Kirjoittaja Aihe: Koko elämä aikaa (Ron/Hermione, S)  (Luettu 1884 kertaa)

hiddenben

  • Yksinpurjehtija
  • ***
  • Viestejä: 2 754
Koko elämä aikaa (Ron/Hermione, S)
« : 03.10.2008 17:02:24 »
Title: Koko elämä aikaa
Author: hiddenben
Ikäraja: S
Paritus: Ron/Hermione
Genre: tuplaraapale, söpöilyä
A/N: Tämä tulee Albumihaasteeseen Travisin kappaleella Sing. Lyriikat löytää alempaa. Tästä olisi mukava saada kommenttia, koska en ole ennen julkaissut yhtään tälläistä ns. parituksetonta ficciä.

Koko elämä aikaa

Olen myöhässä. Nopeutan askeleitani, harpon, vaikka tiedän sen näyttävän tyhmältä. Mutta minun on aivan pakko nähdä sinut, katsoa syvälle silmiisi ja kertoa rakastavani sinua. Tiedän, että uskot minun hylänneen sinut. Minun on pakko rauhoittaa sinut, vakuuttaa kaiken olevan hyvin.

Olet käyttäytynyt oudosti, eikä mikään tunnu onnistuvan. Heidän mielestään sinun pitäisi olla enemmän ulkona, purkaa stressiäsi ja rauhoittua. Minun mielestäni olet viettänyt aikaa väärien ihmisten kanssa, ja siksi olet tuollainen.

Nyt näen sinut. Olet itkuun purskahtamaisillasi, joten painan pääsi olkapäätäni vasten. Haluan lohduttaa sinua, lämmittää sinua, koska kätesi ovat kylmät. Hytiset ja painaudut lähemmäs minua. Kierrän käteni ympärillesi ja halaan sinua lujasti. Hymähdät ja ilma muuttaa hengityksesi höyryksi. Alat hyräillä sävelmää. Sävel on tuttu, ja osaan sen sanat ulkoa. Kerrot rakkaudestasi minua kohtaan, tunteesta jonka saan sinussa aikaan, miten saan sinut sekaisin joka kerta kun näemme.

En tiedä kuinka kauan olemme seisseet tässä. Aurinko alkaa nousta emmekä me liiku. Minua tai sinua se ei haittaa, mutta ohitsemme kävelevät ihmiset tuijottavat meitä arvioivasti ja oudoksuen. En osaa välittää heistä, koska haluan saada sinut paremmalle tuulelle, nauramaan ja heittämään viisauksia. Joten laula vain, jos se saa sinut paremmalle tuulelle. Hyräile, laula, tanssi, mitä vain. Meillä on koko elämä aikaa seistä tässä.


-------------------------------------
Travis - Sing
Baby, you've been going so crazy
Lately, nothing seems to be going right
Solo, why do you have to get so low
You're so...
You've been waiting in the sun too long

But if you sing, sing, sing, sing, sing, sing
For the love you bring won't mean a thing
Unless you sing, sing, sing, sing

Colder, crying on your shoulder
Hold her, and tell her everythings gonna be fine
Surely, you've been going to early
Hurry, cause no one's gonna be stopped

But if you sing, sing, sing, sing, sing, sing
For the love you bring won't mean a thing
Unless you sing, sing, sing, sing

Baby, there's something going on today
But I say nothing, nothing, nothing,
Nothing, nothing, nothing, nothing
« Viimeksi muokattu: 14.06.2011 13:05:32 kirjoittanut hiddenben »

between the sea
and the dream of the sea

weiff

  • ***
  • Viestejä: 283
  • Three Words, Eight Letters and I'm Yours
Vs: Koko elämä aikaa
« Vastaus #1 : 20.10.2008 16:22:39 »
awwwss :))) Ihana, vaikka ilman tuota Ron/Hermione paritus kerrontaa tätä ei olisi voinut päätellä. Mutta katsoin ketkä tässä olivat ja olin aivan awwwss! ;pp Ei tämä tälläisenä tekstinä muilla parituksilla, en sitten tiedä kun en ajatellut muita parituksia, niin tiedä häntä toimisiko se. Voisi toimiakin! Teksti oli samalla epäröivää mutta silti niin varmaa ja tietoista, jaa-a, mitäköhän sanoisin lisää.

Noh, jätän sanomatta kun en tiehä! ;pp

weiff
Just trust me