Kirjoittaja Aihe: Olen pahoillani James, mutta... K-11 L/S UUSI LUKU 8.8! Uusi luku tullut 27.12  (Luettu 11952 kertaa)

Lunella

  • ***
  • Viestejä: 704
Vs: Olen pahoillani James, mutta... K-13 L/S UUSI LUKU!
« Vastaus #20 : 22.03.2009 10:40:07 »
Minä ilmoittaudun lukijaksi!
Lainaus
Voi kuinka söpöä. Pikku-Peterissä taitaa olla hiukan hintin vikaa…
Todellakin.  :D

Voii. Minä vihaan Lily/James -paritusta, koska ajattelin ennen, että Lily kuuluu Severukselle. Väärässä olin. Minä vihaan vain Jamesia. Lily/Sirius on oikeastaan aika sopiva paritus ja hirvittävän söpöä.

Ja jätit kyllä niiin jännään kohtaan, että jatkoa nyt hetikohta jooko? :)


Life is an illusion.



jonnumoi

  • ***
  • Viestejä: 27
Vs: Olen pahoillani James, mutta... K-13 L/S UUSI LUKU!
« Vastaus #21 : 22.03.2009 11:16:27 »
Pidän tästä ficistä.
Kirjoitusvirheitä olen kuitenkin löytänyt jonkin verran, ja luvut saisivat olla mielestävi pidempiä.
Jännään kohtaan jätit, joten jatkoa äkkiä ;)
Never say never

yuuri

  • Luihuinen
  • ***
  • Viestejä: 833
  • Ava by unsure <3
    • Been there, Done that
Vs: Olen pahoillani James, mutta... K-13 L/S UUSI LUKU!
« Vastaus #22 : 23.03.2009 12:16:32 »
tämähän vaikutta mielenkiintoiselta  :D en oikein tiedä haluaisinko lilyn van tekevän harryn jamesin kanssa ja sitten ottavan siriuksen :D:D mutta hyvää tekstiä ettenkö sanoisi..luin ruottin tunnilla tämän joten oli pakko niellä nauru..ja kuollahan siinä meinas...vai on matohännässä hinti cikaa :D:D OIKEIN!!! :D
Nothing is true, Everything is permitted
ficciarkku

Larísa

  • ***
  • Viestejä: 70
  • NOH8. com - Equality is for all
Vs: Olen pahoillani James, mutta... K-13 L/S UUSI LUKU!
« Vastaus #23 : 23.03.2009 17:50:21 »
Hehee   ;D Vitsi mä repeilin tossa lopussa:D                 
Voi James parkaa. Mitäs se Sirius nyt oikein tollasta meni tekemään?  :D
Jatkoa odottelen pian:D

Chamba

  • ***
  • Viestejä: 45
Vs: Olen pahoillani James, mutta... K-13 L/S UUSI LUKU!
« Vastaus #24 : 26.03.2009 20:23:58 »
Eahhahhah! James raukka, tämä ei taida päättyä hyvin...  ;D

- Chamba

Hp-fani4EveR

  • Potterholisti
  • ***
  • Viestejä: 226
  • You can be my hero, Harry.
Vs: Olen pahoillani James, mutta... K-13 L/S UUSI LUKU!
« Vastaus #25 : 29.03.2009 19:03:44 »
Jee,huomasin nyt vasta että oli tullut jatkoa!!
Great Job!
Tämähän alkaa käydä kutkuttavaksi, vaikka on kyllä ollut sitä koko ajan.. Saapa nähdä miten käy. Äkkiä jatkoooo!!!!!!!

-Hp-Fani4EveR, joka ei tahdo pysä housuissaan-

Popcornizer

  • ***
  • Viestejä: 4
Vs: Olen pahoillani James, mutta... K-13 L/S UUSI LUKU!
« Vastaus #26 : 29.03.2009 21:10:45 »
Äkkiäää laita jatkoa!!  (Mielellään tän vuoden puolella... ;D)

Wazlibi

  • ***
  • Viestejä: 25
Vs: Olen pahoillani James, mutta... K-13 L/S UUSI LUKU!
« Vastaus #27 : 31.03.2009 22:33:51 »
Oi, tykästyin tähän ficciin ihan mielettömästi! Haluan hetitietää mitä tapahtuu. Arrgh, jätit tämän todella jännittävään kohtaan! :D
''You are, so sweet, so sweet''

iittaliia

  • ***
  • Viestejä: 93
  • by prootage
Vs: Olen pahoillani James, mutta... K-13 L/S UUSI LUKU!
« Vastaus #28 : 06.07.2009 01:13:51 »
/// Kiitos kaikille kamalasti kommenteista, ihana akun ihmiset tykkää tästä <3


Luku 6.

“Tämä ei ole sitä miltä näyttää!” Lily parahti ja yritti nousta pois Siriuksen sylistä, mutta poika ei päästänyt, vaan puristi tyttöä edelleen itseään vasten.
“No mitä se sitten on?! Sinä istut Siriuksen sylissä niin, että sinun rintaliivisi näkyvät oikein kunnolla, koska toppisi olkain on katkennut! Sinä suutelit Siriusta juuri äsken!”
Jamesin huusi Lilylle astuen samalla askeleen lähemmäs.
Tyttö vilkaisi olkaintaan, mutta ei välittänyt. Nyt hän riuhtaisi itsensä kunnolla irti Siriuksen otteesta, ja nousi.
“No, me pelasimme pullonpyöritystä. Minun piti suudella Siriusta, se siitä! Älä raivoa minulle täysin turhasta!” Lily huusi Jamesille, ja astui lähemmäs tätä.
“No et olisi suudellut!” James karjaisi, ja astui hänkin vielä lähemmäs.
Sirius nousi kuitenkin nopeasti, ja astui Jamesin ja Lilyn väliin.
“James, rauhoitu!”
“Ja sinä! Sinä… Luuletko että en ole huomannut ilmettäsi, kun katsot Lilyä? Luuletko etten ole huomannut äänensävyäsi silloin kun puhut hänelle? Luuletko että olen niin tyhmä etten ole huomannut? Se olit sinä vai mitä? Sinä päätit sen tehtävän Lilylle, vai mitä?” James astui vielä eteenpäin, ja seisoi nyt melkein kiinni Siriuksessa.
James puristi kätensä nyrkkiin, ja ennen kuin kukaan ehti sanoa edes pollomuhku, pojan nyrkki tärähti Siriuksen naamaan.
Sirius seisoi hetken tyrmistyneenä paikallaan, yrittäen kannatella itseään jaloillaan, mutta viimein, kun totuus siitä että hänen paras ystävänsä oli juuri lyönyt häntä, ja saanut hänet kiinni jostain, mitä ei varmasti tulisi ikinä antamaan anteeksi, Sirius valahti lattialle.
Poika löi päänsä voimalla pöydän kulmaan, mutta tämä ei välittänyt.
Ainoa asia, mistä hän jaksoi välittää, oli se, että hän oli juuri menettänyt parhaimman ystävänsä.
Tykyttävä tunne pojan takaraivossa yltyi, ja viimein tämä pyörtyi.

“James! Kuinka sinä saatoit?”
Lily parahti järkyttyneenä.
Tyttö olisi halunnut valahtaa polvilleen, ja auttaa Siriusta jotenkin, mutta hän tiesi että jos tekisi niin, James ei enää koskaan edes katsoisi häntä.

“Helposti”
James vastasi, ja hänen äänestään kuulsi syvä halveksunta.
Poika sylkäisi Siriuksen paidalle, kääntyi, ja lähti makuusaliin, katsomatta taakseen.
“Peter, sinun on paras mennä hänen peräänsä.”
Remus sanoi hyvin hiljaa. Peter vilkaisi häntä kummastuneena, mutta lähti kuitenkin nopeasti pois, huomaten ystävänsä katseen.
Oleskeluhuone oli täysin hiljainen.
Lily tuijotti Siriusta järkyttyneenä, Remus tuijotti Lilyä, ja Sirius vain makasi.
Yhtäkkiä Lily romahti.
Hän ei jaksanut enään kannatella itseään pystyssä, ja esittää urheaa.
Tytön jalat pettivät, ja hän vaipui polvilleen Siriuksen viereen.
Remus kyykistyi tytön viereen, ja kietoi kätensä tämän ympärille.

“Remus, miksi minä aina pilaan kaiken?”
Lily kysyi kyyneltensä lomasta, ja nyyhki.

“Shh, rauhoitu nyt. Sinä et ole pilannut vielä mitään, etkä tule pilaamaankaan. James leppyy kyllä.”
Remus sanoi lempeästi, ehkä turhankin lempeästi.

Minun ei olisi pitänyt tehdä sitä alun perinkään… Saan syyttää vain ja ainoastaan itseäni tästä kaikesta.


“Kiitos Remus… Kaikesta.”

Remus hymyili seesteisesti, ja painoi kevyen suudelman Lilyn ohimolle.
Poika nousi, ja auttoi Lilyn ylös.

“Minä vien Siriuksen sairaalasiipeen, älä huolehdi. Mene vain nukkumaan.”

Lily nyökkäsi vaisusti, ja vilkaisi Siriusta vielä kerran.
Hän puristi pojan kättä, ja nousi sitten.

Hetkeä myöhemmin Lily upotti päänsä pehmeään tyynyynsä, ja antoi kyynelten virrata taas.
Hän kyllä tiesi mitä hänen kuuluisi tehdä, mutta se vaihtoehto ei kuulostanut oikealta...

Nyt on turha enään päästää irti…

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Iittaliia rakastaa teitä kaikkia tosi syvällisesti ja silleen, kun kommentoitte. ♥ Tais tulla joo hiukka lyhyt </3

« Viimeksi muokattu: 06.07.2009 12:58:29 kirjoittanut iittaliia »

story^

  • Lattiaeläin
  • ***
  • Viestejä: 372
  • Billion dollar baby
Vs: Olen pahoillani James, mutta... K-13 L/S UUSI LUKU!
« Vastaus #29 : 06.07.2009 10:22:36 »
Taas jatkoa tänne, mukavaa. :)
Nyt on kyllä jännä paikka, saa nähdä antaako James ikinä anteeksi ja ketkä nyt päätyvät yhteen jne. Tässähän alkaa ihan jännittämään! :D Kaksi virhettä löysin:

1. Luuletko etten ole huomannut äänensävyäsi silloin kun puhut hänelle.

2. Minun ei olisi pitänyt tehdä sitä alun perinkään… Saan syyttä vain ja ainoastaan itseäni tästä kaikesta.
1. Kysymysmerkki pisteen paikalle.
2. Syyttää

Kiitos luvusta, jään odottamaan, että mitä seuraavaksi tapahtuu. Remus oli muuten ihana Lilylle, tosi remusmaisen kiltti! <3
-story^
The winter has passed
And the spring has come
We have withered
And our hearts are bruised from longing


ava by puolipro

NeitiMusta

  • ***
  • Viestejä: 977
  • Hakunamatata
Vs: Olen pahoillani James, mutta... K-13 L/S UUSI LUKU!
« Vastaus #30 : 06.07.2009 17:26:42 »
Ihanaa! Jatkoo on tullu!! :D
Tää oli ihana :D Tää menee jännäks, joten jään ootteleen mitä käy.

NeitiMusta.

P.S Sorge, ettei oo rakentavaa.
Kliseiden vannoutunut liittolainen! ♥

iittaliia

  • ***
  • Viestejä: 93
  • by prootage
Vs: Olen pahoillani James, mutta... K-13 L/S UUSI LUKU!
« Vastaus #31 : 11.07.2009 19:52:06 »
Hei, minua on rakastettu!
Eli siis on kommentoitu ;)

Story  Kiitos ja kumarrus korjauksistasi. Betanani toimii siis Wordin oikoluku, joka siis on *kakisteleekurkkua* todella hyvä.
NeitiMusta  Kiitos teillekkin arvon neiti, kun vaivauduitte kommentoimaan. Rakentava lähtee minullakin usein lomalle, joten eipä se mittään :)

Jatkoa tulee sitten kun tulee, olen nyt viikon lempäälässä, joten en pääse kirjoittelemään jatkoa.

~iitta

Kathy

  • ***
  • Viestejä: 41
Vs: Olen pahoillani James, mutta... K-13 L/S UUSI LUKU!
« Vastaus #32 : 11.07.2009 21:38:52 »
Luin äsken kaikki luvut putkeen. Tykkäsin kyllä paljon :) Ensimmäiset luvut olivat parhaita. Mutta haluan toki myös lukea jatkoa! Olet onnistunut tosi hyvin hahmoissa, kaikki on omija itsejään (vai miten se kirjoitetaan :D). Mitenköhän Jamesin ja Siriuksen ystävyyden käy? :(

MyrsyliuutE_96

  • C'est Gryffondor
  • ***
  • Viestejä: 587
  • Upsiding down.
    • Myrsis's site
Vs: Olen pahoillani James, mutta... K-13 L/S UUSI LUKU!
« Vastaus #33 : 17.07.2009 19:10:50 »
Luin äsken putkeen. Oi oi oi Lily.. jumissa mitä  jumissa. Minä ehkä käsitin jotain väärin mutta että kolmea kelmiä.. no joo tää on ihanaihanaihanaihana!!!!! Jatkoa, kiitos.
~Myrsis~,*Kiittää, kumartaa ja lähtee juoksemaan sirren ja rempan perään, kun näki ne ikkunasta..*
'Cuz I'm Behind the Broken Mirror  on my own

B. A. T.1/3+2♥

iittaliia

  • ***
  • Viestejä: 93
  • by prootage
Vs: Olen pahoillani James, mutta... K-13 L/S UUSI LUKU!
« Vastaus #34 : 08.08.2009 00:46:38 »
Luku 7.


Lily avasi varovasti silmänsä.
Aamuaurinko kutitti hänen kasvojaan, ja tyttö käänsi kylkeään väsyneesti.
Lily kuvitteli hetken olevansa aurinko. Kaikkialla missä hän olisi, olisi aina valoisaa, ja hän voisi seurata ihmisten elämää, eri puolella maailmaa.
Yhtäkkiä kaikki seesteiset ajatukset katosivat hänen päästään, ja tilalle hyppäsi karu totuus eilisestä.
Hän oli luultavasti nyt eronnut poikaystävästään kamalalla tavalla, hän oli suudellut Jamesin entistä parasta ystävää, hän oli halaillut Remuksen kanssa, ja antanut Remuksen suukottaa itseään.

Nyt Lily tosiaan toivoi olevansa aurinko.
Hän olisi halunnut vain lipua taivaanrannan taakse, kauas horisonttiin, pois muiden näköpiiristä.
Hän olisi halunnut paeta koko kamalaa tilannetta, hän olisi halunnut liikkua taivaalla takaperin, edelliseen päivään.
Mutta hän tiesi että se ei olisi mahdollista.
Ei nyt eikä koskaan.

“Lily! Sinä heräsit vihdoinkin. Missä sinä oikein kukuit puolet yöstä?
Onko se totta? Siis se Sirius juttu? Siis se että hän hiplaili sinua, sinä löit häntä aivan älyttömän lujaa, ja se pyörtyi, ja makaa nyt sairaalasiivessä? Lily, olet sinä aika peto!”

Lily nousi istumaan, ja huomasi Veronican istuvan sänkynsä päädyssä.

“Veronica, mitä olet tehnyt hiuksillesi?”

Se oli ainoa järkevä asia mitä hän sai suustaan ulos.
Veronica hipelöi mustia kiehkuroitaan, ja irvisti.

“Minä vain hiukan tasoitin, ja värjäsin niitä, ei sen kummempaa. Mukava kun huomasit! Kaikki ovat kehuneet niitä! Owen jopa sanoi että ne ovat ihanan korpinmustat, ja että ne kiiltävät kuin minun kauniit silmäni, ja että ne sointuvat suloisesti huuliini! Kuvittele! Owen sanoi että ne ovat ihanan korpinmustat, ja kiiltelevät kuin minun kauniit silmäni, ja että ne sointuvat suloisesti huuliini! Se siis tarkoittaa, että hiukseni ovat hänen mielestään ihanat, silmäni ovat kauniit, ja huuleni suloiset! Hän on siis katsellut huuliani! Pian hän varmastikin haluaa myös koskettaa niitä…”

Minä lähinnä ihmettelin, miksi hän leikkasi ne niin kamaliksi.
Oikeanpuoleiset hiukset ovat ainakin kolme kertaa pidemmät kuin vasemmanpuoleiset. Ja vasemmalla väri on lähinnä harmaa, ei musta.


“Okei… Veronica, mene vain aamiaiselle, ei sinun tarvitse odottaa minua.”
“Kuinka niin ei tarvitse? Tarvitseehan! Minä odotan aina sinua, enkä aio tehdä poikkeusta!”
“Mutta kun… Kuulin kun Owen puhui eilen sinusta. Hänellä oli sinulle jotain tärkeää asiaa, ja hänen piti sanoa se nyt aamiaisella. Joten kannattaisi kiirehtiä sinne pian. Älä odota minua.”
Nähdessään Veronican epäilevän ilmeen, Lily kiiruhti lisäämään.
“Olen tosissani!”
“No siinä tapauksessa! Jos sinua ei siis haittaa vaikka menen edeltä?”
“Ei haittaa ei, mene jo!”
Veronica taputti käsiään hilpeästi, halasi Lilyä pikaisesti, ja ryntäsi alakertaan.
Hetken kuluttua tyttö kuitenkin ryntäsi takaisin ylös, ja nappasi pienen pussin matka-arkustaan.
Huomatessaan Lilyn kummastuneen ilmeen, Veronica heitti pussin Lilylle.
“Sano mitä laitan nyt”
Lily avasi pussin, ja pudisti päätään epäuskoisena.
Hänen paras ystävänsä, yksi koulun parhaimmista oppilaista, ihminen joka oli aina ollut sitä mieltä, että hiusten laittaminen, ja meikkaaminen on turhaa, oli nyt valmis meikkaamaan jonkun pojan takia.
“Veronica, tiedätkö että jos meikkaat nyt, tuet eläinkokeita!”
“Lily, kyllä sinäkin meikkaat!”

Niin, juhliin!


“No niin, mutta se on eriasia! Käytän meikkejä joita ei ole tehty eläinkokeilla!”
Veronica pyöräytti silmiään turhautuneena.
“No, valitsen sitten itse!”
Hän kiskaisi pussin Lilyn otteesta, mulkaisi ystäväänsä, ja ryntäsi alas.

Vai niin, taitaa tulla rankka päivä…


Lily pudisti päätään epäuskoisena.
Tyttö nousi ylös, ja haroi hiuksistaan pahimmat takut, puki päälleen valkoisen kauluspaidan, ja punaisen kravatin, ja kouluhameen.
Vilkaistuaan peiliin, Lily tuli siihen tulokseen, että olisi ehkä parempi harjata hiukset kunnon harjalla, koska hän oli lievästi sanottuna räjähtäneen näköinen.
Siinä harjatessaan, Lilylle tuli kummallinen olo siitä, että hän joutuisi olemaan sen päivän yksin.
Eihän hän voinut noin vain mennä istumaan Jamesin, Siriuksen, Peterin ja Remuksen luo.

Paitsi että tuskinpa James istuu Siriuksen kanssa enään…
Jompikumpi heistä istuu sitten yksin. Jos se on Sirius, on hyvin epätodennäköistä että hän joutuu istumaan yksin. Hänen ympärilleen kiiruhtaa heti ainakin seitsemän tyttöä.

Ajatus siitä, että Siriuksen ympärillä parveilisi muita tyttöjä, sai Lilyn mahan muljahtamaan ikävästi.

Mutta toisaalta, jos se taas on James, niin no, ei hänen ympärilleen tule ainakaan tyttöjä, koska kaikki tietävät että me olemme yhdessä.


Lily jäykistyi paikalleen.

Siis, olimme yhdessä…


Kyyneleet kihosivat tytön silmiin, mutta hän pyyhki ne kiireesti kämmenselällään.

Lily, sinä olet idiootti!


Tyttö vilkaisi peiliin, pörröttäen hieman hiuksiaan.

Hetkeä myöhemmin Lily ryntäsi ulos suuresta salista.
Hän juoksi lähimpään vessaan, ja lyyhistyi lavuaaria vasten.

Lily oli mennyt normaalisti aamiaiselle, hieman apeana vain.
Hän oli varma että juoru hänen ja Jamesin erosta oli kiirinyt jo kaikkien korvaan, mutta ei osannut odottaa sitä, mikä aamiaisella odotti.
Heti astuessaan suureen saliin, koko sali hiljeni.
Lähimpänä istuvat taittoivat niskansa kääntäessään päätään sitä mukaan kun Lily käveli.
Lilyn posket loistivat kuin jouluvalot, niin noloissaan ja häpeissään tyttö oli.

Ei mitään hätää Lily Evans. Menet vain kiltisti, ja istahdat Veronican viereen.

Lily yritti etsiä katseellaan Veronicaa, mutta ei jostain kumman syystä löytänyt tätä, mutta tyttö huomasi ainoat hymyilevät kasvot, ja ne kuuluivat Remus Lupinille.
Lily punastui vielä lisää, hymyillessään vinosti Remukselle, ja kävellessään tämän luo.
Lily oli juuri istumassa Remuksen viereen, hänet valtasi epämiellyttävä tunne.
Kun hän kääntyi, hän näki Jamesin halveksivat kasvot.

“Lutka”

Sanat olivat kuin piiskan sivallus Lilylle.
Rynnätessään ulos aamiaiselta, Lily ei voinut olla panematta merkille, että Jamesilla oli jo uusi tyttö kainalossa.
Lily vain ei ehtinyt huomata sen tarkemmin kuka se oli, koska hänen näkökenttänsä oli sumentunut kyynelistä.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Voin joo nyt jo sanoo, et en sit tiiä pitäiskö suuri sali kirjottaa Suuri Sali. en niinko o varma, saa kyl kertoo jos tietää :D Ja sit siis pahoitteluni tästä hippiydestä, tuosta eläinkoe jutusta, mutta olen ainakin itse aina ajatellut että on Potter maailmassakin eläimiä, niin on sielä siis myös eläinkokeita, koska sielä on myös meikkiä ;ss Kommentti? ;)

« Viimeksi muokattu: 08.08.2009 13:39:50 kirjoittanut iittaliia »

Kathy

  • ***
  • Viestejä: 41
Vs: Olen pahoillani James, mutta... K-13 L/S UUSI LUKU 8.8!
« Vastaus #35 : 08.08.2009 09:33:05 »
Ihan kiva luku. Sirius ja Lily on oikeastaan aika kiva paritus, täytyy varmaan etsiä enemmänkin ficcejä kyseisellä parituksella. Mutta niin. Odottelen taas jatkoa tähän innolla, virheitä en tästä luvusta löytänyt ja  hyvä että tämä oli pidempi kuin edellinen luku :D

story^

  • Lattiaeläin
  • ***
  • Viestejä: 372
  • Billion dollar baby
Vs: Olen pahoillani James, mutta... K-13 L/S UUSI LUKU 8.8!
« Vastaus #36 : 08.08.2009 09:45:11 »
Voi voi voi, nyt ei kyllä mene Lilyllä hyvin. Ero Jamesin kanssa ja vielä se, että koko koulu tuntuu tietävän - ei ollenkaan kiva tilanne, ei alkuunkaan. Mutta ficciin se tuo lisää jännitystä ja dramaa, joten hyvä juttu juonen kannalta. :)
Virheitä en huomannut, mutta tuossa melko alussa kertoja muuttuu hetkeksi yksikön 1. persoonaksi, mikä hiukan hämäsi. Myös joitain Lilyn ajatuksia (ainakin minä käsitin niiden olevan ajatuksia) olisi kiva kursivoida, että ne erottuisivat muusta tekstistä selkeämmin.
Eipä muuta, Remus oli lutunen tässäkin luvussa, vaikkei häntä "näkynyt" kuin pienen hetken. <33  :-*

Tack, odotan jatkoa. :)
-story^
The winter has passed
And the spring has come
We have withered
And our hearts are bruised from longing


ava by puolipro

NeitiMusta

  • ***
  • Viestejä: 977
  • Hakunamatata
Vs: Olen pahoillani James, mutta... K-13 L/S UUSI LUKU 8.8!
« Vastaus #37 : 08.08.2009 15:48:03 »
Hehee, jatkooo!!!
Oon samaa mieltä, et Lilyllä ei mee hommat nyt ihan putkeen. :( No.. :D
Mut jään odottaan jatkoo!!!!

NeitiMusta. :D
Kliseiden vannoutunut liittolainen! ♥

liinau

  • ***
  • Viestejä: 54
Vs: Olen pahoillani James, mutta... K-13 L/S UUSI LUKU 8.8!
« Vastaus #38 : 09.08.2009 19:52:36 »
jee, tää on hyvä ! JATKOO äkkii !  ::)

Synagooganuoli

  • ***
  • Viestejä: 88
Vs: Olen pahoillani James, mutta... K-13 L/S UUSI LUKU 8.8!
« Vastaus #39 : 10.08.2009 01:39:47 »
Ei oo vielkää jatkoa :( Kirjoita nopeemmin!

Anteeksi nyt, että puutun, mutta hieman kärsivällisyyttä... Juuri viestiäsi edeltävänä päivänä tullut jatkoa...

Ficci vaikuttaa mukavalta, mutta Lily hieman OC:ltä. Jamesin nopea toiminta eron jälkeen ja lutkaksi nimittely vaikutti oudolta, en olisi uskonut Jamesista. Vaikka toisaalta ymmärränkin vähän, kamala nähdä, että tyttöystävä pettää - ja vieläpä parhaan kaverin kanssa.

Olikos sulla muuten betaa? Jos ei, niin  kannattaa ihmeessä hankkia. Virheitä olin bongailevani joissain kohdin, en nyt vain muista missä. Beta myös auttaa parantamaan tekstin sujuvuutta... :)
Mutta jatkoa odotellen...
Kai jotkut synkät päivät oisin voinut vaihtaa pois,
vaan missä niitä kukaan valoisampiin vaihtaa vois?
Me saatiin nämä kortit ja ne kortit vähenee…