Kirjoittaja Aihe: Itsevarmasti epävarma (S, fluff, H/?)  (Luettu 1918 kertaa)

Winga

  • Gremlin
  • ***
  • Viestejä: 2 446
Itsevarmasti epävarma (S, fluff, H/?)
« : 24.10.2008 19:15:09 »
Nimeke: Itsevarmasti epävarma
Kirjoittajalta: Winga
Oikolukija: NjhV2
Tyylilajit: fluff
Paritus: Harry/? (Dean/Ginny)
Ikäraja: S
Lyhyesti: Harry ei tahtonut Ginnya...
Vastuuvapaus: Rowling owns them!
Varoitanpa teitä: Sokerimyrkytyksestä!
Kirjoittajalta: Omistettu Merriadocille, jonka into saada tämä sai mut kirjoittamaan tämän... Ja jonka erikoistehosteet aina tästä parituksesta puhuttaessa ovat hyvin... mielenkiintoiset :P
Kommentit= <3

Itsevarmasti epävarma

Harry tuijotti Deania ja Seamusta. "En minä siksi täällä ole..."

Dean katsahti Harrya yllättyneenä. "Et ole osoittamassa minulle, miten huonosti Ginny valitsi, että hänen pitäisi palata yhteen kanssasi?"

"Ei, ei. Itse asiassa toivon teidän suhteenne olevan kestävä ja onnellinen. Itse asiassa minulla on asiaa Seamukselle. Mieluusti kahdenkeskistä."

Dean ymmärsi Harryn äänensävystä tämän todella tahtovan jutella vain Seamukselle. "Okei. Kiitos. Taidan tästä mennä etsimään Ginnyä. Nähdään taas." Hän poistui paikalta jättäen ihmettelevän Seamuksen ja päättäväisen Harryn taakseen.

"Seamus", Harry aloitti, "minun pitää kertoa sinulle eräs asia.."

Seamus tuijotti Harrya. "Mitä sinä meinaat sillä, ettet tahdo Ginnya?"

"Sitä koetan juuri selittää. Minä-"

"Et kai vain aio sanoa pitäväsi minusta?" Seamus kysyi nopeasti. "Koska jos aiot..- Hei, mitä nyt? Sinä aioit?"

Harryn päättäväisyys oli kadonnut ja pää roikkui alhaalla hänen nyökätessään. "Anteeksi."

Seamus naurahti. "Käsitit minut nyt aivan väärin."

Harryn katse palasi Seamukseen ja epäilevänä hän tuijotti tämän hymyileviä kasvoja.

Huomatessaan Harryn taas katsovan itseään Seamus päätti toimia ja ojensi kätensä nostaakseen toisen leukaa ja suudellakseen tätä - ujosti.

Hämmentyneenä Harry meni täysin lukkoon mutta muutaman sekunnin kuluttua suuteli toista takaisin. Hän ei huomannut Deanin paluuta - toisin kuin Seamus.

Seamus peruutti pari askelta ja hymyili Deanille. "Hei. Mitä unohdit?"

"Öh, tulin vain kysymään seuraavien huispausharjoitusten aikaa, mutta ei sillä niin kiire ole", Dean vastasi. Harry oli kääntynyt tätä kohti täysin punaisena ja yllättyi tämän virnistäessä. "Onnea, Seamus. Osuit jälleen oikeaan." Dean poistui jättäen kaksikon keskenään.

Harry kääntyi tuijottamaan Seamusta. "Mitä Dean tarkoitti?"

"Eh, hän tiesi minun pitävän sinusta..."

"Ja sinä olit arvannut minunkin pitävän sinusta?"

Seamus katseli ympärilleen. "No... tuota... kyllä."

"Onneksi." Harry hymyili ja suuteli toista uudelleen.
« Viimeksi muokattu: 15.03.2015 02:01:25 kirjoittanut Kaapo »
"It's just like I always say; if you want to find something weird you have to go downtown."

Lohikäärme-feeniks

  • ***
  • Viestejä: 187
  • Epämääräinen ruukkukasvi
Vs: Itsevarmasti epävarma
« Vastaus #1 : 24.10.2008 20:22:47 »
Hmm...

Vähän lyhyt enkä saanut kunnolla kiinni ideasta, mutta pidin silti. Ihan hyvä keskiverto ficci ja uskoisin, että ymmärrät kommenttini karuuden paremmin kun selitän nyt ensin olevani todella todella paha H/D-fani... (*virnistys)

No mutta, virheitä en huomannut ja kirjoitit muuten hyvin ja selkeästi. Seamus oli ihana;)
En ole koskaan pitänyt Ginnystä... En koskaan.

Minunkin on luettava välillä sentään jotain muutakin kuin H/D:tä ja tämä on nyt sitä niin sanottua vaihtelua. Hyvää sellaista.


Kiitos ja kumarrus;

-Feen
Tosi asiaksi jää, että Voldemort pystyy halutessaan liikkumaan nopeammin kuin Severus Kalkaros shampoo pullon nähdessään.

Winga

  • Gremlin
  • ***
  • Viestejä: 2 446
Vs: Itsevarmasti epävarma
« Vastaus #2 : 24.10.2008 22:48:28 »
Merriadoc: Kuule, mä voin kuvitella sut sinne koneen eteen...
Heh, seuraavaksi pitää järkyttää sut hengiltä D/S:llä...
Juu, tuo viesti oli ehkä hauska, hieman tai paljon... :D Pysy sä vaan siellä sen ruoskas kanssa, kirjotan mä lisää...

Lohikäärme-feeniks: Juu, en mäkään yleisesti ottaen tätä paritusta kirjoita... Merri vaan onnistu saamaan sen päähän takertumaan. Kiva kuitenkin, että pidit, ja Seamus on the best  Miks Ginny ei oo kiva... yh... Hyvä että kuitenkin pidit ja sait vaihtelua :P

TylerDurden: Yksi sokerimyrkytys, montako vielä..? Sen takia mä varotinkin. En mäkään oo pahemmin H/S:ää lukenu, mutta tuli nyt kirjotettua. Kiva että pidit.. suloisena :D
"It's just like I always say; if you want to find something weird you have to go downtown."