Kirjoittaja Aihe: Hajoamispisteitä, S  (Luettu 2950 kertaa)

Ashtray

  • Lady Stardust
  • ***
  • Viestejä: 450
  • i will battle for the sun
    • LJ
Hajoamispisteitä, S
« : 20.05.2009 23:38:50 »
// Alaotsikko: Harry/Remus, S, FF10, raapale

Title: Hajoamispisteitä
Author: Ashtray
Pairing: Harry/Remus
Raiting: S
Genre: pikkuisen angstinen haikeilu?
Summary: And then you bring me home
Cause we both know what it's like to be alone, no
And I'm dreaming in your living room
But we don't have much room
To live

A/N: Tämä syntyi nopeasti. Something Corporaten Konstantinen ja varsinkin tuon summaryna olevan pätkän inspiroimana. Kannattaa kuunnella kyseinen biisi, saattaa auttaa tunnelman kanssa.
Ideasta sen verran, että ajattelen tämän sijoittuvan sodan jälkeiseen aikaan, sodassa kuoli paljon ihmisiä (Remushan ei koskaan kuollut miulle!), ja Harry ja Remus ovat jäljellä tukemassa toisiaan.
Mutta enpä nyt selitä enempää, miulla venyy aina A/N:t ylipitkiksi... Paitsi että tosiaan, FF10:iin sanalla 08. Liikaa. Ja Remuksen PoV.


Hajoamispisteitä

Kyllä minä tiedän, että emme ole luotuja toisillemme. Silti istun taas olohuoneessasi ja tuijotan ikkunasta ulos. Sinä pyysit minut tänne, suutelit huuliani ja jätit minut yksin sohvalle unelmoimaan. Muistelemaan menneitä, toivomaan hyvää tulevalta.

Sinä et ole samassa huoneessa, mutta sillä ei ole väliä. Minä tiedän, etten ole yksin. Sinä tiedät, ettet ole yksin. Se riittää. Meille molemmille.

Välillä mietin, ettei tässä ole mitään järkeä. Emme me rakasta toisiamme. Emme tavalla, joka tekisi tästä merkityksellistä. Mutta aina kun tunnen oloni yksinäiseksi, muistan, miltä mustat hiuksesi tuntuvat sormiani vasten. Kaipaan sinua tavalla, jolla en kaipaa ketään muuta. Ei minulla ole ketään muuta.


A/N2: Rupesin vielä miettimään, että otsikko saattaisi kaivata selitystä. Ajattelin siis, että Harry ja Remus päätyy aina yhteen, kun ne on hajoamispisteessä.
Ja kommenteista tykkäisin!
« Viimeksi muokattu: 15.06.2011 17:38:06 kirjoittanut Vanilje »
I'll pretend that my heart and my head are well.

Luihuinen_89

  • Yksinäinen kulkuri
  • ***
  • Viestejä: 1 025
  • Käsi käsessä kuljemme yhdessä ohi esteiden!!
Vs: Hajoamispisteitä
« Vastaus #1 : 13.06.2009 11:41:27 »
Tää oli hyvin kirjoitettu, olisi ollut kuva jos tää olis ollut huukan pidempi, sillä nyt ehkä jäi vähän epäselväksi minne toinen katosi, sillä minä ajattelin että remus istuskeluu harryn luona sihvalla, mutta minne itse talin isäntä on mennyt. Tosin tuohan e tähän jännitystä kun ei ihan kaikkia kerro, mutta mutta... maku asiahan tämä taitaa olla ;)

luihu kiittelee ja toivoopi että kirjoittelisit lisää tällä patituksella, vähän pidempiäkin ficcejä  :D
Kaikki muuttuu, minäkin vaikkei sitä aina uskoisikkaan.

Mun ficci kokoelma

Uusi Mcr G/F
Trust Me

Iituliini

  • Gerrun henkivartija
  • ***
  • Viestejä: 123
  • Frerard <3
Vs: Hajoamispisteitä
« Vastaus #2 : 04.07.2009 19:24:36 »
Voih, upea. Ihanasti kirjoitettu ja muutenki tosi ihana.

Lainaus
Sinä et ole samassa huoneessa, mutta sillä ei ole väliä. Minä tiedän, etten ole yksin. Sinä tiedät, ettet ole yksin. Se riittää. Meille molemmille.
Ihanasti sanottu. <3

Lainaus
Kaipaan sinua tavalla, jolla en kaipaa ketään muuta. Ei minulla ole ketään muuta.
Oih, upea loppu. <3

Kokonaisuudessaan tämä fic oli mun mielestä haikea ja sellainen nätti. Pidin tästä kovasti. Osaat kirjoittaa todella hyvin raapaleita!

Kiitos tästä ihanasta tekstistä.

~Iitu
Vaikka minä itkisin
Olisin silti onnellinen niin pitkään kun sinä hymyilet. <3

Crepe

  • ***
  • Viestejä: 304
Vs: Hajoamispisteitä
« Vastaus #3 : 06.07.2009 20:30:29 »
Juu, olisi ollut kiva, jos olisit tehnyt tästä vaikka tuplaraapaleen. :) Nyt tuntui jäävän niin lyhykäiseksi ja keskeneräiseksikin vähän. Mutta muuten kaihoisa ja nätti teksti!
You mustn't be afraid to dream a little bigger, darling.