Kirjoittaja Aihe: Ikuisuus on helppo saada hetkeen mahtumaan ||| S - H/D - raapaleita  (Luettu 4136 kertaa)

wisemen

  • ***
  • Viestejä: 31
Dolls muokkasi otsikkoon vain yhden ikärajan

Title: Ikuisuus on helppo saada hetkeen mahtumaan
Author: wisemen
Rating: S
Pairing: Harry/Draco, aina!
Genre: slash, (fluff), romance

Disclaimer: Hahmot eivät ole minun, vaan J.K. Rowlingin enkä saa tästä rahaa. Nimi tulee Apulannan biisistä Odotus.

A/N: Miksi omasta tekstistä ei osaa koskaan sanoa mitää positiivista? 3 raapaletta, jotka olivat muinoin myös vanhassa finissä. Ficissä on minun mielestä useita genrejä, mutta yksikään ei kuitenkaan ole mitenkään vahvoilla. Mainitsin muutamia niistä. Nauttikaa!

Ikuisuus on helppo saada hetkeen mahtumaan


“Juuri niin Draco, sitä tarkoitan.”
”Aivan! Tällaista tämä aina on. ”Juuri niin Draco, sitä tarkoitan” ja jäkäjäkä. Sinä esität kaikkea muuta kuin itseäsi, ja sitten loppujenlopuksi minä olen kummallinen!”
”En minä tarkoittanut että olisit kummallinen, olet vain jotenkin..muuttunut.”
”Ai muuttunut? Katoisit peiliin, Potter!”
”Nytkö olen sinulle Potter?”
”Etkö sinä sitten mielestäsi ole? Aivan sama minulle oletko vai etkö, mutta outo sinä olet. Tajuatko? Potter! Kuunteletko sinä?”
”En.”
”Arvasin.”

”Kuunteletko nyt?”
”Ehkä.”
”No milloin sinä ajattelit oikeasti kuunnella?”
”Draco, kultaseni, minulla kyllä on korvat päässäni ja erittäin hyvä kuulo. Se taas merkitsee sitä, että jos makaan kahdenkymmenen senttimetrin päässä sinusta, en voi olla kuulematta.”
”Mikset heti sanonut?”
”Kyllä minä sanoin heti.”

”Harry, mistä me tappelimme?”
”En tiedä, enkä minä tapellut. Sinä tappelit.
”Harry, oletko taas ystäväni?”
”En Draco, en todellakaan ole ystäväsi”, Harry vastasi ja suuteli Dracoa pitkään, pimeässä, untuvapeiton alla.


****


Joskus itken niin, että kyynelistäni voisi kasata meren.

Joskus olen niin vihainen, että huutoni voisi repiä sinut kappaleiksi.

Joskus rakastan sinua niin paljon, että..

”Harry? Mitä sinä teet?”
”Kirjoitan päiväkirjaani.”
”Päiväkirjaasi? Mistä lähtien olet kirjoittanut päiväkirjaa?”
”Unohdetaan se. Tule tänne.”

Draco käveli laahustavin askelin kirjoituspöydän luo, minkä edessä Harry istui pyörivässä työtuolissa. Pöydällä lepäsi suljettu kirja, jonka päällä luki kiemurtelevin kirjaimin Harry Potter.

”Saanko joskus lukea tuota?” Draco tiedusteli.
”Et saa.”
”Miksi en?”
”Unohda koko kirja. Et sinä edes pidä siirapista tai vastaavasta”, Harry veti Dracon vartalon lähelleen ja painoi otsansa vasten vaaleata vatsaa, jota paljastui kaitale repeytyneen t-paidan alta.

”Tiedätkö mitä?” Draco kysyi hetken päästä.
”No?”
”Tein sinulle jäätelöannoksen. Lempijäätelöäsi.”
”Joskus olen niin onnellinen, että voisin haljeta.”


****


Astun askeleen lähemmäksi sinua. Pysähdyn, ja jään katselemaan.

Voi, olet niin kaunis.

Katsot takaisin vihreillä silmilläsi. Astun toisen askeleen, varovaisemman. Et peräänny. Päätän olla rohkea, Malfoythan ovat rohkeita. Ainakin heidän pitäisi olla.

Kuron välimatkamme umpeen päättäväisillä ja ripeillä askelilla. Kenkäni kannat kopisevat vaisusti vasten kylmää kivilattiaa. Et vieläkään peräänny.

Toivon, että et peräänny koskaan.

Katson sinua uudelleen, suoraan silmiin. Nostan käteni sipaisemaan mustan hiuskiehkuran pois oikean silmäsi edestä. Näen, kuinka huulesi nytkähtää lähes huomaamatta kosketuksestani. Ehkä se oli merkki.

Painan ikuisuudelta tuntuvan ajan jälkeen kylmät huuleni vasten kuumia huuliasi.

Pelkään, että et vastaa minulle.

Odotan ehkä sekunnin tai kaksi. Tunnen kuinka huulesi liikahtavat vasten huuliani. Liikkeesi tekee minut varmaksi. Sinä vastaat minulle. Vastaan sinulle takaisin, ja nostan kylmän käteni poskellesi. Poskesi on pehmeä ja se hohkaa lämpöä.

Kaikki sinussa on kuumaa, kaikki minussa on kylmää, mutta yhdessä niistä tulee sopiva.


A/N2: Haluan teiltä kaikenlaista palautetta!
« Viimeksi muokattu: 25.05.2015 18:02:30 kirjoittanut Kaapo »
"Jos minä löytäisin jostain tarpeeksi pienen poikaystävän, minäkin olisin kevytmielinen."

Sirina Black

  • Queen of the Beasts
  • ***
  • Viestejä: 4 172
  • Love is a killer that never dies.
Vs: Ikuisuus on helppo saada hetkeen mahtumaan
« Vastaus #1 : 13.09.2008 18:25:13 »
Ainoa asia, joka tuli mieleeni lukiessani ficcia oli  awwww, suloista.
Pidin kovasti..
*istuu vuoteella mairea hymy kasvoillaan ja unelmoi*
=) Kiitos ja kumarrus!
Sodan ensimmäinen uhri on totuus.

Index librorum prohibitorum.
Tempora mutantur, nos et mutamur in illis.

Kahvin tulisi olla mustaa kuin helvetti, väkevää kuin kuolema ja makeaa kuin rakkaus.

Nikki

  • Fallen angel
  • ***
  • Viestejä: 164
  • Dejar me librar.
Vs: Ikuisuus on helppo saada hetkeen mahtumaan
« Vastaus #2 : 13.09.2008 20:27:17 »
Pidin, ehdottomasti!
Tämä oli niin suloista ja... (ei löydy enää edes sanoja :D).
Osaat todella kirjoittaa ja kuvata tunteita lyhyesti, mutta silti aidosti ja uskottavasti.
Lyhyesti ja ytimekkääsi ilmaistuna pidin erittäin paljon ja sait hymyilemään.

Huomauttaisin vielä tästä:
”En Draco, en todellakaan ole ystäväsi”, Harry vastasi ja suuteli Draco pitkään, pimeässä, untuvapeiton alla.
Uskon sinun tarkoittaneen Dracoa. Tämä oli todella pieni virhe eikä se paljoa haittaa, mutta huomautinhan nyt kuitenkin. ;)

Jatka samaan malliin, hyvä!
~Nikki kiittää tästä lukukokemuksesta
Haluan kertoa sinulle tarinan
viime yön kyynelistäni,
mutta kerron sinulle
sadepisaroista auringonpaisteessa.

Sinä sanot etteivät sankarit itke,
mutta niin vain tapahtuu-
enkä voi kertoa siitä sinulle
huomennakaan.

wisemen

  • ***
  • Viestejä: 31
Vs: Ikuisuus on helppo saada hetkeen mahtumaan
« Vastaus #3 : 16.08.2010 15:50:02 »
Jekaterina, Nikki ja Sirina Black: Kiitos kommenteistanne! Ja Nikki vielä, virhe korjattu!
"Jos minä löytäisin jostain tarpeeksi pienen poikaystävän, minäkin olisin kevytmielinen."

MissWeasley

  • Rohkelikko
  • ***
  • Viestejä: 483
  • Too cute to be straight.
Vs: Ikuisuus on helppo saada hetkeen mahtumaan
« Vastaus #4 : 06.10.2010 22:23:04 »
Iiiihana ;D
En osaa sanoo mitään, oikeesti, ihan sika söpö :)

Kiva toi viimenen kappale :) Kai se oli joku miten niitten juttu alko? ;)

"Mutta yhdessä niistä tulee sopiva"<3
Toi oli ihana^ :)

kiitos tästä iltasadusta  :-*


~Missy~
Every time a child says
'I don't believe in fairies'
there's a little fairy somewhere
that falls down dead.

wisemen

  • ***
  • Viestejä: 31
Vs: Ikuisuus on helppo saada hetkeen mahtumaan
« Vastaus #5 : 28.05.2011 09:39:25 »
MissWeasley: Kiitos kommentistasi! huh, ei kyllä tullut mieleenikään että se voisi olla sellainen "jutunalkamishomma", mutta se on ihan miten jokainen sen haluaa kuvitella! =D
"Jos minä löytäisin jostain tarpeeksi pienen poikaystävän, minäkin olisin kevytmielinen."

ellastina

  • ***
  • Viestejä: 36
  • Puuskupuh
Lyhyitä ja ytimekkäitä. Aivan ihania. Tykkäsin erityisesti viimeisestä♥ Siinä oli ihanasti kuvailua♥
'Tell me one last thing,' said Harry. 'Is this real? Or has this been happening inside my head?'
'Of course it is happening inside your head, Harry, but why on earth should that mean that it is not real?'

wisemen

  • ***
  • Viestejä: 31
ellastina: Kiitos!
"Jos minä löytäisin jostain tarpeeksi pienen poikaystävän, minäkin olisin kevytmielinen."

Ayumi

  • Fandomconfused
  • ***
  • Viestejä: 91
Tykkäsin tosi paljon. Tee näitä lisää (:

iipimoi

  • ***
  • Viestejä: 181
aww kui söpöä :3 haluun lukea ton päiväkirjan. Hei! Sain idean, sä voit kirjottaa jatko ficin jossa on ote harryn päiväkirjasta. Kiitos ;)

Tykkäsin ficistä, ja tää oli ihanan sulonen. Varsinki toi loppu, tuli semmosii aww väreitä :) kiitos.
If we take this bird in, with its broken leg,
We could nurse it, she said,
Come inside for a little lie down with me,
And if you fall asleep, it wouldn't be the worst thing.

wisemen

  • ***
  • Viestejä: 31
Ayumi Kiitos kommentistasi!

iipimoi Kiitos kommentistasi, tuossahan saattais olla ideaa! :-D
"Jos minä löytäisin jostain tarpeeksi pienen poikaystävän, minäkin olisin kevytmielinen."