Kirjoittaja Aihe: Kuinka monta kertaa olette kirjanne lukeneet  (Luettu 34996 kertaa)

Leeloo

• Vieras
(Ei otsikkoa)
« Vastaus #20 : 10.07.2007 21:27:02 »
Jokaisen olen lukenut ainakin kaksi kertaa. Tykkään lukea noita harvoin jotta lukeminen ei tunnu tylsältä. Salaisuuksien kammion olen lukenut varmaankin vain kerran, sitä en edes omista. :/ Kaikki muut olen ainakin pariin kertaan lukenut. Feeniksin killan olen lukenut kolmeen kertaa, mikä on ehkä se enin lukumäär. Mutta kuten joku sanoikin, lukemismäärä ei vaikuta faniuteen mitenkään. <3
« Viimeksi muokattu: 01.01.1970 02:00:00 kirjoittanut Leeloo »

Bootstrap

• Vieras
(Ei otsikkoa)
« Vastaus #21 : 10.07.2007 21:53:52 »
En nyt ole kyllä yhtään varma montako kertaa ne olen lukenut. Veikkaisin jotain kymmentä kertaa  ;D  Luen tällähetkellä Liekehtivä Pikaria ties kuinka ja monetta kertaa. Mä vain rakastan Potter kirjoja yli kaiken ja niitä tekisi mieli lukea koko ajan. Niinpä ne tulee kyllä luettua parikin kertaa vuodessa.
« Viimeksi muokattu: 01.01.1970 02:00:00 kirjoittanut Bootstrap »

Geleshage

• http://
(Ei otsikkoa)
« Vastaus #22 : 11.07.2007 13:19:57 »
En ole kyllä pitänyt kirjaa viimeiseen kolmeen vuoteen tai jotain, mutta heitetän nyt sitten jotain lukuja.

Ensimmäiset neljä kirjaa olen lukenut englanniksi 2-4 kertaa, suomeksi ehkä sellaiset 10-20 kertaa. Feeniksin kiltaa olen varmaan vähiten lukenut, suomeksi n. 5 kertaa, englanniksi 2  tai 3 kertaa. Puoliverisen prinssin englanniksi jotain 6 kertaa, suunnilleen samanverran suomeksi.

Ja kirjojen moneen kertaan lukeminen ei tee kenestäkään parempaa fania. Itse satun vaan ihan noin yleisestikin nauttimaan kirjojen uudelleenlukemisesta.
« Viimeksi muokattu: 01.01.1970 02:00:00 kirjoittanut Geleshage »
The owls are not what they seem

Scar

(Ei otsikkoa)
« Vastaus #23 : 11.07.2007 22:08:28 »
Laskut on jo menny sekasin. :S :D
Viisasten kivi on luettu niin monesti, etten muista. Sitä luettiin iltasaduksi, sitä on luettu ääneen ja yksikseen.
Sama homma Salaisuuksien Kammiossa..^^
Azkabanin vanki oli muinoin ehdoton lemppari, joten varmaan joku 15 kertaa..? ehe ehe :roll:
Liekehtivä Pikari suunnilleen kymmenisen kertaa.. :)
Feeniksin Kiltaa olen lukenut monta kertaa... Mutta silti niin vähän.. En muista montako. :S
Puoliverisen Prinssin olen lukenut tasan 4 kertaa, nyt menee viides kerta. Luen siksi nyt, että kun seiska ilmestyy, niin ne tulee jotenkin putkeen tai silleen...
Kutosen luin englanniksi puoleen väliin.. Siinä meni niin tuhottomasti aikaa, että suomennos ehti ilmestyä. Ei sillä että olisin hidas, vaan siksi, että luin harvoin... :roll:  ;D

~Scar
« Viimeksi muokattu: 01.01.1970 02:00:00 kirjoittanut Scar »
We fly, of course! LUNA LOVEGOOD

COLIN // GSD

Lilah

• Vieras
(Ei otsikkoa)
« Vastaus #24 : 11.07.2007 23:20:30 »
Eeeerr... täytyy kyllä sanoa etten muista.
En varmaan osaa edes laskea niin pitkälle ;)
Mutta senverran hyviähän ne kirjat on, että
niitä on luettu monet kerrat, ja tullaan lukemaan
vielä pitkän aikaan... Sen kyllä muistan, että
Liekehtivää pikaria olen lukenut eniten ^^

Lilah
« Viimeksi muokattu: 01.01.1970 02:00:00 kirjoittanut Lilah »

Byrce

(Ei otsikkoa)
« Vastaus #25 : 15.07.2007 01:59:34 »
öö... ykkösen olen tainnut lukea jtn. 4 kertaa, kakkosen 4 kertaa myös, kolmosen varmaan 6 kertaa (paras (: ), nelosen 2 kertaa (; , viitosen 3 kertaa ja kuutosen 3 kertaa.

Feeniksin Kiltaa olen englannin kielisessä kirjassa puolessa välissä ja seitsemäs kirja olisi myös tarkoitus lukea vielä englanniksi (: Ja kun seitsemäs kirja on tullut ulos niin kaikki vielä putkeen, ja vielä useasti sarjan päätyttyä <:
« Viimeksi muokattu: 01.01.1970 02:00:00 kirjoittanut Byrce »
I've been lost I've been found, I've been foling around
I've been hold, I've been told, I've been changing my mind
I've been up, I've been downn, come on in, take your time
I've been low, I've been high, I'm in love with this lie

Delphine

• Vieras
(Ei otsikkoa)
« Vastaus #26 : 15.07.2007 11:15:47 »
En ole ihan varma muttaa...

Viisasten kiven olen tainnut lukea 5 kertaa.
Salaisuuksien kammion 3 kertaa, koska en omista sitä itse vaan olen aina kirjastosta joutunut lainaamaan.
Azkabanin vangin 4 kertaa.
Liekehtivän Pikarin olen tainnut lukea 5-6 kertaa, lempikirjani nimittäin.
Feeniksin killan 3 kertaa, ja Puoliverisen Prinssin vasta kerran.

Englanniksi en ole ikinä kirjoja lukenut, ja tuskin tulen lukemaankaan.
« Viimeksi muokattu: 01.01.1970 02:00:00 kirjoittanut Delphine »

Sun Lee

(Ei otsikkoa)
« Vastaus #27 : 15.07.2007 11:23:06 »
En osaa enää edes laskea :D Liian monta kertaa.
No, Puoliverisen Prinssin vain kaksi kertaa. Ensin enkuksi ja sitten suomeksi. Feeniksin killan tosi tosi monta kertaa, samoin AV:n ja LP:n. Salaisuuksien kammion myös varmaan pari tai kolme kertaa, mutta taas VK:n monen monta kertaa. En enää muista :D Uusimman aion taas lukea ainakin kahdesti; ensin enkuksi ja sitten suomeksi.
« Viimeksi muokattu: 01.01.1970 02:00:00 kirjoittanut Sun Lee »

My Peanut!

(Ei otsikkoa)
« Vastaus #28 : 16.07.2007 14:08:24 »
Kaksi kertaa kaikki muut paitsi 1 ja 3, ne kolme kertaa.
« Viimeksi muokattu: 01.01.1970 02:00:00 kirjoittanut My Peanut! »
[size=85]I'm drunk, I suppose[/size]

Kirppu

(Ei otsikkoa)
« Vastaus #29 : 16.07.2007 16:01:28 »
Täytyyhän munkin nyt tulla tänne kertomaan.
Eli, kaikki kirjat olen suomeksi lukenut n.1-6 kertaa.  Englanniksi lainasin juuri PoA:n , mutta en usko että tuosta nyt tulee mitään... ^^
Tällä hetkellä luen Puoliveristä prinssiä ja eilen sain luettua Feeniksin killan. Tämmöistä pientä maratoonia siis yritän ennen kun DH -jonka luen englanniksi vaikka sanakirja vierelläni- ilmestyy. (vaikka joudun odottamaan, että sisko lukee sen ensin)
Aion kuitenkin siis lukea kaikkia kirjoja vielä uudestaan ja uudestaan, ja sitten kun enkuntaito hieman kohenee, niin luen varmaan kaikki englanniksi. : )
Ihaniahan nuo kirjat ovat.

Kirp
« Viimeksi muokattu: 01.01.1970 02:00:00 kirjoittanut Kirppu »
It feels like forever.

meiram

• last.fm/user/infalli
(Ei otsikkoa)
« Vastaus #30 : 17.07.2007 20:01:39 »
Herranjestas kun en muista... Veikkaisin että 1-4 ja 6 lähemmäs kolme-neljä kertaa, mutta sitten FKn, suosikkini, jotakin viisi. En ole yhtään varma, en ole koskaan laskenut tarkkaan lukukertojani^^ PPn myös englanniksi, ja VKn puoliksi [kyllästyin ^^'], ja DH on suunnitelmissa lukea englanniksi myös, heti ilmestyessään >)

Ja, ihanpakkosanoa, Nerurille osoitan kunnioitusta, todellakin. Lähemmäs kolmekymmentä kertaa melkein jokainen... Huh-huh^^
« Viimeksi muokattu: 01.01.1970 02:00:00 kirjoittanut meiram »
Avataren tehnyt Lauren-rabbit DeviantArtista. Kiitos.

dong

(Ei otsikkoa)
« Vastaus #31 : 17.07.2007 21:33:14 »
Aika monesti. Neljässä ensimmäisessä olen mennyt laskussa sekaisin, mutta sanoisinpa, että jokainen niistä on tullut luettua reilusti yli kymmenen kertaa (varsinkin Azkabanin vanki ja Liekehtivä pikari, josta alkaa jo kannetkin irrota). Feeniksin killan olen kahlannut läpi ehkä noin kymmenisen kertaa, Puoliverisen prinssin olen lukenut kahdesti englanniksi ja jotain kolme kertaa suomeksi. Luen aina hyviä kirjoja uudestaan ja uudestaan läpi, sillä jotenkin niistä onnistuu aina löytämään jotain uutta tai ymmärtämään jotain, mitä ei ole aikaisemmin älynnyt. : D
« Viimeksi muokattu: 01.01.1970 02:00:00 kirjoittanut dong »

Dana Wolf

(Ei otsikkoa)
« Vastaus #32 : 17.07.2007 21:41:43 »
Tuotatuota, aika monta kertaa ne kirjat on tullut lueskeltua läpi, enkä oikeestaan osaa edes sanoa, kuinka monta. Viisasten kiven olen lukenut ainakin viidesti, koska se nyt kuitenkin on ensimmäinen ilmestynyt Potter. Salaisuuksien kammion olen lukenut myös monituisia kertoja, koska se on niin hyvä n__n Av:tä en ole paljon lueskellut, kuten en myöskään Liekehtivää pikaria, mutta Fk:n olen lukenut ainakin neljään kertaan senkin. Puoliverinen prinssi on luettu kahdesti, mutta varmasti tullaan lukemaan vielä moneen kertaan.
« Viimeksi muokattu: 01.01.1970 02:00:00 kirjoittanut Dana Wolf »
Power is when we have all justification to kill and we don't.

thirdy

(Ei otsikkoa)
« Vastaus #33 : 18.07.2007 00:34:24 »
En todellakaan ole laskenut, mutta koska kirjastossa käyn niin mahdottoman harvoin niin väkisinkin tulee pakottava tarve lukea jotakin.. Pottereita siis. Ekat kaksi osaan niin hyvin ulkoa, etten ole pystynyt pariin vuoteen lukemaan niitä. Azkabanin vanki & Feeniksin kilta ovat lempi kirjojani, tosin nekin olen lukenut ihan älyttömän monia kertoja. Liekehtivän pikarin olen lukenut myös tuhottoman monta kertaa, ja Puoliverisen prinssin kuusi kertaa. <--tuon muistan, koska se on uusin kirja, luonnollisesti.

Azkabanin vangin ja Feeniksin killan olen lukenut reilusti yli kymmenen kertaa. Rohkenen väittää jopa yli kahtakymmentä kertaa, mutta en leuhki sillä.. Sen siitä saa kun pian täytyy pakottaa itsensä irti Pottereista, kun uusia asioita ei enää pitkiin aikoihin ole ilmaantunut. Se ei ole enää kivaa. Virhe mikä virhe.
« Viimeksi muokattu: 01.01.1970 02:00:00 kirjoittanut thirdy »
[size=150]monday 7:18[/size]
-but whats so easy in the evening, by the morning is such a drag

Hazandra

(Ei otsikkoa)
« Vastaus #34 : 18.07.2007 01:48:28 »
Itse olen lukenut neljä ensimmäistä kirjaa kahdesti, viidennen ja kuudennen kirjan vain kerran...kaikki suomeksi.

Haaveena olisi kerrata ainakin 5&6 ennen seitsemännen kirjan suomennosta...  :roll:
« Viimeksi muokattu: 01.01.1970 02:00:00 kirjoittanut Hazandra »
Olit kuin et edes olisi tästä harmaasta maailmasta.
Enkelit hakivat sinut takaisin kotiin liian pian.
Ja niin enkeli palasi omiensa luo...

L (1988-2007)

Hazandran tarinat

Qwinnie

• Vieras
(Ei otsikkoa)
« Vastaus #35 : 18.07.2007 02:07:22 »
En ole laskenut ja nyt harmittaa. Yleensä teen tällaisia juttuja, joten minun olisi hyvinkin voinut olettaa laskevan. Mutta silti. Ensimmäisen ja toisen kirjan olen lukenut useampaan otteeseen, mutta kolmannen ja neljännen veikkaan lukeneeni silti useammin kuin noita kahta ensimmäistä. Viides tulee sitten jossain siinä samalla tienoilla kuin ensimmäiset kaksi. Jostain käsittämättömästä syystä olen lukenut kuudennen kirjan suomeksi vain yhden kerran. (Kaksi? En ole ihan varma, mutta yhden kerran luulisin, sillä ihmettelin sitä tuossa vähän aikaa sitten.) Enkuksi luin ihan ensimmäistä kertaa, silloin kun kirja ilmestyi, ja se oli jotenkin riittävä. Silloin luin ensimmäistä kertaa Harry Potterin englanniksi kokonaisuudessaan ja vielä ilmestymisen yhteydessä, en tiedä miksi, mutta jotenkin rakastuin vain siihen kieleen enemmän kuin suomennoksiin. Sittemmin luin Puoliverisen prinssin suomeksi, ja sen jälkeen en ole suomennoksiin koskenutkaan. Mutta juu, ei pelkoa, päivittelin nimittäin itsekseni, että kohta on pakko aloittaa nostalginen "kaikki alusta"-lukuhäsellys, nyt kun viimeinenkin ilmestyy. Aaw.
« Viimeksi muokattu: 01.01.1970 02:00:00 kirjoittanut Qwinnie »

Bulla

• Vieras
(Ei otsikkoa)
« Vastaus #36 : 18.07.2007 05:06:18 »
Vaikak kuinka monta kymmentä kertaa olen ALOITTANUT lukemaan. Kokonaan olen kaikki kirjat lukenut ehkä kymmenen kertaa jokaisen. Suomeksi siis. Viitone ja kuutonen on tullut kahlattua läpi englanniksi, molemmat ehkä kaksi kertaa.

En nyt kauhean montaa kertaa ole kuitenkaan lukenut.

-Bulla
« Viimeksi muokattu: 01.01.1970 02:00:00 kirjoittanut Bulla »

Devia

• http://
(Ei otsikkoa)
« Vastaus #37 : 18.07.2007 10:48:25 »
Tarkkaa lukukertojen määrää ei ole ylhäällä, mutta arvioisin että, ensimmäisen, kolmannen ja viidennen kirjan yli 30 kertaa. Toisen kirjan n. 20 kertaa, neljännen kirjan n. 25-30 kertaa. Ja kuudennen 15 kertaa. Eli tästä voitte hyvin päätellä että kirjaston kirjat ovat olleet suurimmaksi osaski minulla lainassa koska omat kirjat olen hankkinut vasta parin vuoden sisään.
« Viimeksi muokattu: 01.01.1970 02:00:00 kirjoittanut Devia »

CoRvin

(Ei otsikkoa)
« Vastaus #38 : 18.07.2007 10:59:38 »
No en ihan tarkkaan muista kuinka monta kertaa olen ne kaikki loppujen lopuksi lukenut. Alle kymmenen kertaa kuitenkin suomeksi, HBP vaan kerran suomeksi. Englanniksi olen lukenut kerran, kaikki jo ilmestyneet osat paitsi OotF ja HBP kaksi kertaa... Kaikki ilmestyneet osat kuitenkin löytyy englannin- ja suomenkielisinä kirjahyllystä.
« Viimeksi muokattu: 01.01.1970 02:00:00 kirjoittanut CoRvin »
-Is it? No it can't be...
-Well, It might
The Truth

Pinkviini

Re: Kuinka monta kertaa olette kirjanne lukeneet
« Vastaus #39 : 31.07.2007 12:07:20 »
Viisasten kivi: yli kymmenen kertaa
Salaisuuksien kammio: alle kymmenen kertaa
Azkabanin vanki:9 kertaa ainakin
Liekehtivä pikari: varmaan miljoonasti  :D
Feeniksin kilta: 5 kertaa oisko
Order of the Phoenix: tasan yhdesti
Puoliverinen prinssi: tämän kaksi kertaa
ja sitten vielä lisäksi Huispaus kautta aikojen ja Ihmeotukset ja niiden olinpaikat. Nytkin oon lukemassa Pottereita maratonina. :)
At last! My arm is complete again!
Suomen   Rickmaanikot