Kirjoittaja Aihe: Kaksimielisesti ymmärrettävissä olevia kohtia Pottereissa  (Luettu 103226 kertaa)

sokerijuurikas

(Ei otsikkoa)
« Vastaus #40 : 23.07.2007 08:10:07 »
haha puoliveristä prinssiä lueskelin yksi päivä ja siinä on kohta kun harry ja dumbledore menee hakemaa sitä hirnyrkkii niin no tässä pätkä:

"Rako avautui pian pimeiäksi tunneliksi, jonka Harry arvasi tulevan nousuvedellä täyteen vettä. Niljaiset seinämät olivat tuskin kolmen jalan päässä toisistaan, kun Dumbledoren sauvan valo osui niihin"

« Viimeksi muokattu: 01.01.1970 02:00:00 kirjoittanut sokerijuurikas »

Slytherin

• Vieras
Tämä nyt ei ole Potterista, mutta näin slashastavan kaksimielisenä, on aivan pakko sanoa tämä:

Hieman epäröiden, Jack tunkeutui aukkoon.

Korallisaari- kirjasta kyse, kun eräs Jack sukeltaa tunneliin tms ^^ nauratti

niiina

• Ylikuolonsyöjä
  • Administrator
  • Malfoysexual
Muistelen tässä muutamia mitkä taisi vanhassa finissäkin olla..

"Minä peittoaisin sinut koska hyvänsä yksinkin", Malfoy sanoi. "Vaikka tänä yönä, jos tahdot."
HP ja Viisasten Kivi s.169

"Hupsista - minun sauvani käy pikkuisen ylikierroksilla."
Lockhart, HP ja Salaisuuksien Kammio s.210

"Siis ihan totta, jos olisit yhtään hitaampi, kävisit takaperin."
Draco, HP ja Salaisuuksien Kammio s.242 Siis en ymmärrä, väännän tämän aina jotenkin ihmeellisesti kaksimieliseksi :''D

niiina
« Viimeksi muokattu: 06.03.2008 19:39:13 kirjoittanut niiina »

Piicu

Harry näki Lupinin sivusta. Lupin oli jäykistynyt.
Azkabanin vanki, sivu 400

Kyllä Potter maraton kannattaa. Muita minä en sitten muista..
Mä en kestä mun faijaa.
- Gus

yönkäpälä

• C&M
Hoh, pelasinpas tässä tuota Harry Potter -arvoituspeliä tms, joka on siis se triviantyyppinen kyselypeli, joka perustuu Viisasten kiveen. Että ainakin teoriassa se kuuluu Pottereihin, vaikkei ihan kirjassa olekaan. ^^ Revettiin siskon kanssa seuraavalle kysymykselle:

"Mitä rouva Figgs pakotti Harryn aina tekemään, kun Harry oli Figgsin luona kylässä?"
« Viimeksi muokattu: 29.07.2007 00:25:22 kirjoittanut yönkäpälä »
You must be deaf, dumb and blind
I loath you and your kind. Die.

"It's not paranoia if someone's out to get you."
Ravenclaw means I'm smarter than you.

Ki-Ri

• http://
Feeniksin kilta, s. 125

"Hyvää yötä", Harry ja Ron sanoivat kaksosille.
"Nukkukaa hyvin", Fred sanoi ja iski silmää.

Kaksi sivua myöhemmin kaksoset ovat ilmiintyneet Harryn ja Ronin huoneeseen.

"Joko olette siinä saakka?" George kysyi kärkkäästi.

April

• funky aphrodite
  • since 2007, biatch.
Eheh... Repeilin noille!
Oikein innostuin kun luin Feeniksin kiltaa!

"Kuka Cedric on? Poikaystäväsi?"
"Ää - sinä valehtelet", Harry sanoi konemaisesti. Mutta hänen suutaan kuivasi. Hän tiesi, ettei Dudley valehdellut - miten tämä muuten olisi voinut tietää Cedricistä?

s.23. Hehe.

Pimennon akan on paras olla antamatta...
s.292. Hmm...

"Eihän se niin kamalan vaikeaa ollut? Sauvat pois ja kynät esiin, olkaa hyvä."
s.292. En tiiä kyllä miks tää oli niin hauskaa... xD

"Sirius", Harry mutisi, kun ei jaksanut odottaa enää hetkeäkään.. "Minulla olisi vähän asiaa. Öh - nyt heti?"
Hän asteli isoon, pimeään ruokakomeroon ja Sirius tuli perässä.

s.580. Kuulostaa kieltämättä aika epäilyttävältä...

"Nouse ylös, Potter, ja tartu sauvaasi."
Harry nousi hermostuneena. He seisoivat kasvokkain pöytä välissään.

s.645. Voi ei! Hirvee kuva tulee Harrysta ja Snapusta seisomassa alasti! O_o

Juuh... Tossahan noita oli ny pari. Ja kaikki FK:sta.
If a writer falls in love with you,
you can never die.

- Mik Everett

Dazz

• http://
Re:
« Vastaus #47 : 30.07.2007 16:15:45 »
Lainaus käyttäjältä: "Verenneito"
"Harryyn iski äkillinen tarve paljastaa itsensä ja hän kiskaisi viitan päältään niin että hulmahti"
Puoliverinen prinssi s. 516
Ihme kun tätä ei ole vielä sanottu. Aiheutti kivan repeämisen PVP:tä lukiessa.
REPESIN :D

Taisi olla neloskirjassa, jossa oli todella huonosti suomennettu kohta:
"Hermione liukui pitkin liukumäkeä, ja laski sievästi alleen"

Repesin niin pahasti, noloa.
"misson rätti?"
"tässä"
"kiitti"
Itsensä kanssa käydyt keskustelut ovat tärkeitä henkiselle kehitykselle.

oh well, whatever, nevermind

Lómydia

Ahhahhaa, jollain on täällä taas hauskaa.. x)

En tarkalleen muista miten se kohta meni, ja kirjakin on jossain mummolassa, mutta repesin lukiessani Puoliveristä Prinssiä kohdalle, jossa Remus puhui "pienestä karvaisesta ongelmastaan". Se oli siis sillon jouluna kun ne oli siellä Kotikolossa.. ^^

~Lomy

Alera

• Vieras
Hulvaton topic :''}

"Tähdet vain tuikkivat hänen silmissään, kun hän tarttui hattuun vetääkseen sen päästään ja tunsi sen alla jonkin pitkän ja kovan."
SK s.342
pisti hiukan hymyilyttämään keskiyön aikaan luettuna.

ibi

• Vieras
Liekehtivä pikari elokuvassa tai siis niissä pois leikatuissa kohtauksissa niin Kalkaros puhui sen Inkoroffin kaa (en osaa kirjoittaa tämän Inkoroffin nimeä oikein.. : D) niin siellä pihalla oli vaunuja ja keikkuivat aika uhkaavasti ja mä ja mun kaveri revettiin sille kaiken lisäksi ku Kalkaros meni häätää nuoret rakstavaiset sieltä. : DD

ibi

Corpse Bride

• Vieras
ibi, tuo sama rakastavaisjuttu on kirjassakin, siinä ne vaan on puskia. Minä en sitä joskus kymmenenvuotiaana pienenä ja viattomana Pikaria lukiessani yhtään tajunnut, että mikä siinä on niin kamalaa ja pisteiden viemisen arvoista jos oppilaat on puskissa?  :D Olinpas naiivi silloin.

Luokkaa maailman turhin viesti...

Marjuca

(Ei otsikkoa)
« Vastaus #52 : 09.08.2007 22:48:43 »
Lainaus
Taisi olla neloskirjassa, jossa oli todella huonosti suomennettu kohta:
"Hermione liukui pitkin liukumäkeä, ja laski sievästi alleen"

Eikä?! Oikeesti repesin taas pahemmin kun pitkään aikaan "laski sievästi alleen..."
*vatslihakset kipeinä etsii kohtaa*

Ja kuka sanoo että tämä oli ihan offii? ;)

Harinezumi

• *
Mulle jäi mieleen kuudennesta kirjasta tämmönen kohta:
- Sinun ei tarvitse odottaa, Nymfadora. Potter on sangen -ah- turvassa käsissäni.

Ja sitten kolmannesta leffasta se Siriuksen ja Remuksen halaus sai mut repeämään pahemman kerran.
Ne nimittäin näytti ihan siltä, kuin olisivat suudelleet ja sen lisäksi ainakin Sirius huohotti silleen...epäilyttävästi.

Wallen

'Pidä sauva esillä,' hän kehotti kun he tulivat Visterian väylälle

Feeniksin Kilta, sivu 31

Aryachia

• The Writer
"Minun ja ministerin yksityisasiat eivät kuulu sinulle, Potter." Lucius Malfoy sanoi samalla taputellen kaapunsa etumusta. (Feeniksin Kilta, sivunumeroa en muista)

"Voro kertoi että hän tökkii totuustutkallaan kaikkialle minne yltää." (Hermione sanoi ja kyseinen lause oli Puoliverisestä Prinssistä)
http://www.finfanfun.fi/index.php?topic=11097.0 <-- Tervetuloa hullujenhuoneelle
Klik?

dong

Mitä nyt yritin tätä topiccia vilkuilla, niin en näitä kolmea kohtaa löytänyt. Enpä tiedä, ovatko nämä muiden mielestä kaksimielisiä, mutta itselläni nämä ovat aiheuttaneet pienoista repeilyä. 8D

Ja jalkojen välissä makasi mahallaan pieni, mustakaapuinen hahmo, jolla oli leiskuvan punaiset hiukset.
Salaisuuksien kammio, s. 329. Ginnysta siis puhutaan.

Harry työnsi miekan ja lajitteluhatun vyönsä alle, Ron otti kiinni Harryn kaavusta ja Harry kurkotti pitämään kiinni Fawkesin omituisen kuumista pyrstösulista.
Salaisuuksien kammio, s. 348. Omituisen kuumat pyrstösulat = 8'D

Seuraava on aika pitkä, mutta kun en oikein tiennyt, mistä kohdasta sitä kannattaisi lyhentää.

Hän ja muut Weasleyt jähmettyivät kynnykselle tutkailemaan edessään avautuvaa näkymää, joka sekin pysähtyi kesken kaiken, kun sekä Sirius että Kalkaros katsoivat ovelle taikasauvat tähdättyinä toistensa kasvoihin, ja Harry seisoi heidän välissään käsi ojennettuna kumpaankin päin yrittäessään erottaa heidät toisistaan.

"Merlinin parta", herra Weasley sanoi, ja hymy valahti pois hänen kasvoiltaan, "mitä täällä on tekeillä?"

Sekä Sirius että Kalkaros laskivat sauvansa. Harry katsoi toisesta toiseen. Kummankin ilme oli mitä halveksivin, mutta niin monen todistajan saapuminen näytti palauttaneen heidät järkiinsä. Kalkaros työnsi sauvan taskuun, pyyhälsi keittiön halki ja ohitti sanaakaan sanomatta Weasleyt. Ovella hän kääntyi katsomaan taakseen.

"Kuudelta maanantai-iltana, Potter."

Ja niin hän lähti. Sirius mulkoili hänen peräänsä taikasauva kylkeä vasten.

"Mitä täällä on tapahtunut?" herra Weasley kyseli taas.

"Ei mitään, Arthur", sanoi Sirius, joka huohotti raskaasti kuin olisi juuri juossut pitkänkin matkan. "Ihan vain ystävällinen rupattelutuokio kahden vanhan koulukaverin kesken."

Feeniksin kilta, s. 631.

Tsih. 8DDD
« Viimeksi muokattu: 29.08.2007 15:48:45 kirjoittanut dong »

Delphine

• Vieras
Nämähän on hauskoja. :D Itsekin olen löytänyt pari Liekehtivästä Pikarista, jota nyt tässä viime aikoina olen lukenut;

...mutta Harry ei saanut katsettaan irti Siriuksesta.

&

"Unohda jo ne tontut!" Ron sanoi. (Hermionelle)

Pigwidgeon

Ihanaa, sai nauraa ! :'D Ihana topic ! Rakastuin.

Keräsin kerran parhaita kohtia Puoliverisestä Prinssistä (Loppupuolella en jaksanut lisäillä niitä) Ja oli seassa pari asiaa jotka ajattelin kaksimielisestikin...

Malfoy stopped short at the sight of Harry, then made a short, humourless laugh and continued walking.
   ‘Where’re you going?” Harry demanded.
   ‘Yeah, I’m really going to tell you, because it’s your business, Potter.’ sneered Malfoy. ‘You’d better hurry up, they’ll be waiting for the Chosen Captain - the Boy Who Scored - whatever they call  you these days.’

Blablablablablaa....

‘Where have you been?’ demanded Ginny, as Harry sprinted into the changing room. The whole team was changed and really; Coote and Peakes, the Beaters, bere both hitting their club nervously against their legs.
   ‘I met Malfoy,’ Harry tola her quietly, as he pulled his scarlet robes over his head.
   ‘So?’
   ‘So I wanted to know how come he’s up at the castle with a couple of girlfriends while everyone else is down here…’

(Eh, tässä vaiheessa oikeastaan pervo pielikuvitukseni keksi ainakin yhden asian, mitä Malfoy tekisi kolmisin kahden tyttöystävänsä kanssa sillä välin kun muut ovat muualla...) (anteeksi pitkä pätkä)

~*~*~
“Miten purske kirjoitetaan?” Ron kysyi, ravisteli ankarasti sulkakynäänsä ja tuijotti pergamenttiaan, “Eihän se voi olla P - Y - L -”
   “Ei, ei voi”, Hermione sanoi ja veti Ronin tutkielman lähemmäs itseään. “Eikä auguuri ala O - R - G. Minkälainen kynä sinulla on?”

(Ei tässä muuta kuin, että minä jatkoin mielessäni sanat "pyllyksi" ja "orgasmiksi", enganniksikin :'d Ja sekaisin kun olin rekisteröin tuon Hermionen kysymyksen hävyttömäksi)

~*~*~

"Hän panee Crabben ja Goylen muuntumaan tytöiksi?" Ron hohotti. "Hitsi... ei ihme etteivät ne näytä nykyään kovin iloisilta... ihme etteivät ne käske Malfoyn työntää..."

(Anteeksi MITÄ!? Olen liian kaksimielinen tähän. Nyt jäi vaivaamaan miten tuo Ronin virke olisi loppunut.) (Muistaakseni Harry keskeytti hänet sanomalla jotenkin "Eivät he käske, jos Malfoy on näyttänyt heille pimeän piirtonsa", tuolloin mieleni onnistui muuttamaan pimeän piirron jonkinlaiseksi sukupuolitaudiksi... Olinpa hullulla päällä)

Muita en jaksanut kerätä :'D

~Pig~
« Viimeksi muokattu: 14.07.2008 16:03:05 kirjoittanut Pigwidgeon »
I love to walk in the rain 'cause no one can tell I'm crying.

To hell with cookies. Come to the Dark Side, We've got slash.

Moriko

Luin eilen SK:ta ja sain aikamoisen naurukohtauksen tässä:

Hän kohotti oman sauvansa, esitti jotain mutkikkaan näköistä kuviota ja pudotti sauvan. Kalkaros hymyili ilkeästi kun Lockhart nosti sauvansa ja sanoi: "Hupsista - minun sauvani käy pikkuisen ylikierroksilla."
(S. 210)

8'DD
... Really?