Kirjoittaja Aihe: Sinä olet minulle se, joka minä haluaisin olla sinulle. D/H,S,one-shot  (Luettu 4175 kertaa)

yuuri

  • Luihuinen
  • ***
  • Viestejä: 833
  • Ava by unsure <3
    • Been there, Done that
Title:  Sinä olet minulle se, joka minä haluaisin olla sinulle.
Authory: Yuuri
Genre: fluffy
Pairing:D/H
Rating: S (one-shot)
Disclaimer: J.K.Rowling omistaa hahmot, minä teen niisä vain näköisiäni.
A/N: Saa kommentoida risut ja ruusut^^

***

Joka ilta näen sinut järven rannalla, hopeapajun juurella itkemässä.
Joka ilta toivon olevani se, jolle sinä kertoisit surusi.

Kuinka paljon antaisinkaan, että saisin pidellä sinua sylissäni ja lohduttaa sinua. Kuinka paljon toivoisinkaan, että saisin kuiskata korvaasi kaiken olevan hyvin.

Tahtoisin silittää mustia hiuksiasi ja pyyhiä hopeiset kyyneleesi poskiltasi. Haluaisin sinun tietävän, että minä välitän.

Sinä olet minulle toivo, joka minä sinulle haluaisin olla. Sinä olet minulle saavuttamaton unelma, unelma joka voisi olla mahdollista.

Joka ilta olen luonasi näkymättömänä ja pidän sinua sylissäni. Upotan sormeni hiuksiisi ja katselen kuinka nukahdat syliini.

Joka kerta kun heräät sylistäni, luulet olevasi yksin ja lähdet. Joka kerta melkein kerron olevani siinä, sinun luonasi. Silti minä pelkään, että mikäli sinulle kertoisin, sinä lähtisit kuitenkin. Siksi olen aina hiljaa ja katson sinua toivon kipinä sydämessäni.

Kerran vielä. Niin minä aina ajattelen ja otan sinut taas syleilyyni. Kerran vielä katson untasi ja hymyilen.

Vielä joskus minä kerron sinulle , rakastan sinua,  mutta en vielä.
Vielä joskus...


A/N: ja todellakin oli one-shot. toivottavasti nauteitte. :) ja kommetoikaa... ^^
« Viimeksi muokattu: 26.02.2009 09:59:38 kirjoittanut yuuri »
Nothing is true, Everything is permitted
ficciarkku

Whitegirl

  • Vieras
Vau. Tekstisi oli todella hienoa, ja kuvailua oli käytetty paljon. Ainut, mikä pisti silmään, oli muutama kirjoitusvirhe, joten sinun kannattaisi vaikkapa betauttaa teksti, niin siitä tulisi vielä helpommin luettavaa. :) Mutta muuten, kyllä pidin tästä.

Lunella

  • ***
  • Viestejä: 704
Lainaus
Vielä joskus minä kerron sinulle "Rakastan sinua", mutta en vielä.
Tähän sopisi ehkä paremmin: Vielä joskus minä kerron sinulle, että rakastan sinua, mutta en vielä.

Ihan kaunis oneshotti ja tällaisia voisi lukea enemmänkin. :)


Life is an illusion.



yuuri

  • Luihuinen
  • ***
  • Viestejä: 833
  • Ava by unsure <3
    • Been there, Done that
Whitegilr: kiitos oikein paljon :) yritän hankkia beetan mitä pikimmiten ^^ mutta se asia on hieman uusi minulle^^ olen aina ollut "pärjään kyllä itse-tyttö" :D mutta kiva jos tykkäsit ^^

Servetti: kiitos..ja pitääpä heti tuo muuttaa^^kuulosti kyllä hieman järkevämmältä kuin omani.. :) ja mahdollisesti tämän tapaisia tuleekin(tosin hieman pidempiä...) :D
Nothing is true, Everything is permitted
ficciarkku

Remulus

  • ***
  • Viestejä: 67
  • "nobody is dead to the laughter"
Todella kaunis ja tunnelmallinen ^^

Tässä oli minusta ripaus runomaisuutta, tai aika paljonkin. Sekin ehkä riippuu
lukijasta. Mutta se sopi tähän ideaan täydellisesti ja teki entistä kauniimmaksi.
Kuten joku jo sanoi, tässä on paljon käytetty kuvailua, mikä on myös hyvä asia.
Ja ennen kuin lässytän lisää, niin sanon että minusta tämä oli aivan ihana, mikä varmaan myös tuli kommentistani varsin selväksi ;D
Lisää vain näitä tämän tapaisia tulemaan, niin illat piristyy ^^(ja aamut)..(sekä päivät ja yöt) :D

terveisin: Remulus
Mikään ei ole mahdotonta. Jotkut asiat vain ovat todennäköisempiä kuin toiset

romance91

  • ***
  • Viestejä: 161
tämä one-shot oli...hmm..ihana,hyvä ja jos oli virheitä niin niitä en huomannut niitä...
olisin voinut lukea enemmänkin mutta tämä oli tällein lyhyenäkin hyvä:)
 ;D

yuuri

  • Luihuinen
  • ***
  • Viestejä: 833
  • Ava by unsure <3
    • Been there, Done that
Remulus: Minä yritän laittaa kyllä tämän kaltaisia ficcejä tänne, heti kun inspiraatio       iskee * menee rukoilemaan Merliniltä apua*
               ja mukavaa jos pidit^^
               ....tälläiset kommentit piristävät aina :)


Romance91: Kiva kun pidit. tuntu, että olen aika mestari kirjoittamaan lyhytiä tarinoit.(ne vaan kitjoitta niin nopeasti^ ^) 
 ja ns. asiaan pääsee nopeammin*raapii päätään nolona* :-[



Nothing is true, Everything is permitted
ficciarkku

tinjam-

  • ***
  • Viestejä: 12
Suloinen. ihan raukka Draco. tavallaan  raukka siis. nyt jäi mietityttämään että mitä Harry tuntee tuota prinssiään kohden mutta veikkaan että tarkoitus? mutta kiitos kumarrusten kera tinjam- katoaa taka oikealle.
Kaiva pelikorttisi. Nyt pelataan.

Iituliini

  • Gerrun henkivartija
  • ***
  • Viestejä: 123
  • Frerard <3
Valitsin tämän ficcin nimen perusteella, se oli jotenkin niin kaunis.
" Sinä olet minulle se, joka minä haluaisin olla sinulle". Ihana! Nimestä tulee minulle mieleen sellainen... ettei itse pysty olemaan toiselle niin hyvä kuin toinen on sinulle.
En tiedä, tarkoititko tämän ficcin nimellä tuota, mutta minulle tuli sellainen olo.
Mutta, sitten ficciin!
Teksti oli kaunista, runomaista ja kuvailua oli käytetty hyvin. Draco tuntui tässä niin suloiselta, sellaiselta pieneltä enkeliltä, joka haluisi auttaa, mutta ei uskalla. Hän näkee, että hänen rakkaansa on surullinen, mutta ei uskalla auttaa, sillä hän ei tiedä, pitääkö Harry hänestä. Vaikka Harry onkin surullinen ja tarvitsee lohduttajaa. Ehkä Draco pystyy joskus kertomaan tunteensa Harrylle... Ehkä.
Pituutta olisi voinut olla ehkä vähän enemmän, mutta ei välttämättä, sillä tässä tuli kaikki oleellinen minun mielestäni sanottua.
Tykkäsin tosi paljon! Osaat kirjoittaa hienosti, ja osaat käyttää kuvailua hyvin!  :)
Odotan, että kirjoitat lisää tämänkaltaisia ficcejä, tykkään näistä!
Ehkä hieman pitempiä kuin tämä...   :)
Mutta pitemmittä puheitta, Kiitos!
~Iituliini <3
« Viimeksi muokattu: 25.02.2009 15:00:33 kirjoittanut Iituliini »
Vaikka minä itkisin
Olisin silti onnellinen niin pitkään kun sinä hymyilet. <3

yuuri

  • Luihuinen
  • ***
  • Viestejä: 833
  • Ava by unsure <3
    • Been there, Done that
tinjam-: juuri se oli tarkoitus. :)  halusin vain tuoda ilmi sen että draco on koko ajan harryn lähellä vaikka tämä ei sitä tiedäkkään...jonkin näköinen elävä suojelusenkeli ^^

Iituliini:enköhän minä kirjoittele vielä tällaisia, koska itse pidän tämän kaltaisista ficeistä ^^ ja kiva jos sinäkin pidät niistä ^^
Nothing is true, Everything is permitted
ficciarkku

Yumi

  • Ankeuttaja
  • ***
  • Viestejä: 105
Ihana. Se sana tätä ficciä kuvailee. Pituutta tosin olisi voinut olla lisää, mutta tässä tuli kuitenkin kaikki tärkeä ilmi, eli siis oli aivan sopivan pituinen (HIEMAN ristiriitaista)

Lainaus
Joka kerta melkin kerron olevani siinä, sinun luonasi.
Yhden ainokaisen virheen huomasin, elikkäs melkein, eikä melkin.


Kiitos tästä, Yumi :)
Every Hero Needs A Dragon. H/D

yuuri

  • Luihuinen
  • ***
  • Viestejä: 833
  • Ava by unsure <3
    • Been there, Done that
Minttushka: Mukavaa, että pidit :)

Yumi:no pikkasen ristiriitaista, mutta ei se tapa :D ja olihan siinä virhe ja korjasinkin sen ^^
Nothing is true, Everything is permitted
ficciarkku

Sisilja

  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 2 050
Haikeaa, tämä sai minut hymyilemään, mutta samalla myös suremaan (varsinkin Dracoa). Kunpa Draco vielä jonain päivänä uskaltaa kertoa Harrylle.


Ficcisi tyhjensi mieleni täydellisesti. En osaa sanoa tästä enää mitään. Katselin, josko olisin löytänyt teehuoneesta jotain hempeää ja kaunista loppumattomaan romantiikannälkääni ja tämä toimi paremmin kuin hyvin. Pidin tavastasi kirjoittaa. Kiitos.
Kirjoittamisen riemusta

Avasta kiitos aijulle!

yuuri

  • Luihuinen
  • ***
  • Viestejä: 833
  • Ava by unsure <3
    • Been there, Done that
Susityttö:  Kiitos kommentistasi. :) mukavaa, että pidit..yritän kirjoittaa useammin one-shotteja tahi raapaleita, koska se on helppoa ja siinä saa leikkiä paljon enemmän mielikuvituskella, kuin jatkotarinoissa.. :D:D mutta yhtä kaikki: kiitos oikein paljon :)
Nothing is true, Everything is permitted
ficciarkku

Ripple

  • ***
  • Viestejä: 717
Otsikko pisti silmään muiden ficcien joukosti. Todella kaunis, niinkuin tekstikin. Voi Draco ressua...

kiitos tästä, oli kyllä koskettava!
"Forget the people from the past, there is a reason why they didn't make it to your future."