Kirjoittaja Aihe: Isäntä olikin emäntä (S, huumorifluff, AS/S)  (Luettu 2644 kertaa)

Winga

  • Gremlin
  • ***
  • Viestejä: 2 446
Nimeke: Isäntä olikin emäntä
Kirjoittaja: Winga
Oikolukija: Merriadoc
Tyylilajit: fluff, humor
Paritus: Albus Severus/Scorpius
Ikäraja: S
Lyhyesti: Kun Scorpius paljastaa salaisuutensa, mitä tapahtuu?
Vastuuvapaus: Row'n hahmojahan nämä... Ja otsikosta kiitos Ilelle!
Kirjoittajalta: Osallistuu Älyttömät otsikot -haasteeseen ja FF100:n sanalla 85. Nainen. Ile kun mesessä mainitsi haasteesta, tuo otsikko innoitti...

Isäntä olikin emäntä

Al tiesi. Scorpius ei ollut jättänyt mitään arvailtavaksi ja siksi Al tiesi. Typertynyt ilme Alin kasvoilla ilmaisi Scorpiukselle, että hän oli kuitenkin yllättänyt sillä toisen.

"Sinä... sinä..."

"Sano se vain, Al, sano se vain."

Alin ilme ei ollut muuttunut paljoakaan, vain tarpeeksi, että Scorpius tiesi tämän miettivän, mitä sanoa.

"Sinä olet nainen."

Scorpius nyökkäsi vakavailmeisenä toivoen, ettei asia kuitenkaan muuttaisi toisen käsitystä hänestä.

"Me olemme olleet yhdessä, naimisissa, kolme vuotta ja olet koko sen ajan onnistunut esittämään miestä - sängyssäkin. Etkö sinä ole luottanut minuun yhtään?"

Scorpius nyökkäsi uudelleen, tällä kertaa häpeävän näköisenä.

"Olen aina kuvitellut, että olen homo, mutta paljastuksesi muuttaa käsitykseni itsestäni ja minun on näemmä uskottava olevani vain sinuun rakastunut - ei ruumiiseesi, ei sukupuoleesi, vaan kokonaisuuteen."

Pelko Scorpiuksen sisällä katosi ainakin osittain. Hän tiesi nyt, että toinen rakasti häntä - paljastuksen jälkeenkin.

"En ymmärrä, miksi ja miten salasit tämän kaiken koulussa ja sen jälkeenkin meiltä kaikilta, mutta tämä kyllä selittää sen, mikset ole tahtonut olla päällä... mutta miksi paljastit sen nyt, mikset jo aiemmin?"

Scorpius lehahti punaiseksi ja sopersi jotakin epäselvää.

"Mitä sanoit?"

"Minä tahtoisin lapsen ja sisäinen kelloni tikittää viimein..."

"Sinä... tahtoisit lapsen? Ja sen tähden kerrot minulle - parhaalle ystävällesi, kumppanillesi - kolmen vuoden seurustelun ja kahdentoista vuoden ystävyyden jälkeen - olevasi nainen. Mitä kaikkia loitsuja oletkaan joutunut käyttämään ja miten monia ihmisiä huijaamaan... Miten oletkaan siinä onnistunut?"

"Se oli itse asiassa helppoa... Äiti uskotteli kaikille saaneensa poikalapsen - isäkään ei tiennyt minun olevan tyttö ennen kuin rintani alkoivat kasvaa. Hän järkyttyi ja katsoi tuolloin äitiäni ihmeissään. Tämä vain kertoi, että oli tahtonut pojan ja päättänyt uskotella itselleen minun olevan poika, koska oli tiennyt, ettei voisi saada enempää lapsia. Hän opetti minulle kaikki tarpeelliset loitsut, joiden avulla pärjäsin koulussa ja muualla - tai tarpeellisen, hän oli onnistunut jotenkin yhdistämään ne vain yhdeksi loitsuksi. Isäni antoi äitini tehdä, mitä teki, vaikkei hän ymmärtänytkään miksi tämä ne teki."

Al tuijotti Scorpiusta ja räpäytti silmiään. "Isäsi antoi tehdä niin?"

Scorpius näytti vaivaantuneelta. "No, kyllä... mutta vain koska äitini uhkaili häntä ja komennutti minut kertomaan, että tahdoin muka olla poika. Ja lopulta minun oma tahtoni suurimmaksi osaksi katosi äidin vahvan tahdon alla..."

"Ja nyt, kun äitisi on poissa kuvioista ja olet useampia vuosia asunut omillasi oman tahtosi kera, olet viimein kykenevä kertomaan tahtosi. Niinkö?"

Scorpius nyökkäsi ja Al käveli tämän luo kietoakseen kätensä tämän ympärille. "Rakas, tämä muuttaa asioita, kai sinä sen olet käsittänyt?"

"Olen, todella... Mutta olihan minun pakko joskus kertoa, muuten asia olisi saattanut paljastua vasta kuolinvuoteellani - koska viimeistään siellä se olisi paljastunut loitsun vaikutuksen lakatessa. Ja kaikille kertominen..."

"Aloitetaan lähimmäisistä", Al sanoi hieroen Scorpiusta lohduttaen. "Ensin ystävät ja vanhempani ja muut läheiset."

Scorpius hymyili hieman. "Se kuulostaa hyvältä."
« Viimeksi muokattu: 14.06.2011 16:35:12 kirjoittanut Winga »
"It's just like I always say; if you want to find something weird you have to go downtown."

weiff

  • ***
  • Viestejä: 283
  • Three Words, Eight Letters and I'm Yours
Vs: Isäntä olikin emäntä
« Vastaus #1 : 22.10.2008 12:30:10 »
öö? Jaa, tää eteni sillai hyvin mut tuntu et liian nopeesti, siis silleen vaan fiufiufiu ja sit tää loppu. Ei mul oikeestaa muut sanottavaa oo. Kyl tää sujuvaa ja hyvälukust tekstii oli! Kiitos tästä luku kokemuksesta! :))

weiff
Just trust me

Larnicue

  • Kävelevä sketsi
  • ***
  • Viestejä: 57
Vs: Isäntä olikin emäntä
« Vastaus #2 : 23.10.2008 14:47:11 »
Tämä oli hauska eikä tähän juurikaan kyllästynyt, mutta ehkä tämä oli sittenkin liian nopeasti kerrottu?
Virheitä en löytänyt enkä oikeastaan metsästänytkään sen enempää. Hyvä tämä kuitenkin oli. :)
Tirlittan lensi kanavaan
Tirlittan upposi
Tirlittan nousi pinnalle
Tirlittan hengitti

Oiva Paloheimo, Tirlittan

supersaana

  • Severus’ lover
  • ***
  • Viestejä: 204
  • <3
Vs: Isäntä olikin emäntä
« Vastaus #3 : 23.10.2008 15:11:17 »
Mä tykkäsin tästä. Mun mielestä tää eteni just sopivan hitaasti/nopeesti ja niin.
Piti vaan miettiä vaikka kuinka kauan, että ketä sen Scorpiuksen isä nyt olikaan, kun en yleensä näistä nuoremmista kertovia ficcejä lue.^^'
Mutta niin. Tämä oli hyvä ja kuten jo sanoin: tykkäsin :)

-Superi
"Dear George, remember no man is a failure who has friends. Thanks for the wings, Love Clarence"<3

Winga

  • Gremlin
  • ***
  • Viestejä: 2 446
Vs: Isäntä olikin emäntä
« Vastaus #4 : 03.11.2008 18:51:53 »
weiff: Mm, voipi olla että annoin tekstin hiukan huidella itsekseen... Kiitos kyllä kuitenkin :D

Larnicue: :D Noh, jos ei kyllästynyt, niin ei kai se liiaksi haittaa se nopeus? Kiitosket kovasti!

supersaana: :D Tässä sen näkee miten ei ees välttämättää tuu aatelleeksi, että nää nuoremmat on eikä muista hein vanhempiaan.
Men jag tänker dig, mycket!
"It's just like I always say; if you want to find something weird you have to go downtown."

Dinella

  • Leijonakuningas
  • ***
  • Viestejä: 726
Vs: Isäntä olikin emäntä
« Vastaus #5 : 03.11.2008 19:11:19 »
Oho. Eipäs oikein muuta osaa sanoa. Veti todella sanattomaksi. Outo juttu  :o Mutta silti kiva :D
and never, never, never stop for anyone

ava by raitakarkki