Kirjoittaja Aihe: After all, S, D/OC  (Luettu 1947 kertaa)

Ginnysi

  • ***
  • Viestejä: 55
  • Somebody dreams about you every single night<3
After all, S, D/OC
« : 24.11.2008 22:01:38 »
After all

Title: After all
Author: Ginnysi
Genre:  Fluffy?
Pairing: Draco/OC
Rating: sallittu
Beta: emptiness
summary: Draco on viettänyt vuoden Azkabanissa ja pääsee pois sieltä, nyt elämä alkaa jo pikku hiljaa voittamaan...
 
A/N:  tämä on mun eka fici joten rakentava ja kaikki muukin kommentti on tervetullutta!


 1. Luku

Clarissa astui sisään hämärään kuppilaan ja ravisti märkiä kullankeltaisia hiuksiaan. Ulkona satoi ja tuuli. Ei mikään hyvä sää matkustamiseen. Hän tilasi tiskiltä kupin teetä ja katseli ympärilleen etsien istumapaikkaa.
 Hänen katseensa osui mieheen, jolla oli platinanvaalea tukka ja silmät kuin jää. Clarissan jalat kuljettivat hänet miehen luo, vaikka järki huusi aivan muuta.  
“Saanko istua tähän?” Clarissa sanoi ja osoitti paikkaa miestä vastapäätä.
“Mikä minä olen sitä estämään?” mies murahti, mutta nosti kuitenkin katseensa pöydän pinnasta ja huomasi vasta silloin kuinka kaunis nainen oli.
“Olen Draco Malfoy”, mies sanoi jo paljon mukavammalla äänellä.
“Hauska tutustua. Mä olen Clarissa Jones, mutta sano Claireksi vain, tuo Clarissa kuulostaa niin viralliselta”, hän sanoi ja hymyili hurmaavasti.
“Nyt kun on tönköt esittelyt hoidettu, niin saanko kysyä, miksi näytit siltä, kuin haluaisit hukuttautua tuliviskiisi?” Claire kysyi, viitaten lasiin Malfoyn edessä.
“No, on ollut rankka viikko”, hän totesi yrittäen saada jotain hymyn tapaista Azkabanin kuluttamille kasvoilleen.
“Mistä päin sinä olet tullut, kun ei olla aikaisemmin tavattu?” Malfoy uteli.
“Ranskassa minä kävin kouluni, ja kun kuulin tilanteen täällä rauhoittuneen, niin muutin tänne tätini luo”
“Taidat olla kuitenkin Englannista kotoisin, nimestä ja puheesta päätellen?” Malfoy arvuutteli. Claire nyökkäsi ja hörppäsi teetään.
“Kävitkö Tylypahkaa?” nainen kysyi.
“Joo, mutta vain kuusi vuotta”
“Itse aina pikkutyttönä haaveilin Tylypahkasta, mutta vanhemmat muuttivat Ranskaan turvaan levottomuuksia ja jouduin sinne myös kouluun”, Claire harmitteli ja jatkoi: “miksi sä jätit sun koulusi kesken?”
“Siirryin väärälle puolelle”, Malfoy totesi ihmetellen itsekin omaa avoimuuttaan. Claire vain hymyili ja ojensi pergamentin palasen Malfoyn käteen.
“Tule hakemaan mua tuolta, jos haluat lähteä joku päivä kaupungille”, Claire sanoi, ja lisäsi vielä:
“Nähdään, Draco.” Sen jälkeen hän kaikkoontui pois, jättäen Dracon yksin.
 Draco mietti sitä tunnetta, joka oli kulkenut hänen lävitseen, kun heidän kätensä koskettivat toisiaan. Hän ei tunnistanut sitä, ei vielä.
« Viimeksi muokattu: 15.06.2011 17:15:49 kirjoittanut Scarlett »

Makisuke

  • Killan ex-Ylinoita
  • ***
  • Viestejä: 486
  • Mäksä
Vs: After all, S
« Vastaus #1 : 24.11.2008 22:19:48 »
Lisäsin ikärajan myös otsikkoon. Toivottavasti muistat sen jatkossa. :)
If you do not believe in any kind of magic, you might as well be dead. - Albert Einstein

Ginnysi

  • ***
  • Viestejä: 55
  • Somebody dreams about you every single night<3
Vs: After all, S
« Vastaus #2 : 25.11.2008 07:28:35 »
Kiitos makisuke :)

emptiness

  • ***
  • Viestejä: 140
    • IRC - galleria
Vs: After all, S
« Vastaus #3 : 25.11.2008 17:21:13 »
Aaaaa, tätä olenkin odottanut :)

Puheenvuoroja ainakin osaat kirjoittaa hienosti, niin että keskustelu oli sujuvaa ja helposti ymmärrettävää. Toivon että muussakin kerronnassa onnistut yhtä hyvin :) Jään innolla odottelemaan, mitä tuleman pitää....

♥: emptiness
I've got friends to cut your toes of just to show you how much they care.

Ginnysi

  • ***
  • Viestejä: 55
  • Somebody dreams about you every single night<3
Vs: After all, S
« Vastaus #4 : 25.11.2008 19:49:46 »
kiitos emptiness<3 mun beta oli ihan super ;D