Kirjoittaja Aihe: Särkyvää, S  (Luettu 2003 kertaa)

Junsku

  • ***
  • Viestejä: 3
Särkyvää, S
« : 28.10.2008 13:55:30 »
Nimi:  Niin särkyvää
Kirjoittaja: Junsku
Ikäraja: S
Genre: Draama

Niin särkyvää

Uneksin sinusta viime yönä. Ja edellisenä ja sitä edeltävänä. Kun näen sinut, en saa silmiäni irti sinusta. Jos katseesi kohtaa katseeni, punastun.

Katson sinua, olet keskellä joukkoa, et ole äänekkäin, mutta et hiljaisinkaan. Vihreät silmäsi haravoivat pihaa, etsien jotakin. Et vilkaisekaan minua kahdesti. Naurat jollekin, toivon, että joskus nauraisit minun vitseilleni. Toivon, että pääsen joskus kertomaan sinulle niitä.

Seuraavallakin tunnilla seuraan liikkeitäsi. Kuinka vilkuilet koko ajan ikkunasta ulos, et ole kuulevinasikaan opettajan puhetta, kuinka vaihdat asentoa. Kaikkea. Haluaisin kertoa näistä sinulle. Haluaisin tietää mitä ajattelet. Olen varma, että joskus saan vielä tilaisuuden.

Tunti päättyy. Olen jo noussut paikaltani, kun tulet luokseni. Sydämeni alkaa lyömään nopeammin. Olen varmasti punainen naamastani. Avaat suusi ja minulla kestää hetki hahmottaa sanomasi sanat.

"Hei! Sinähän olet Saran ystävä?" punastut heti sanojen jälkeen.

En vastaa. Lähden nopeasti pois, en edes vilkaise taakseni.  "Miten sinä saatoit!" huutaisin, mutta ääntä ei kuulu. Suu aukeaa, mutta sanoja ei ole.
« Viimeksi muokattu: 28.10.2008 21:39:18 kirjoittanut Junsku »