Kirjoittaja Aihe: Hetkeen vangitut, S, raapale  (Luettu 2055 kertaa)

Afael

  • Filosofi
  • ***
  • Viestejä: 263
  • Madness is highly epidemic.
Hetkeen vangitut, S, raapale
« : 23.09.2008 13:06:17 »
Author Minä, Afael
Rating S
Genre Raapale, muuten ei oikein kuulu mihinkään genreen, ellei 'hetkellinen sielun tuotos' kelpaa.
Disclaimer Minä omistan koko homman.

Summary Tanssi ei lopu, se ei koskaan lopu. Yö ei vaihdu päiväksi. Koskaan.

A/N Eli tämä on todellakin kirjoitettu yhdeltä istumalta, hetken mielijohteesta. Hetken kuvaus. Ei mitään sen suureempaa tarinaa, vaikka takana onkin ajatus. Saat ihan itse päättää, mistä tämä kertoo. Taikka on kertomatta.


Hetkeen vangitut

Musiikki lyö rytmiä ympärilläni, sekoittuu nauruun, puheensorinaan ja kiljahduksiin. Punaisen, oranssin ja keltaisen sävyiset asusteet välkähtelevät kullanhehkuisina soihtujen valaisemassa yössä, varjot tanssivat puiden kaarnoilla ja liukenevat viimein metsänsiimeksen varjoihin. Tähdet tuikkivat taivaalla, ja täysikuu loistaa kirkkaammin ja kauniimpana kuin aurinko koskaan.

Ihmiset pyörivät ympäri aukeata, nauravat, tanssivat ja vaihtavat lyhyitä tervehdyksiä liitäessään toistensa ohitse. Rummut lyövät kiivasta, monimutkaista, pomppivaa tahtia, ja huilut saavat melodian säkenöimään. Kiiruhdan eteenpäin, pyörin, puikkelehdin, keinahtelen rytmin mukana. Jalkani irtoavat maasta ja tapaavat sen saman tien uudestaan.

Pyörin, pyörin, pyörin, pyörin…

Tanssi ei lopu, se ei koskaan lopu. Yö ei vaihdu päiväksi. Koskaan.

Tämä on taikuutta.
« Viimeksi muokattu: 15.06.2011 16:16:56 kirjoittanut Scarlett »
Pimeys voi piilottaa monet silmät, mutta se piilottaa myös sinut.
Valo vain paljastaa kaiken.


"People say that life is the thing, but I prefer reading" - Logan Pearsall Smith

vellluki

  • Vieras
Vs: Hetkeen vangitut
« Vastaus #1 : 23.09.2008 14:34:36 »
En osaa oikein sanoa mitään. Mutta tulin kuitenkin kertomaan, että luin tämän. Ja tykkäsin. Kovasti. Tuli itselle ainakin mieleen Christopher Paolinin Esikoisesta haltioiden juhlat, en nyt muista nimeä. Mutta kuitenkin, pidin lujaa. Kiva, hetkellinen tunnekuvaus. Kiitos<3

-vellluki