Kirjoittaja Aihe: Täysin eri maailmoista [K11] [Harry/Jackie], 12. luku tullut!  (Luettu 15465 kertaa)

Tällipaju-

  • ***
  • Viestejä: 119
  • Vapaus on valtaa.
Vs: Täysin eri maailmoista [K13] [Harry/Jackie]
« Vastaus #60 : 15.12.2008 21:46:12 »
12. luku


"Ei, ei, ei... Ei voi olla totta..." Jackie mumisi kasvot kiinni tyynyssä. "Ei hän voi olla..."

Paiskattuaan oven kiinni Fredin nenän edestä, Jackie oli hyppännyt sängylleen ja aloittanut itsensä piinamisen. Hänen tunteensa olivat sekaisin. Fredin katse oli ollut aivan selvä. Siitä ei voinut erehtyä. Jackie halusi silti uskoa toisin.

"Hän vain oli ystävällinen, ei muuta", tyttö uskotteli itselleen, "mutta, mitä jos hän on ihastunut minuun tai jopa rakastunut?" Tämä ajatus sukelsi Jackien ajatuksiin varkain, vaikka hän yritti pitää sen kaukana mielestään.

"Kohtelen häntä normaalisti, enkä anna hänelle minkäänlaista toivon kipinää... Niin on parasta", Jackie päätti lopulta ja nousi ylös sängyltään.

***

Alakerrassa Lupin ja Tonks juttelivat kiihkeästi. Heidän äänensävynsä olivat hermostuneita.

"Sinä et ymmärrä, elämä minun kanssani on vaarallista, liian vaarallista..." Lupin sanoi totisesti katsoen suoraan Tonksin silmiin.

 Tonks ei luovuttanut:"Minä en välitä, Remus! En välitä! Rakastan sinua..."

"Rakastan" -sanan kohdalla näytti jo siltä, että Lupin antaisi periksi, mutta hänen ilmeensä muuttui äkkiä yhtä vastustelevaksi kuin ennen.

"M-minä... Ei, ei..."

Keittiön suljettuna ollut ovi avautui vauhdilla. Ron juoksi puolijuoksua sisään. Huomattuaan, että hän oli luultavasti keskeyttänyt jotakin tärkeää, hän punastui korviaan myöten ja peruutti pois keittiöstä samalla mumisten:"Anteeksi, ei ollut tarkoitus... Minun todellakin pitäisi uskoa Hermionea... Koputtaa... Mennessään keittiöön..."

Lupin hymähti tyhmästi ja käänsi katseensa takaisin Tonksiin. Naisen silmissä paistoi kyyneleitä.

"Hei... Älä nyt ala itkemään..." Lupin rauhoitteli kömpelösti.

"Lopeta..." Tonks sopersi ja lähti keittiöstä.

Lupin jäi tuijottamaan kohtaa, missä Tonks oli hetki sitten istunut. "Mitä minä nyt tein?"

Keittiön avautui jälleen. Lupin katsahti odottavasti ovelle päin. Hänen pettymyksekseen ovesta ei tullut Tonks, vaan riemusta hyppivä Harry.

"Vapautettu kaikista syytteistä!" Harry huusi iloisesti.

"Sepä hyvä", Lupin sanoi ilottomasti.

Harryn ilo haihtui ja hän katsoi kysyvästi Lupinia:"Mikä hätänä?"

"Ei mikään..." Lupin vastasi lyhyesti ja häipyi samasta ovesta, mistä Harry oli juuri saapunut.

"Olipas kiva vastaanotto... Jackie ottaa  minut varmasti paremmin vastaan.." Harry ajatteli nopeasti ja lähti juoksujalkaa kohti Jackien huonetta.

Matkalla häntä vastaan tuli Ginny. Kukas muukaan.

"Minua ei erotettu!" Harry hihkui Ginnylle. Tyttö hymyili säteilevintä hymyään.

"Hienoa! Mahtavaa! Tiesin, ettei sinua eroteta", Ginny sanoi ja hyppäsi Harryn kaulaan. Harry näytti hetken yllättyneeltä, mutta toipui järkytyksestä nopeasti ja kietoi kätensä Ginnyn ympärille.

"Öhöm..."

Jackie oli saapunut paikalle ja katsoi nyt Ginnya murhaavasti. Ginny hymyili pirullisesti takaisin yhä kiinni Harryn kaulassa.

"Ai, Jackie. Arvaa mitä! Minua ei erotettu. Olen vapaa!" Harry sanoi Jackielle tajuamatta, että äskeinen saattoi näyttää hyvin epäilyttävältä.

"Aijaa. Sepä kiva", Jackie vastasi tylysti ja lähti samaan suuntaan, mistä oli tullut.

"M-mitä? Hetkonen! Tuo ei ollut sitä, miltä se näytti", Harry änkytti tajuttuaan tilanteen.

Jackie ei kuunnellut. Kyyneleet karkailivat jälleen hänen poskilleen. Hän ei ollut tarkoittanut luovuttaa näin helpolla, mutta Harry tuntui olevan onnellisempi omanlaisensa kanssa.

Hän käveli huoneeseensa mitään sanomatta. Hän ei edes vastannut Hermionen iloiseen tervehdykseen.

Kaikki oli romahtanut.




Myönnetään, myönnetään... Tää oli lyhyt! Mut yritetään olla välittämättä siitä..? :D

vjanna

  • Shadowman
  • ***
  • Viestejä: 206
  • Mary Ann's a bitch
Vs: Täysin eri maailmoista [K13] [Harry/Jackie]
« Vastaus #61 : 15.12.2008 22:13:23 »
Nein. Ei Jackie saa suuttua Harrylle.
Lainaus käyttäjältä: Tällipaju-
Keittiön suljettuna ollut ovi avautui vauhdilla. Ron juoksi puolijuoksua sisään. Huomattuaan, että hän oli luultavasti keskeyttänyt jotakin tärkeää, hän punastui korviaan myöten ja peruutti pois keittiöstä samalla mumisten:"Anteeksi, ei ollut tarkoitus... Minun todellakin pitäisi uskoa Hermionea... Koputtaa... Mennessään keittiöön..."
Mennessään? Kuulostaa niin kuin Ron puhuisi jostain muusta henkilöstä,
kuin itsestään. Ja Ronin pitäisi todella alkaa kuuntelemaan Hermionea ja koputtaa. :D
Kiitos. Jatkoa odotellaan. :-*
But I'm yours you know
And I'll love you still in hell

Velia

  • ***
  • Viestejä: 19
Vs: Täysin eri maailmoista [K13] [Harry/Jackie]
« Vastaus #62 : 16.12.2008 06:10:47 »
Kyllä, tämä oli lyhyt mutta en jaksa edes sanoa siitä :D Sovitaan että olen liian väsynyt siihen puoli kuuden herätyksen takia n_n
Olen oikeasti varmasti sekopää tai jotain, mutta tämä on lempilukuni niiden ensimmäisten kolmen(vai neljän?) luvun lisäksi. Haha, neliödraama pahentuu 8)
Ginny on harvinaisen ilkeäksi tehty tässä. Mutta anyway, en pidäkään hänestä edes kirjoissa. Oltaisiin vaan Jackie tungettu tilalle. Ja pakko sanoa että olen äärimmäisen vihainen(...) siitä ettei Ronia tai kaksosia esiintynyt tässä luvussa oikeastaan yhtään 8)
Ja sitten tuo Lupinin ja Tonksin keskustelu hämäsi, sillä siitä puhuttaan vasta kuudennen kirjan lopulla. Mutta kyllä siitähän sai selville että he olivat puhuneet aiemminkin, mutta jollain tapaa tuo kohtaus ei sopinut.
Voi luoja miten negatiivista palautetta. Tiedän, olen vain tällainen joka ei osaa edes iloita kunnolla uudesta luvusta o__O Apua. Mutta jatkoa silti odottelen 8)

Tällipaju-

  • ***
  • Viestejä: 119
  • Vapaus on valtaa.
Vs: Täysin eri maailmoista [K13] [Harry/Jackie]
« Vastaus #63 : 16.12.2008 20:39:05 »
vjanna: No, näin nyt vaan pääs tapahtumaan.. :D

Velia: Tämä oli lempilukusi ensimmäisten lisäksi? Eihän sitten voi sanoa, että olipa negatiivista palautetta! No, olihan tuossa vähän negaakin, mut se rakentaa. Tämä ei sillai välttämättä mee kirjan mukaa, joten koittakaa kestää. :D

Jekaterina: Munki lemppari mm. on Fred, joten hänestä saamme kuulla vielä... That's a promise. Katotaan nyt, mitä saan päähäni tämän neliödraaman kanssa... En tiiä yhtään..toisaalta en haluisi erottaa Jackieta ja Harrya...


Mut kiitos kaikille, Tällipaju- <3

Tällipaju-

  • ***
  • Viestejä: 119
  • Vapaus on valtaa.
Vs: Täysin eri maailmoista [K13] [Harry/Jackie]
« Vastaus #64 : 30.12.2008 20:45:51 »
Ääääää... Mulla ei oo inspistä, eikä myöskään intrestiä! Miten tää voi olla mahdollista! Haluisin kirjottaa lisää, mut....

Jos vaikka joku toinen tarjoutuisi kirjottamaan luvun 13.? Ehkä innostuisin itekki sitte uudestaan. :D

Tarjoutukaa, kiitos. Arvostaisin sitä.

Tällipaju-

minnahh

  • ***
  • Viestejä: 187
  • I'm going to flog you! *muahahhahaaa*
    • Videoita ^^
Vs: Täysin eri maailmoista [K13] [Harry/Jackie]
« Vastaus #65 : 03.01.2009 00:27:33 »
Älä aliarvio inspistä ^^ Se iskee silloin, kuin vähiten sitä odotat :D
Tykkäsin erittäin paljon tuosta 12 luvusta ja sen jälkeen saisi niin monet riidat ja ihmissuhde kiehkurat lähtemään käyntiin, että nam :D mie voisin muuten kirjoittaa sulle luvun tähän jatkoa, mutta on niin monta ficciä meineillää jo (haasteita, omia ja suomennos) etten tiiä raskisinko =)
Haluaisitko sinäkin olla vampyyri ;)
Join us and drink some blood *slurp* :'D
Twilight ficcini :)

Tällipaju-

  • ***
  • Viestejä: 119
  • Vapaus on valtaa.
Vs: Täysin eri maailmoista [K13] [Harry/Jackie]
« Vastaus #66 : 04.01.2009 11:47:13 »
minnahh: Olisi tosi ihanaa jos voisit kirjoittaa 13. luvun!? Sillä ei ole kiirettä, sen voin sanoa... Ilmoittele :D

Deathwish

  • ELF
  • ***
  • Viestejä: 618
  • are you ready or not?
    • tumblr
Vs: Täysin eri maailmoista [K13] [Harry/Jackie]
« Vastaus #67 : 04.01.2009 14:41:41 »
Jessssssss! Olis paljon kivempaa jos Harry ja Ginny rakastuis,,, JATKOO!
if you die now, how would you feel about your life?