuva olisi kokovartalokuva, näkisitte hänen kiiltävät mustat housunsa ja kiiltonahkaiset, teräväkärkiset kenkänsä. Niin ja timanttisen rolexinsa :D Quite the metrosexual. Taas Photoshop Elements 2.0. 20.11.


Vanhat, saa kommentoida:

Harry Potter
I wish I were dead (S) - Niin, Sevin angstia vuodelta 1981. Tämäkin (ehkä?) edelliseen fanarthaasteeseen ja huomaa, että oli vielä nykyistäkin enemmän treenattavaa photarin käytössä. Syksy 2007.
Kelmit (S) - Viime vuoden Fanart6:een tehty. Henkilöni oli Severus ja tämä oli otsikolla Viholliset. Anatomia sukkaa paikoittain ja en sitten ole saanut tätä läträttyä vedellä tietenkään, nyt siis vain lyijykynää ja vesiliukoista värikynää. Vasemmalta James, Peter, Sirius, Remus. Kesä 2007.
Severus (S) - Joku kumma pitkulainen, mutta tunnistaa kyllä. Erinäisiä lyjiykyniä. Kesä 2007.
Draco below the Mark (S), Väritetty versio (S) - Haaste Anna-Liisalta: Draco Malfoy tuijottamassa taivaalla loistavaa Pimeän piirtoa synkkä ilme kasvoillaan ja kuolonsyöjänaamari kädessään. Lyijykynät ja toisessa Photoshop. Kesä 2007.
Tom at 20 (S) - Tom Marvolo Riddle, lyijykynät. 2006.
Draco ja Ginny (S) - Ikivanha vuodelta 2005, jolloin Draco/Ginny oli suosikkiparitukseni, lyijykynät.


Sekalaista:

2008
Tyhjäkatseinen, mutta hot (S) - Sellainen tämä on mies on, HB. Hypärin sieluntuotoksia 20.3.
Mekko (S) - Pääosassa siis mekko, eivät kasvot. Tylsien koulutuntien tuotoksia, noin kuukauden takaa, HB kun muuta ei ollut tarjolla. Lisätty 20.3.
I trust you (S) - Sitä se Titanicin katsominen teettä. Jack on ehkä joku unelmieni mies. Nopeaa ja luonnosmaista kynillä HB, 4B, 6B. 17.3.

2005-2007
John and Yoko (S) - Pieni, luonnosmainen työ pariskunnasta, HB huonolle paperille.
Nainen (S) - lyijykynät
Keijut (S) - vesivärit
John (S) - tietokoneella alusta loppuun.
Alex Kapranos (S) - Franz Ferdinandista, lyijykynät
Uskonnontunnintuotos-Lennon (S) - Niin, kun tunnilla on tylsää, tulee tällaisia hengentuotoksia, HB.
Faith (S) - Tietokone, apuna valokuvia ja luonnos.


// Illusia iisäsi ikärajat.
« Viimeksi muokattu: 11.04.2012 13:38:27 kirjoittanut Illusia »

Mörköliisa

  • Vieras
(Ei otsikkoa)
« Vastaus #1 : 09.07.2007 20:16:24 »
Näitä jossain foorumilal katselinkin. Ehdoton suosikkini on tuo Tom at 20! Hienoa työtä! Myös keijutyö oli tosi kiva.
« Viimeksi muokattu: 01.01.1970 02:00:00 kirjoittanut Mörköliisa »

joona

  • Vieras
(Ei otsikkoa)
« Vastaus #2 : 09.07.2007 20:25:40 »
en voi sanoa, kuin rakastuin Faithii :o tuosta ei voi sanoa muuta. kerrassaan upea!
« Viimeksi muokattu: 01.01.1970 02:00:00 kirjoittanut joona »

Isabel

  • ***
  • Viestejä: 103
(Ei otsikkoa)
« Vastaus #3 : 09.07.2007 20:36:06 »
Voi luoja. O__O"
Aivan upea tuo Faith työ. Naisella/tytöllä aivan upeat hiukset. Olen mykistynyt. Aivan kuin valokuva jota on vain vähän blurrattu. Toivottavasti saat tehtyä sarjan muutkin osat (odotan innolla)

Tom kuvasta tykkään toiseksi eniten, mutta päähäni on ilmeisesti pinttinyt ajatus siitä millaiset hiukset miehellä oli tuolloin. Saman tyyliset kuin leffoissa ei Kalkaroksen liimalettiä. Muuten tykkään kovasti ja onhan noita pieni suisiakin ihmisiä :)
« Viimeksi muokattu: 01.01.1970 02:00:00 kirjoittanut Isabel »
Mitä eroa on Dracolla ja hyttysellä?
Hyttynen lopettaa imemisen kun sitä läimäyttää, mutta Draco ei.

ibi

  • Vieras
(Ei otsikkoa)
« Vastaus #4 : 09.07.2007 20:49:34 »
Ei vitsi! Nää on hienoja kaikkiii!!!!!<33 Pidin tuosta Naisesta vähän oli hyvin piirretty niinkuin nämä kaikki! Olen ällistynyt!!

ibi
« Viimeksi muokattu: 01.01.1970 02:00:00 kirjoittanut ibi »

Lallu

  • freak bitch
  • ***
  • Viestejä: 1 256
  • dynamite
(Ei otsikkoa)
« Vastaus #5 : 09.07.2007 22:46:40 »
Mun suosikit oli Faith ja Tom at 20. Faithia jäi vain tuijottamaan, kun se oli niiiiiin hieno. Valedron pojasta pidän itse paljon ja tämä Tom at 20 oli onnistunut piirros, missä on mukana pahuutta ja vielä vähän samaa näköä mielikuvani Voldemortinkin kanssa. Hienoa!

Kiitos näistä!  :)

LaLuna
« Viimeksi muokattu: 01.01.1970 02:00:00 kirjoittanut LaLuna »
[

Sha

  • Severus Kärmys
  • ***
  • Viestejä: 382
  • de D'Nash
(Ei otsikkoa)
« Vastaus #6 : 10.07.2007 14:15:33 »
Olen nähnyt näitä vanhassa Finissä, mutta en ilmeisesti käynyt kommentoimassa.

Minäkin ihkutan tuota Faith:ia! Ihan älyttömän hieno tuo mekko ja nuo kädet ja kaikki. Jos jostakin pitäisi tässä valittaa, niin noista kasvoista sanoisin. Eli suu on hieman liian korkealla. Ja nuo siivet olisivat voineet olla hieman näkyvämmät. Toisaalta ne ovat kyllä kivat tuolleinkin... Äh, en tiedä :D Tykkään kuitenkin!

Lyijäripiirroksesi ovat hienoja, mutta toivoisin enemmän tarkkuutta niiden kanssa. Väritykset ovat hieman sotkuisia, niitä viimeistelemällä jäljestä tulisi vielä paljon parempaa :D

Lissää siis ^^
« Viimeksi muokattu: 01.01.1970 02:00:00 kirjoittanut Shawny »
Kädet kiertyy käsiin, huulet hakee suudelmaa.

"Lakkaa hymyilemästä ja liity seuraamme, Severus!"

Kinuski

  • ***
  • Viestejä: 42
    • LJ
(Ei otsikkoa)
« Vastaus #7 : 10.07.2007 14:47:25 »
Hei olivatpa todella todella hienoja. Hienoa, että olit kokeillut erilaisia tyylejäkin, kaikki näyttää sinulta kyllä sujuvan. Ehkä omia lemppareitani olivat nuo lyijärityöt, koska niissä oli niin herkullisia aiheita. Varsinkin Alex Kapranos, joka on... No jospa koittaisin hillitä itseäni ja sanoa vain että siinä sitten on ihana mies, mahtavaa että valitsit hänet aiheeksesi. Tuossa Faith-työssä on aivan mahdottoman taidokasta värienkäyttöä.

//Ai niin, kiva huomata että joku muukin tykkää kamalasti The Kooksista
« Viimeksi muokattu: 01.01.1970 02:00:00 kirjoittanut Kinuski »
I'm a professional cynic
but my heart's not in it
|LJ|

Lontoo

  • ***
  • Viestejä: 112
Kiitos kommenteistanne!

Mörköliisa - Kesätulessa epäilemättä. Hienoa että pidit!
joona - Kiitos! Olen itsekin ylpeä kyseisestä työstä.
Isabel - Kiitos tännekin! Yritän saada tällä hetkellä epätoivoisesti Toivoa valmiiksi, mutta en edisty, en sitten yhtään. Ja Tomista, myönnetään, ei varmaan silloin 50-luvulla tuollaisia lettejä päässä näkynyt? Rakastan vain itse tuollaisia hiuksia ja Tom kun oli tuolloin paremman näköinen kuin koskaan joten...
ibi - Kiitos! Suosikkityöstäsi on noin yleisesti ottaen pidetty paljon.
LaLuna - Jotenkin tuntuu että nämä kaksi esiintyvät kaikissa viesteissä? No, ehkä se tarkoittaa, että ne ovat onnistuneimmat :D Kiitos kommentistasi!
Shawny - Oh, rakentavaa palautetta! Ihanaa. Suu korkealla? Hmm, possibly, mutta onhan niitä korkeasuisiakin ihmisiä :D Ja kyllä, minun pitäisi jaksaa viimeistellä työt paremmin. Kärsivällisyyteni on vain aina tapana loppua liian aikaisin, se on paha tapa.
Kinuski - Ah, The Kooks, elämäni bändi heti The Beatlesin jälkeen! Ja Franzinkin voi laittaa sinne samaan joukkoon! Lyijykynät ovat minulla useimmiten käytössä, tässä on nyt vain tällainen valikoitu skaala töitäni. Kiitos kommentistasi!

// 30.07.2008 - Draco below the Mark (S) UUSI! 30.7.
Haaste Anna-Liisalta: Draco Malfoy tuijottamassa taivaalla loistavaa Pimeän piirtoa synkkä ilme kasvoillaan ja kuolonsyöjänaamari kädessään. Tämä on niinsanotusti versio yksi - värittämätön, melko luonnosmainen ja saa peräänsä versio kakkosen jos vain jaksamukseni riittää, enkä voi luvata että niin käy, joten tämä päätyi tänne. Yrittäkää arvostella siis muistaen sana luonnos, ei wnb-taideteos. Kuolonsyöjänaamari on melko vaihtoehtoinen, sillä en vain kestänyt enää yhtäkään pääkalloa 50 Dark Mark -yrityksen jälkeen... Ja päädyinkin vielä noin huonoon lopputulokseen. Ettäs kehtaan. Käsi ja anatomia muutenkin melko syvältä sieltä minne aurinko ei paista.

Kommenttia ehkä jopa tästä?


// Illusia lisäsi ikärajat ja yhdisti tuplapostauksen.
« Viimeksi muokattu: 19.04.2012 09:27:27 kirjoittanut Illusia »

thirdy

  • ***
  • Viestejä: 61
Re: Lontoosta lähtöisin, uutuus 30.7.
« Vastaus #9 : 30.07.2007 14:46:42 »
Draco below the mark, tämä näyttää kivalta, hyvältä, luonnokseksi meinaan. Ainoa mikä minua hieman häiritsee on tuo "synkkä ilme", koska sitä se minusta ei ole. Enemmänkin se ilme on levollinen (eikun miten se sanotaan?).. TYYNI! Se se on. Minun mielestäni. En malta odottaa millainen tästä tulisi öh- 'valmiina', väritettynä, ole nopea : D!

Tuo Tomin kuva on myös hieno, niin kuin Draco&Ginnykin!
Lisää Potteria, kiitos<:!

//Oho.. en aiemmin katsonutkaan noita muita, mutta... VAU! Tuo faith on tosiaan ihan uskomaton. Järjettömän upea. Pisteet sinulle!
« Viimeksi muokattu: 30.07.2007 23:05:39 kirjoittanut thirdy »
[size=150]monday 7:18[/size]
-but whats so easy in the evening, by the morning is such a drag

Jewwi

  • Vieras
Re: Lontoosta lähtöisin, uutuus 30.7.
« Vastaus #10 : 30.07.2007 23:03:57 »
Nyt sitten masensit minua... Harrastan kuvataidekoulua ja joskus luulin olleeni hyväkin. Mutta sinä olet uskomaton!  :D Faith oli ihana ja ja ja, no let's face it, mikä niistä ei olisi hieno?

Lontoo

  • ***
  • Viestejä: 112
Re: Fanart6: Severus 1/6 2.8 + muut työni
« Vastaus #11 : 02.08.2007 20:41:25 »
thirdy - Tyyni ilme? Woot, voi ei! Pyrin sellaisee surulliseen, what-have-I-done ilmeeseen, voi ei. Ja väritettyä olen työstänyt, mutta se ei luonnistu niin helposti kuin luulin, eli odottaa saat valitettavasti! Varsinkin kun olen hassuna ihmisenä mennyt ottamaan niin paljon tehtävää itselleni. Mutta kiitos kehuista!

Jewwi - Kuvataidekoulu voi tehdä ihmeitä, sillä minä olin sellaisessa 8 vuotta, kunnes se vuosi sitten loppui. Mutta hii kiitos :D

*

MUTTA UUSI!

Fanart6 - Haaste fanart100:n henkeen.

076. Kuka? (S)
Dumbledore's man or Voldemort's follower? Sarjakuvamaisella tyylillä piirretty kasvokuva Sevviestä. Tuli melko pitkula.

// 07.08.2007 - Ja taas! Fanart6:n toinen työ:

022. Viholliset. (S) UUSI! 7.8.
The really big ones :P Eli siis vasemmalta James, Peter, Sirius ja Remus, niille jotka eivät piirrustuksistani selvää saa. Täällä (S) on värittämätön versio. Väritys tehtiin värikynillä, tuolla kaikkien viisivuotiaitten suosikkivälineellä. Kyseessä olivat vesiliukoiset värikynät ja ehkä jossain vaiheessa uskaltaudun tämänkin vedellä suttaamaan.


// Illusia yhdisti tuplapostauksen, poisti toimimattoman linkin ja lisäsi ikärajat.
« Viimeksi muokattu: 19.04.2012 09:29:57 kirjoittanut Illusia »

Sha

  • Severus Kärmys
  • ***
  • Viestejä: 382
  • de D'Nash
Re: Fanart6: Severus 2/6 7.8 + muut työni
« Vastaus #12 : 07.08.2007 20:02:18 »
Töitäsi on kiva kommentoida :D Tulen sanomaan jotakin noista fanart6-töistäsi.

Haluaisin kovasti nähdä tuon Viholliset-kuvan vedellä läträttynä! Häiritsevät nuo valkoiset pilkut vaatteissa ja tiedän, että vedellä ne lähtisivät. Seuraavaksi minua häiritsi, kun tässä ei ollut koko Sevvietä. Jos minun aiheenani olisi Sev, piirtelisin varmaan koko paperin täyteen hänen naamaansa :'D Okei, okei, en ole katkera että ehdit ennen minua :) Ja itse kuvaan! Sirius on söpö! *nappaa sen itselleen* James ei ole minusta ihan Jamesin näköinen, mutta se ei ole niin tärkeää. Pieniä anatomiavirheitä huomaan, ainakin käsissä on jotakin vikaa. Mutta tykkään tästä kuvasta tosi paljon!

Kuka?- työssä naama tosiaan on pitkulainen. Ja hiukset ovat hieman lättänät. Toisaalta, se kyllä on Severus... Kyllä sen Sevvieksi tunnistaa ^^

Teepäs lisää, tulen kommentoimaan taas!
Kädet kiertyy käsiin, huulet hakee suudelmaa.

"Lakkaa hymyilemästä ja liity seuraamme, Severus!"

Isabel

  • ***
  • Viestejä: 103
Re: Fanart6: Severus 2/6 7.8 + muut työni
« Vastaus #13 : 08.08.2007 18:13:20 »
Päätin tulla kommentoimaan uudemman kerran kun on ilmestynyt uusia kuvia.

Draco below the Mark
Jippii, Draco! Olen joko sokea tai huonomuistinen, mutta en muista nähneeni täällä finissä kauheasti Dracosta piirrettyjä fanartteja. Joten piristi tosiaan kauheasti huomata, että sinulta löytyy sellainen ja vielä oikein suloinen ja omaa näkemystä vastaava. Tuosta luonnostellusta versiosta pidän siinä mielessä enemmän kun Draco näyttää siinä nuoremmalta kasvoista ja hiuksista. Muuten työ on kovin suttuisen näköinen. Kaavussa ei mitään laskoksia näy ja se on vähän tönkönnäköinen.

Eihän tuo väritetty versio kuvasta tässä kauaa ole ollut? En ainakaan ennen ollut huomannut, mutta kuitenkin se on ihana. Minusta tuo kuolonsyöjä naamari on todella upea, vaikka tuleekin mieleen sellaiset teatterimaskit. You know? Ah, pimeän piirto on kyllä tosi kiva kun se hohtaa hienosti, mutta minulla on sellainen mielikuva että se on vihreä. Dracon iho on kiva, mutta hiuksista en tykkää niiden värin takia, liian harmaat minun mieleeni. Muuten kyllä kaikki varjot ym. on hyvin tehdyt. Kaapu on upea, olen niin kade. Huomaa, että osaat hommasi.

076. Kuka?
Kyllä tämän Kalkarokseksi tunnistaa, mutta en silti pitäisi herraa ihan noin luisevakasvoisena. Oikeastaan pää on ehkä ennemmän pitkulainen (niin kuin itse sanoit) kuin luiseva. Äh, en tiedä. Nenä on ihan huippu ja varjostukset kohdillaan erityisesti tykkään silmien ympäryksistä (silmänaluset) ja poskista. Silmät ovat taas kuin ihan eri kuvasta, jokin niissä mättää. Olisi tosi mahtava jos pää ei olisi niin soikion mallinen.

022. Viholliset.
Ensimmäisenä kiinnitin huomiota Siriukseen joka on hot! Aivan ihana tuo asento herralla, tuollainen rento (ja hymy seksikäs 8'D). En lukenut selostustasi kuvasta ja aluksi luulin Peteriä Remukseksi kun se oli tuollalailla kiinni Siriuksessa. Vastaavasti luulin Remusta sitten Peteriksi ja ihmettelin kun poika oli niin suloisen näköiseksi piirretty. Reiluko? No poikien oikeat henkilöllisyydet paljastuivat hetken mietittyäni. Ainoa, ketä ei näytä omalta itseltään on James jolla on hassu afro ja eikä poika ole yhtään söpö. Nojaa, pikku seikka. Mistään anatomia seikoista minun on turha mitään puhua kun en sitä itsekkään hallitse niin en näe tässäkään mitään muuta vikaa kuin Peterin kädessä joka on Siriuksen olalla, muuten perfekto. Kuten tuossa joku muukin pyyteli niin, olisi kyllä kiva nähdä kun olet lisännyt vettä väreihin. Sitten teet vielä tussauksen päälle niin ei jää suttuista lopputulosta. :)

[size=85]Huh, päivän hyvä työ on tehty.[/size]
Mitä eroa on Dracolla ja hyttysellä?
Hyttynen lopettaa imemisen kun sitä läimäyttää, mutta Draco ei.

Lady-bug

  • ***
  • Viestejä: 75
Re: Fanart6: Severus 2/6 7.8 + muut työni
« Vastaus #14 : 09.08.2007 12:45:41 »
Suoranaisesti rakastuin Keijuihin. Se oli jotenkin niin ihanan tunnelmallinen että... awh. Värit on juuri niin lumoavat. Tuo taisi innoittaa minutkin leikkimään vesiväreillä. Ehkä joku päivä minäkin opin saamaan niillä noin kaunista jälkeä. (:
Nainen on kaunis. En osaa sanoa siitä enempää. Minulle on mahdottomuus piirtää mitään noin aitoa.
John taas... Minä, joka olen koneella piirtämiseni rajoittanut Paintiin, meinasin pyörtyä nähdessäni tuon. Onko oikeasti mahdollistakaan saada noin aidon näköistä? o_o Kunnioitan sinua nyt aika vahvasti, oikeasti.
Ja sitten vielä jos vähän kehuisin Faithia. No, olen lievästi sanottuna kateellinen. Tuo on uskomattoman upea.

Kuten jo sanoinkin, kunnioitan sinua nyt varsin paljon. *Kumartaa*

Lontoo

  • ***
  • Viestejä: 112
Re: Fanart6: Severus 3/6 12.9
« Vastaus #15 : 12.09.2007 20:30:00 »
Kiitos kommenteista!

Shawny - Kommenttejasi on kiva lukea, sillä niissä on ihanasti rakentavaa palautetta. Nyt koulun alettua on ollut kauhea kiire ja siksi tahtini on hidas - nykyään nimittäin saan piirrettyä parhaiten koulutunneilla ja siihen liittyy automaattisesti ruutupaperi. Siksi en ole kelmejäkään vetistänyt, vaikka se on kyllä listallani, älä huoli! Viimeistään sitten syyslomalla otan itseäni niskasta kiinni myös taiteilussa. Siriukseen minäkin olen tyytyväinen ja pidän myös Jamesista - hänestä tuli omien kuvitelmieni mukainen ja olisihan se outoa jos kaikkien kuvitelmia onnistuisi samanaikaisesti miellyttämään :D Anatomia kyllä paikoin sukkaa, olen niin surkea asennoissa! Ja pitkulaisesta naamasta Kuka?-työssä olen samaa mieltä kuten kaikkien aikaisempienkin asiasta huomauttaneiden kanssa.

Isabel - Ah mikä pitkä kommentti! Kiitos! Ja jaksoit vielä selittää jokaisesta arvostelemastasi niin paljon, tack! Väritetty versio Dracosta tuli melko myöhään. Väritetyn kaavusta olen itsekin ylepä, mutta suosikkini on silti luonnos, kuten sinunkin - kaikessa tökeryydessäänkin. Olen aivan liian laiska värittämään pintoja, mutta lupaan laskostaa paremmin tulevaisuudessa! Tietokoneella värittämisessä minulla kyllä löytyy vielä paljon opittavaa. Ja Snapey-Poossa mielikuvituserot jälleen ovat näkyvinä! Minun mielessäni Snape nimittäin näyttää melko lailla tuolta, mutta jokaisella on oikeus kuvitelmiinsa. Silmissä yritin tuoda jotain koppakuoriaismaista kuvaan, mutta myönnetään, ne ovat ehkä hieman erilaiset kuin muu työ. Ja hih, Vihollisista sitten - oletko mahdollisesti S/R-ihmisiä? :D Tiesin, että Peteriä saatettaisiin luulla Remukseksi, mutta jälleen, oma näkemykseni vei tätä tehdessä voiton - Peterin kiinni olemisessa Siriukseen yritin symboloida hahmon tapaa olla mielellään vahvempiensa varjossa ja säälittävyyttä. Itse en ole koskaan nähnyt mitään romanttista Kelmien välillä. Ja vielä Jamesista - minä tunnun kuvittelevan Jamesin täysin erilaiseksi kuin puoli Finiä :D Minun päässäni James ei ole komea eikä erityisen komeakaan, vaan sellainen tavallisen näköinen poika. Ja afrosta sen verran, että liiottelin sen tahallani, koska inhoan tapaa, jolla elokuvissa on ymmärretty rehottavat hiukset.

Lady-bug - Kivaa lukea kommenttia muustakin kuin Fanart6-töistä! Keijut on varmaankin tähän mennessä onnistunein vesivärityöni (vesivärit eivät ole vahvin alani), mukavaa, että pidät siitä ja muistakin! Kiitos kommentistasi oikein paljon!

// 17.03.2008 - Uusi:

I trust you (S) - Sitä se Titanicin katsominen teettä. Jack on ehkä joku unelmieni mies. Nopeaa ja luonnosmaista kynillä HB, 4B, 6B. . 17.3.

Kommenttia? Ruhtinaallisesti olen saanut aikaan tänä vuonna :D

// 20.03.2008 - Ja lisää:

Tyhjäkatseinen, mutta hot (S) - sellainen tämä on, HB. Hypärin sieluntuotoksia 20.3.

Mekko (S) - Pääosassa siis mekko, eivät kasvot. Tylsien koulutuntien tuotoksia, noin kuukauden takaa, HB kun muuta ei ollut tarjolla. Lisätty tänne 20.3.

// 17.11.2008 - Ensimmäinen Fanart5-työni tällä kertaa parituksella D/G!

1. Miksi? (S)
Taustatarina on siis se, että Draco on kertonut Ginnylle lähtevänsä Voldemortin kutsusta tämän joukkoihin ja Ginny yrittää saada herran muuttamaan mielensä käyttäen keinoina tuimaa katsetta ja kysymystä miksi. Todennäköisesti sijoittuu Dracon viimeiseen kouluvuoteen maailmassa, jossa kaksi viimeistä kirjaa eivät ole tapahtuneet ja Draco ja Ginny jakavat intohimoisen, enemminkin molemminpuoliseen vetovoimaan kuin syvään kiintymykseen perustuvan salasuhteen. Syviä ja palavia tunteita, riitoja jne. You know. Jos nyt symboliikkaa haetaan, niin Ginnyn vaalea paita oli tietoinen päätös - Draco tummissa lähdössä kohti pimeyttä, Ginny hyvänä yrittää pitää tämän valossa - todella vaikeaselkoista, eikö totta. Alusta asti kuvankäsittelyohjelmalla, joka minun tapauksessani on tuo antiikkinen Photoshop Elements 2.0. Vähän jäi virhettä Ginnyn silmään, mutta muokkailen sen lähiaikoina pois jos ehdin. Nyt olen liian tyytyväinen että sain jotain edes melkein valmiiksi, joten jätän tämän tänne nyt :) 17.11.


// Illusia lisäsi ikärajat, poisti toimimattoman linkin ja yhdisti tuplapostaukset.
« Viimeksi muokattu: 19.04.2012 09:33:51 kirjoittanut Illusia »

Makisuke

  • Killan ex-Ylinoita
  • ***
  • Viestejä: 486
  • Mäksä
Vs: Fanart5: Draco/Ginny and other stuff
« Vastaus #16 : 17.11.2008 23:12:39 »
Kommentoin nyt muutamia töitäsi, jotka kommentteja kirvoittavat. :) Ensinnäkin Draco ja Ginny on onnistunut, kun ottaa huomioon, miten yksinkertaisesta tapahtumasta on kyse. Tai ehkä se vain johtuu minusta, mutta mielestäni on erittäin turhauttavaa kuvata kiinnostavasti keskustelua. Ginny vastaa jetsulleen mielikuvaani! Todella kauniit kasvonpiirteet ja siistiä jälkeä. Tykkään eritoten hänen ilmeestään, erittäin päättäväinen ja vankka, todella ginnymäinen! Ja hyvinhän tuo värityspuolikin on onnistunut antiikkisella ohjelmalla!  :D Ginnyn hiukset ovat todella eloisat ja juuri oikean väriset. Dracon kohdalla olisi hiuksissa voinut olla mielestäni vähän tarkempi, ne ovat itse asiassa juuri Ginnyn hiuksien vastakohdat mitä eloisuuteen tulee. Ehkä olisit voinut tehdä niistä paksummat... Jännää symboliikkaa olit muuten laittanut tuohon työhön, taustatiedot tekivät siitä huomattavasti kiinnostavamman! :D

Kelmien kuvassa on hieno sommittelu. Tulee sellainen "tää on meidän jengi, ettekä maha meille mitään" -olo. :D Pidän siitä, minkälaisen olet Peteristä tehnyt, en ole oikein ikinä saanut hänestä piirrettyä kuvitelmaani vastaavaa kuvaa. Remus on myös onnistunut!

Severuksen nenä on ihana!! :D siis juuri sellainen kuin sen kuuluukin. Ihanan terävä ja muhkurainen. Ah!

Jätän Dracon ja pimeänpiirron luonnoksen kommentoimatta, mutta piirretty versio on taitava! Värit tekevät tuosta aivan eri työn. Pidän erityisesti taustan läikehtivyydestä, se sopii hyvin kuvaan ja lisää siihen tunnelmaa. Pimeänpiirrosta olisi voinut tehdä ehkä vähän siistimmän, tai sitten tarkoituksella epätarkan ja pilvisen. Draco on tällä kertaa todella hieno, myös hiukset! :D
If you do not believe in any kind of magic, you might as well be dead. - Albert Einstein

hymykuoppa

  • Kuolonsyöjätär
  • ***
  • Viestejä: 2 255
  • You won't get out of life alive - so chill.
Vs: Fanart5: Draco/Ginny and other stuff
« Vastaus #17 : 20.11.2008 19:36:05 »
Oi että :o Huomioni kiinnitti kyllä totaalisesti tuo Draco/Ginny. Tiedätkö, en ole koskaan nähnyt noin selvää Dracon kuvaa fanartin parissa. Oikeasti uskomaton.. :o  Ja tykkäilin muita töitäsi myös erittäin kovasti, hyvin kyllä osaat asiasi :)
Live the adventure of a lifetime.

if you're looking truth, beauty and freedom, fanfiction is the way to go.♥
Patoutunut humoristi.

Dinella

  • Leijonakuningas
  • ***
  • Viestejä: 726
Vs: Fanart5: Draco/Ginny and other stuff
« Vastaus #18 : 20.11.2008 19:37:07 »
Gosh! Noi Kelmit.. Ihanat! Siis vastaavat niin tajuttoman hyvin käsitystäni kelmeistä. Oikeasti. Siis kaikki asento ja vaatteet ja kaikki. Loistavaa!

Myös tuo Faith oli todella hieno, siis sellainen katseenvangitsija. Hienosti tehty.

Ja... Niin, tuo oli tuo uusin Ginny/Draco kanssa hieno. Tai siis tykkäsin tosi paljon Ginnystä, tolta sen kuuluukin näyttää ;D Mutta Draco ei jotenkin.. Oikeastaan nuo hiukset jäivät häiritsemään. Mutta muuten tosi hieno.

Hienoja töitä kaikki, nuo vain erittelin, sellaisia.. tosi hienoja ;D Niin, jatka piirtämistä, seurailen ilmestyviä töitäsi ;)
and never, never, never stop for anyone

ava by raitakarkki

Lontoo

  • ***
  • Viestejä: 112
Vs: Fanart5: Draco/Ginny and other stuff
« Vastaus #19 : 20.11.2008 19:58:14 »
Heii, kiitos kommenteista!
Makisuke: Hyvä, että kirvoittaa kommenttia! Ginny onnistui minunkin mielikuvani mukaisesti, olen tyytyväinen. Paljastan sinulle myös salaisuuden - olin ihan kyllästynyt koko työhön sen teon loppuvaiheessa ja viimeistely jäi vähiin - siitä siis johtuen Dracon hiukset :D Ja on minulla kyllä vielä hiusten tekemisessä opeteltavaakin. Taso vaihtelee kovasti.
Teen aina yksinkertaisia kuvia, joille kehittelen mielessäni vaikka millaiset taustastoorit. Olen surkea etenkin ihmisanatomiassa ja siksi yksinkertaiset asetelmat riittävät. Pitäisi varmaan harjoitella liikkeen piirtämistä enemmän, mutten jaksa...
Kelmit työhön olen jo itse ihan täysin kyllästynyt, en tiedä miksi :D Ehkä se johtuu värikynistä, en pidä niistä. Asetelma on itseasiassa lainattu Voguessa joskus pari vuotta sitten olleesta kuvasta, jossa The Killers -yhtye on aseteltu samaan tapaan. Näin muotilehdet auttavat meitä. (Ja ah, Severuksen nenää on taivaallista piirtää!)
TylerDurden: Thanks :) Hienoa että löytyy suosikkeja! Uskonnontunnintuotos-Lennon on jo pari vuotta vanha, mutta on edelleen ikkunalaudallani koristeena ;)
hymykuoppa : Ilmeisesti tarkoitat siis vanhaa Draco/Ginny kuvaa? Se on itseasiassa ensimmäinen fanartini ikinä. Kai. Tai sitten piirsin Tylypahkan tyttöjen yhteispotretin ennen sitä. Eos. Kiitos kommentistasi!
Dina: Johan kaikki nyt ovat rakastuneita Kelmeihin :D Faith oli ensimmäisiä onnistuneita tietokonetöitäni, tosin käytin siinä apuna valokuvia - esim. noin hienoja käsiä en osaisi ilman apua piirtää! Ja pyydän sinultakin anteeksi Dracon hiuksia :D Olen laiska, olen laiska. Toivottavasti uuden työni Draco miellyttää!

---

Siis:

2. Uusi vuosi (S), (ilotulitteeton versio täällä)
Halusin tehdä kunnon potretin ja jollain tavalla piti tämäkin sitoa fanart5-sanoihin, joten päätin heittää taustalle ilotulitteita (löytyivät googlen kuvahaulla hakusanalla fireworks, ja ajattelin että saan lainata, kun en minkäänlaista taloudellista tuottoa tästä hae). Jotkut todella tyylikkäät uuden vuoden partyt lontoolaisessa kattohuoneistossa siis meneillään ja tällaisen kuvan valokuvaaja nappasi tästä nuoresta seurapiiripariskunnasta. Maailma on tällä kertaa sellainen, jossa Draco ja Ginny seurustelevat julkisesti (samanlaisessa überintohimoisessa suhteessa tietenkin), Dracon perhe paheksuu ja Weasleyt yrittävät kovasti ymmärtää. Perheiden erilaisuus onkin tehnyt nuorista jonkinasteisia julkkiksia, kun vielä ovat kauniita ja menestyviäkin siihen päälle. Tässä vaiheessa koulut ovat jo loppuneet molemmilta. Ja älkää huoliko Dracon yksinkertaista vaatetusta - jos kuva olisi kokovartalokuva, näkisitte hänen kiiltävät mustat housunsa ja kiiltonahkaiset, teräväkärkiset kenkänsä. Niin ja timanttisen rolexinsa :D Quite the metrosexual. Taas Photoshop Elements 2.0. 20.11.


// Illusia lisäsi ikärajat.
« Viimeksi muokattu: 19.04.2012 09:35:48 kirjoittanut Illusia »