Kirjoittaja Aihe: Täysin eri maailmoista [K11] [Harry/Jackie], 12. luku tullut!  (Luettu 15464 kertaa)

vjanna

  • Shadowman
  • ***
  • Viestejä: 206
  • Mary Ann's a bitch
Vs: Täysin eri maailmoista [K13] [Harry/Jackie]
« Vastaus #40 : 01.12.2008 21:26:06 »
Whippii jjatkoa!
Lopetus oli niin söpönen. ;)
He kävelivät varovasti rouva Mustan muotokuvan ohi. Kuvasta kuului epäilyttäviä huokaisuja. Jackie pidätteli naurua.
Mitä lie rouva Musta tehnyt. :D
Kuolonsyöttäjät, heh.
Kiitos tästäkin luvusta. Jatkoa odotellaan. :-*
But I'm yours you know
And I'll love you still in hell

Kinuskitoffee

  • Eskapisti
  • ***
  • Viestejä: 82
Vs: Täysin eri maailmoista [K13] [Harry/Jackie]
« Vastaus #41 : 02.12.2008 15:18:25 »
Uusi luku sai minutkin kikattelemaan monessa kohtaa.  :D
Lainaus
Albus Dumbledoressa oli tyyliä!
Ihan kuin puhuttaisiin jostain rock-tähdestä.  ;D
Lainaus
"Okei. Kuka on sitten tämä paljon puhuttu lordi Voldemort ja hänen kuolonsyöttäjät? Ja miksi kaikki suurin piirtein kiljuvat kuulessaan hänen nimensä?"
Kuolonsyöttäjät rocks! Jostain syystä kun yhdistetään Voldemortin nimen jälkeinen kiljuminen ja kuolonsyöttäjät saadaan aikaan mieletöntä kikatusta.  :D

Harry ja Jackie on suloisia yhdessä. <3 Lisää pehmoilua.  :)

~Kinuski
Say one, more word,
I double-dare you,
It's my world, you're in it,
It'll take it down in a minute

Tällipaju-

  • ***
  • Viestejä: 119
  • Vapaus on valtaa.
Vs: Täysin eri maailmoista [K13] [Harry/Jackie]
« Vastaus #42 : 02.12.2008 16:09:58 »
vjanna:Kiitos.. Niin juuri, mitä lie tehnyt ;) Jatkoa tulee..

Kinuskitoffee: Kiva saada "ihmiset" kikattamaan. Olin jotenki niin hilpeällä päällä, joten oli pakko laittaa tuo tyyliä-kohta siihen. Kiitos. Pehmoilua tilauksesta <3

Tällipaju-

Tällipaju-

  • ***
  • Viestejä: 119
  • Vapaus on valtaa.
Vs: Täysin eri maailmoista [K13] [Harry/Jackie]
« Vastaus #43 : 05.12.2008 21:34:19 »
9. luku


Jackie havahtui unestaan kuullessaan oven narahtavan. Hän nosti hieman päätään, jotta näkisi ovelle. Harry nukkui yhä sikeästi hänen vieressään.

Ovella seisoi Sirius unisena. Hän ei ollut vielä huomannut Jackieta ja Harrya. Hän vain venytteli silmät kiinni ja pyyhki mustia hiuksiaan pois silmiltä.

Jackie nosti Harryn käden nopeasti pois niskansa takaa ja yritti nousta ylös, mutta liukastui ja kolautti päänsä kylpyammeen reunaan. Kaikki pimeni.

"Jackie, Jackie, kuuletko?"

Jackie raotti silmiään. Aluksi hän ei nähnyt muuta kuin sumuisia ihmisiä ympärillään. Hänen päätään jomotti ikävästi korvan takaa. Häntä oksetti. Hän yritti nousta ylös, mutta joku esti häntä.

"Älä nouse vielä. Olet ehkä saanut aivotärähdyksen", kuului tuttu ääni.

Hänen näkönsä alkoi parantua ja hän huomasi ympärillään Harryn, Lupinin ja Siriuksen.

Jackie kosketti vaistomaisesti takaraivoaan. Hän tunsi hiuksien seassa olevan jotain lämmintä. Hän katsoi sormiaan pelästyneenä. Verta, tummanpunaista verta.

Huone alkoi pyöriä Jackien silmissä. Hän ei ollut koskaan sietänyt verta, ei koskaan. Taas kaikki pimeni.

***

Jackie ei tiennyt, kauanko oli ollut tajuttomana, mutta sen hän tiesi, ettei hän ollut enään kylpyhuoneen lattialla, vaan lämpöisessä sängyssä. Joku istui sängyn laidalla ja piti häntä kädestä kiinni. Jackie pakottautui avaamaan silmänsä. Hän joutui räpyttelemään silmiään monesti ennen kuin näki, kuka vieressä istui. Harry siinä istui myötätuntoisen näköisenä.

Jackie hymyili Harrylle varovaisesti. Hänen päätään jomotti joka puolelta.

Sitten hän muisti, mitä oli tapahtunut, ja koetti kädellään takaraivoaan.

Verta ei enään tullut, mutta iso kuhmu siinä kohdassa oli, joka oli osunut pahiten kylpyammeen reunaan.

"Rouva Weasley paikkasi sinut, kun olit tajuton", Harry sanoi, kun huomasi Jackie pohtivan ilmeen. Jackie laski kätensä sängylle.

"Taikomallako?" Jackie kysyi jo hieman toipuneempana ja aavistus uteliaisuutta äänessään.

"Niin, se oli aika pahan näköinen haava, mutta rouva Weasley on erinomainen parantamaan haavoja."

"Minä taisin lyödä pääni siihen ammeen reunaan vai?"

"Joo, onneksi minä ja Sirius oltiin siellä", Harry vihjaisi vilpittömästi.

"Jos oikein muistan, Siriuksen takia minä niin nopeasti nousin siitä kylpyammeesta...mutta ei se hänen vikansa ole", Jackie lisäsi huomattuaan Harryn ilmeen.

"Ei niin, ei kai..." Harry sanoi hiukan kireällä äänellä.

"Voi sinua hupsua!"Jackie huudahti ja nousi istuma-asentoon.

He katselivat toisiaan tuuman päästä. Jackie näki aivan selvästi, että Harryn silmissä oli aivan pupillien ympärillä hieman ruskehtavaa sävyä.

Jackie teki aloitteen ja suuteli Harrya ensin hellästi. Hänen huulensa olivat niin pehmeät kuin vain voi toivoa. Harry nosti kätensä Jackien hiuksiin.

Lopulta suudelma syveni. Maailma tuntui keskittyneen heihin. Jackiesta tuntui kuin kivut olisivat hävinneet. Harryn seurassa hänellä oli turvallinen olo.

Ovi aukeni nopeasti ja Ronin innostunut naama tuli esiin oven takaa, joka vaihtui pian nolostuneisuudeksi. "Oho, sori", Ron sanoi kasvot punaisina, pisamatkaan eivät erottuneet. Jackie tunsi taas kivun päässään.

Jackie ja Harry irtautuivat toisistaan äkkiä, ehkä hieman vastustellenkin. "Ööö...ei se mitään", Harry mumisi katkeruutta äänessään. "Oliko sinulla jotakin asiaakin?"

"Niin... Joo, oli. Äiti käski sinun mennä nukkumaan, että jaksat nousta huomenna siivoamaan tätä huushollia. Äiti haluaa siivota kaikkialta, että täällä olisi kodikkaampaa. Minua tämä sotku ei haittaisi, mutta sinähän tunnet äidin", Ron sanoi nopeasti, äänen sävystä huomasi, että siivoaminen ei miellyttänyt häntä sen enempää kuin pusu Malfoylta.

"Ai, okei, kohta", Harry sanoi välttelevästi. Hän ei halunnut jättää Jackieta yksin, ei varsinkaan nyt.

Ron lähti samalla mumisten jotain "minun pitäisi oppia koputtamaan, sitähän Hermionekin koko ajan sanoo" -tapaista.

Ovi pamahti kiinni samalla luoden pölyisen tuulahduksen, joka sai Jackien yskimään. Harry katsoi häntä huolestunut ilme kasvoillaan.

"En minä kuoleman sairas ole, mutta jos haluat, voit jäädä täksi yöksi tänne nukkumaan", tyttö sanoi huvittuneisuutta äänessään ja  siirtyi hieman sivumpaan, että Harry mahtuisi myös makuulleen.

Jackie käpertyi Harryn kainaloon ja nukahti melkein heti. Päivä oli ollut raskas, vaikka ei hän ollut muuta tehnyt kuin maannut tajuttomana.

***

Jackie heräsi seuraavana aamuna omasta mielestään varhain, mutta niin ei ollut, sillä kun hän haroi kädellään siihen kohtaan, missä Harryn olisi pitänyt olla, hän ei ollutkaan siinä.

Hän ei jäänyt ihmettelemään sitä, vaan nousi ylös. Hänellä oli vielä samat yövaatteet, mitkä hänellä oli sinä yönä, kun Dumbledore oli käynyt tapaamassa häntä.

Jackie päätti ensi töikseen vaihtaa toiset vaatteet. Se kävi ripeästi, kunnes oli paidan vuoro. Hän ei muistanut kuhmua päässään, joten kipu oli sietämätön, kun hän puski päätään läpi pääntiestä.

"Täytyy muistaa pyytää Ronin äidiltä jotain kipulääkettä."

Lopulta vaatteet olivat päällä, vaikkei se tapahtunutkaan niin kunnialla.

Kun Jackie saapui keittiöön, jossa oli koko joukko: Harry, Ginny, Ron, Hermione, Fred, George, rouva Weasley ja Jackielle tuntematon mies, tunnelma oli kireä. Harry näytti murjottavan, hän vain tökki haarukalla paahtoleipäänsä.

"Huomenta, Jackie. Miten voit?" rouva Weasley huolehti.

"Ihan ok. Miksi täällä on näin hilpeä tunnelma?" Jackie kysyi muina miehinä.

"Kerromme myöhemmin. Nyt syöt jotain. Olet kalpea. Istu tähän", Fred sanoi ja veti tuolin vieressään herrasmiesmaisesti pois pöydän alta. Harry loi murhaavan katseen Frediin, joka oli kuin ei olisi huomannut.

Jackie istuitui hämmentyneenä tuolille. Fred soi hänelle kelmimäisen hymyn.

Aamiainen syötiin hiljaisessa tunnelmassa. Vain Lupin ja tuntematon mies juttelivat päät yhdessä. Jackie katsoi miestä uteliaana. Hänellä oli samanlaiset tulipunaiset hiukset kuin Ronilla.

"Huomasitkin jo Arthurin. Arthur tässä on Jackie, Jackie tässä on mieheni Arthur", rouva Weasley sanoi huomattuaan Jackien uteliaan ilmeen.

"Nii, tosiaan. Hauska tavata, Jackie", herra Weasley sanoi ystävällisesti ja ojensi kätensä Jackieta kohti.

"Samoin, herra Weasley." Hän tarttui miehen käteen hymyillen pienesti.

Aamiaisen jälkeen herra Weasley ja Lupin lähtivät ulos ja muut, paitsi Jackie, rupesivat siivoamaan. Rouva Weasleyn mielestä Jackie oli toipilas, eikä voinut sen takia siivota.

Jackie huomasi ärtyneen ilmeen Ginnyn kasvoilla, mutta silti Ginny hymyili herttaisesti Harrylle. Mustasukkaisuus pisti Jackien sydäntä. Hän päätti seurata tapahtumia, ettei mitään ei-toivottua tapahtuisi.

Ensiksi siivouspoppoo meni olohuoneeseen. Rouva Weasley höpötti jotain haiskujen poistosta. Jackiella ei ollut harmainta aavistusta, mitä haiskut olivat, mutta sai pian tietää.

Haiskut olivat pieniä, rumia, lepakkomaisia otuksia. Niillä oli terävät hampaat, joissa oli myrkkyä. Jackie helpottui kuulessaan, että niiden myrkkyyn oli vastalääke.

Jackie istui kauemmas sohvalle katsomaan muitten ponnisteluja. Heidän täytyi suihkuttaa haiskuihin jotain nestettä, joka sai ne pyörtymään. Jackie huomasi kaksosten laittavan muutaman taskuihinsa.

Pian Jackie kyllästyi katsomaan ja ajatteli mennä tutkimaan yläkertaa.

Hän kiipesi portaita pitkin kolmanteen kerrokseen. Hän ei törmännyt matkalla muihin kuin vanhaan kotitonttuun, Oljoon.

Jackie päätti aloittaa tutkimisen heti ensimmäisestä huoneesta. Hän käänsi käärmeenpäänmuotoista ovennuppia ja astui sisään.

Ensi silmäykseltä huone oli tyhjä. Lukuun ottamatta olkia ja hiiren raatoja, jotka lojuivat säälittävinä lattialla.

Jackie astui peremmälle. Ovi sulkeutui hänen takanaansa. Jackie tutkaili huonetta kaikessa rauhassa, kunnes kuuli outoa ääntä takaansa. Kavioiden kopsetta. Hän katsahti taakseen.

"Aaaaiiiikkkkkkk!"


Kommettia <3
« Viimeksi muokattu: 08.12.2008 18:09:17 kirjoittanut Tällipaju- »

vjanna

  • Shadowman
  • ***
  • Viestejä: 206
  • Mary Ann's a bitch
Vs: Täysin eri maailmoista [K13] [Harry/Jackie]
« Vastaus #44 : 05.12.2008 22:10:32 »
Äsh. Lopetit ilkeään kohtaan.
Ron lähti samalla mumisten jotain "minun pitäisi oppia koputtamaan, sitähän Hermionekin koko ajan sanoo" -tapaista.
Tsih.  :D
Kiitoksia. Jatkoa odotellaan. :-*
But I'm yours you know
And I'll love you still in hell

Tällipaju-

  • ***
  • Viestejä: 119
  • Vapaus on valtaa.
Vs: Täysin eri maailmoista [K13] [Harry/Jackie]
« Vastaus #45 : 06.12.2008 14:34:10 »
vjanna: En, vaan jännittävään kohtaan xD

Jekaterina: Kyllä, Harry sai ne arvet vasta sillo, mut mun teki niin mieli laittaa ne jo tuohon. :D Uutta lukua töherrän koko ajan :D

Kiitos, Tällipaju-

puhpallero

  • ***
  • Viestejä: 18
Vs: Täysin eri maailmoista [K13] [Harry/Jackie]
« Vastaus #46 : 06.12.2008 20:59:19 »
whooo kirjoitat hyviin, on helppo lukee ja sillei.
ja tykkään parituksest ja siit et harry on mustis jackiesta fredille ja jackie harrysta ginnylle  :D

hänestä huokui voima, voima mikä sai Jackien räpyttelemään silmiään.

 :) toi oli tosi hyvä ^

jatkoo ja piaaaaaaaaan ! ;;))))


Kinuskitoffee

  • Eskapisti
  • ***
  • Viestejä: 82
Vs: Täysin eri maailmoista [K13] [Harry/Jackie]
« Vastaus #47 : 07.12.2008 15:52:19 »
Jeij, pehmoilua.  :D Sitä lukisi mielellään tästä edelleenkin, jos vain jaksetaan kirjoittaa. Mutta ei koko juonta silti sovi unohtaa. (Vaikka pehmoilu niin ihanaa onkin.  ::))

Lainaus
Pian Jackie kyllästyi katsomaan j ajatteli mennä tutkimaan yläkertaa.
ja?  :)

Jatkoa lupaathan laittaa pian?  ;D

~Kinuski
Say one, more word,
I double-dare you,
It's my world, you're in it,
It'll take it down in a minute

Tällipaju-

  • ***
  • Viestejä: 119
  • Vapaus on valtaa.
Vs: Täysin eri maailmoista [K13] [Harry/Jackie]
« Vastaus #48 : 08.12.2008 18:19:15 »
Kelmikiti: Kiitos, että jaksat seurata Jackien matkaa. :D

puhpallero: Hetkonen! Oot uus lukija.. Jiippii :D Kiva, että tykkäät. Kiitos.

Kinuskitoffee: Minä, minun virheeni :D Kiitoooos <3


Jatkoa tullee muutaman päivän sisällä, kai. Joo, tulee sitä. Koulu painaa päälle xD

Kiitos kaikille, Tällipaju-

Tällipaju-

  • ***
  • Viestejä: 119
  • Vapaus on valtaa.
Vs: Täysin eri maailmoista [K13] [Harry/Jackie]
« Vastaus #49 : 08.12.2008 19:19:53 »
10. luku


Jackie näki edessään olennon, joka oli puoliksi kotka ja puoliksi hevonen. Takajalat olivat kaviot ja etujaloissa oli pitkät raatelukynnet. Sillä oli valtavat siivet. Se viskoi isoa kotkamaista päätään taakse ja katsoi Jackieta läpivalaisevalla katseella.

Jackie käveli takaperin kohti seinää ja katsoi olentoa suoraan silmiin. "Kiltti, tipu, kiltti heppa."

Jackien sanat saivat otuksen nousemaan takajaloille ja levittämään siipensä. Sen pää hipoi kattoa. Se rääkäisi korvia vihlovasti.

Jackie painautui niin pieneksi kuin vain pystyi. Olento tuli vain lähemmäksi samalla naksuttaen nokkaansa uhkaavasti.

Lopulta se oli niin lähellä, että Jackie tunsi sen hengityksen niskassaan.

Hän huitaisi sitä kädellään. Se oli virhe.

Olento nousi jälleen takajaloilleen ja huitaisi kynsillään Jackien käsivartta. Jackie tunsi polttavaa kipua, muttei uskaltanut huutaa, sillä hän pelkäsi huudon suututtavan sitä vielä enemmän.

Otus nosti taas kyntensä ilmaan, valmiina hyökkäämään, mutta silloin ovi aukesi ja Sirius juoksi sisään kasvoillaan päättäväinen ilme.

"Hiinokka, SEIS!" Sirius huusi Hiinokaksi kutsutulle olennolle. Se laski heti kyntensä ja katsoi Siriusta meripihkan värisillä silmillään. Se perääntyi nurkkaan syyllisen näköisenä.

Jackie tärisi pelokkaana toisessa nurkassa. Hän piteli verta vuotavaa käsivarttaan toisella kädellä. Sirius ryntäsi hänen luokseen huolestuneen näköisenä.

"Miten sinä tänne tulit ja vieläpä yksin?" Sirius sanoi. Hänen äänestään saattoi kuulla häivähdyksen syyttävyyttä.

"T-tutkin vain paikkoja", Jackie sanoi heiveröisesti. "Mikä ihme tuo on?" Hän osoitti Hiinokkaa, joka rapsutti itseään siiven alta nokallaan.

"Se on hevoskotka, Hiinokka. Hevoskotkat ovat hyvin ylpeitä taikaolentoja. Se hyökkäsi sinun kimppuusi, koska luuli sinun pilkkaavan. Niille pitää aina ensin kumartaa, ennen kuin menee lähellekkään", Sirius sanoi saarnaavasti.

"Ai... Miksei se hyökännyt sinun kimppuusi? Vaikka et kumartanut."

"Olemme tunteneet niin kauan, että se pitää minua ystävänä, kuten minä pidän myös sitä. Tuo kätesi näyttää aika pahalta. Vien sinut äkkiä alakertaan. Molly luultavasti osaa parantaa sen."

"Okei", Jackie vastasi. Hän voi pahoin. Veren näkeminen ei todelkaan parantanut Jackien oloa.

"Muuten, älä kanna Hiinokalle kaunaa, se ei aina tajua tekevänsä väärin", Sirius sanoi vilpittömästi samalla kantaen Jackieta ulos huoneesta.

"Joo en", Jackie mutisi. Kaunan kantaminen hänellä oli sillä hetkellä viimeisenä mielessä.

Sirius kantoi tytön keittiöön asti ja laittoi hänet makaamaan puiselle penkille. Rouva Weasley oli tekemässä voileipiä, mutta lopetti niiden tekemisen heti, kun huomasi Jackien.

"Mitä sinulle nyt taas on tapahtunut? Ei kai vain se Hiinokka?" rouva Weasley sanoi samalla taikoen tyhjästä pehmeän tyynyn ja  pienen pullon, jonka sisällä oli kellertävää nestettä. Jackie nyökkäsi. Puhumaan hän ei kykenyt.

Rouva Weasley tunki tyynyn Jackien niskan taakse, avasi pullon ja kaatoi nestettä haavaan. Ensin se kirveli tuskaisesti, mutta loppui yhtä nopeasti kuin alkoikin. Iho käpertyi haavan päälle. Se näytti jo monta päivää vanhalta vahingolta.

Jackie yritti nousta ylös, mutta rouva Weasley esti häntä. "Menetit aika paljon verta, joten on parempi, että jäät vielä pitkällesi."

"Kiitos", Jackie sai sanottua huuliensa raosta.

"Eipä kestä, tyttökulta, eipä kestä."

Sirius oli sillä välin poistunut paikalta kertomaan muille tapahtuneesta.

Ei kulunut kauaakaan, kun Harry juoksi hikihatussa keittiöön. "M-missä Jackie on? Missä? Missä?" Hän kuulosti hengästyneeltä.

Kesti yllättävän kauan ennen kuin Harry tajusi Jackien makaavan penkillä, johon rouva Weasley oli osoittanut rauhallisesti koko ajan. "Ai", Harry puuskutti nolona ja polvistui penkin viereen, jossa Jackie oli tarkkailut tilannetta hymyssä suin. Rouva Weasley katsoi parhaakseen häipyä paikalta.

Harry katsoi Jackieta mykkänä. Välillä hän aukoi suutaan kuin sanoakseen jotain, mutta sulki sen nopeasti huomattuaan, ettei hänellä ollut mitään sanottavaa.

"Veikö kissa kielen?" Jackie kysyi virnuillen.

"Mitä? Ei... Minä...minä vain säikähdin hirveästi. Pelkäsin, että..."

"Pelkäsit, että..? Mitä?"

"Pelkäsin, että s-sinulle kävi todella huonosti", Harry sanoi katsomatta Jackieta silmiin.

"Vai niin." Jackie tiesi Harryn äänen sävystä ja välttelevästä katseesta, että hän valehteli, muttei jaksanut puuttua asiaan.


Jackie parantui nopeasti muutamina seuraavina päivinä. Kiitos rouva Weasleyn.

Jackie vietti paljon aikaa Harryn kanssa kahdestaan. Tyttö huomasi jonkin olevan vinossa, sillä Harry muuttui koko ajan hiljaisemmaksi. Välillä tuli kiusallisia hiljaisuuksia, joihin Jackie ei ollut tottunut. Lopulta hän ei enään kestänyt, vaan päätti sopivan tilaisuuden tullen kysyä Harrylta suoraan, mikä hänen mieltään painaa. Sopiva hetki koitti, kun he olivat ruokkimassa Hiinokkaa. Jackie oli päässyt pelostaan yli ja muisti aina kumartaa syvään ennen kuin meni hevoskotkan lähelle.

"Miten niin? Ei minua mikään vaivaa", Harry sanoi Jackie kysyttyä asiaa. Niin Jackie oli arvelutkin, ei mies voi myöntää jonkin olevan vinossa.

"Turha yrittää. Minä tiedän, että jokin painaa mieltäsi. Kerrot joko hyvällä tai pahalla", Jackie sanoi katsoen samalla Harrya päättäväisesti silmiin.

Harry tiesi, ettei hänellä olisi enään pakoreittiä, joten hän päätti kertoa.

"Muistat varmaan silloin, kun minä loitsin suojeliuksen?" Harry katsoi kysyvästi Jackieta. Tyttö päätyi nyökkäämään. Miten hän olisi voinut unohtaa ensimmäisen kosketuksensa taikamaailmaan?

"No, siitä tuli vähän ongelmia. Nimittäin alaikäinen velho tai noita ei saisi taikoa koulun ulkopuolella, joten minut erotettiin koulusta ja taas ei erotettu ja lopulta sain kutsun kuulusteluun, jossa päätetään, erotetaanko minut. Kuulustelu on taikaministeriössä. Menen sinne huomenna herra Weasleyn kanssa."

"Minä... Mikset ole kertonut? Ja vielä huomenna. Etkö meinannut kertoa minulle ollenkaan? Ja...minä luulin, että jos puolustaa itseään, saa taikoa. Sinähän puolustit meitä ankeuttajilta!"

"No olisin kertonut, mutta en tiennyt miten, sillä minua hävetti. Ajattelin sinun luulevan, että olen joku pikkurikollinen, jos kerron", Harry sanoi pää painuksissa. "Ja kyllä se on niin, jos henki on vaarassa saa taikoa, mutta kun minä en ole kovin suosittu ministeriössä... He haluavat jonkin tekosyyn erottaa minut."

"Minä en ikinä, en IKINÄ, pitäisi sinua pikkurikollisena", Jackie sanoi hitaasti kuin olisi selittänyt jotain hyvinkin monimutkaista. "Minä tiedän, että sinua ei eroteta, sinua ei voida. Laki on puolellasi."

"Ihanaa, että ajattelet noin", Harry kuiskasi Jackien korvaan. Kuiskauksen ilmavirta sai kylmät väreet kulkemaan pitkin Jackien selkää.

Hiinokka katsoi nuoria uteliaana, kun Harry suuteli Jackieta intohimoisesti, ja rääkäisi mielenosoittavasti. Ääni kuulosti "hankkikaa huone" -lausahdukselta.

"Okei, okei. Pysy sulissasi."



Jiihaa, kirjoitin jatkon aikasemmin kuin suunnittelin. Kommaa? <3
« Viimeksi muokattu: 09.12.2008 19:04:55 kirjoittanut Tällipaju- »

vjanna

  • Shadowman
  • ***
  • Viestejä: 206
  • Mary Ann's a bitch
Vs: Täysin eri maailmoista [K13] [Harry/Jackie]
« Vastaus #50 : 08.12.2008 21:19:19 »
Jackie tuntuu olevan aika onnettomuusaltis (yhdyssana?). ;)
Ihana luku. Harry ja Jackie ovat nii suloisia.
Kiitos. Jatkoa odotellaan. :-*
But I'm yours you know
And I'll love you still in hell

Tällipaju-

  • ***
  • Viestejä: 119
  • Vapaus on valtaa.
Vs: Täysin eri maailmoista [K13] [Harry/Jackie]
« Vastaus #51 : 09.12.2008 19:23:44 »
Kelmikiti: Mahtavaa, että pidät Jackiesta, vaikka hän ei ole alkuperäinen Potter-hahmo. :D

vjanna: Kyllä, 'onnettumuusaltis' on yhdyssana (tietääkseni).  xD

Jekaterina: Hienoa, että tykkäät yhä. Virheen korjasin. En tajua, miten löydät aina noita pieniä virheitä. Ei siinä siis mitään pahaa ole, ihmettelen vaan, sillä ite en huomaa vaikka se nipistäis mua nenukasta. Hiinokka on paras taikaolento. Pakkohan se oli tähän lykätä.


Kaikki aina kommentoi, että Jackie ja Harry on niin ihania yhdessä, mut mä en ite oo olleenkaan tyytyväinen. Omasta mielestä sen pitäs olla vielä paljon herkempi tai jotain siitä puuttuu.

Jatkoa tulee piakkoin...
Kiitos kaikille
Tällipaju-

Kinuskitoffee

  • Eskapisti
  • ***
  • Viestejä: 82
Vs: Täysin eri maailmoista [K13] [Harry/Jackie]
« Vastaus #52 : 10.12.2008 09:44:24 »
Huomaa että olen ollut liian kauan yksin kotona sairaana. Mitään järkevää kommenttia en saa aikaan.  ::)

Mutta jatkoa saa aina toivoa nopeasti, eikös niin?  :D

~Kinuski
Say one, more word,
I double-dare you,
It's my world, you're in it,
It'll take it down in a minute

Tällipaju-

  • ***
  • Viestejä: 119
  • Vapaus on valtaa.
Vs: Täysin eri maailmoista [K13] [Harry/Jackie]
« Vastaus #53 : 11.12.2008 21:06:05 »
11. luku


Seuraava aamu oli hiljainen. Kaikki miettivät kuulustelua, ja sitä miten siinä käy. He tietenkin toivoivat, että Harrya ei eroteta, mutta silti sellaisikin ajatuksia, jossa Harry erotetaan ja hänen taikasauvansa katkaistaan, pyöri useiden päässä.

Keittiössä Jackie yritti saada jännittyneen Harryn syömään edes jotain, samalla kun rouva Weasley oli Harryn tukan kimpussa.

Kumpikin yritys epäonnistui: Harry ei syönyt mitään eikä hänen tukkansakaan pysynyt siistinä.

"No niin, Harry. Taitaa olla aika lähteä", herra Weasley sanoi reippaasti ja nousi ylös tuoliltaan.

"Miten me mennään taikaministeriöön? Ilmiintymällä vai holmipulverilla?" Harry kysyi innottomasti.

"Ilmiintymällä? Holmipulveria?" Jackie ajatteli, muttei viitsinyt keskeyttää keskustelu omilla typerillä kysymyksillään.

"Ajattelin, että on parempi ettei käytetä taikaa siihen, parempi kuva vain ministeriön väelle, kun ottaa huomioon, mistä sinua syytetään eli menemme jästien kulkuneuvoilla."

Eteisessä Jackie halasi Harrya kylkiä rutistavasti. Ginny katsoi kauempaa tapahtumaa happamana.

"Tiedän, ettei sinua eroteta. Olen hengessä mukana. Onnea", Jackie kuiskasi ja painoi suudelman Harryn nenänpäähän.

Ginny näytti kieltä heidän selkänsä takana.

Jackie irtautui ja päästi rouva Weasleyn Harryn kimppuun. Lopulta Harryn mustat hiukset katosivat oven raosta ja Jackie kääntyi lähteäkseen keittiöön auttamaan rouva Weasleytä siivoamisessa, mutta Ginny seisoi aivan hänen takanaan ja esti häntä kävelemästä.

"Öö, voisitko-?" Jackie kysyi, mutta Ginny keskeytti hänet röyhkeästi:"Meidän täytyy puhua." Hänen äänensä ei ollut tippaakaan ystävällinen, vaan käskevä.

"Ai... Selvä. Kerro."

"Ei tässä, mennään huoneeseeni."

Jackie seurasi Ginnyä hänen huoneeseensa. "Miksiköhän hän nukkui Hermionen ja minun kanssani silloin, kun tulin tänne?" Jackie ajatteli ihmeissään.

Hän ei ollut koskaan ennen käynyt siellä. Huone oli hyvin valoisa ja tyttömäinen. Seinällä oli Kohtalottarien juliste. Jackie arveli Kohtalottarien olevan jonkinlainen yhtyä velhomaailmassa. Ikkunasta näki suoraan Weasleyn perheen puutarhaan, jossa hyppi kaljuja miehiä, joita Jackie ei tunnistanut, vaikka hän oli lukenut Harryn vanhaa Taikaeläimienhoito-kirjaa.

"Istu", Ginny tokaisi ja osoitti säkkituolia nurkassa. Jackie päätti totella ja käveli Ginnyn osoittamaan nurkkaan.

"No? Mitä asiaa sinulla on?" Jackie sanoi ja katsoi kysyvästi Ginnyä, joka oli oli istunut sängylleen. Hän puristi jalkojaan rintaansa vasten kiukkuisesti.

"Haluan, että jätät Harryn rauhaan! Hän kuuluu minulle!" Ginny huusi varoittamatta.

Tätä Jackie ei ollut osannut odottaa. "Et voi olla tosissasi."

Ginnyn ilme kertoi, että hän oli erittäin tosissaan. Hänen silmänsä olivat kissamaisesti viiruina. Sanoja ei tarvittu, Jackie tajusi tilanteen.

"Taidat olla ihastunut Harryyn. Harmi. Hän on valinnut minut, joten voit unohtaa hänet samantien", Jackie sanoi tunnustellen maaperää. Hän ei halunnut suututtaa Ginnyä, vaikka kiusaus oli suuri. Tätähän hän oli epäillyt. Ginny ihastunut Harryyn.

"Sinä et voi minua käskeä. Olen pitänyt hänestä jo monta vuotta. On epäreilua, että sinä yhtäkkiä tulet hänen maailmaansa ja varastat hänen sydämensä minulta."

"Mutta minäkin rakastan Harrya ja hän on minun kanssani, joten älä riko onneamme. Älä riko Harryn onnea. Sinähän et halua, että hän on onneton?" Jackie sanoi vilpittömästi.

"Ei, en halua, mutta minä kärsin, kun näen teidät yhdessä."

Jackie oli sanaton. Hän ei halunnut vihata Ginnyä, eikä aiheuttaa harmia, mutta ei hän myöskään halunnut luopua Harrysta ilman taistelua.

Ginny rikkoi hetken vallinneen hiljaisuuden:"Minä ainakin yritän saada Harryn itselleni, vaikka väkisin." Hänen äänensävystään huomasi keskustelun olevan ohi, joten Jackie nousi ylös ja käveli reippaasti ovelle. Ennen kuin hän poistui, hän kääntyi Ginnyyn päin ja sanoi:"Älä luulekkaan, että annan Harryn sinulle suosiolla."

Jackie oli juuri avaamassa huoneen ovea, jossa hän nukkui Hermionen kanssa, kun joku koputti hän olalle. Hän katsahti säikähtäneenä taakseen, muttei nähnyt ketään. Hän oli aivan varma, että joku oli ollut hänen takanansa.

Jackie katsoi ympärilleen, kunnes kuuli naurua edestään. Hänen eteensä ilmestyi Fred kuin tyhjästä. Poika piteli kädessään erikoisen näköistä suippoa hattua ja nauroi täyttää höyryä.

"Haahhaa, o-olisit nähnyt ilmeesi! Hahahahaaa!" Fred sopersi huuliensa välistä.

"M-mitensinäsiihen?" Jackie sanoi yhteen kyytiin hämmästyneenä.

Fred sai lopulta naurunsa loppumaan ja sanoi hillitysti:"Tämä hattu saa sinut näkymättömäksi, kun laitat sen päähäsi. Siinä on sellainen loitsu. Voit koittaa." Hän ojensi hatun Jackielle.

Tyttö laittoi hatun päähänsä ja tunsi kylmien väreiden kulkevan pitkin selkäänsä. "Et näe minua?" Jackie kysyi innoissaan.

"En tietenkään. Me olemme, siis George ja minä, kehitelleet tuon hatun. Se kuuluu pilapuotimme valikoimaan", Fred sanoi ylpeänä.

"Onko teillä pilapuoti?"

"No ei aivan vielä", Fred myönsi, "mutta kohta on. Muuten, olisi kiva, jos et kertoisi kenellekkään tuosta hatusta. Kukaan muu ei vielä tiedä. Ja olisi parempi, jos et puhuisi puodistamme äidin kuullen. Hän ei oikein pidä asiasta."

"Selvä. Voit luottaa minuun", Jackie vastasi samalla "katsoen" itseään peilistä.

"Minä tiedän, että voin luottaa sinuun", Fred sanoi äänellä, jota Jackie ei ollut ennen kuullut.

Jackie katsoi Frediä silmiin. Katsekin oli uusi. Rakastava. Jackie kiusaantui. "Ai.. Kiva", hän sanoi, antoi hatun takaisin hölmistyneelle pojalle ja meni huoneeseensa jättäen Fredin yksin tasanteelle.


"Voi Merlin! Pitikö minun mennä möläyttämään tuommoista", Fred manasi päästyään huoneeseensa, jonka hän jakoi Georgen kanssa. Hän heitti hatun lähimpään nurkkaan.

Hän potkaisi sängyn jalkaa. Se ei helpottanut, vaan toi viheliään kivun Fredin jalkaterään. Hän kaatui sängylleen selälleen.

"Minun ei olisi pitänyt sanoa niin. En voi... Hän on Harryn tyttöystävä", Fred nuhteli itseään samalla pidellen varpaitaan.




Tässä tämä uusin luku sitten on. Kommaa? <3
« Viimeksi muokattu: 12.12.2008 20:26:34 kirjoittanut Tällipaju- »

vjanna

  • Shadowman
  • ***
  • Viestejä: 206
  • Mary Ann's a bitch
Vs: Täysin eri maailmoista [K13] [Harry/Jackie]
« Vastaus #54 : 12.12.2008 15:12:26 »
Jee, uus luku!
Heha, Fred ja Ginny on jotenki sulosen ihastuneita. ;3
Seuraava aamu oli hiljainen. Kaikki miettivät kuulustelu, ja sitä miten siinä käy. Kaikki tietenkin toivoivat, että Harrya ei eroteta, mutta silti sellaisikin ajatuksia, jossa Harry erotetaan ja hänen taikasauvansa katkaistaan, pyöri useiden päässä.
Kuulustelua kenties? Tuossa kohdass myös ehkä
vähän toistetaan tuota kaikki-sanaa.
Kiitos. Jatkoa odotellaan. :-*
« Viimeksi muokattu: 03.01.2009 00:41:03 kirjoittanut vjanna »
But I'm yours you know
And I'll love you still in hell

Tällipaju-

  • ***
  • Viestejä: 119
  • Vapaus on valtaa.
Vs: Täysin eri maailmoista [K13] [Harry/Jackie]
« Vastaus #55 : 14.12.2008 14:20:18 »
vjanna: Kiitooos.. :D

Jatkoa en oo viel alottanutkaan mut kyllä sitä tulee. Kirjoitin Salaisuuksien Kammioon toisen ficin joten käykää lukemassa :D

Tällipaju-

dobbie

  • ***
  • Viestejä: 31
Vs: Täysin eri maailmoista [K13] [Harry/Jackie]
« Vastaus #56 : 14.12.2008 14:56:19 »
Löysinpäs kivan ficin. :) Hauska kun vaihteeks löytyy tällänenkin missä kerrotaan jästi/velho suhteesta. Tykkäsin tosta alusta tosi paljon. Mun mielestä se oli hienosti kerrottu kuin Harry ja Jackie löysi toisensa vähä niiku vahingossa. Pikkasen kuitenkin häiritsi toi et niiden suhde etenee hirmusen nopeeta ja J oli heti valmis lähtemään tuntemattomien mukaan kun kysytään. :D
Mua rupes ihan älyttömästi naurattaan toi et sekä Fredillä että Ginnyllä on kauhee ongelma H ja J yhessä. :D :D  Ginny pistää pystyyn kauheen kissatappelun ja Fredillä koko ajan pientä flirttiä :D hahahah
No joo. Haluaa lukea lisää! ;D
dobb

Tällipaju-

  • ***
  • Viestejä: 119
  • Vapaus on valtaa.
Vs: Täysin eri maailmoista [K13] [Harry/Jackie]
« Vastaus #57 : 15.12.2008 20:23:07 »
dobbie: Hetkinen! Oot uus lukija. Kiva.. :D No mikään ficci ei voi olla iha täydellinen.
Mahtavaa, että naurattaakin joitakin, sillä en haluu et tää ois joku hirveen totinen kumminkaan. :D

Jekaterina: Kyllä, neliödraama xD Outoa aatella, että mä kirjotan juonenkäänteitä, sillä mulla ei oo mitään sunnitelmaa.
Mä kirjotan mitä sylki 'suuhun' tuo, en siis oo suunnitellu yhtään.


Arigato, Tällipaju-

P.S. Jatkoa en oo viel aloittanutkaan.. Apua! xD

Velia

  • ***
  • Viestejä: 19
Vs: Täysin eri maailmoista [K13] [Harry/Jackie]
« Vastaus #58 : 15.12.2008 20:32:06 »
Oi, tämä on oikeasti ihana ja koukuttava ficci :) Tämä on myös ainoa josta pidän siitä että etenee suht. nopeasti.
Harry ja Jackie ovat mielettömän suloisia yhdessä, mutta Jackiesta toivoisin silti että kertoisit enemmän vaikkapa hänen perheestään ja taustastaan sillä niistä ei ole kerrottu oikeastaan mitään.
Ja kyllä, neliödraamaa 8D Hauska(ja typerä) sana, mutta sopii kuin nenä päähän tähän ficciin. Omalla tavallani toivoisin juuri parituksia Fred/Jackie ja Harry/Ginny, sillä rakastan Weasleyn kaksosia ja toivon heille kaikkea hyvää 8)

Tällipaju-

  • ***
  • Viestejä: 119
  • Vapaus on valtaa.
Vs: Täysin eri maailmoista [K13] [Harry/Jackie]
« Vastaus #59 : 15.12.2008 20:41:46 »
Velia: Taas uus kommentoija! Jee! Hienoa, että tykkäät... Kaikkihan me niille hyvää halutaan.. Mut katotaa mitä sormen pääni saavat aikaan.. :D

Tällipaju-