Kirjoittaja Aihe: Peitetyt arvet (S, angstia)  (Luettu 2073 kertaa)

fen

  • ***
  • Viestejä: 28
Peitetyt arvet (S, angstia)
« : 31.10.2008 19:23:19 »
Title: Peitetyt arvet
Genre: angst
Pairing: noup.
Rating: S
Disclaimer: Minun omistuksissani.
A/N: Kunnon angst-päivä on ollut ja tällästä syntyi. Tämä perustuu tositapahtumaan, joka sattui minulle ja josta en paljoakaan ole puhunut muille.
Nyt sitten yritin purkaa tunteitani kirjoittamisen voimalla. Voin sanoa vielä sen verran, että kommentointipakkoa ei ole, mutta olisi mukava tietää ketkä pitivät ja ketkä eivät. Ilmoitelkaa kirjoitusvirheistä, jos satutte löytämään.


Ette te tiedä, kuinka tuskallista ja piinaavaa kaikki oli. Kestää sitä painajaista päivästä toiseen, vuodesta toiseen. Se oli minulle kuin maanpäällinen helvetti, mutta ettehän te sitä ajatelleet. Te ette koskaan ajatelleet toisten tunteita tai sitä kuinka paljon se oikeesti satutti minua.
Jo ennestään hauraaseen itsetuntooni tuli syviä haavoja, jotka arpeutuivat vähitellen, mutta eivät koskaan kunnolla umpeutuneet. Sieluni oli rikkirevitty ja sitten paikattu, eikä se ollut enää entisenlainen, vaikka siltä se saattoi joskus vaikuttaa.

Miksi ? Se on kysymys johon en halua vastata, vaikka tiedän vastauksen: olen erilainen, kummajainen.

Itkin usein vessassa, piilossa muiden katseilta ja pilkalta. Keksin tekosyitä poissaoloilleni ja esitin muille, että kaikki oli hyvin, vaikkei ollut. En kertonut kenellekään. Samalla rakensin rikkinäisen sieluni ympärille suojamuuria. Lopetin itkemisen.

Kova kuori peittää taaksensa menneisyyden arvet.
« Viimeksi muokattu: 15.06.2011 16:28:11 kirjoittanut Scarlett »