Kirjoittaja Aihe: Syrjähyppy, S  (Luettu 3840 kertaa)

wisemen

  • ***
  • Viestejä: 31
Syrjähyppy, S
« : 16.09.2008 12:19:17 »
// Alaotsikko: H/D - S - angst

Title: Syrjähyppy
Author: wisemen
Rating: S/PG
Pairing: Harry/Draco, aina!
Genre: angst, pieni drama

Disclaimer: Hahmot eivät ole minun, vaan J.K. Rowlingin enkä saa tästä rahaa. Biisi on Guns N' Rosesin Don't cry.

A/N: Tämä oli aikoinaan minun ihkaensimmäinen fic finissä. Lisäsin sen myös tänne, koska henkilökohtaisesti pidän siitä, ja se koskettaa minua jokaisella lukukerralla, vaikka se onkin omani. Ja vielä suuremmat tunteet tämä saa pintaan, kun taustalla soi kyseinen biisi. Toivottavasti pidätte!


Syrjähyppy


Talk to me softly
There's something in your eyes
Don't hang your head in sorrow
And please don't cry
I know how you feel inside, I've
I've been there before
Something changin' inside you
And don't you know



Tummat verhot eivät päästäneet ainoatakaan valonsädettä ikkunasta olohuoneeseen. Valossa huoneen seinät olivat vaaleanvihreät, mutta pimeässä ne ovat mustaakin tummemmat.

Huoneen nurkassa on punainen nojatuoli, jonka selkänojaa päällystää kerros harmaata pölyä. Tuolilla istuu mies, Draco Malfoy.

Draco nojasi päätä käsiinsä, sormien lomasta putoili muutamia kyyneliä tummalle parkettilattialle. Lucius sanoi aina, etteivät Malfoyt itke, mutta Draco itki. Hänen arkaan paikkaansa oli osuttu.



Don't you cry tonight
I still love you baby
Don't you cry tonight
Don't you cry tonight
There's a heaven above you, baby
And don't you cry tonight



Toisella puolella olohuonetta puujakkaralla istui Dracon poikaystävä, Harry Potter. Poika, joka sanoi ettei koskaan pettäisi.


Give me a whisper
And give me a sigh
Give me a kiss before you tell me goodbye
Don’t you take it so hard now
And please don’t take it so bad
I’ll still be thinking of you
And the times we had, baby


Miesten välillä oli musta nahkasohva, lasikantinen sohvapöytä ja Harryn syrjähyppy.

Harry yritti vilkuilla Dracoa vähän väliä, muttei uskaltanut tehdä tai sanoa mitään, sillä ei olisi enää merkitystä.

Harry ei enää tuntenut itseään. Hän ei tiennyt kuka oli se mies, jonka kanssa oli ollut sängyssä. Harry oli rakastellut tuntemattoman kanssa, humalassa.

Ainoa ääni mikä kuului hiljaisessa, henkisen tuskan peittämässä huoneessa, oli Dracon itkuinen nyyhkytys, raskas ja uupunut hengitys. Harry ei uskaltanut päästää ääntäkään. Häntä hävetti. Hän vihasi itseään.


And don’t you cry tonight
Don’t you cry tonight
Don’t you cry tonight
There’s a heaven above you, baby
And don’t you cru tonight



Harry katseli itkevää miestä tuntien syvää, pohjatonta katumusta.

”Draco, ymmärrän jos et voi antaa anteeksi, ikinä” Harry sai sanotuksi hiljaisella äänellä.

Harry nousi ylös, otti auton avaimet pöydältä ja takkinsa eteisen naulakosta. Ovella hän kääntyi katsomaan Dracoa. Hän tuijotti lattiaa, ei vilkaissutkaan Harrya.


And please remember that I never lied
And please remember
How I felt inside now honey
You gotta make it your own way
But you'll be alright now, sugar
You'll feel better tomorrow
Come the morning light now, baby



Harry hymyili. Hän ei itsekään tiennyt miksi, mutta hymyili vain. Hän käänsi katseensa kohti menosuuntaa, painaen ovenkahvan alas ja astuen ovesta ulos. Ovi napsahti kiinni, syntyi surullinen, mutta samalla onnellinen hiljaisuus.

Draco tiesi antavansa joskus anteeksi.


And don’t you cry tonight
There’s a heaven above you, baby
And don’t your cry
Don’t you ever cry
Don’t you cry tonight
Baby maybe someday
Don’t you cry
Don’t you ever cry
Don’t you cry
Tonight




A/N2: Toivon ja haluan teiltä kaikenlaista palautetta!

« Viimeksi muokattu: 23.05.2015 22:09:19 kirjoittanut Beyond »
"Jos minä löytäisin jostain tarpeeksi pienen poikaystävän, minäkin olisin kevytmielinen."

Out There

  • ***
  • Viestejä: 615
Vs: Syrjähyppy
« Vastaus #1 : 16.09.2008 18:40:15 »
Olipas.. surullinen.
Draco oli niin koskettavan rikki, Harrykin oli (kerrankin) jotenkin hellyyttävä, kun se osas olla hiljaa ja poistua tekemättä siitä show'ta. Laulun sanat jäi aika etäiseks, mutta muuten tää oli IHANA! Olis maailman mahtavinta tietää mitä tulee tapahtumaan, koska tää jäi tosiaankin hyvin auki ja äh, vaikuttaa niin hyvältä!
Voi Harry, minkäs teit.. Tuntemattoman kanssa. Sigh. Voi vitsit kun mä tykkäsin tästä :)
How about, I give you the finger, and you give me my phone call.

wisemen

  • ***
  • Viestejä: 31
Vs: Syrjähyppy
« Vastaus #2 : 20.08.2010 15:34:07 »
Out There: Kiitos paljon kommentistasi! Nyt pitkän ajan jälkeen viimein kiinnitän itsekin huomiota koko ficin olemassaoloon. *poistuu nolona paikalta*
"Jos minä löytäisin jostain tarpeeksi pienen poikaystävän, minäkin olisin kevytmielinen."

Kalju

  • Dracoholisti
  • ***
  • Viestejä: 17
Vs: Syrjähyppy
« Vastaus #3 : 21.08.2010 22:11:28 »
Kirjoitusvirheitä, muuten tosi koskettava.
I wanna play a game with your lips... it's called an kiss.

Claire

  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 1 757
  • grafiikka © Ingrid
Vs: Syrjähyppy
« Vastaus #4 : 22.08.2010 01:53:22 »
Koskettava pätkä. Olisin tosiaan lukenut enemmänkin, mutta kelpaahan tämä vallan mainiosti tällaisenakin. Riipivää tuskaa ja loppumatonta surua. Draco oli niin... rikki. Ihan pahaa tekee, kun niin kovasti rakastan Dracoa! :'(

Yksi virhe pomppasi silmille aika lopussa;
Lainaus
Hän ei itsekkään tiennyt miksi, mutta hymyili vain.
itsekään

Teksti oli kipeänkaunista, melkein rupesi itkettämään. Kiitokset tästä.
I threw my hands in the air and said:
Show me something

He said: ”If you dare, come a little closer

wisemen

  • ***
  • Viestejä: 31
Vs: Syrjähyppy
« Vastaus #5 : 28.05.2011 09:45:25 »
Kalju ja Claire, kiitos kommenteistanne.

ps. Virhe korjattu, saa huomauttaa jos löytyy vielä. Itse yritän kovasti niitä aina metsästää, mutta ei pistä kyllä silmään.
"Jos minä löytäisin jostain tarpeeksi pienen poikaystävän, minäkin olisin kevytmielinen."

hiekkapaperi

  • ***
  • Viestejä: 58
Vs: Syrjähyppy
« Vastaus #6 : 01.06.2011 14:56:32 »
Ihana ficci, vaikkakin tämmönen lyhyt. :------) Like, koskettava. c:
because destiny, John... is a fickle bitch

wisemen

  • ***
  • Viestejä: 31
Vs: Syrjähyppy, K-7
« Vastaus #7 : 01.12.2011 16:22:08 »
hiekkapaperi: Kiitos kommentistasi!

Yleisesti tiedoksi, korjailin muutaman virheen ja muotoilin pari sanaa uudelleen.
"Jos minä löytäisin jostain tarpeeksi pienen poikaystävän, minäkin olisin kevytmielinen."