Kirjoittaja Aihe: Vaikka käsi sydämellä, S | angst, fluffy tuplaraapale  (Luettu 4649 kertaa)

maisamiisa

  • pähkinäpoika
  • ***
  • Viestejä: 1 740
  • nanana
Joo moi.

Author: maisamiisa
Title: Vaikka käsi sydämellä
Genre: angst, ehkä vähän fluffy, viittauksia slashiin/hettiin/femmeen, tuplaraapale
Pairing: kertoja/”se toinen”
Rating: G (S)
Warnings: viittauksia viiltelyyn ja emopoikia jos niin haluaa ajatella.
A/N: sitä alkaa miettiä elämän rajallisuutta.Tällanen nopea angstifiilistely, kirjoitettu ilman musiikkia taustalla, mikä on ihme. Nimi on ihan takapuolesta, mutta mitä v*tun väliä sillä on.


Se vetää hihani ylös, se näkee ne. Painan pääni alas, en halua näyttää sitä heikkoutta. Vedän käteni omaan syliini turvaan ja lasken mustat hihat alas.

”Mitä sä ajattelit?” Yksinkertainen lause, enkä silti osaa vastata. Koska en halua olla täällä? Koska tuntui siltä, että olen yksin koko maailmassa? Koska...? ”Voi kiltti rakas”, se sanoo ja vetää halaukseen. En pane pahakseni, hautaan kasvoni olkapäähän. En välitä siitä, että valkoiseen kauluspaitaan tulee varmasti mustia tahroja, jotka tuppaavat jäämään vielä punaviiniä tiukemmin kiinni, koska tiedän, ettei sekään tällä hetkellä välitä.

Lämpimät kädet ympärilläni tuntuvat hukkuvan viimeiseltä oljenkorrelta, ainoalta linkiltä oikeaan elämään. Toinen käsi silittää selkääni hellästi.

”Kerro mulle.” Painan kasvojani tiukemmin toisen olkapäähän. ”Hei rauhotu. Kaikki on okei. Kerro mulle.” Vartaloni tärähtelee, toinen vetää minut tiukemmin kiinni itseensä, niin että olen käytännössä toisen sylissä.

Hetken, tai ehkä kymmenen hetken, tai ehkä muutaman päivän, kuluttua se työntää mut vähän kauemmaksi itsestään. Se katsoo silmiini ja pyyhkäisee poskelle karanneen pisaran pois. Sen omissakin silmissä kimmeltää vettä, ja sillä hetkellä ymmärrän, miltä toisesta tuntuu.

”Anteeksi”, pyydän hiljaa.
”Lupaa ettet tee sitä enää.”
”Lupaan.”
”Et enää ikinä tee tätä mulle, ethän?”
”En.”
”Lupaat?”
”Vaikka käsi sydämellä.”

Toinen vetää minut taas halaukseen. Kuiskaus kuuluu aivan korvani juurelta.
”Rakastan sua.”

A/N2: gää, NaNo tökkii kun ei vieläkään femmeä, joten tää sitten syntyi tunnissa ja vaati suurta hiomista saada se mahtumaan tasan 200:n sanaan. Joo. Mutta kommenttia olis kiva saada, vink vink. Huomenna kadun että pistin tän tänne ja poistan, mutta ihan sama.
« Viimeksi muokattu: 15.06.2011 16:21:43 kirjoittanut flawless »
Sharpen up your teeth, your dreams are more than worth defending

Jennie

  • Vieras
Vs: Vaikka käsi sydämellä, G
« Vastaus #1 : 06.04.2009 22:56:36 »
Surumielistä ja suloista. Tällaisista jää jotenkin haikea, mutta myös hyvä mieli. Tuntuu pahalta kertojan puolesta, että hänellä menee niin huonosti, että on viillellyt. Ja tuntuu pahalta tämän "toisen" puolesta, joka huomaa nämä arvet. Mutta toisaalta tuntuu hyvältä, että tämä "toinen" välittää kertojasta niin paljon. Viimeinen lause on ihan nannaa.

Tämä oli yksinkertainen teksti, joka sisälti kyllä paljon asiaa. Tuo lyhyt dialogi oli niin ah minulle. Kaipaan juuri nyt tuollaisia. Ja pidin kohdasta, jossa kertoja ei tiennyt miten kauan oli ollut "toisen" halauksessa. Toi aitouden tunnetta.

Sujuva ja hyvä lukea. Kiitos tästä!

Btw, nimi ei ole takapuolesta.

latzku_

  • ***
  • Viestejä: 197
  • drarry<33
Vs: Vaikka käsi sydämellä, G
« Vastaus #2 : 07.04.2009 18:54:29 »
todella hyvin kirjoitettu ja pidin paljon, vaikka teksti hieman surullista olikin=))




latzku_

Deathwish

  • ELF
  • ***
  • Viestejä: 618
  • are you ready or not?
    • tumblr
Vs: Vaikka käsi sydämellä, G
« Vastaus #3 : 09.04.2009 19:00:53 »
Aaaws, mä tykkäsin, <333<33<3 Oli hienosti kirjoitettu ja niin ihana.
Sori kun ei oikeen oo mitää rakentavaa, tai muutenkaan hyvä kommentti.
Mutta eikö aina pitäisi jättää johtolankoja rikospaikalle? 
if you die now, how would you feel about your life?

Phodos

  • ***
  • Viestejä: 53
Vs: Vaikka käsi sydämellä, G
« Vastaus #4 : 11.04.2009 09:27:00 »
ihana, ihanan herkkä ja surullinenkin, anteeksi, multa ei muuta nyt irtoa, ei rakentavaa eikä mitään, mutta jätti sanattomaksi tällainen loistava teksti.
~phodos
you are my life now.

Iiri

  • Vieras
Vs: Vaikka käsi sydämellä, G
« Vastaus #5 : 11.04.2009 15:40:53 »
Todella hyvin kirjoitettu. Vähän surullista, kaunista. *kommentoi rakentavasti*

maisamiisa

  • pähkinäpoika
  • ***
  • Viestejä: 1 740
  • nanana
Vs: Vaikka käsi sydämellä, G
« Vastaus #6 : 11.04.2009 22:50:04 »
Jennie: oi, kiitos pitkä(hkö)stä kommentista ! joo siis, kivaa jos tykkäsit. n_n ja kommenttis oli nam :)

latzku_: oi, kiitos sullekin n_n

Nyappy-Chan: aww mitä ihkutusta :D kivaa jos tykkäsit n_n kiituksia tästä, oli ihanaa että jätit kommenttia ! <3 ja johtolangat on nam :) <3

Phodos: ei se haittaa, ei mustakaan irtoa koskaan juuri mitään n_n kiitoksia :)

Iiri: kiitos sullekin ! <3

---

OT: pakko mainostaa ja ruikuttaa, äänestäkää tuolla One Morning Left Nosturiin ! sorisori, pakko mainostaa mutkumutku :/ joo ja kiitus. <3
Sharpen up your teeth, your dreams are more than worth defending

Jennie

  • Vieras
Vs: Vaikka käsi sydämellä, G
« Vastaus #7 : 11.04.2009 22:52:25 »
OT: pakko mainostaa ja ruikuttaa, äänestäkää tuolla One Morning Left Nosturiin ! sorisori, pakko mainostaa mutkumutku :/ joo ja kiitus. <3

Heee, äänestin! Päivän hyvä työ tehty. ;)

Vergessen Kind

  • King of Cowards
  • ***
  • Viestejä: 363
  • Ava by Melba
    • Softer Sin - eli VK'n blogi
Vs: Vaikka käsi sydämellä, G
« Vastaus #8 : 13.04.2009 13:18:03 »
Aaaaaa agajshdjs IHANA!

Lainaus
emopoikia jos niin haluaa ajatella.
TIETENKIN! 8D

Aivan älyttömän hyvin kirjoitettu, ohmygee mä alan kohta vaan ihkuttamaan...
Mä en tiedä, mitä sanoisin! 8')
Nonono pääasia oli se, että tää oli aivan superhyperihana ! ♥
(Ooo onnistuin löytämään kaikkia randomeja: ♣ ♦ ♠ ♥ ☻☺ PS. Lupaan ostaa aivot heti huomenna.)
A heart that hurts is a heart that works.


puhvo

  • ***
  • Viestejä: 95
Vs: Vaikka käsi sydämellä, G
« Vastaus #9 : 14.04.2009 19:51:52 »
 Oon mää tänki lukenu jo aikas kauan sitten, mut ollaan nyt ahkeria ja kommentoidaankin vihdoin ::) Oli kiva lukee minäkertojallaki kirjotettuu tekstii välillä ja tää toimi tosi hyvin<3 Hmm.. "toimi tosi hyvin" kuullostaa tyhmältä, mut anyway pidin myös tällä tyylillä kirjotetusta tekstistä. Varmaan aika monelle läheinen aihe, ite en varmaan osais kirjottaa siitä yhtään, jotenkin lykkään vaan asiat mielummin mielestä, mutta joo, hyvä kun osataan kirjottaa tästäkin. Noi vuoropuhelut oli ihanii ja toimi hyvin ja tää oli kivan mittanen, jotenkin tämmönen lyhyt toimi tosi hyvin tässä :D Ää vamma, taas toi "toimi tosi hyvin" perkele, käytän tyhmiä sanoja. Mutta rakastinrakastinrakastin<3

 toivoo puhvosesi 8D

 Ja pssst, äänestin jo peräti toista kertaa, jos saat joskus aikaan uutta jatkoa johonkin ficciis tai uuden kirjotettuu, niin voisin ehkä vielä saada aikaseks äänestää lisää, ghii kiristystäxD Noei, kyl mä äänestän muutenkin ;)

mapwe

  • thö gerruvampire
  • ***
  • Viestejä: 541
  • oh whoa ow
    • blogiblogiblogi
Vs: Vaikka käsi sydämellä, S
« Vastaus #10 : 02.03.2010 23:26:34 »
voi luoja maisa sä olet parsoin tääki ne ihana oawsis namnamnam ihana. ;3

ja mun kommentointini loistaa taas =====)
"Lets just say I'm good at the rodeo"- Gerard Way
"Gerards lips are slimy"- Frank Iero

If we sing these words we'll never die 20032011

Slytherin!

Napp

  • ***
  • Viestejä: 177
    • terroristiterrieri
Vs: Vaikka käsi sydämellä, S
« Vastaus #11 : 08.03.2010 04:23:38 »
aaaa mä rakastan sun tekstei oikeesti ei saatana :3

aw tä oli ihana ja oaoaoaoao yhy itkin ): moi : D huomaa kello ::: D

hee osaan kommentoida