Kirjoittaja Aihe: Queer as Folk, Parisuhdehiekkalaatikko / Slash, S, Brian/Justin |  (Luettu 7438 kertaa)

LPgurl

  • ***
  • Viestejä: 11
  • For my prince
Title: Parisuhdehiekkalaatikko
Author: LPgurl
Genre: Fluff
Fandom: Queer as Folk Yukimura lisäsi fandomin myös alkutietoihin.
Pairing: Brian Kinney/Justin Taylor
Rating: S
Summary: Brian ja Justin pienenä hiekkalaatikolla.
A/N: en tiedä mitä sanoa. Ficci on one-shot ja lyhyt. Queer as Folk aiheinen etc. Mutta juu saa lukea :).
Gin muokkaili otsikkoon fandomin ja siirsi oikealla osastolle :)



”Tämä voisi ratsastaa tällä ja sitten se vois rakastuu tämän toisen kanssa ja ne vois mennä naimisiin!” Justin Taylor sanoi ystävälleen joka istui hiekkalaatikon reunalla. Kolmen ja puolen vuoden ikäinen pieni poika leikki ystävänsä kanssa hiekkalaatikolla. Hänellä oli blodit hiukset ja taivaansiniset silmät. Vaatteet hieman hiekassa ja pilke silmäkulmassa hän leikki leluillaan Brian Kinneyn kanssa.

Brian oli vuoden vanhempi brunette. Hän piti hiekkalaatikolla leikkimistä lapsellisena ja typeränä. Olihan hän jo yli neljän. Hän oli luonteeltaan erilainen kuin häntä nuorempi oleva blondi. Hän käyttäytyi usein kuin omistaisi koko maailman. Hän yritti käyttäytyä aikuismaisesti ja piti leikkimistä typerien touhuna. Hän istui siinä pienen ystävänsä kanssa vain siksi koska tämä oli kinunut hänet sinne. Itse hän ei koskisi edes sormenpäälläkään leluihin.

”Ei ne voi mennä naimisiin, ne on kummatkin poikia”, Brian sanoi ja piirteli sormellaan kiekuroita hiekkaan.

”Ei se mitään. Tämä on vain leikkiä niin kyllä ne voi”, Justin sanoi ja laittoi toisen leluistaan muovisen hevosen selkään.

”Sinä voit leikkiä tuolla, se voisi olla joku paha. Se voisi yrittää leikata näitten välit, mutta ei onnistu siinä. Äiti sanoo aina, että hyvä voittaa aina pahan”, Justin antoi Brianille yhden leluistaan.

”Uskotko sinä kaiken mitä äitisi sanoo?” Brian kysyi ja hypisteli lelua jonka blondi oli juuri antanut.

”En, hän sanoi, että tontut tirkistelevät koko ajan jostain. Ei ne millään voi. Niitten pitää tehdä lahjat ja syödä karkkia aina välillä. Ei niillä ole aikaa ja ne ovat yöeläimiä”, Justin selitti hymyilevälle Brianille.

Justin oli kieltämättä joskus todella omaperäinen ja ovela kun sille päälle sattui. Hän oli viisas ikäisekseen. Ehkä välillä liiankin viisas. Toisinaan hän saattoi olla hieman typerä ja selitellä omia juttujaan kuten nyt. Tontitko yöeläimiä? Brian nauroi ajatuksissaan.

”Sinun piti leikata näiden välit”, Justin muistutti yhtäkkiä.

”Eikö tämä ole sinusta lapsellista? Leikkiminen kuuluu pikkulapsille”, Brian kysyi yrittäen livahtaa leikistä.

”Mutta emmekö me ole pieniä? Äiti sanoo, että minä olen vielä pieni, mutta minusta tulee isona näin iso!” Justin levitti käsiään.

”Taas äiti”, Brian mumisi hymyillen.

Justin jatkoi leikkimistään Brianin seuratessa tätä. Justin höpisi itsekseen.

”Hyi! Ne pussaa!” Brian nauroi.

”Mitä kamalaa siinä on? Äiti ja isä tekee näin koko ajan ja sitten äiti aina nauraa”, Justin selitti hymyillen ystävälleen.

”Mutta sinun äitisi ja isäsi on tyttö ja poika! Nuo ovat molemmat poikia”, Brian huomautti. ”Aivan sama asia kuin me pussattaisiin.”

”Mitä jos minä yhtäkkiä pussaisinkin sinua? Olisiko se muka niin kamalaa? Mehän olemme kavereita niin kuin äiti ja isä”, Justin virnisti ja päästi lelut käsistään.

”Sinun isäsi ja äitisi ovat naimisissa ja ne tykkää toisistaan enemmän kuin me”, Brian selitti. ”Ja me isä sanoi, että poika ja poika ei voi olla yhdessä. Se on epänormaalia. Isä sanoi niitä homoiksi. Ja minä en  voi olla homo koska sitten isä suuttuisi.”

”Miksi se suuttuisi?”

”No kun ne ei sovi yhteen. Miten ne edes tekisivät sitä? Niin ei ne voi pussatakaan jos ne ei pysty tekemään sitä”, ennen kuin Brian ehti huomata Justin oli noussut ja kävellyt tämän eteen. Hän kumartui, laittoi kätensä Brianin poskille ja painoi huulensa Brianin huulille. Brianin silmät levisivät hämmästyksestä, mutta hän vastasi Justinin suukkoon.

Justin päästi Brianista irti ja hymyili leveästi. ”Kuka sanoi, ettei poika voi pussata poikaa?”

Brian katsoi poikaa hieman hämmästynein silmin punastuen. Poika ei tajunnut, miten paljon se hänelle merkitsi kun Justin oli antanut hänelle suukon. Kukaan kotona ei koskaan tehnyt hänelle mitään hyvää. Se oli tuntunut hyvälle ja jokin oli liikahtanut Brianin sisällä kun hän oli tuntenut Justinin huulet omillaan.

Brian sysäsi uuden tunteen jota ei tajunnut sivuun ja virnisti pirullisesti Justinille. ”Justin tykkää Brianista! Justin tykkää Brianista!” hän lauloi.

”Enkä tykkää!” Justin heitti vanhempaa poikaa yhdellä leluista ja lähti jahtaamaan tätä kun brunette juoksi blondia pakoon.


25 viisi vuotta myöhemmin.

Justin haukotteli ja meni Brianin luo. Tämä teki vielä töitä tietokoneella vaikka kello oli jo 11 illalla.

”Tulisit jo nukkumaan”, Justin kietoi kätensä Brianin ympärille takaa päin.

”En kerkeä vielä. Pitää saada tämä loppuun”, Brian mutisi ja luki jotain mikä näytti Justinin silmiin hyvin tylsältä.

Justin kiersi Brianin ja istui tämän syliin. ”Mutta kun minulla on väsy enkä saa unta ilman sinua.”

”Kohta”, Brian sanoi.

”Brian”, Justin sanoi haukotellen.

”Justin”, Brian hymyili.

”Miten me päädyttiin tähän?”

”Mihin?”

”No tähän. Tähän tuoliin, tähän asuntoon yhteen…naimisiin”, Justin selvensi ja kietoi kätensä Brianin ympärille.

Brian katsoi Justinia virnistellen.

”Mitä?”

”Justin tykkää Brianista, Justin tykkää Brianista.”


A/N: Tykkäisin kovasti jos palautetta ilmestyisi joskus ^^

-LP-
« Viimeksi muokattu: 11.11.2014 09:54:51 kirjoittanut plööt »
FYI: No beautiful men were killed in the making of this story.

Vio

  • ***
  • Viestejä: 333
  • Sonjaholisti
(Ei otsikkoa)
« Vastaus #1 : 08.07.2007 01:56:21 »
Aww. Aivan ihanaa luettavaa. :D Tyksin tosi paljon siitä kun Justin ja Brian kinasi siitä, että voiko pojat pussata vai ei. Tuli ihanan lämmin olo.

Sitten aloitetaan lainaaminen.
Lainaus
Kolme ja puolivuotta vanha pieni poika leikki ystävänsä kanssa hiekkalaatikolla.
Puoli ja vuotta kirjoitetaan erikseen. Muutenkin musta toi kuulosti hieman ontuvalta, esimerkiksi 'kolmen ja puolen vuoden ikäinen poika' ois musta luontevammin sanottu.
Lainaus
taivaan siniset silmät
Taivaansininen yhteen.
Lainaus
Hän käyttäytyi usein kuin omistaisi koko maailman ja voisi hallita kaikkia ihmisiä maailmassa.
Maailman toisto kuulostaa hieman turhalta, jälkimmäisen vois musta jättää ihan hyvin pois. :3
Lainaus
sormen päälläkään
Sormenpää tulee yhteen.
Lainaus
”Ei se mitään Tämä on vain leikkiä niin kyllä ne voi”
Sulta on varmaan jääny piste pois sanojen mitään ja tämä välistä.
Lainaus
Tontitko yöeläimiä?
Tontut, oletan.
Lainaus
25 viisi vuotta myöhemmin.
Yksi viisi liikaa?
Lainaus
Justin haukotteli ja meni Brianin luo joka teki vielä töitä tietokoneella vaikka kello oli jo 11 illalla.
Tää lause kuulosti mun mielestä vähän kömpelöltä. Virkkeen erottaminen kahdeksi saattaisi auttaa. 'Justin haukotteli ja meni Brianin luo. Tämä teki vielä töitä tietokoneella, vaikka kello oli jo yksitoista illalla.' (Tämän vois korvata tietty esim. sanalla mies tai toinen mies.)
Lainaus
”Tulisit jo nukkumaan”, Justin kietoi kätensä Brianin ympärille takaa päin.
Tarkoititko 'Justin sanoi ja kietoi--'? Vai pitäisikö sen olla '"Tulisit jo nukkumaan." Justin kietoi--'?

Sitten jos mainitsisit fandomin jossain, multa kesti jonkin aikaa ennen kuin osasin päätellä, että QaFista lienee kyse.

Sitten kohdat yksittäiset lausesirkelmät, joista tykkäsin erityisesti.
Lainaus
Brian oli vuoden vanhempi brunette. Hän piti hiekkalaatikolla leikkimistä lapsellisena ja typeränä. Olihan hän jo yli neljän.
Jotenkin suloista. :D
Lainaus
”En, hän sanoi, että tontut tirkistelevät koko ajan jostain. Ei ne millään voi. Niitten pitää tehdä lahjat ja syödä karkkia aina välillä. Ei niillä ole aikaa ja ne ovat yöeläimiä”, Justin selitti hymyilevälle Brianille.
Lainaus
”Mutta emmekö me ole pieniä? Äiti sanoo, että minä olen vielä pieni, mutta minusta tulee isona näin iso!” Justin levitti käsiään.

Aww. :D

Tyksin myös tosta lopetuksesta.
« Viimeksi muokattu: 01.01.1970 02:00:00 kirjoittanut Vio »
Hurrr.

pesticide

  • ***
  • Viestejä: 22
Re: Parisuhdehiekkalaatikko / Slash, PG/G, Brian/Justin
« Vastaus #2 : 07.11.2007 20:38:30 »
Aww suloista ^----^

kehittävä palaute on kadonnut aivoistani, mutta todella söpö ja jotenki 'lämmin' 8)

Lainaus
Brian sysäsi uuden tunteen jota ei tajunnut sivuun ja virnisti pirullisesti Justinille. ”Justin tykkää Brianista! Justin tykkää Brianista!” hän lauloi.

”Enkä tykkää!” Justin heitti vanhempaa poikaa yhdellä leluista ja lähti jahtaamaan tätä kun brunette juoksi blondia pakoon.

aww niin tyypillisen söpö <3
Jesus, thank you for your pain,
Hey jesus, suck my grudge and hate.
Hey hey jesus, thank you for your pain.
Thi-thi-this song is people vomit.

Laurelin

  • ***
  • Viestejä: 7
Re: Parisuhdehiekkalaatikko / Slash, PG/G, Brian/Justin
« Vastaus #3 : 15.12.2007 19:53:46 »
Aijai, tämä oli hyvä. :) hassu vaan ajatella, että brian olisi noinkin nuori, senhän pitäisi olla vähintään 15... no eipä sillä väliä! tosi kiva, että jotkut jaksaa QaF-fanfictionia kirjoittaa myöskin... ;)

Miiu

  • ***
  • Viestejä: 69
Re: Parisuhdehiekkalaatikko / Slash, PG/G, Brian/Justin
« Vastaus #4 : 16.12.2007 20:28:33 »
Mä sain miljoona awwituskohtausta. Tää on niin söpö <3<3<3<3

Ja olen lukenut tän aikasemminkin, en vaan tajuu et miks en oo kommentoinu :O

Lainaus
”Sinä voit leikkiä tuolla, se voisi olla joku paha. Se voisi yrittää leikata näitten välit, mutta ei onnistu siinä. Äiti sanoo aina, että hyvä voittaa aina pahan”, Justin antoi Brianille yhden leluistaan.


Repesin tolle "Leikata näitten välit" -jutulle XD


Lainaus
”Uskotko sinä kaiken mitä äitisi sanoo?” Brian kysyi ja hypisteli lelua jonka blondi oli juuri antanut.

”En, hän sanoi, että tontut tirkistelevät koko ajan jostain. Ei ne millään voi. Niitten pitää tehdä lahjat ja syödä karkkia aina välillä. Ei niillä ole aikaa ja ne ovat yöeläimiä”, Justin selitti hymyilevälle Brianille.

Ei hemmetti. AWWW AWWW AWWWW AWWW. Sain ainaki miljoona kohtausta.

Lainaus
”No kun ne ei sovi yhteen. Miten ne edes tekisivät sitä? Niin ei ne voi pussatakaan jos ne ei pysty tekemään sitä”, ennen kuin Brian ehti huomata Justin oli noussut ja kävellyt tämän eteen. Hän kumartui, laittoi kätensä Brianin poskille ja painoi huulensa Brianin huulille. Brianin silmät levisivät hämmästyksestä, mutta hän vastasi Justinin suukkoon.

AWW AWW AWW! Taas miljoona kohtausta. AWWWW (Oli pakko. AWW! Okei joo XD)

Lainaus
Brian katsoi Justinia virnistellen.

”Mitä?”

”Justin tykkää Brianista, Justin tykkää Brianista.”

AWW MIKÄ LOPETUS<3 Aww sana mun suusta alkaa kuulostamaan tyhmältä. Mut en voi mitään. Tää oli ihana <3 Iiihana. Okei, nyt mä hiljenen.

[size=85]AWW.[/size]
you can't fly without me, honey.

LPgurl

  • ***
  • Viestejä: 11
  • For my prince
Vs: Parisuhdehiekkalaatikko / Slash, PG/G, Brian/Justin
« Vastaus #5 : 04.03.2008 21:05:35 »
Nyt munkin on sanottava awww teidän palautteillenne. En ole koskaan koskaan saanut niin ihanaa palautetta kuin teiltä nyt (tai no nyt ja nyt mutta kuitenkin). En sano mitään henkilökohtaisesti kellekkään tällä kertaa mutta kiitos oikein hirveäasti kaikille maailman ihanimmista palautteista <333.

-LP-
FYI: No beautiful men were killed in the making of this story.

Janny

  • ***
  • Viestejä: 6
Vs: Parisuhdehiekkalaatikko / Slash, PG/G, Brian/Justin
« Vastaus #6 : 04.03.2008 21:56:49 »
Tämä oli varsin mukava ficci (: Ainut mikä häiritsi, niin en vaan millään voinut kuvitella Briania tuollaiseksi, tai siis kun eihän se ehkä ihan noin käyttäytyisi. Jotenkin odotin ehkä lopulta hiukan syvemmyyttä, tai jotain sellaista, tulen editoimaan sen tänne kunhan keksin.

Tuo poikien kinastelu oli melko hellyyttävää ja se kuinka Brianin käyttäytyminen oli samantapaista kuin aikuisenakin, esiasteella vielä tuossa vaiheessa. Ja tosiaan tuo ikä on toinen mikä vähän osui silmään, mutta ei se nyt niin häirinnyt.

Kirjoita ehdottomasti lisää ficcejä pojista, on kunnioitettavaa, että joku kirjoittaa qafista (:
Blame Simon, cos he said,
You can think better with a hole in your head

Pipe

  • ***
  • Viestejä: 970
Vs: Parisuhdehiekkalaatikko / Slash, PG/G, Brian/Justin
« Vastaus #7 : 16.03.2008 20:18:19 »
Mä en oo ikinä lukenu mitään QAF ficcii siis tää oli eka. Ja itseasiassa en oo sitä sarjaakaan seurannu. Koska ei näy Canal + :'(
Mutta tää fic oli loistava. Ihan huippu nauroin ihan kipeenä tossa lopussa. Yks mikä ontu ni oli tuo ikä..

Miten joku viisvuotias tietäää "siitä" mitään.. XD

Lisää tätä vaan kiitos :)
Yritän vain hymyillä, vaikka olen jo kuollut sisältä <3
♥Polseres Vermelles- Polseres amunt♥

Tuuli Lumi<3Draco Malfoy
Drarry♥
Wilmon♥
Edmar♥ *bromance*

♥Twc♥

Ava by: Ingrid

Pred_A_Tor

  • ***
  • Viestejä: 9
  • Sielumessu
Vs: Parisuhdehiekkalaatikko / Slash, PG/G, Brian/Justin
« Vastaus #8 : 01.04.2008 16:26:45 »
Oi vitsi mikä ihanuus!
Vau :D
Brian ja Justin on niin söpöjä^^
Kiva :D Tämmösiä lisää^^
How can I say this to you?

Bootstrap

  • Vieras
Vs: Parisuhdehiekkalaatikko / Slash, PG/G, Brian/Justin
« Vastaus #9 : 17.06.2008 22:45:49 »
Brian oli friikki. Tai siis en mäkään osaa yhtään kuvitella sitä tollaseksi.
Ja se häiritsi aika todella paljon, tai sanotaan suoraan, että hirveästi, kun Brian oli vaan vuoden Justinia vanhempi. Oikeestihan niiden ikäero on jotaan kakstoista vuotta ja mun mielestä se on erittäin tärkeä seikka siinä sarjassa.

Muuten kyllä ihan hyvä. Kirjoitusvirheitä löysin, mutta pahoittelut siitä, että en jaksa etsiä niitä enää.

Mä kyllä toivoisin tänne lisää QAF ficcejä, koska siinä on aivan uskomattoman rakastettava sarja  :)
Itse kyllä sellaista kirjoitan, mutta saa nähdä tuleeko siitä taas mitään  ;D

LPgurl

  • ***
  • Viestejä: 11
  • For my prince
Vs: Parisuhdehiekkalaatikko / Slash, PG/G, Brian/Justin
« Vastaus #10 : 17.06.2008 22:57:55 »
Janny: Kiitos kommentista! Monet näyttää sanovan paljon tuosta ikäerosta :D. Ehkä se täällä finissä on hirveän uusi ja outo asia kun ei näitä ficcejä missään varmaan oikein kirjoiteta suomeksikaan. Mutta menkääpä jonnekkin lukemaan englanninkielisiä ficcejä niin johan alkaa löytyä paljonkin sellaisia ficcejä joissa poikien ikäero on eri joissakin jopa Justin on vanhempi kuin Brian :D. Ne ovat oikein ihania ficcejä.

Pipe: Oi, ihana kommentti! QAFfia voi katsoa myös YouTubesta. Laitat vain hakuun Queer as folk season (kausi jota haluat katsoa) Episode (jakson numero). Siellä on melkein kaikki.

Pred_A_Tor: Kiitos vielä ihanemmasta kommentista!

Bootstrap: Lue tuo mitä sanoin Jannylle tuosta iästä. En jaksa kirjoittaa sitä uudelleen. Mutta kiitos kommentista!

Ja sitten vielä jos joku haluaa pientä vinkkiä. Minulta on tulossa oikein piiiiiiiiitkä Qaf ficci tänne, mutta se saattaa mennä aika pitkälle ellei jopa ensivuoteen. Kirjoitan sen ensin valmiiksi ja laitan sitten vasta tänne ja tietenkin betautan jollain. Siinä Brianin ja Justinin ikäero on 12 jos se yhtään helpottaa :D.

-LP-
FYI: No beautiful men were killed in the making of this story.

Pipe

  • ***
  • Viestejä: 970
Vs: Parisuhdehiekkalaatikko / Slash, PG/G, Brian/Justin
« Vastaus #11 : 18.06.2008 18:57:49 »
LPgurl: uih kiitos tiedosta!! :) Siinä varmaan kehittyis samalla englannintaito :D.. Ja pysyis hauskuus mukana! :D
Yritän vain hymyillä, vaikka olen jo kuollut sisältä <3
♥Polseres Vermelles- Polseres amunt♥

Tuuli Lumi<3Draco Malfoy
Drarry♥
Wilmon♥
Edmar♥ *bromance*

♥Twc♥

Ava by: Ingrid

Luihuinen_89

  • Yksinäinen kulkuri
  • ***
  • Viestejä: 1 025
  • Käsi käsessä kuljemme yhdessä ohi esteiden!!
Vs: Parisuhdehiekkalaatikko / Slash, PG/G, Brian/Justin
« Vastaus #12 : 28.12.2008 17:53:32 »
Oiii ihanaa  ;D Miten sä osaat kirjoittaa näin hyvin, mut yhen virheen huomasin  ;)

 Ja minä en ole voi olla  homo koska

en voi olla tai en ole :)



Luihu kiittää ja yrittää ettii lisää Justin/Brian ficcejä suomeksi,
ps.jos sinä tiedät niin kerro ihmeessä ;)
Kaikki muuttuu, minäkin vaikkei sitä aina uskoisikkaan.

Mun ficci kokoelma

Uusi Mcr G/F
Trust Me

LPgurl

  • ***
  • Viestejä: 11
  • For my prince
Vs: Parisuhdehiekkalaatikko / Slash, PG/G, Brian/Justin
« Vastaus #13 : 28.12.2008 17:57:55 »
Luihuinen_89 Kiitos virheen huomautuksesta! Korjasin :). Valitettavasti en tiiä yhtään suomenkielistä Qaf ficciä paitsi omani. Ja täällä olen julkaissut vain tämän ja tuon toisen jota luet. Pidän enemmän englanninkielisistä. Mutta jos satun joskus törmäämään niin voin ehkä mainita jos muistan :D.

-LP-
FYI: No beautiful men were killed in the making of this story.

Silversnake

  • ***
  • Viestejä: 54
Vs: Parisuhdehiekkalaatikko / Slash, PG/G, Brian/Justin
« Vastaus #14 : 06.08.2009 14:07:12 »
Luin tän nyt taas uudestaan ja totesin, että  tää oli sulosempi ku muistin<3

Nuutti|

  • Tekopyhä sankari
  • ***
  • Viestejä: 573
  • Alt er love
    • Itsetuntovaurio
Vs: Parisuhdehiekkalaatikko / Slash, PG/G, Brian/Justin
« Vastaus #15 : 06.08.2009 14:46:30 »
Oi ihana. (:
Mä ihan fell in love tähän. Plää.
En osaa sanoa mitään.
'Justin tykkää brianista, justin tykkää brianista..'
Kiit♥s,

Suklaamurunen
Imagination is more important than knowledge.
ava&banner by auroora

Öttimönkijäinen_

  • ***
  • Viestejä: 45
Vs: Parisuhdehiekkalaatikko / Slash, PG/G, Brian/Justin
« Vastaus #16 : 07.08.2009 13:46:39 »
Uhh.. Mahtava.. Ihana..

Kaisu
AIM FLAAAAIIIJINK IIIN TE SKAI!