Kirjoittaja Aihe: Jouluyön lumienkelit | HG/SK, S  (Luettu 6934 kertaa)

FractaAnima

  • Francesca R. Anima
  • ***
  • Viestejä: 4 096
  • Like Molly Weasley, but Slytherin
Jouluyön lumienkelit | HG/SK, S
« : 29.10.2008 13:03:03 »
Title: Jouluyön lumienkelit
Author: FractaAnima
Genre: fluff
Rating: S
Pairing: Hermione/Severus
Disclaimer: J. K. Rowling omistaa hahmot ja paikat, minä omistan mielikuvitukseni. En saa tästä minkäänlaista hyvitystä.

Oneshot

Haasteisiin:
Kierot kliseet
Jouluhaaste II
FF100 sanalla 067.   Lumi.     

A/N: Joulu on taas ja silleen. No ei vielä, mutta kuitenkin antoisia lukuhetkiä.



Jouluyön lumienkelit

Oli viimeinen päivä koulua ja viimeiset tunnit päivästä, ennen joululomaa. Hermione istui liemien tunnilla ja lueskeli kirjaansa. Hän oli saanut liemensä valmiiksi jo aikaa sitten, kun Harry ja Ron tekivät omaansa parityönä, eivätkä siltikään olleet edes puolessa välissä kellon soidessa tunnin päättymiseksi.

”No, tänään valmiiksi liemensä saivat neiti Granger, herra Malfoy ja neiti Parkinson. Hienoa työtä, muut tekevät sitten lomalla kuuden jalan esseen samaisen liemen valmistamisesta ja käytöstä” Professori Kalkaros ilmoitti. Ron nurisi itsekseen ja pakkaili laukkuaan, Harryn siivotessa heidän töitään pois.

”Onneksi alkaa loma. Saa hieman vapaata opiskelusta” Harry puuskahti pyyhkiessään pöydälle läikkynyttä lientä kuluneella rätillä.

”No ai jaa. Minä en aio edes vilkaista koulutehtäviä loman aikana” Ron murisi.

”Tuota en löisi lukkoon, ellet sitten halua jälkiseuraamuksia Kalkarokselta” Hermione vinkkasi ja heitti laukun olalleen. Hän odotti poikia, kunnes he olivat viimeisinä lähdössä luokasta.

”Neiti Granger, jääkää hetkeksi” Kalkaros käski ja istuutui pöytänsä taakse. Pojat katsoivat ensin Hermionea ja sitten toisiaan, kohauttivat olkiaan ja lähtivät luokasta. Hermione katsoi opettajaa hämillään.

”Sulje ovi, ole hyvä” mies sanoi karheasti. Hermione teki työtä käskettyä ja asteli sitten lähemmäksi Kalkaroksen työpöytää.

”Niin, professori?” tyttö kysyi varautuneesti.

”Te olette erittäin taitava liemissä, kuten tietääkseni kaikissa muissakin aineissa” Kalkaros katsoi tyttöä kysyvästi, kunnes tyttö nyökkäsi.

”Olen – mm – ajatellut, että te voisitte ehkäpä – hmm – pitää tukiopetusta alemmille luokille liemien kohdalla?” mies nosti kulmiaan kysyvästi.

”Ömm – ja tämä olisi kunnia minulle. Heti joulun jälkeen. Kiitos” tyttö sanoi ja kääntyi kannoillaan.

”Hienoa, neiti Granger” mies hymyili omahyväisesti, katsellen tytön loitonevaa selkää.


****


Jouluyö oli laskeutunut Tylypahkan lumivaippaan kietoutuneille tiluksille. Kirkkaat tähdet ja kumottava täysikuu valaisivat linnan käytäviä ja laajaa pihaa. Hiljaisuus oli melkein rikkoutumaton, mutta jostain järven suunnalta kajahteli huutoja.

”Professori Kalkaros?” tyttö huudahti ruskeat hiukset liehuen tuulessa.

”Neiti Granger, tulkaa tänne!” Kalkaros huusi järven jäätyneeltä pinnalta tytölle, joka kyyhötti epävarmana suuren puun alla.

”Anteeksi kuinka?” Hermione nosti kulmiaan. Hän ei ikipäivänä olisi uskonut näkevänsä Severusta rämpimässä järvenjäällä, saatika sitten keskellä yötä ja vielä jouluyönä.

”Niin, että tulkaa tänne, nyt!” mies huusi ja lakaisi taikasauvallaan lumikinoksia, muodostaen polkua keskemmälle järveä, jossa luminietokset olivat vain kymmenen sentin paksuisia, ohuita, verrattuna rannan puolimetrisistä metrisiin.

Hermione lähti hitaasti vaeltamaan pitkin miehen taikomaa polkua, pitäen kuitenkin huolta, ettei päätyisi liian lähelle professoria. Hän, kun ei tahtonut olla liian läheisessä kontaktissa pelätyn liemimestarin kanssa.

Severus huomasi tytön pysähtyvän noin kymmenen metrin päähän itsestään.

”Hmph, tuletko sinä vai pitääkö sinut kantaa?” mies huudahti kolkosti. Hermione ei ollut mitenkään mukana siinä mitä hänen ympärillään tapahtui.

”Mitä me oikein teemme täällä ja tähän aikaan yöstä, professori?” tyttö tiirasi miestä kulmiensa alta, yrittäen samalla pysyä pystyssä rosoisella polulla.

”Älä ole niin skeptinen, tyttö” mies sanoi kummalliseen sävyyn, lähes iloisesti.

”Jos tämä liittyy jotenkin siihen lupaamaani tukiopetus asiaan, niin en ole varma aioinko sittenkään suostua” Hermione huudahti.

Mies vaelsi tyttöä vastaan pitkin askelin ja tarttui tätä kyynärvarresta.

”Hei! Mitä sinä - ?” Hermione huudahti, kun mies kiskoi häntä keskemmälle jäätä.

”Pahoittelen. En vain malta – ah – odottaa” Severus katsoi tyttöä miltei intensiivisesti. Tyttö kavahti hieman taaemmas ja yritti irrottaa kätensä tämän otteesta. Nopea liike johtikin aivan erilaiseen reaktioon miehessä, jonka seurauksena he molemmat mätkähtivät maahan – Hermione selälleen ja Severus mahalleen hänen viereen.

”Rauhoitu, tyttö” mies huudahti ja kierähti selälleen.

”No, nyt kun olemme jo lumisia, voisit tehdä kanssani lumienkeleitä” mies katsahti tyttöä, joka ei ollut uskoa korviaan.

”Anteeksi kuinka?” Hermione katsoi miestä lievästi sanottuna hämillään, kun tämä alkoi liikutella käsiään ja jalkojaan tasatahtiin.

”Niin, kokeile tämä on aivan helppoa” mies naurahti. Hermione aloitti verkkaisesti liikkumaan itsekin, mutta ei irrottanut katsettaan miehestä, joka hymyili ja katseli taivaalle.

”Ihan oikeasti – öm – professori, ei millään pahalla, mutta mitä ekstaasia te olette kiskoneet?” Hermione naurahti hieman rentoutuen, vaikka epäilikin saavansa sanktioita kommentistaan.

”Ekstaasia?” mies kurtisti kulmiaan kevyesti ja katsahti tyttöä, ennen kun jatkoi ”En minä tiedä ekstaasista mitään, mutta pakko myöntää, että en ole ennen tajunnut, miten oikeassa tähdet voivat ollakaan” hän sanoi ja tuijotti Hermionen ruskeita silmiä.

”Ajatuksenne juoksevat kuin Harry nähdessään ankeuttajan, professori” 

”Ah – oivallinen sanavalinta” mies naurahti ja katseli taas taivaalle. Hermione pyöräytti silmiään. Nauraminen olisi aikoinaan ollut kummallisinta, mitä Kalkaros olisi Hermionen mielestä voinut tehdä, mutta lumienkelien rinnalla, se oli kuin pieni uusi asia. Tyttö ei voinut irrottaa katsettaan kummallisesti käyttäytyvästä miehestä.

”Te olette hyvin fiksu tyttö, neiti Granger. Olettekohan mahdollisesti myös yhtä lahjakas koulun ulkopuolisissa asioissa?” mies hymyili itsekseen, edelleen katse taivaissa.

”Mihin te oikein tähtäätte?” Hermione siirsi hiustupsun silmiltään ja jatkoi enkelin tekoa, vaikka se olikin ollut valmis jo muutaman raajojen heilautuksen jälkeen. Mies jatkoi myös yhä, joten Hermione ei viitsinyt huomauttaa asiasta.

”Olen seurannut tekemisiäsi ja – täytyy ikäväkseni myöntää – mutta myös ajatuksiasi jonkin aikaa” mies vakavoitui hitusen. Hermione yllättyi miehen kiinnostuksesta, mutta ei osannut vaivautua hänen ajatustenlukemisesta, koska hänen mielessään ei muutamaan kuukauteen ollut muuta pyörinyt kuin koulu.

”Ja?” tyttö kysyi odottavasti.

”Olen harmistunut, etten löytänyt mitään mielenkiintoista, mitään mikä viittaisi jotenkin sosiaalisiin suhteisiin tai kenties ihastumisiin” mies hymyili vinosti. Hänen hymyilystään ei tuntunut tulevan loppua. Hermione ällistyi hänen sanoistaan.

”Ja minun sosiaaliset suhteeni, saatika ihastukseni kiinnostavat teitä, koska - ?” Hermione lopetti liikkumisen ja jätti kysyvän hiljaisuuden roikkumaan ilmaan.

Mies vain nyökkäsi taivaita kohti. Hermione katsoi automaattisesti ylös. Taivaalla loisti tähtien muodostama teksti 'minä taidan olla rakastunut teihin, neiti Granger'. Tytön suu loksahti auki, mutta Kalkaros oli pyörähtänyt tämän viereen ja nosti tytön leuan takaisin paikoilleen. Hetken katsottuaan tyttöä silmiin, hän suuteli tätä. Tyttö sulki silmänsä ja vastasi miehen suudelmaan.

”Hyvää joulua, neiti Granger” mies hymähti.
”Hmph” tyttö hymyili hänkin ja painoi huulensa uudestaan vasten miehen omia.
« Viimeksi muokattu: 18.12.2020 09:27:25 kirjoittanut FractaAnima »


I'm into Herbology now u_u

Sirina Black

  • Queen of the Beasts
  • ***
  • Viestejä: 4 172
  • Love is a killer that never dies.
Vs: Jouluyön lumienkelit [HG/SK, S] one-shot
« Vastaus #1 : 29.10.2008 17:18:34 »
Aaaawwwwwwwwwww... Suloinen... ;D
Muutaman pilkkuvirheen löysin, mutta en juuri nyt jaksa niitä etsiä uudelleen... ;D

Aivan ihana... Harmi, että oli vain oneshot, olisit voinut kirjoittaa jatkokertomuksenakin...


Aaawww, Severus on niin suloinen... ;D

Ja rakentavaa en saa aikaiseksi... ;D

Kiitoksia!
Sodan ensimmäinen uhri on totuus.

Index librorum prohibitorum.
Tempora mutantur, nos et mutamur in illis.

Kahvin tulisi olla mustaa kuin helvetti, väkevää kuin kuolema ja makeaa kuin rakkaus.

FractaAnima

  • Francesca R. Anima
  • ***
  • Viestejä: 4 096
  • Like Molly Weasley, but Slytherin
Vs: Jouluyön lumienkelit [HG/SK, S] one-shot
« Vastaus #2 : 29.10.2008 18:28:53 »
Sirina Black Kiitoksia oikein paljon =) Ei sitä tiedä, vaikka tämän perusteella vielä tekisin pidemmän ficin sitten, kun elämä antaa periksi aikaa isommalle projektille. Sen verran voin paljastaa, että minulla on yksi suuri HG/SK projekti paperipuolueessa hautumassa =)


I'm into Herbology now u_u

Larnicue

  • Kävelevä sketsi
  • ***
  • Viestejä: 57
Vs: Jouluyön lumienkelit [HG/SK, S] one-shot
« Vastaus #3 : 29.10.2008 21:41:48 »
Noniin, tarina oli hyvä, mutta minä olen se ilkimys joka kertoo virheistä

”Olen – mm – ajatellut, että te voisitte ehkäpä – hmm – pitää tukiopetusta alemmille luokille liemien kohdalla” mies nosti kulmiaan kysyvästi.

Hiljaisuus oli melkein rikkumaton, mutta jostain järven suunnalta kajahteli huutoja.

tyttö huusi ruskeat hiukset liehuen tuulessa.

Hermione huudahti,
Tulisko tohon ekaan kysymysmerkki puheen perään?
Rikkumaton... vai kenties rikkoutumaton
Ja tosta sanasta huusi, näin vinkkinä, että se kuulostaa murteelta ja huonolta, vaikkei kenties sitä olekaan, enemmän kannattaa käyttää huudahti, karjaisi tai kiljaisi sanoja
Tirlittan lensi kanavaan
Tirlittan upposi
Tirlittan nousi pinnalle
Tirlittan hengitti

Oiva Paloheimo, Tirlittan

FractaAnima

  • Francesca R. Anima
  • ***
  • Viestejä: 4 096
  • Like Molly Weasley, but Slytherin
Vs: Jouluyön lumienkelit [HG/SK, S] one-shot
« Vastaus #4 : 30.10.2008 10:23:31 »
Larnicue Kiitoksia quotteesta =) Korjailin virheitä. Sana 'rikkumaton' oli tarkoituksella, mutta muunsin sen nyt kuitenkin sanaksi 'rikkoutumaton' =)


I'm into Herbology now u_u

minnahh

  • ***
  • Viestejä: 187
  • I'm going to flog you! *muahahhahaaa*
    • Videoita ^^
Vs: Jouluyön lumienkelit [HG/SK, S] one-shot
« Vastaus #5 : 01.11.2008 21:59:47 »
Oh hieno oli vaikka olikin one-shot ^^ yleensä en lue one-shotteja ollenkaan vaikka niitä ite kirjottelenkin :D
ihan sen takia, koska en halua et ne loppuu niin nopeast :D
Tykkäsin (lempiparitus^^), mutta Severus jotenki häiritsi mua, ois voinu enemmän olla mmm oma sarkastinen ittensä, mut tykkäsin silti ^^ virheitä ei löytynyt, tai sit ei vaan osunut omiin silmiini ^^ :D

♥ Minnahh
Haluaisitko sinäkin olla vampyyri ;)
Join us and drink some blood *slurp* :'D
Twilight ficcini :)

FractaAnima

  • Francesca R. Anima
  • ***
  • Viestejä: 4 096
  • Like Molly Weasley, but Slytherin
Vs: Jouluyön lumienkelit [HG/SK, S] one-shot
« Vastaus #6 : 03.11.2008 12:38:22 »
minnahh Kiitoksia =) Severuksen 'ei-Severusmainen' - olemus johtuu hyvinkin siitä, että ficci osallistuu 'kierot kliseet' - haasteeseen =)


I'm into Herbology now u_u

Ansku-Ransku

  • aurinkoaddikti
  • ***
  • Viestejä: 453
Vs: Jouluyön lumienkelit [HG/SK, S] one-shot
« Vastaus #7 : 23.11.2008 17:55:28 »
Sain vihdionkin kaivettua aikaa tämän kommentoimiseen.

Melko onnistunut (enempää en sano, kun en Herm/Sev-parituksen asiantuntija ole). Vuorosanojen kirjoitus tosin on hieman hakusessa.

Ne kirjoitetaan näin:

"Joku on tehnyt lumienkelin", Severus sanoi.

Severus sanoi: "Joku on tehnyt lumienkelin."

"Onko joku tehnyt lumienkelin?" Hermione kysyi.

"Joku on tehnyt lumienkelin!" Hermione huudahti.

Ja kaikki muut paitsi pilkkukohdan taisit osatakin :) Pilkku onkin kaikkein vaikein, mutta kyllä sen silti oppii. Myöskin enterin käyttö pisti silmään. Voihan sen noinkin tehdä (siis jokaisen vuorosanan jälkeen enter), ja se korostaa vuorosanoja, mutta liian eterin olisi voinut jättää poiskin.

Kuvailu oli OK. Fikki oli hyvä, ja Severus (erikoisella tavalla) hauska ^^


Muoks// mutta kun se pilkku kuuluu sinne. Minulla on huomenna äikän kielioppikoe, ja olen päntännyt nämä asiat muutenkin mahdollisimman hyvin päähäni ;)


« Viimeksi muokattu: 24.11.2008 19:48:01 kirjoittanut Ansku-Ransku »
Ava by raitakarkki.

FractaAnima

  • Francesca R. Anima
  • ***
  • Viestejä: 4 096
  • Like Molly Weasley, but Slytherin
Vs: Jouluyön lumienkelit [HG/SK, S] one-shot
« Vastaus #8 : 24.11.2008 12:19:32 »
Ansku-Ransku Kiitoksia vaivannäöstä. Juu, tuosta pilkku jutusta on ennenkin ollut puhetta, mutta toiset sanoo, että tulee pilkku ja toiset taas, ettei tule... Joten olen suosiolla jättänyt sen pois :D


I'm into Herbology now u_u

emptiness

  • ***
  • Viestejä: 140
    • IRC - galleria
Vs: Jouluyön lumienkelit [HG/SK, S] one-shot
« Vastaus #9 : 24.11.2008 18:36:09 »
Ohhoh...yllätyin kun löysin itseni lukemasta tällaista ficciä. Ei ollenkaan lempiparitukseni, hyi, ei missään suhteessa, mutta siis hittolainen...tykkäsin! :D Damn. Tykkäsin kerronnasta ja juonesta ja ja ja...kaikesta! Kohta alan varmaan tykkäämään parituksestakin (näin kävi Harryn ja Dracon kohdalla). Mutta kiitos lukukokemuksesta, oli ihan tosi onnistunu ja hauska ficci :)
I've got friends to cut your toes of just to show you how much they care.

FractaAnima

  • Francesca R. Anima
  • ***
  • Viestejä: 4 096
  • Like Molly Weasley, but Slytherin
Vs: Jouluyön lumienkelit [HG/SK, S] one-shot
« Vastaus #10 : 25.11.2008 12:45:58 »
emptiness Kiitoksia todella paljon. Itsellenikin kävi samoin Harry/Dracon kanssa ja myös tämän parituksen kanssa. Aina kannattaa kokeilla uusia juttuja =) Vielä isot kiitokset :)


I'm into Herbology now u_u

RaistlinMajere

  • ***
  • Viestejä: 100
Vs: Jouluyön lumienkelit [HG/SK, S] one-shot
« Vastaus #11 : 17.12.2008 17:06:04 »
mun koko ficci tunnelma meni siinä kun  ensimmäisen kerran luki että severus hymyili niin mulla tuli sen pärstä mielee ja että siihe olis joku piirtäny paintilla tällasen suun ] :'D muuten olis varmasti ollu hyvä, mutta mun kieroutuneella mielikuvituksella oli jotai sitä vastaan :]

FractaAnima

  • Francesca R. Anima
  • ***
  • Viestejä: 4 096
  • Like Molly Weasley, but Slytherin
Vs: Jouluyön lumienkelit [HG/SK, S] one-shot
« Vastaus #12 : 18.12.2008 09:55:28 »
RaistlinMajere haha, en tiedä oliko tarkoitus, mutta sait mutkin nauramaan :''DD


I'm into Herbology now u_u

LordPuhdemort

  • Vieras
Vs: Jouluyön lumienkelit [HG/SK, S] one-shot
« Vastaus #13 : 10.01.2009 01:25:19 »
Öhöm, ensinnäkin pahoittelut, että tämän lukeminen kesti...ööh...hyvin kauan ::) Mutta unohdin kaikessa tohinassa tämän.

Mutta jos nyt palattaisiin itse ficciin. Söpö tämä oli, sitä ei voi kieltää^^ Jotenkin Kalkaroksen tyylistä kierrellä ja kaarrella jonkin asian suhteen, kuten tässäkin. Yleensä karsastan Hunajaherttuan ficcejä, vaikka itse sinne kirjoitakin. Kun nuo korkeamman ikärajan ficit ovat vain lähellä sydäntä ja valitettavan usein olen törmännyt tällä osastolla ficceihin, joissa Kalkaroksesta tehdään aivan liian nössö (ja ehei, minä en sellaiseen koskaan sorru ::)).

Tässä ficissä oli myös sellaisia piirteitä esim. tuo Kalkaroksen lumienkeleiden teko, jotka eivät uponneet minuun, mutta sitten taas hänen repliikkinsä olivat sellaisia, jotka tasoittivat sitä. Ja hei, onhan tämä fluffia :D Minulla vain on pakkomielle Kalkaroksen ic-luonteesta, joten saatan olla hyvinkin kriittinen siitä lukiessani rakkaasta liemimestarista kertovia ficcejä. On tietenkin selvää, ettei Kalkaroksesta saa täysin ic:tä, koska Row ei ole kertonut tällaisista tilanteista, enkä itsekään aina onnistu siinä.

Mutta silti tuo lumienkeleiden teko sopi tähän hyvin ja plussat siitä, ettei Kalkaros sanonut itse tuota rakkaudentunnustusta vaan, että se kirjaimellisesti oli kirjoitettu tähtiin :D En usko, että mies kuuluu siihen kastiin, jotka sen tuosta vain saavat sanottua. Sitä paitsi, tuo taivaalle kirjoittaminen oli minusta ainakin kovin romanttista^^

Iso plussa myös tuosta "ajatusten seuraamisesta". Minusta se oli aivan loistava, koska yleensähän aina mainitaan vain eleiden yms. seuraaminen ja sen perusteella tehdään omat johtopäätökset. Tosin en tiedä, kuinka hyvin toinen osapuoli lukitiliksen huomaa, kun sen tekee "varovaisesti". Siitähän tässä ilmeisesti oli kyse, jos oikein ymmärsin.

Mutta, yhteen vetona voisin sanoa, että pidin tästä todella paljon. Ficci sai hymyn huulille ja muutenkin typerän ilmeen kasvoille :D Ehkä pitäisi useamminkin poiketa lukemaan ficcejä tältä osastolta ;)
« Viimeksi muokattu: 10.01.2009 13:39:55 kirjoittanut LordPuhdemort »

Kuurankukka

  • Onnenhileet
  • ***
  • Viestejä: 865
  • T'hy'la
Vs: Jouluyön lumienkelit [HG/SK, S] one-shot
« Vastaus #14 : 10.01.2009 13:52:02 »
Todella hieno oli, harmi vain että se oli one-shot. Olisin halunnut jatkoa :D

Kuten aina, tykkään tosi paljon Hermione/Severus parituksesta, eikä poikkeutta tullut tässäkään. Severus oli minusta ehkä hivenen erinlainen kuin yleensä tässä parituksessa, mutta mitä siitä.

Kiitokset tästä.
Einmal ist keinmal


FractaAnima

  • Francesca R. Anima
  • ***
  • Viestejä: 4 096
  • Like Molly Weasley, but Slytherin
Vs: Jouluyön lumienkelit [HG/SK, S] one-shot
« Vastaus #15 : 13.01.2009 11:09:02 »
LordPuhdemort Haa, ihanaa, sinä luit sen (: Kiitoksia pitkästä kommentistasi. Lukitiliksestähän tässä todella oli kyse ja kyllä, Severuksesta on todella vaikea saada omantyylistään, kun kirjoittaa fluffia. Siksipä odotan innolla inspiraatiotani, koska minulle on annettu haaste, jossa pitäisi kirjoittaa fluffya parituksella Sev/Luc... Hmm, arveluttavaa... Jokatapauksessa, kiitoksia sinulle =)

Kuurankukka Kiitokset itsellesi =)


I'm into Herbology now u_u

runtti-chan

  • ***
  • Viestejä: 201
  • Grr, i'm gonna eat you
Vs: Jouluyön lumienkelit [HG/SK, S] one-shot
« Vastaus #16 : 14.01.2009 18:30:51 »
Siirappi valuu korvista, sokeri syöksyy ulos silmärei'istä ja hunaja valuu tasaisesti ulos sieraimista...

Liian lällyä luettavaa minulle.. Severus ei ollut yhtään Severus, Hermione oli liian vakava.

Mutta hyvin se oli kirjoitettu, minulle se oli vain liian herkistelyä. One-shotiksi juuri oikeanlainen. :)
Hmm, you look good. Can i eat you?

FractaAnima

  • Francesca R. Anima
  • ***
  • Viestejä: 4 096
  • Like Molly Weasley, but Slytherin
Vs: Jouluyön lumienkelit [HG/SK, S] one-shot
« Vastaus #17 : 19.01.2009 16:56:23 »
runtti-chan kaikki ei tykkää, mutta kiitos kun kuitenkin kommentoit =)


I'm into Herbology now u_u

annane

  • ***
  • Viestejä: 5
Vs: Jouluyön lumienkelit [HG/SK, S] one-shot
« Vastaus #18 : 20.02.2009 15:43:14 »
Lainaus
”Ihan oikeasti – öm – professori, ei millään pahalla, mutta mitä ekstaasia te olette kiskoneet?” Hermione naurahti hieman rentoutuen, vaikka epäilikin saavansa sanktioita kommentistaan.

Ihana :--D myös vertaus "juoksee kuin harry nähdessään ankeuttajan" oli hauska. Yleensä vihaan one-shotteja, nyt se oli aivan paikallaan. Jatkoa en ehkä olisi edes halunnut lukea.

Rakentava? mikä se on? (;
"Remus-James-Sirius", Harry huomautti tyhmänrohkeasti.
"Työtön-vainaa-vainaa", Hermione kuittasi, mulkaisten Harrya vihaisesti.

FractaAnima

  • Francesca R. Anima
  • ***
  • Viestejä: 4 096
  • Like Molly Weasley, but Slytherin
Vs: Jouluyön lumienkelit [HG/SK, S] one-shot
« Vastaus #19 : 02.03.2009 16:01:27 »
annane kiitoksia oikein paljon =)


I'm into Herbology now u_u