Kirjoittaja Aihe: Ikuiset ystävät- Niin meille luvattiin, S, raapale, jonka kaikki jaksavat lukea  (Luettu 2403 kertaa)

Chibi

  • Huispausholisti
  • ***
  • Viestejä: 941
Kirjoittaja: Chibi
Ikäraja: S
Beta: Sekoleptikko, joka myös omistaa otsikon.
Aiheet: Ystävyys ( slash faneilla fluffy)
Pairing: Jos haluatte niin Roni/Ville
Kommenttia: Mielellään

Alkusepustukset: Parhaat ystävät ovat juuri saanett tietää, että toinen joutuu muuttaa pois. Ja sitähän sitten niityllä itketään.

Oli varhainen syysaamu. Kaksi poikaa juoksi niityllä, lopulta kaatuen nurmelle makaamaan.
"Ville, oletko ikinä ajatellut, että mitä sitten, kun muutat pois", Roni kysyi vanhemmalta ja kääntyi kyljelleen nähdäkseen ystävänsä.
"Pidämme tietysti yhtä. Onhan meillä molemmilla kännykät", Ville vastasi hymyillen ja kääntyi itsekin.
"Niin, mutta näemmekö enää?" nuorempi kysyi murtuneena ja vanhempikin hiljeni. Niin, Ville muuttaisi 800 kilometrin päähän. Näkisivätkö he enää koskaan?
"Tietysti tyhmä. Eivät vanhempamme voi meitä erossa pitää", Ville sanoi pitkän hiljaisuuden jälkeen ja veti nuoremman halaukseen.
"Olet minun paras kaverini. Nyt ja aina", Ville sanoi ja muutama kyynel eksyi hänen kasvoilleen.
"Niin sinäkin minun", Roni vastasi itsekin itkien.


« Viimeksi muokattu: 18.10.2011 00:39:48 kirjoittanut Felicita »
"This is no time to be a gentleman! Knock her off her broom if you have to!"

Sekoleptikko

  • Nederlandstalig
  • ***
  • Viestejä: 1 024
  • Hilarisch
Vs: Ikuiset ystävät- Niin meille luvattiin S
« Vastaus #1 : 12.11.2008 20:57:24 »
Hienoa, sä julkasit tämän. Joo, eli tämä on ihana, lyhyt ja ytimekäs. Yksi ainoa kirjoitus virhe siellä on, summaryssä nimittäin.
Parhaat ystävät ovat juuri saanett tietää,
Mutta siis, nuo nimet ovat ihanat. Ja minä ainakin haluan kuulla heistä lisää.
"Oh, shut up", said Percy the Prefect.

Chibi

  • Huispausholisti
  • ***
  • Viestejä: 941
Vs: Ikuiset ystävät- Niin meille luvattiin S
« Vastaus #2 : 16.11.2008 21:15:34 »
Kiitos, kiitos, yritin nuo korjata, mutta jostain syystä mitkään korjaukseni eivät tellennu minnekään.
"This is no time to be a gentleman! Knock her off her broom if you have to!"