Kirjoittaja Aihe: Sata sirpaletta, K-11 || Lucius/Narcissa, raapale  (Luettu 3017 kertaa)

Kupla

  • Perisokea
  • ***
  • Viestejä: 916
  • So tell me, what is there to fear?
Nimi: Sata sirpaletta
Kirjoittaja: Kupla
Genre: Angst, romance
Paritukset: Lucius/Narcissa
Ikäraja: K-11
VV eli vapausvastuu: En omista tässä tekstissä käytettyjä hahmoja, paikkoja tai asioita. En saa tästä rahallista korvausta.
Tiivistelmä: Ja aivan kuin hän lupasi, se ei sattunut.
A/N: Umm, vanha teksti, jota vähän parantelin. Tässä on 105 sanaa, mutta en niitä viittä ala kaapimaan pois. Pidän tästä tällaisenaan. Isot kiitokset Nillalle ja Snapu on Pyörylälle, jotka auttoivat ikärajan kanssa!
Sana: 002. Puoliväli.


Yksi kerrallaan hän työnsi pienet lasinsirpaleet kiinni ihooni. Niiden muoto oli sapelimainen, hän oli rikkonut kymmeniä laseja saadakseen kokoon tarvittavan määrän juuri oikeanlaisia sirpaleita. Hänen sormenpäänsä pitelivät sirpaleita hellästi, aivan yhtä hellästi kuin minua hänen sylissään. Minä luotin häneen. Hän otti pöydältä yhden lasinpalan, tarkasteli sen muotoa kynttilänvalossa.

Minä en halua satuttaa sinua.

Rauhallisella painalluksella hän sitten yhdisti sirpaleen minuun, ainoastaan niin syvälle, että se jäi levollisena kiinni ihooni. Ja aivan kuin hän lupasi, se ei sattunut. Niitä oli joka puolella kehoani kiiltäen kuin pienet helmet. Hän kiinnitti minuun sata pientä sirpaletta, varoen ja hellästi. Sitten hän veti ne irti, aivan yhtä hitaasti ja yksitellen.
« Viimeksi muokattu: 16.11.2014 22:41:22 kirjoittanut Renneto »
I think I saw you in my sleep, darling,
I think I saw you in my dreams, you were
stitching up the seams on every broken promise
that your body couldn't keep.
I think I saw you in my sleep.
La Dispute: Such Small Hands

Snapu on Pyörylä

  • Sulttaani
  • ***
  • Viestejä: 1 209
  • Yksäröikää yksinäistä.
Vs: Sata sirpaletta, K-13
« Vastaus #1 : 05.11.2008 17:17:56 »
...ja kuitenkin on ikäraja väärin :'D

Toi alku on aika shokeeraava, mutta toi loppu (kun tajuaa, että se ei ole pahantekoa) saa vaan aikaan sellasen 'aaww...'-olotilan jotenkin. Ja kuten sanoin tämä on hyvin sellainen analysoitava ficci! Vaikka Lucius välillä tekeekin kipua tuottavia asioita, ne eivät satuta Narcissaa - hän hyväksyy mitä vaan mieheltä jota rakastaa... Joten Aawww!

Hieno ficci ;)


"I don't think you can take it seriously unless you joke about it." -Robert Downey Jr.
Ficit | avatar by princessbloomy @ lj.com

Lohikäärme-feeniks

  • ***
  • Viestejä: 187
  • Epämääräinen ruukkukasvi
Vs: Sata sirpaletta, K-13
« Vastaus #2 : 05.11.2008 19:52:15 »
Hmm...

En ihan tiedä mitä tästä pitäisi ajatella ja onhan sata sanaa todella vähän tekstiä, jota on siis hankala kommentoida. En osaa sanoa mitä mieltä olen tästä, mutta jotenkin tästä vain tulee se jonkinlainen awww-elämys enkä voi käsittää mistä se johtuu kun en ole edes varma, ymmärsinkö koko ficciä alkuunkaan. Voi minä ja sekavat ajatukseni. Älkää välittäkö...

Keskiverto tekstiä sinulta. Pidin.


-Feen
Tosi asiaksi jää, että Voldemort pystyy halutessaan liikkumaan nopeammin kuin Severus Kalkaros shampoo pullon nähdessään.

Lozku

  • ***
  • Viestejä: 466
Vs: Sata sirpaletta, K-13
« Vastaus #3 : 05.11.2008 22:23:20 »
Jäi outo olo tästä. Toisaalta tämä oli kaunis ja jotenkin outo kun ensin tulee elämys taas se Lucius rääkkää Narcissaa ja sitten tajuaakin että hetkinen, tälläkään kertaa ensivaikutelma ei ole se lopullinen vaikutelma. Tai siis sillai jännästi etten osaa selittää.

Kaunis.

Enempää en sano. Öitä.
~ehjimmät meistä on tehty sirpaleista~

Kovin helppoa on vajota hetkiin
joissa tunne on valhetta
sielusi kadotat vain öisiin retkiin
syntyy syviä haavoja
Sano sana ja tiedät mä tuun vastaan
ole rauhassa vielä mä sua seuraan

Kupla

  • Perisokea
  • ***
  • Viestejä: 916
  • So tell me, what is there to fear?
Vs: Sata sirpaletta, K-13
« Vastaus #4 : 07.11.2008 20:12:43 »
Vaikea kommentoida, vaikea vastata kommentteihin? Kaikkien kommentit ovat erittäin ihania, mutta en osaa oikein vastata niihin, koska ne ovat juuri sellaisia kuin itsekin ajattelen.

Pyörylä, kiitos kommentistasi ;) Kohta joku tulee angstaamaan, miten sai ikuisia traumoja tästä ficistä kun ikärajan "pitäisi" olla ainakin K-18! :D
Feen, sekavat ajatuksesi ovat kovin hurmaavia. Kiitän ;D
Lozku, kiitos, en osaa sanoa oikein muuta. Kiitos että pidät tätä raapustusta kauniina.
I think I saw you in my sleep, darling,
I think I saw you in my dreams, you were
stitching up the seams on every broken promise
that your body couldn't keep.
I think I saw you in my sleep.
La Dispute: Such Small Hands