Kirjoittaja Aihe: One More Chance [femme, K11]  (Luettu 2060 kertaa)

WayToBleed

  • Vieras
One More Chance [femme, K11]
« : 09.10.2008 16:52:48 »
Nimi: One More Chance
Kirjoittaja: WayToBleed
Ikäraja: K11 saattaa nousta ajan mittaan. ; DD
Genre: femme, fluffy, romance, action(?), piiiikusen angstia....
Paritus: Jolie/Amy
Varoitukset: Jos et pidä femmestä pysy poissa, kiroilu jne.
Beta: Ei ole. : Ppp
Disclaimer: Omistan henkilöt iiiiihan itte. Kaikki on mun seonneesta päästä revittyä.
A/N: Noniin, wöw. Siitä onkin pitkä aika ku viimeksi julkasin jotaki Finissä. Kummaa.. No joka tapauksessa tässä ois yks lisää. Pitää ihantässä sanoa, että tekstissä on myös puhekieltä, eli henkilöt puhuvat sillä tavalla. Jos jotakin kirjotusvirheitä näkyy niin ilmoitathan? : DD Niiiiin joo! Tässä tekstissä Jolien on vähän niinkuin se "päähenkilö". Kursivoidut kohdat on Jolien ajatuksia.
Inspis... Emt, tää on ollu mulla jonkun aikaa nurkissa pyörimässä eli ei ole mitään uusinta uutta ja sen huomaa. xD Ihmeellistä, että
oon tätä tännekkin laittamassa. O.o Mutta joka tapauksessa, olkaa hyvät ja kertokaa mitä pitätte.

1.

”No jo on helvetin tylsää.”, Jolie haukotteli ja nosti jalkansa edessään olevalle toiselle tuolille. ”Me ehitään kuolla, ennen kun tää tunti loppuu.”
”Shh, Jo. Mä yritän kuunnella.”, Amy kuiskasi toiselle ja kiinnitti taas huomionsa luokan edessä seisovaan nuoreen miesopettajaan.
”No jeesus. Ainoa mikä sua kiinnostaa tässä aiheessa on toi tyyppi tuolla.”, Jolie painotti kiinnostaa sanaa ja osoitti opettajaa.
”Et nyt viittis. Mä haluun oikeesti kuunnella. Tää on tärkeetä.”

No ollaan sitten hiljaa helvetti.
 
”…älkää koskaan antako tämän tilanteen huijata itseänne…”

Mitä ihmettä tossa tyypissä on, joka kiinnostaa Amya noin paljon. Sen silmät tuikkii tolleen iloisesti ja – se hymyilee. Mitä helvettiä? Onko Amy ihastunu meidän historianopettajaan?

Jolie nousi paremmin istumaan tuolissaan ja laski jalkansa lattialle.
”Anteeksi”, Jolie sanoi isoon ääneen ja viittasi.
”Jolie, joku hätänä?”, opettaja kysyi ja kaikki kääntyivät katsomaan mustahiuksista tyttöä, jolla oli alahuulessaan oikealla puolella lävistys ja viittaavassa kädessään monia mustia nyörejä.
”Saanko käydä vessassa?”

Vapaus! Ah, saman tien röökille.

Jolie käveli käytävää pitkin ja penkoi samalla taskuansa.
”Mihin vittuun mä sen sytkärin oon laittanu”, Jolie murisi itsekseen ja pysähtyi peikoilleen kaivamaan taskuaan raivokkaammin.
”Ei sattuis olemaan tämä, jota etit?” tuttu ääni ilmoitti olemassa olostaan. ”Mä arvasin, että et sä minnekään kuselle menny. Etkä kyllä tuu saamaan tällä menolla sitä stipendiä sinne taidelukioon.”, Amy tuhahti ja heitti sytkärin toiselle rennolla kädellä.
”Mjaa. Mitä sä itte täällä teet? Eikö sun pitäs olla seuraamassa ah-niin-ihanaa-seli-seli-ukkoa?” Jolie sytytti tupakkansa ja lähti ovia kohti tupakka sormiensa välissä.
”Jolie! Mitä ihmettä sä vaahtoot?” Jolie kääntyi ympäri ja sai vastaansa Amyn kirkkaan vihreät silmät, jotka korostuivat entistä enemmän, kiitos tumman silmämeikin. ”Huhuu? Kuuletko sä?” Amy naurahti ja heilutti kättään toisen kasvojen edessä.
”Joo, kuulen.”, Jolie vastasi ja istui portaalle ulko-ovien eteen.
”Niin, miks sä et sitten vastaa?” Amy tuhahti ja istui myös portaalle toisen viereen.
”Vastaanhan. Mitä sä kysyit?”
”Voi hyvä… Mitä sä vaahtoot?” Amy pyöritteli silmiään ja katsoi Jolieta silmiin.

”Jolie?”

”Joo joo! Tässä ollaan, en vaahtoo.”, Jolie huudahti nopeasti ja ravisti päätään ja jäi katsomaan edessä olevaa leikkikenttää.
”Onko kaikki sit hyvi? Vaikutat jotenkin…oudolta.”, Amy hymähti ja hieraisi toisen olkapäätä omallaan.
”Ai entistä oudommalta?” Jolie naurahti ja tumppasi tupakkansa maahan. ”Kaikki on hyvin, ihan totta. Mä oon vaan nyt aika väsyny.”
”No kuka ei ois.”, Amy naurahti.
”Onneks on enää kolme päivää koulua ja sitten vapaus.”, Jolie huokaisi ja laski selkänsä portaiden varaan.
”Mitä sä muuten aiot tehä kesälomalla?”

”Olla sun kans, tietty.”, Jolie naurahti ja nousi takaisin istumaan katsoen vihreä silmästä tyttöä.
”Ai.”, Amy hymyili ja otti Jolien käden omaansa. ”Tiedätkö mitä? Mä vähän veikkaan, et olit mustasukkainen siitä, miten mä halusin kuunnella Marcusta.”
”Marcusta?”
”Se on sen open nimi, hidasälyinen!”
”Aa, no en usko.”, Jolie tuhahti ja rapsutti päätänsä.
”Hah, tuota en muuten usko.”, Amy naurahti ja laski kädestä irti.
”Paras uskoo. Sulla ei oo muuta mahdollisuuttakaan.”, Jolie vastasi ja nyrpisti nokkaansa toiselle.
”Aww, söpöä.”, Amy hihkaisi.
”Mikä?!”
”No toi! Aina ku sä teet noin niin oot älyttömän sulonen.”, Amy kikatti ja istui Jolien syliin hajareisin.
”Mi-mitä ihmettä sä nyt?” Jolie panikoi, mutta ei tehnyt mitään estääkseen toista, joka hymyili leveästi.

”Tulin sun luo.”

”Sä olit jo mun luona! Ei tartte ihan kiinni tulla.”, Jolie huomautti ja punastui.
”Hei, sä punastut. Vähä söpöä.”, Amy hihkaisi uudestaan ja tuli entistäkin lähemmäksi.
”Lopeta toi…söpö-juttu!” Jolie änkytti ja yritti hienovaraisesti työntää toista vähän kauemmaksi. Amy työnsi toisen käden pois tieltä ja vei tiensä läpi toisen huulille, jotka mumisivat jotakin Amyn huulia vasten. Amy suuteli varovasti Jolien vaaleanpunaisia ja pehmeitä huulia ja kun sai Jolielta myöntävän huokaisun eleestä hän rohkeni suudella kunnolla.

Kellojen sointi hätkähdytti tytöt ja Amy nousi toisen päältä pois ja nosti tämän seisomaan.
”Eiköhän mennä hakemaan tavarat luokasta.”, Amy sanoi ja lähti sisälle. Jolie jäi seisomaan ulos suu hiukan auki ja katsoi toisen perään ihmeissään.

Miten? Mitä? Miks? Mä en tajuu… Amy?

”Mihin te oikeen jäitte kuhnailemaan? Marcus alko jo kyselemään, kun sen lempioppilas ei ollu vieläkään tullu takaisin, kun tunti loppu.”, Nancy nauroi ja heitti Jolien laukun tälle.
”Taidat nyt tarkoittaa ihan Amya. Mä oon sen mustallalistalla.”, Jolie nauroi takaisin. ”Hei, missä mun kirja on? Nancy, otitko sä mun kirjan siitä pulpetilta mukaan?”
”Voi paska! Sori, Jo. Se on siellä luokassa vielä, mut mun on nyt pakko mennä. Nähdään sitten matikan tunnilla.”, Nancy sanoi ja kiiruhti ja pois sisätiloista jonkun pojan kainalossa.

No voi perkele…

Jolie käveli takaisin historian luokan luo ja oli aukaisemassa ovea, kun kuuli ääniä sisältä.

Ei kai seillä nyt jo tuntia ole? Aa, varmaan joku meijän luokan pojista on taas puhuttelussa.

Jolie hymyili itsekseen ajatukselle, jossa opettaja nalkuttaa jollekin idiootille siitä, miten tunnilla tulisi käyttäytyä. Pian äänet hiljenivät ja Jolie alkoi jo käydä kärsimättömäksi.

Ei ne varmaan mitään huomaa, jos mä nopeesti otan sen hemmetin kirjan.

Jolie raotti ovea ja näki Amyn selän ovelle päin ja opettajan hymyilevän tälle. Amy läheni opettajaa ja avari tämän puvuntakin nappeja yksi kerrallaan. Opettaja kiersi kätensä hänen ympärilleen haluavasti ja suuteli tämän kaulaa.

Mitä…

”Marcus…”, Amy huokaisi ilmaan, kun opettaja nuolaisi tämän korvalehteä ja siirtyi suutelemaan Amyn huulia, jotka olivat hetki sitten olleet Jolien huulia vasten.

Amy… MITÄ HELVETTIÄ!?

¨Jokin kiehahti Jolien sisällä ja tämä rykäisi kuuluvasti.
”Anteeksi häiriö. Eräs idiootti oli unohtanu mun kirjan tänne. Jatkakaa.”, Jolie murahti ja sieppasi kirjansa pulpetilta rynnäten samalla ulos luokasta kyyneleet silmissä.

VITTU!


Jolie juoksi suoraan tyttöjen yleiseen vessaan ja sulkeutui yhteen koppiin itkemään.

Vittu, mitä helvettiä tää on?!


Kyyneleet kastelivat tytön kalpeita poskia vieden kajalia mukanaan. Vessassa kaikui ja jokaikinen uusi nyyhkäisy rävisytti vessan seiniä ja nakkasi sen uudestaan liikkeelle. Jolie lysähti lattialle ja veti polvet rintaansa vasten.
”Voi helvetti saatana.”, Jolie nyyhkäisi ja nielaisi äänekkäästi. Kuului oven ääni ja askelia. Ne pysähtyivät juuri Jolien kohdalle ja kääntyivät kohti.
”Jo? Mä tiiän, että sä oot siellä. Avaa.”, Amy kuiskasi ja taputti ovea kevyesti.
”Mee vittuun!” Jolie karjaisi ja potkaisi ovea. Amy säikähti ja otti pari askelta taaksepäin ovesta.
”Jolie, meidän pitää puhua. Se, se mitä sä näit ei ollu sitä miltä se näytti.”, Amy huokaisi ja käveli käsienpesutasolle ja istui sen päälle. Jolie ei vastannut mitään. Kyyneleet jatkoivat vain matkaansa ja Jolieta ravisutti kaakelien kylmyys, joka tuntui paidan läpi.
”Tuu ulos.”, kuului taas, mutta Jolie näytti kopin ovelle keskaria ja laski lasittuneen katseensa tuijottamaan syliään. ”Jolie, tunti alkaa kohta, sut pitää saada siistittyä sitä ennen ja muutenkin meidän pitää puhua.”, Amy jatkoi.
”Mä en halua nähdä sua. Mee vittu pois!” Jolie parahti ja oli kuulevinaan pari nyyhkäisyä kopin ulkopuolelta ja nosti katseensa pois sylistään.

Itkeekö Amy?

Jolie nousi ylös lattian pölystä ja aukaisi kopin oven varovasti.
”Ames? Amy?” Jolie huhuili, mutta vessa oli tyhjä. Vain hän oli siellä. Amy oli kadonnut. ”Voi vittu.”, Jolie huokaisi ja laahusti peilirivin luo.
”Ja voi saatana.” Jolien meikit olivat valuneet poskille ja silmät punoittivat, kuin pahan allergian aikaan saannoksena. Rivakasti Jolie meni hakemaan laukkunsa kopista ja heitti sen tason päälle.

Okei, mä pystyn tähän.

« Viimeksi muokattu: 16.11.2014 16:42:33 kirjoittanut Pyry »

Aglia

  • Valopää
  • ***
  • Viestejä: 92
Vs: One More Chance [femme, K13->?]
« Vastaus #1 : 11.10.2008 20:33:58 »
Hmm hmm, tätä en odottanut, täytyy myöntää :DD Mutta, kivasti kirjoitettu, kuten sulla aina... Femmestä en pidä, mutta tää oli kiva xP jotenki en onnistu kuvitteleen näitä tapahtumia muuta ku yläasteelle meidän entiselle siis :"DDD

JATKOA? x3
"Shut up Mokuba, mummy and daddy are talking."