Kirjoittaja Aihe: Muunneltua totuutta, K-11  (Luettu 2258 kertaa)

Ollie

  • Dragon Caven orja
  • ***
  • Viestejä: 799
  • For Greater Good, Viva la Espana!
Muunneltua totuutta, K-11
« : 06.12.2008 19:56:02 »
// Alaotsikko: 12+virkettä III - haaste, Davies/Montague, drama, creepy

Author: Ollie
Genre: drama, aika creepy..
Rating: K-11
Pairing: Montague/Davies, Montaguen PoV
A/N: Osallistuu 12+virkettä III - haaste. Olen saanut tähän insipraatiota Tim Burtonin elokuvista ja Salvardor Dalin maalauksista, joten tiedätte mitä odottaa... outoa meinikiä... :) kommenttia tulemaan!

Muunneltu totuutta


Istuessani tyrmissä kirjoittamassa muistiinpanoja, huomasin kuinka kaunis kärpänen lensi sisään. Se kiersi luokkaa välinpitämättömästi, mutta tiesin sen haluavan pelata kanssani. Se näytteli vihaista ja lensi luokan toiselle puolelle, mutta tiesin sen haluavan minua. Silmäni pullistelivat ja narskuivat kuin suuren saavutuksen hetkenä. Sormeni juoksivat pulpetilla kuin merisairaat hämähäkit. En ymmärtänyt miksi minulle tapahtui niin. Kirjoittamani teksti levisi silmieni alla lammikoksi ja alkoi valua pulpetin yli. Olin aikeissa ruveta itkemään, kun tajusin kuinka puhtaan realistista ja abstraktia se oli. Pisarat muuttuivat pian oranssiksi puroksi, joka kiemurteli pian ympäri luokkaa ja seiniä. Muut eivät huomanneet tuota kauneutta, vaan tuijottelivat ulkona olevaa lunta. Hedelmällisyys teki heidät oudoiksi, ehkä jopa pelottaviksi.

Kaipasin kärpäsen katsetta niin paljon, että tunsin sydämeni pyrkivän ulos rinnasta. Viimein sydämeni riuhtaisi itsensä rinnastani ja alkoi piirtää taulua seinälle. Vuosin verta kuin pitkään puutteessa ollut kaappihomo. Lapaluuni tanssivat kehossani ripaskaa ja äänettömästi minä vaikeroin. Sydämeni tuli nälkä ja se alkoi syödä seinästä laastia, ja pian seinässä ammotti reikä. Katsoessani reiän sisälle, huomasin siellä kasvavan kirkkaan sinisiä saroja. Se oli niin kaunista, että minun oli pakko ottaa alushameeni pois.
Huomattuaan kärpäsen makean katseen, sydän pomppasi takaisin paikalleen sykkimään. Katseen puhtaus ja himo vei minut suoraan junalla kahdeksanteen kerrokseen. Käänsin katseeni pois tavoitellen viileyttä ja muutin penaalini piilopaikakseni.

Pian tuska läpäisi kehoni ja kaaduin lattialle.

Ihmiset kerääntyivät ympärilleni huolestuneina, ja minä onnistuin vain sanomaan olevani janoinen.

Nähdessäni silmäsi katsoen minua huolestuneesti, käskin sinun ryhdistyä senkin ihmelapsi.

Sinä aloit nauraa ja minä hymyilin sinulle, koska olithan sinä minun oma pikku Roger- pesusieneni.


1. kaunis
2. pelata
3. vihainen
4. saavutus
5. juosta
6. ymmärtää
7. kirjoitus
8. realistinen
9. puro
10. lumi
11. hedelmällinen
12. kaipaus
13. taulu
14. kaappihomo
15. lapaluut
16. nälkä
17. sara
18. alushame
19. makea
20. puhtaus
21. piilopaikka
22. tuska
23. janoinen
« Viimeksi muokattu: 14.06.2011 00:06:36 kirjoittanut Vanilje »
Ficit

*~ Viva Espana ~* Xavi, Iniesta,  Ramos y Torres <3

Lallu

  • freak bitch
  • ***
  • Viestejä: 1 256
  • dynamite
Vs: Muunneltua totuutta, K-11
« Vastaus #1 : 23.12.2008 13:19:31 »
Gosh, mä kikattelin tolle.  :D

Oli outoa joo, mutta olihan tässä sentään joku punanen lanka, mitä pysty seuraamaan. Ajatuksenjuoksua, ah ihanuutta. Ei sitä aina tartte ollakaan ihan täysin järkevä.  ;)

Lainaus
Sinä aloit nauraa ja minä hymyilin sinulle, koska olithan sinä minun oma pikku Roger- pesusieneni.
Voi pikku pesusieni <3 Lopetus oli ehkä maailman parhain kaikessa outoudessaa.

Paritus olisi tietysti voinut näkyä vähän enemmänkin. (vai menikö multa jotain ohi?) Oliks tää himottava kärpänen joku vertauskuva?

No enivei! Kiitän. ;D

Lallu
[

Ollie

  • Dragon Caven orja
  • ***
  • Viestejä: 799
  • For Greater Good, Viva la Espana!
Vs: Muunneltua totuutta, K-11
« Vastaus #2 : 04.01.2009 00:18:03 »
Kiitos,LaLuna! :) pesusieni<3 ;)

Lainaus
Paritus olisi tietysti voinut näkyä vähän enemmänkin. (vai menikö multa jotain ohi?) Oliks tää himottava kärpänen joku vertauskuva?
no, öh, oli :D tosiaan se oli outo ficci ja kertoi miltä Montaguesta, rakastuneena, tuntui kun oma kulta katseli. Tekstistä tuli outo, mutta sellasia ne luihuiset ajattelee :D kaikkee outoo ;)
Ficit

*~ Viva Espana ~* Xavi, Iniesta,  Ramos y Torres <3