Kirjoittaja Aihe: Takatalvi 4/? TAUOLLA | Drama, fem&slash, k-11  (Luettu 8073 kertaa)

Ms. Mad Stalin

  • ***
  • Viestejä: 30
  • Hurrrrr...
Vs: Takatalvi 4/?
« Vastaus #20 : 24.04.2008 00:15:01 »
Voih eih. Päädyin viimein sitten lukemaan tämänkin osan ja nyt harmittaa kun loppui niin jännään kohtaan. x') Olisi vaan pitänyt odottaa, että tämäkin on täällä kokonaisena ennen kuin aloitan. xD

No mutta, tämä oli yhtä sujuva, mukaansatempaava, koskettava ja kaikkea muutakin mitä myös Ensilumi oli. ^^ Minun on vaikea sanoa, kumpi on (ainakin tähän asti) ollut näistä parempi.

Niin ja tuosta nopeasta etenemisestä. Ei minusta tämä niin kauhean hurjaa vauhtia etene. ^^ Okei ehkä Ensilumi oli hieman hitaampitempoinen, mutta tämä kulkee mielestäni silti sopivan reipasta vauhtia, ei jää turhia junnailemaan, muttei rynni törkeällä vauhdilla eteenpäinkään.

(Psst. Jotenkin nolottaa meidän japanifriikkien puolesta tuo Kissen käytös. ;__; Oletan ja toivon, että oikeasti vain hyvin hyvin minimaalinen osa ernuista on tuollaisia, jos ollenkaan. x) )

Jatkoa siis odottelemma.

Off off off:
Jotenkin tämä osa sai minut ajattelemaan seksuaalisuutta. Itse olen bi ja olen monta kertaa miettinyt, mitä väliä sillä oikeastaan on? Onneksi lähipiirissäni suurin osa ystävistäni/kavereistani ovat suvaitsevaisia, eikä kukaan sentään ole minua yrittänyt hakata tai haukkunut siksi, että olen "seksuaalisesti kieroutunut". Sitä minun vanhempani harrastavat - äitini mielestä on luonnotonta, että kaksi samaa sukupuolta olevaa suutelevat tai edes pitävät käsistä kiinni saati sitten jotain muuta...


Ymmärrän kantasi täydellisesti, koska itsekin olen bi. ;D Äitini alkoi itkeä kerrottuani, että seurustelen vakavasti tytön kanssa. (Hän ei olisi toivonut niin vaikeaa elämää minulle.) No, nykyään hän ottaa asian käsittääkseni jo paljon paremmin. =)
Welcome to peachful land of ease

And sleep in depression also tonight

-Kyo-

Kevytmelankolia

  • Vieras
Vs: Takatalvi 4/?
« Vastaus #21 : 24.04.2008 11:08:13 »
Hei ihmiset, vain pikainen huomio; Minun netti ei toimi, joten uusi osa + vastaus kommentteihin tulee heti kun mahdollista. :)

howboring

  • ***
  • Viestejä: 720
  • master of rottamatto
    • my Yuu/Yokozawa
Vs: Takatalvi 4/?
« Vastaus #22 : 25.04.2008 20:53:08 »
Hm. Näistä edellisistä osista olen pitänyt, mutta uusin osa oli hienoinen pettymys. Musta se lytisti koko tunnelman tästä ficistä ihan totaalisesti. Tai tän osan alku oli ihan kiva, mutta sitten kun tää Mia alkoi luonnettaan vastoin huutaa äidilleen, vähitellen tunnelma katosi. Noh ei tää vielä kamalaa ollut että se huusi äidilleen, toisaalta ihan hyvä että ei ole niin nössö kun tuolla sanoit. Vaikka mä pidän siitä että tää on sisäisesti sellanen arka vaikka yrittää muuttaa ulkonäköään. Mut sitten tossa bussissa järkytyin että Mia ja tää Mika naureskeli Kisselle O.o siis Miahan on kiltti? Discossa oli muutama hyvä repliikki Mialla ja Elisalla (jossain luki muuten Elsa mielestäni o.o), mutta muuten oikeastaan tylsää tekstiä. Samoja juttuja mitä miljoonasta muustakin tekstistä löytyy: tanssiminen, lähemmäs nojautuminen ja voi luoja toi loppu. Seuraavaksi tarinan kruunaa että Kisse saa ansionsa mukaan ja saa porttikiellot tänne discoon/joutuu poliisitutkintaan ymsyms. Ja tadaa Mia ja Elisa alkaa seurustella. Toivon todella ettei näin käy ja että tää oli vaan yks vähän huonompi osa. Ainiin ja myös se loppu oli viimeisimmässä osassa epärealistinen, en voisi uskoa että noin todella voi käydä? Että vaan hakkaa toista silmittömästi... vaikka Kissehän on periaatteessa mun mielestä aika hyvä ystävä Mialle. Eikä musta Kisse ole mikään kamalan paha ihminen, vaikka tää ficci jotenkin yrittää siihen suuntaan käännyttää. Voisi olla parempi jos ei hoettaisi vaan Kissen kamaluutta, vaan otettaisiin mukaan sen hyviä puolia. Esim. inhimillisiä syitä sen käytökseen ja sen tunteita. Että tehtäisiin Miasta vähän "huonompi ihminen" ja Kissestä "parempi".

Kuten sanoin, muuten oon pitänyt tästä ficistä vaikka viimesin osa ei ollut se paras mahdollinen. Sun kirjotuksessa on sellasia kivoja pieniä yksityiskohtia, ja mukaan otettu myös jrockia ja tällasia nykyajan massailmiöitä 8)
Tota Mikan tarinaa en oo lukenut, mutta musta tuntuu että voisin katsella sitä. Kiitos.
'Nezumiiii, where are we going?'
'To a hotel.'
'Huh?'
@ no.6

Gaploon

  • ***
  • Viestejä: 161
  • Mitä sanoiko joku femme? Missä!
Vs: Takatalvi 4/?
« Vastaus #23 : 17.05.2008 01:03:22 »
Koska ne netin korjaajat on tulossa :-\ Tulee meinaan jo ikävä Miiaa :-[
Eli koska meijän pitkätukka blondi ja pinkkipunkkari saa jatkoa? Tai telkeä kaikki ulos kirjastosta ja kirjoita siellä...tai kidnappaa jonkun kaverin kone ja netti ja telkeä se kaveri/puol tuttu johonkin komeroon ;D  tosin tarkista että komerossa ei ole ketään muita ;)
Ai ei vai :-\...no aina saa ehdotella ;)
S is for the simplety
E is for the ecstasy
X is just to mark the spot
'Cause that's the one you really want
~o~
Femmeslash...kuka ei nyt sitä rakastaisi!
"If Rowling really wanted us to be happy she would’ve made Hermione gay!"(napattu livejornal avattaresta ^-^)

carsoni

  • Vieras
Vs: Takatalvi 4/?
« Vastaus #24 : 23.06.2008 15:16:43 »
Oi, tämä on todella hyvä fic! :- ) Löysin tämän tuon ekan osan kautta, yleensä kun luen slashia, mutta huomasin tämänkin olevan aivan ihana.
Kerrankin joku erilainen fic, mahtavaa.
Jatka pian, en kestä jos jätät tämän kesken!
Kuvailet todella kaikkea ja muutenkin kirjoituksesi on niin eläväistä että unohdan kaiken muun lukiessani tätä. Aah, oikein mainiota.
Njääh, en osaa sanoa mitään rakentavaa, anteeksi.
Mutta siis, jatkahan pian. :- ) Odotan innolla.

Kevytmelankolia

  • Vieras
Vs: Takatalvi 4/?
« Vastaus #25 : 26.07.2008 21:48:14 »
Voiei tunnen itseni kamalaksi kun ignoroin koko hoidon näin kauan. :-[

Anteeksi ihmiset, mutta tämä on nyt tauolla. Ilmoittelen kun pystyn jatkamaan. <3

maisamiisa

  • pähkinäpoika
  • ***
  • Viestejä: 1 740
  • nanana
Vs: Takatalvi 4/? TAUOLLA
« Vastaus #26 : 12.09.2008 13:58:27 »
Whoaa. Löysin tän vasta nyt <3

Mut oli oikeasti ihana, luin kertaistumalta. Tykkään tavastasi kirjoittaa, saan selkeän kuvan tapahtumista (huoh, harvinaista.) ja silleen. Tykkään ihan hirveästi, aivan loistava.

Melkein pillahdin itkuun tuossa viimeisimmän osan myötä. Olen itsekin bi ja no, ei minua ainakaan vielä ole hakattu sen vuoksi, ja toivon ettei tullakaan hakkaamaan. Tuo oli vaan niin surullista, kun tämä Kisse on aluksi Mian kaveri ja sitten tuleekin sillee hakkaamaan ;( oi voi.

Mut joo, toivottavasti käy hyvin ^^) ja toivottavasti saadaan lähivuosina lisää jatkoa, itseasiassa ihan lähiviikkoinakin olisi suositeltavaa! <33
Sharpen up your teeth, your dreams are more than worth defending